is niks manquote:Op donderdag 18 december 2014 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Die praten echt heerlijk Engels om te volgen hoor
tenminste in NYC danDenk in Texas al stuk minder ;')
ja maar misschien gooit hij iets brandend naar binnen uit pure rage of bij haar en dan komt hier ook fik omdat er alleen een houten schuur tussen staat.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je hebt toch wel een hont die jou beschermd
Heeft Fylax wel eens Danny Vera's Orange Glow gedraaid op zijn radiokanaaltje?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met al die flesjes Amstel om zich heen denkt Fylax dat hij in een supermarkt staat.
Dit gaat fout.
Alhoewel eerder Tyskie nu het Inso International is.
Heeft ze van haar moeder, die studeert namelijk italiaans samen met twee vriendinnenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
sof heeft geloof ik ook wel een taalgevoel.
iets wat mij ontbreekt buiten het pools en rusissch
Kun jij Schots verstaan?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is niks man
eerste dagen kon ik niks verstaan, brits is beter te verstaan.
Mag ik dan een keer jane austen bespreken met jouw moeder? En nu ik weet dat ze het geloof hoog in het zadel heeft ook een bijbelstudie groepje in groningen is misschien wel leuk :squote:Op donderdag 18 december 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft ze van haar moeder, die studeert namelijk italiaans samen met twee vriendinnen
Ik ga een keer nasi koken voor die vrouwen (dit weet Sof nog niet)
lijkt me niet dat hij zo snel terugkeert naar de plek waar eerst smeris wasquote:Op donderdag 18 december 2014 02:29 schreef Elan het volgende:
[..]
ja maar misschien gooit hij iets brandend naar binnen uit pure rage of bij haar en dan komt hier ook fik omdat er alleen een houten schuur tussen staat.
voel me sowieso niet snel veilig man echt een issue helemaal nu
Dat is nog veel erger dan Amerikaansquote:
Vind ik niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nog veel erger dan Amerikaans
Meh denk wel iets van huiselijk geweld of zo man denk heftige ruzie anders gooi je niet zo met deuren midden in de nacht en komt er geen 8 man politie.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
lijkt me niet dat hij zo snel terugkeert naar de plek waar eerst smeris was
Kerstontbijt op 18 december?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik duik nog even mijn nest in.
Lekker vroeg eruit voor pauperkerstontbijt.
Dat kan zeker, maar mijn moeder woont niet in Groningen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag ik dan een keer jane austen bespreken met jouw moeder? En nu ik weet dat ze het geloof hoog in het zadel heeft ook een bijbelstudie groepje in groningen is misschien wel leuk :s
Net zoals Stijn. Dit kan geen toeval zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn moeder is al verdienstelijk lid van de plaatselijke kerk uiteraard.
Kan ik als je in Engeland woont wel begrijpenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Na paar dagen ging het wel, maar die afschuwelijke uitspraken van Amerikanen. Om misselijk van te worden.
Geloof jij ook?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan zeker, maar mijn moeder woont niet in Groningen.
Mijn moeder is al verdienstelijk lid van de plaatselijke kerk uiteraard.
Stijn is dan ook een beetje een koorknaapje.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals Stijn. Dit kan geen toeval zijn.
Ik helaas niet.
Ik geniet vooral van het evangelie van Johannes, ik stel voor dat jij dat ook gaat prediken.quote:
Ik werd vooral aangesproken over mijn schattige accent vonden ze daar.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik als je in Engeland woont wel begrijpenIk vond het wel grappig
Kon alleen niet wennen aan het How are youuu overall
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |