Je zou het bijna gaan denken jaquote:Op donderdag 18 december 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dit niet standaard?
Yvonne ziet mij als nasi-expert, het is dikke mik tussen haar en mij.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Stevenmac ook die werd het ook, eigenlijk moet je om moderator te kunnen worden gewoon op wat voor manier dan ook bevriend zijn met Yvonne
nee had met chelsy davyquote:Op donderdag 18 december 2014 03:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft die andere gast Harry of zo eigenlijk al een vaste chick?
Verder had ik een ongelofelijk cool groen pakje (zorgde voor camouflage uiteraard) en een oranje das (net iets minder camouflage).quote:
Misschien die relatie nog wat verder uitdiepen, steven heeft haar gemeet tjacka was ook maatjes met haar en ze werden allemaal mod.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yvonne ziet mij als nasi-expert, het is dikke mik tussen haar en mij.
We kunnen het wel hebben over dingen waar jij wel verstand van hebt. Zoals, uhm...quote:Op donderdag 18 december 2014 03:02 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat ik een beetje uit het gesprek ben gevallen.
Leuke post johannes, ik moest glimlachen.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen het wel hebben over dingen waar jij wel verstand van hebt. Zoals, uhm...
quote:Op donderdag 18 december 2014 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ja, de kont van Nick iMinaj, wat vinden jullie daar nou van?
Ik vind jouw typering van mij als een Davy maar dan mét humor ook wel strelendquote:Op donderdag 18 december 2014 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke post johannes, ik moest glimlachen.
En GGMM staat bekend als vriend van de ...quote:Op donderdag 18 december 2014 03:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien die relatie nog wat verder uitdiepen, steven heeft haar gemeet tjacka was ook maatjes met haar en ze werden allemaal mod.
GGMM is kennelijk ook vriendjes met haar.
Ik weet niet waar en hoe ik dit gezegd heb, maar oke.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind jouw typering van mij als een Davy maar dan mét humor ook wel strelend
Hint:quote:Op donderdag 18 december 2014 03:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En GGMM staat bekend als vriend van de ...
Hm, verdachte omstandigheden zijn dit.
Ik onthoud alles wat jij zegtquote:Op donderdag 18 december 2014 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet waar en hoe ik dit gezegd heb, maar oke.
Dat vind ik leuk om te horen.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik onthoud alles wat jij zegt
quote:Op donderdag 18 december 2014 03:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk om te horen.
Al was het meer bedoeld als uitnodiging om de specifieke post er bij te zoeken.
Ik was een beetje aan het parafraseren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je het zegt; niet alleen voetbal. Ik heb johannes uberhaupt nooit op een oprechte mening of visie over wat dan ook kunnen betrappen.
Johannes is davy alleen dan met een grappige persoonlijkheid.
Hm, verstandige taalquote:Op donderdag 18 december 2014 03:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik was een beetje aan het parafraseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |