Het gaat ook niet om de grootte, maar om de kleurquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja hij is aardig groot inderdaad. maar je hebt ook wel grote woonkamer als ik zo die fotos zag dus
Oh zo, ja logisch wel. Hoe heb je je muren geverfd dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de grootte, maar om de kleur.
Mja, ik ga liever oude dingen bezoeken en mooie natuur zien dan op een resort tussen de dikke amerikanen liggenquote:
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de grootte, maar om de kleur.
alsof er niks te doen is op Hawaiiquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mja, ik ga liever oude dingen bezoeken en mooie natuur zien dan op een resort tussen de dikke amerikanen liggen
ok, daar ga je een ochtend heen. En verder?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
alsof er niks te doen is op Hawaii
Pearl Harbor bv.
Is die van jou inmiddels ook al blauw aangelopen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd.
Huehuehue
Niet, ik heb ze behangen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo, ja logisch wel. Hoe heb je je muren geverfd dan?
Over wat gaat dit?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd.
Huehuehue
Strand liggenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, daar ga je een ochtend heen. En verder?
http://www.top10bezienswa(...)de-staten/hawaii.htmquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, daar ga je een ochtend heen. En verder?
maar wel lekker business class ernaartoe, want anders heb je slaapgebrekquote:
Zwart en afgestorven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is die van jou inmiddels ook al blauw aangelopen?
Een slechte grap slecht.quote:
Oh, oke. Ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwart en afgestorven.
[..]
Een slechte grap slecht.
je doet stoerquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan volgend jaar via Huizenruil naar Sydney. Groot appartement met zwembad
Ja klopt, lijkt me ook wel leuk jaquote:
2 pammetjes je slaapt als roosquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:16 schreef Fok-it het volgende:
Ga wel business class24 uur vliegen met m`n 193
![]()
heb je daar wel het geld voor?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt, lijkt me ook wel leuk ja![]()
Ga wel business class24 uur vliegen met m`n 193
Als ik er het geld voor heb, waarom niet?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik er het geld voor heb, waarom niet?![]()
He bah, doe niet zo vervelend Etsu ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |