SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Oh.
Hoezo?quote:Op donderdag 18 december 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
zou echt niet willen fok-it ben je echt goed gek als je dat doet
quote:Op donderdag 18 december 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
nog gekker dan nudes posten als je zwanger bent
beetje lusten op andere vrouwen en mannen terwijl je relatie hebtquote:
Ik zou Kaya liever een beurt gevenquote:
Iedereen doet dat. Alsof je nooit omkijkt als er een mooie vrouw langs je looptquote:Op donderdag 18 december 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje lusten op andere vrouwen en mannen terwijl je relatie hebt
ja maar dat is iets anders dan lustenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen doet dat. Alsof je nooit omkijkt als er een mooie vrouw langs je loopt
Boeiend. Alsof je andere vrouwen dan niet aantrekkelijk kan vindenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje lusten op andere vrouwen en mannen terwijl je relatie hebt
Ik zou passievol de liefde met haar bedrijven.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou Kaya liever een beurt geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Klopt.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
behalve als je JR heet die wil seks met iedere mooie vrouw
Nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend. Alsof je andere vrouwen dan niet aantrekkelijk kan vinden
Zeker als het van die onbereikbare liefdes zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend. Alsof je andere vrouwen dan niet aantrekkelijk kan vinden
Wieke?quote:Op donderdag 18 december 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeker als het van die onbereikbare liefdes zijn.
Ook ik heb een onbereikbare crush.
Niet heel raar. Monogamie is een utopie voor velequote:Op donderdag 18 december 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
behalve als je JR heet die wil seks met iedere mooie vrouw
Dat is alleen als je bij een mooie vrouw meteen denkt aan hoe je haar uit elkaar wil trekken.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind vrouwen vaak genoeg mooi, maar dat vind ik ook van mannen.
Heeft niets met lust te maken
Ik vind dat echt heel vreemd dat mensen mooie vrouwen en lust niet kunnen onderscheiden.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet heel raar. Monogamie is een utopie voor vele
of dat je als man een andere man niet mooi kunt vinden zonder als fagot te worden aangezienquote:Op donderdag 18 december 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel vreemd dat mensen mooie vrouwen en lust niet kunnen onderscheiden.
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 18 december 2014 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft toch verkering met Kees Luijckx?
Omdat mensen liever het makkelijke rondneuken willenquote:
Oh, als ik een andere man mooi vind zeg ik dat gewoon.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
of dat je als man een andere man niet mooi kunt vinden zonder als fagot te worden aangezien
nja klopt welquote:Op donderdag 18 december 2014 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat mensen liever het makkelijke rondneuken willen
Tja dan is het geen utopie maar gewoon gemakzucht.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
nja klopt wel
relatie echt goed onderhouden kost vies veel energie
is zo'n paxcon niet meer jouw type?quote:Op donderdag 18 december 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, als ik een andere man mooi vind zeg ik dat gewoon.
LR (RIP) is bijvoorbeeld erg mooi
dat denk ik ook mensen eisen zich tegenwoordig makkelijk dingen toe in relatie zoals gemiddeld 2.3x per week seks zonder er moeite voor te doenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja dan is het geen utopie maar gewoon gemakzucht.
Dat is ook een mooie jongen, zeer zeker.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
is zo'n paxcon niet meer jouw type?
En als dat even niet gebeurd gewoon nieuwe relatie.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
dat denk ik ook mensen eisen zich tegenwoordig makkelijk dingen toe in relatie zoals gemiddeld 2.3x per week seks zonder er moeite voor te doen
ja man als je ook ziet hoeveel % gaat scheiden in nederland is echt belachelijkquote:Op donderdag 18 december 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als dat even niet gebeurd gewoon nieuwe relatie.
Of mensen die alleen seks willen zonder relatie e
Jij vind dat ja, maar dan betekent het niet dat dat ook meteen zo isquote:Op donderdag 18 december 2014 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja dan is het geen utopie maar gewoon gemakzucht.
Mensen willen alleen maar seks zonder moeite voor te doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Jij vind dat ja, maar dan betekent het niet dat dat ook meteen zo is![]()
Misschien is ie wel etsufoob :squote:Op donderdag 18 december 2014 01:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet jij waarom elan altijd zo gemeen tegen me doet?
maar daar is geen reden toequote:Op donderdag 18 december 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien is ie wel etsufoob :s
komt voor deel ook door kapitalisme welquote:Op donderdag 18 december 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Allemaal hedonistische instelling.
nee door atheistische inslag van de maatschappijquote:Op donderdag 18 december 2014 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
komt voor deel ook door kapitalisme wel
welnee vroeger was het er ook alleen toen werd er niet gesproken over buitenechtelijke relaties en dat soort zakenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee door atheistische inslag van de maatschappij
Dat was al beter.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
toen werd er niet gesproken over buitenechtelijke relaties en dat soort zaken
secondlovequote:Op donderdag 18 december 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu is het continu propaganda over seks continuAlsof het normaal is om rond te neuken.
Sites om vreemd te gaan
wat een wereld
seks heeft geen propaganda nodig top 30 zoekresultaten van Google zijn seksgerelateerd.quote:
Alsof die sites zo gepromote worden kom opquote:Op donderdag 18 december 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu is het continu propaganda over seks continuAlsof het normaal is om rond te neuken.
Sites om vreemd te gaan
wat een wereld
elke voetbalwedstrijd 3 keer vroeger op eredivisielivequote:Op donderdag 18 december 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
Alsof die sites zo gepromote worden kom op![]()
vraag => aanbodquote:Op donderdag 18 december 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
elke voetbalwedstrijd 3 keer vroeger op eredivisielive
Mensen die op een maandagavond kijken naar een wedstrijd uit de jupiler league zullen ook wel een ongelofelijk slecht huwelijk hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
elke voetbalwedstrijd 3 keer vroeger op eredivisielive
Inso is libertarischquote:Op donderdag 18 december 2014 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
vraag => aanbod
je bent toch liberalist
Johan Boskamp kijkt dat soort wedstrijden, zou hetquote:Op donderdag 18 december 2014 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die op een maandagavond kijken naar een wedstrijd uit de jupiler league zullen ook wel een ongelofelijk slecht huwelijk hebben.
Zijn vriendin pakt hem terug door naar musea te willen gaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Johan Boskamp kijkt dat soort wedstrijden, zou het
dat acteert hij ja merendeel van zijn standpunten sluiten aan bij het partijprogramma van een conservatieve christelijke partijquote:
Met de Juke, dan moet Jan lopenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn vriendin pakt hem terug door naar musea te willen gaan.
ze mogen het ook aanbieden maar het hoeft niet positief voor de maatschappij te zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
vraag => aanbod
je bent toch liberalist
Laten we het testen:quote:Op donderdag 18 december 2014 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
dat acteert hij ja merendeel van zijn standpunten sluiten aan bij het partijprogramma van een conservatieve christelijke partij
Jan is toch ook geinteresseerd in geschiedenis.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn vriendin pakt hem terug door naar musea te willen gaan.
Dus eigenlijk zou het gereguleerd moeten worden?quote:Op donderdag 18 december 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze mogen het ook aanbieden maar het hoeft niet positief voor de maatschappij te zijn
Hij vond de Monuments Men ook een goede film.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan is toch ook geinteresseerd in geschiedenis.
Vooral WO II
Ja, hij haat ook moffen net als Willem van Hanegemquote:Op donderdag 18 december 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan is toch ook geinteresseerd in geschiedenis.
Vooral WO II
Idd kutfilmquote:Op donderdag 18 december 2014 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij vond de Monuments Men ook een goede film.
Was niet zo.
Ik hoorde alleen maar slechte recensies ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij vond de Monuments Men ook een goede film.
Was niet zo.
Maar Willem van Hanegem is een seniele oude gek en Boskamp een baas.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, hij haat ook moffen net als Willem van Hanegem
Het moet gewoon legaal zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zou het gereguleerd moeten worden?
Dwaasquote:Op donderdag 18 december 2014 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Willem van Hanegem is een seniele oude gek en Boskamp een baas.
was wel goed vandaag, niet te ontkennenquote:
Het boeit me vooral erg weinig either wayquote:Op donderdag 18 december 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we het testen:
http://www.powned.tv/nieu(...)_weggejorist_ui.html
Een liberaal vindt dit leuk.
Een SGP'er vindt dit niet leuk.
Waarom zou het volgens jou dan legaal moeten zijn als het volgens jou ook enorm schadelijk is.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het moet gewoon legaal zijn.
Maar dan staat het mij ook vrij om daar een felle mening tegen te hebben.
Zoals ik wel met meer dingen heb die gewoon legaal zijn/moeten zijn
Aardig voetballertje voor Feyenoord, maar totaal geen potentie om de wereldtop o.i.d. te halen.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was wel goed vandaag, niet te ontkennen
Partij voor de Dieren dan maar?quote:Op donderdag 18 december 2014 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het boeit me vooral erg weinig either way
Ik had gehoopt dat hij weer vol schoot.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stoom kwam uit zijn oren na afloop. Clasie was mad.
Omdat mensen de vrije keus moeten hebben om iets schadelijks te doen. Hun eigen keuze.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou het volgens jou dan legaal moeten zijn als het volgens jou ook enorm schadelijk is.
Clasie is gewoon een prima speler, 3 jaar geleden was hij te slecht voor Feyenoord 1 nu is hij toe aan een stapje omhoog en over 2 jaar speelt hij waarschijnlijk top of subtop eredivisie.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is van Hanegem zeker
Met zijn Clasie-fetish
Nee, gewoon Libertarische partij als het kabinet valt.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Partij voor de Dieren dan maar?
Eens.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardig voetballertje voor Feyenoord, maar totaal geen potentie om de wereldtop o.i.d. te halen.
Libertariërs zijn eigenlijk gewoon anarchisten die zich net iets vaker douchen.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon Libertarische partij als het kabinet valt.
Of SGP als ik in een neerslachtige bui ben.
Vaders zijn meestal kritischer over hun zoons.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Clasie is gewoon een prima speler, 3 jaar geleden was hij te slecht voor Feyenoord 1 nu is hij toe aan een stapje omhoog en over 2 jaar speelt hij waarschijnlijk top of subtop eredivisie.
Daarbij heeft hij Clasie zijn eerste paar voetbalschoenen gegeven is als een vader voor hem lijkt me logisch dat je dan voor zo'n jongen opkomt.
Zeiden ze van Blind ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardig voetballertje voor Feyenoord, maar totaal geen potentie om de wereldtop o.i.d. te halen.
Tja. Ik ben het in de kern wel eens met het anarchisme. In de praktijk willen anarchisme niets weten van een vrije markt. Wat me erg vreemd lijkt zonder regulering.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Libertariërs zijn eigenlijk gewoon anarchisten die zich net iets vaker douchen.
Ik geniet altijd van het VI fragment waarin EmileGod Clasie tipt als groot talent bij Excelsior en Johan D. dan zegt dat hij Van Haaren beter vindt.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Clasie is gewoon een prima speler, 3 jaar geleden was hij te slecht voor Feyenoord 1 nu is hij toe aan een stapje omhoog en over 2 jaar speelt hij waarschijnlijk top of subtop eredivisie.
Daarbij heeft hij Clasie zijn eerste paar voetbalschoenen gegeven is als een vader voor hem lijkt me logisch dat je dan voor zo'n jongen opkomt.
Goede vaders zeiken hun zoon niet af, daarbij heeft Willem zijn gelijk gewoon gekregen door te zeggen dat het een prima speler is.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaders zijn meestal kritischer over hun zoons.
Bestaat dat echtquote:Op donderdag 18 december 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geniet altijd van het VI fragment waarin EmileGod Clasie tipt als groot talent bij Excelsior en Johan D. dan zegt dat hij Van Haaren beter vindt.
Zyzz was fan van de zoon van Willem als artiestquote:Op donderdag 18 december 2014 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Goede vaders zeiken hun zoon niet af, daarbij heeft Willem zijn gelijk gewoon gekregen door te zeggen dat het een prima speler is.
Vandaag weer geniale passjes gezien
Passje op El Ahmadi was wel goed ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Goede vaders zeiken hun zoon niet af, daarbij heeft Willem zijn gelijk gewoon gekregen door te zeggen dat het een prima speler is.
Vandaag weer geniale passjes gezien
United is inderdaad een middenmoter.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook geen wereldtop noemen, kom op zeg.
Van Haaren is eigenlijk de leukste van al die talentenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geniet altijd van het VI fragment waarin EmileGod Clasie tipt als groot talent bij Excelsior en Johan D. dan zegt dat hij Van Haaren beter vindt.
Blind en Clasie allebei gewoon matige spelers, goed in de eredivisie wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
United is inderdaad een middenmoter.
Wel grappig dat ze nu hij geblesseerd is alles winnen, kutspeler
Totaal geen wereldtop, zelfs City en Chelsea zijn veel beter.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
United is inderdaad een middenmoter.
Wel grappig dat ze nu hij geblesseerd is alles winnen, kutspeler
Ik heb gestemd op Tibbe bij Rens zijn poll in het VI topic.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Haaren is eigenlijk de leukste van al die talenten
"Nou Johan kijk eens dom, ja ho maar"
Was dat die Tukker met wat lucht in zijn snor?quote:Op donderdag 18 december 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Tibbe bij Rens zijn poll in het VI topic.
Sowieso, middenveld is met een fitte Toornstra echt beter dan dat van Ajax en van Psv alleen verdediging is overhyped en laten we het over de aanval maar niet hebbenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Passje op El Ahmadi was wel goed ja.
Die El Ahmadi vind ik sowieso wel een goede speler.
Dat was Henk Kasteel geloof ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat die Tukker met wat lucht in zijn snor?
Was even FM spelenquote:
Doe normaal man. Klaassen is 10 klassen beter dan die hele Immers, Serero is om het even met Clasie en Andersen is natuurlijk een veel groter talent dan El Ahmadi.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso, middenveld is met een fitte Toornstra echt beter dan dat van Ajax en van Psv alleen verdediging is overhyped en laten we het over de aanval maar niet hebben.
De Gevange van Kazan Kazan is mijn lievelingsboek van Harry Potter.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso, middenveld is met een fitte Toornstra echt beter dan dat van Ajax en van Psv alleen verdediging is overhyped en laten we het over de aanval maar niet hebben.
Dat doet er niet toe op moment.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Andersen is natuurlijk een veel groter talent dan El Ahmadi.
quote:
Die lachte ook al hard om zijn eigen grappen.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was Henk Kasteel geloof ik.
Baas toch. Wel aardig spelletje hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb fm15 voor kerst gevraagd
Kwestie van tijd tot hij een hoger niveau aantikt en word alleen maar beter.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe op moment.
Maar dat zegt niets voor dit moment.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd tot hij een hoger niveau aantikt en word alleen maar beter.
El Ahmadi gaat niet veel beter meer worden.
Johan is beter in nieuws oplezen.quote:
Tja El Ahmadi is constanter door zijn ervaring maar Andersen heeft hogere pieken.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat zegt niets voor dit moment.
en moet nog boeken uitkiezenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Baas toch. Wel aardig spelletje hoor
Vind dat wel gek dat Thijs zich niet solidair verklaard aan het legendarische duo Knipping & van Durenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan is beter in nieuws oplezen.
Helaas doet hij dat nooit meer. De redacteuren willen niks meer met hem te maken hebben. Behalve Thijs en Stef dan.
Ik wist echt niks meerquote:
Hoge pieken, diepe dalen. Net als in dit gifje.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja El Ahmadi is constanter door zijn ervaring maar Andersen heeft hogere pieken.
ik heb eigenlijk vooral non-fictie erop over economie en theologiequote:Op donderdag 18 december 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist echt niks meerIk heb alleen die We were liarsnog op lijstje gezet met GTA V
Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe onderzoek van dit illustere duo.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind dat wel gek dat Thijs zich niet solidair verklaard aan het legendarische duo Knipping & van Duren
Bedankt dat je dit litteken even openhaalt.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoge pieken, diepe dalen. Net als in dit gifje.
[ afbeelding ]
I see what you did therequote:Op donderdag 18 december 2014 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt dat je dit litteken even openhaalt.
Ik wilde Bijbel in normale taal nog doenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk vooral non-fictie erop over economie en theologie
Laatst stond er wel een interessant verhaal in de VI over de Kerstman die bij de FIFA infiltreerde.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe onderzoek van dit illustere duo.
hoezo nietquote:Op donderdag 18 december 2014 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde Bijbel in normale taal nog doenMaar toen dacht ik ja: Misschien ook niet echt leuk kerstkado
Zouden ze moeten inzenden naar de FOK! kerstverhalen wedstrijd.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatst stond er wel een interessant verhaal in de VI over de Kerstman die bij de FIFA infiltreerde.
Weet nietquote:
Voor een Christen welquote:Op donderdag 18 december 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap het niet. Juist mooiste cadeau
Ik moet nog even iets leuks verzinnen over Fred.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zouden ze moeten inzenden naar de FOK! kerstverhalen wedstrijd.
Ultieme kerstcadeau.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap het niet. Juist mooiste cadeau
quote:Op donderdag 18 december 2014 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ultieme kerstcadeau.
Samen met wat mirre, wierook ende goud.
flutboekjequote:Op donderdag 18 december 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maria had gelijk dikke bling bling maar Jozef wilde er beter gereedschap van kopen.
Een regel die de bijbel nooit gehaald heeft.
Dan kun je niet oordelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daar heb ik zo mijn redenen voor
quote:
tja de samenleving is dan ook verrot.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Want de bijbel is het fundament van onze samenleving en van onschatbare waarde vanuit een historisch oogpunt.
Johannes is het hier mee eens.
Gewoon als koning zeggen dat je door God was uitgekozen en voila.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Want de bijbel is het fundament van onze samenleving en van onschatbare waarde vanuit een historisch oogpunt.
Johannes is het hier mee eens.
Is gewoon geschreven zodat mensen die niet een al te grote vocabulaire hebben het ook makkelijk kunnen lezen.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind die bijbel in normale taal sowieso zeer vreemd.
Woorden als kribbe weg
Heb stuk gelezen, maar mwah. Het trekt me toch niet echt.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon geschreven zodat mensen die niet een al te grote vocabulaire hebben het ook makkelijk kunnen lezen.
Al is kribbe nou geen lastig woord nee
Speelde bij vlagen prima. Kunnen alleen geen wedstrijd op slot gooien enzakelijk uitspelenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, Feyenoord was weer niks
Heb niet gekeken was aan tc :$quote:Op donderdag 18 december 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speelde bij vlagen prima. Kunnen alleen geen wedstrijd op slot gooien enzakelijk uitspelen
Echt?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
En het woord schepping is er ook uit gehaald fok-it
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb niet gekeken was aan tc :$
veel te naief gewoonquote:Op donderdag 18 december 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speelde bij vlagen prima. Kunnen alleen geen wedstrijd op slot gooien enzakelijk uitspelen
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja had nog discussie met m'n moeder over dat de betekenis genuanceerd veranderde daardoor.quote:
hoe noemen ze dat dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
En het woord schepping is er ook uit gehaald fok-it
zeker, en dat tussen twee clubs die ik allebei vreselijk kut vind. Toch prima vermaakt.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]Zonde. Was serieus leukste wedstrijd van het seizoen voor neutrale kijker
Ach, ik kan me toch nooit meer 90 opmaken voor zoiets.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]Zonde. Was serieus leukste wedstrijd van het seizoen voor neutrale kijker
wat is dat voor droog woord om er aan te geven danquote:Op donderdag 18 december 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maken geloof ik durf niet met zekerheid te zeggen
Hoezo niet? Voetbal niet meer zo leuk?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik kan me toch nooit meer 90 opmaken voor zoiets.
Ja, matige vertaling. M'n broertje heeft die maar die is alweer egwoon overgestapt naar Poolse katholieke versiequote:Op donderdag 18 december 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat is dat voor droog woord om er aan te geven dan
Herkenbaar wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik kan me toch nooit meer 90 opmaken voor zoiets.
Is je broertje ook gelovig ja?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, matige vertaling. M'n broertje heeft die maar die is alweer egwoon overgestapt naar Poolse katholieke versie
Ik heb begrepen dat je met oudjaar nasi gaat maken voor Fok-it.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
sinds dit seizoen weer meer dusquote:Op donderdag 18 december 2014 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Herkenbaar wel.
Kijk zelden nog 90 minuten van wedstrijd buiten feyenoord
Daar staat vast ook niet het woord 'schepping' in.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, matige vertaling. M'n broertje heeft die maar die is alweer egwoon overgestapt naar Poolse katholieke versie
Jij moet ook voor Feyenoord wordenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb net de samenvatting gekeken van FC Groningen op de site van fox.
Genieten.
Nee, altijd zo'n dip na een tijdjequote:Op donderdag 18 december 2014 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo niet? Voetbal niet meer zo leuk?
Zelfs Ajax lukt het me niet meer voorquote:Op donderdag 18 december 2014 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Herkenbaar wel.
Kijk zelden nog 90 minuten van wedstrijd buiten feyenoord
Hij heeft nog geen ja gezegd.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je met oudjaar nasi gaat maken voor Fok-it.
Klopt dat?
Ik ga alvast oefenen met anti Ajax leuzen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij moet ook voor Feyenoord worden
Komt wel weer. Topshow straks in de Europa League en beslissing competitie.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, altijd zo'n dip na een tijdje
Voetbalmoe.
[..]
Zelfs Ajax lukt het me niet meer voor
[..]
Hij heeft nog geen ja gezegd.
En ik weet nog niet wat ik ga maken. :$
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga alvast oefenen met anti Ajax leuzen.
HAMAS HAMAS JR AAN HET MATRAS
Bij deze kan ik voor hem bevestigen dat hij komt, en dat hij en ik graag nasi willen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, altijd zo'n dip na een tijdje
Voetbalmoe.
[..]
Zelfs Ajax lukt het me niet meer voor
[..]
Hij heeft nog geen ja gezegd.
En ik weet nog niet wat ik ga maken. :$
Jij moest deze week ook kokenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
eten koken
doe gwn bestellen ks
thai ofzo
Sowieso speciaal eten op oudejaarsavondquote:Op donderdag 18 december 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
eten koken
doe gwn bestellen ks
thai ofzo
genot man.quote:
Kritiek mag, maar ik ga nu aangifte tegen u doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga alvast oefenen met anti Ajax leuzen.
HAMAS HAMAS JR AAN HET MATRAS
Oliebollenovenschotelquote:Op donderdag 18 december 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso speciaal eten op oudejaarsavondJe vreet zoveel, gewoon maaltijdje overslaan
hoezo danquote:Op donderdag 18 december 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
genot man.
ga vaker doen denk ik
hele dag plezier aan gehad.
ik eet nooit bijzonder veel op oudjaarsavond hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso speciaal eten op oudejaarsavondJe vreet zoveel, gewoon maaltijdje overslaan
Gewoon visschotel eten. En oliebollenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast wel. Is ieder jaar hetzelfde liedjequote:Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt wel weer. Topshow straks in de Europa League en beslissing competitie.
En bij deze dan ja
Kom jij met hem mee?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij deze kan ik voor hem bevestigen dat hij komt, en dat hij en ik graag nasi willen.
Ik had er nog geen moment over nagedacht :$quote:Op donderdag 18 december 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
eten koken
doe gwn bestellen ks
thai ofzo
Die hamburger zag er extreem goed uitquote:Op donderdag 18 december 2014 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eten koken
Vandaag weer gekookt met Paxje zoals jullie hebben kunnen zien in dit topic
Kan niet beschrijven.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
genot man.
ga vaker doen denk ik
hele dag plezier aan gehad.
welke?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hamburger zag er extreem goed uit
opgeruimd is je hoofd misschienquote:Op donderdag 18 december 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan niet beschrijven.
Maar geniet echt als het helemaal netjes is :s
Paxcon postte iets, als je dat plaatje nu ziet ga je gelijk iets te eten checken 100%quote:
Haha zou best kunnen. Voel me oprecht fijner als alles netjes is, alles op z'n plekquote:Op donderdag 18 december 2014 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
opgeruimd is je hoofd misschien
- psycholoog elan
Dat zag er oprecht goed uit voor studenten vond je niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Paxcon postte iets, als je dat plaatje nu ziet ga je gelijk iets te eten checken 100%
Ik weet niet of ik ben uitgenodigd :S :Squote:Op donderdag 18 december 2014 02:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel. Is ieder jaar hetzelfde liedje
[..]
Kom jij met hem mee?
[..]
Ik had er nog geen moment over nagedacht :$
Klopt, smaakte ook zeer goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hamburger zag er extreem goed uit
wanneer en waar postte hij dat?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Paxcon postte iets, als je dat plaatje nu ziet ga je gelijk iets te eten checken 100%
Ja leek wel restaurant kwali, althans wat je ergens kan eten bij burgertentquote:Op donderdag 18 december 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zag er oprecht goed uit voor studenten vond je niet.
Johannes zal zo het plaatje wel posten denk een uur of 7quote:Op donderdag 18 december 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wanneer en waar postte hij dat?
Waarom zeg je zo, ik heb het al gedaan :Squote:Op donderdag 18 december 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Johannes zal zo het plaatje wel posten denk een uur of 7
Ik ben bang dat dat niet meer gaat passenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ben uitgenodigd :S :S
Er zat maar 3 seconden tussen onze posts jaquote:Op donderdag 18 december 2014 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom zeg je zo, ik heb het al gedaan :S
Jammer, ik wilde net secret guest zijn KS.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat niet meer gaat passen![]()
Het wordt nu al krapjes.
Vooral die aardappels inderdaad. Zou na uur al honger hebbenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat niet meer gaat passen![]()
Het wordt nu al krapjes.
niet dat ik bijzonder veel eet verderquote:Op donderdag 18 december 2014 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral die aardappels inderdaad. Zou na uur al honger hebben
Er was wel mayoquote:Op donderdag 18 december 2014 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu heb ik honger![]()
Wel weinig saus.
sla weggooien tochquote:Op donderdag 18 december 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet dat ik bijzonder veel eet verder
vaak niet bord leeg eten
#kind
gelijk commentaar
Sof en ik zouden het qua eten uitstekend kunnen vinden jaquote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Elan het volgende:
[..]
sla weggooien toch
je zou wel goeie koppel zijn met sofje
zou mayo, ketchup en beetje sambal bij doen.quote:
Dat zou verrassend zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde net secret guest zijn KS.
Bed is al vol, extra matras en luchtbed zijn bezet. Extra extra luchtbed is bezet en bank ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
Oké, ik weet waar ik sta.
Ik ga huilen in mijn kussen.
Hun staan op de john frostbrugquote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zou verrassend zijn.
Ga je met Sof en haar vriend vieren
rijst bij meeste gerechtenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Elan het volgende:
zij is helemaal extreem ook geen rijst eten
dan kan je dus ook geen sushi eten FUUUU
rijst is ook teringsmerigquote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Elan het volgende:
zij is helemaal extreem ook geen rijst eten
dan kan je dus ook geen sushi eten FUUUU
Dat wordt wel drama hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou verrassend zijn.
[..]
Bed is al vol, extra matras en luchtbed zijn bezet. Extra extra luchtbed is bezet en bank ook.
Ik zou een paar uur vol zitten er van.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral die aardappels inderdaad. Zou na uur al honger hebben
Sof zou nooit nasi eten, dat is erg jammer.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Elan het volgende:
[..]
sla weggooien toch
je zou wel goeie koppel zijn met sofje
is brug bij arnhem ik rookte daar op 14e altijd stiekem jointjesquote:Op donderdag 18 december 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
john frostbrug is toch over een rivier
lekker man mits de juiste rijst en bereidingquote:
vies smakeloosquote:Op donderdag 18 december 2014 02:16 schreef Fok-it het volgende:
Rijst niet lekker vinden zal ik echt nooit begrijpen:')
Was die brug een brug te ver?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is brug bij arnhem ik rookte daar op 14e altijd stiekem jointjes
sof woont daar dichtbij
Ik hou totaal niet van samen slapenquote:
beter gwn FOK!leef samenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van samen slapenHoe graag ik mensen ook mag
De structuur van dopewrten is ook extreem kut heb ik vandaag gemerkt.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
structuur van rijst is gewoon kut. al die kleine korrels
kan je dan niet ontspannen fappen?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kun je werken aan een rijstvrije nasi, als je hem dan ook glutenvrij maakt heb je een dusdanig geniaal concept dat zelfs Drizzt mee kan eten.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof zou nooit nasi eten, dat is erg jammer.
Voordeel: Sof zou nooit nasi laten vallen.
Dat soiweso.quote:
Daarom bami > nasiquote:Op donderdag 18 december 2014 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof zou nooit nasi eten, dat is erg jammer.
Voordeel: Sof zou nooit nasi laten vallen.
Dat eet ik dus ook echt nooitquote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De structuur van dopewrten is ook extreem kut heb ik vandaag gemerkt.
dopererwten is armeluisvoer (srs)quote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De structuur van dopewrten is ook extreem kut heb ik vandaag gemerkt.
Naast Feer heb ik al geslapen, ging wel goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je eens inquote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je dan niet ontspannen fappen?
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou verrassend zijn.
[..]
Bed is al vol, extra matras en luchtbed zijn bezet. Extra extra luchtbed is bezet en bank ook.
Eens wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom bami > nasi
sorry johannesgod
had vandaag met wortels manquote:
Maar je eet dus echt nooit groente?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had vandaag met wortels man
kkr vies had 1 hap genomen hoefde al niet meer.
toen maar burgertje en gebakken aardappels opgegeten
Nooit.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je eet dus echt nooit groente?
ging je niet naar buiten dan als eckte ramptoeristquote:Op donderdag 18 december 2014 02:18 schreef Elan het volgende:
Politie is weg
Nu weet ik verdomme niet wat er aan de hand was en zit vol adrenaline
Is het ook zo'n droge structuur, al is falafel bij die tentje in rdam je kent m wel dan weer baasquote:Op donderdag 18 december 2014 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had vandaag met wortels man
kkr vies had 1 hap genomen hoefde al niet meer.
toen maar burgertje en gebakken aardappels opgegeten
Gaan jullie maar vozen. Mag ik je slaapkamer dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naast Feer heb ik al geslapen, ging wel goed.
Loka lukt ook wel. Hep gaat denk ik aan me zitten als hij naast me zou liggen
Nee, daar liggen Loka en ikquote:Op donderdag 18 december 2014 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaan jullie maar vozen. Mag ik je slaapkamer dan?
Ging voor de deur heel stoer staan kijken een één zo'n agentje stond daar en 4 wagensquote:Op donderdag 18 december 2014 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ging je niet naar buiten dan als eckte ramptoerist
Ik weet precies, opzich wel eetbaar jaquote:Op donderdag 18 december 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het ook zo'n droge structuur, al is falafel bij die tentje in rdam je kent m wel dan weer baas
Ik denk nu aan bami.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je werken aan een rijstvrije nasi, als je hem dan ook glutenvrij maakt heb je een dusdanig geniaal concept dat zelfs Drizzt mee kan eten.
dit doet pijnquote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom bami > nasi
sorry johannesgod
heb nog steeds pijnquote:Op donderdag 18 december 2014 02:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het spijt me Johannes. Ik hou van je.
Als kind vond ik zuurkool een van de weinige lekkere groentes.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat eet ik dus ook echt nooit
Vandaag had ik zuurkool op (Hallo Stijn). Vond ik nog best te kanen met flink veel worst erdoor.
Spruitjes zijn wel lekker mits uit de wok.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik lust wel veel groente, behalve witlof of spruitjes. Dat is echt vies bitter
stonden er geen andere buren bij, meestal weten die wel ietsquote:Op donderdag 18 december 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging voor de deur heel stoer staan kijken een één zo'n agentje stond daar en 4 wagens
Maar niks gevraagd want ze zeggen toch niks.
vies manquote:
Kapi heeft een keer de Johannes award in de categorie culinair gewonnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Spruitjes zijn wel lekker mits uit de wok.
Kapi is met me eens
boerenkool beste groentequote:Op donderdag 18 december 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vies man
rookworst ook alleen lekker met boerenkooltje
vroeger lustte ik het nooit, maar vandaag ging het verbazingwekkend makkelijk op.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als kind vond ik zuurkool een van de weinige lekkere groentes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |