Dat is alleen als je bij een mooie vrouw meteen denkt aan hoe je haar uit elkaar wil trekken.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind vrouwen vaak genoeg mooi, maar dat vind ik ook van mannen.
Heeft niets met lust te maken
Ik vind dat echt heel vreemd dat mensen mooie vrouwen en lust niet kunnen onderscheiden.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet heel raar. Monogamie is een utopie voor vele
of dat je als man een andere man niet mooi kunt vinden zonder als fagot te worden aangezienquote:Op donderdag 18 december 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel vreemd dat mensen mooie vrouwen en lust niet kunnen onderscheiden.
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 18 december 2014 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft toch verkering met Kees Luijckx?
Omdat mensen liever het makkelijke rondneuken willenquote:
Oh, als ik een andere man mooi vind zeg ik dat gewoon.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
of dat je als man een andere man niet mooi kunt vinden zonder als fagot te worden aangezien
nja klopt welquote:Op donderdag 18 december 2014 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat mensen liever het makkelijke rondneuken willen
Tja dan is het geen utopie maar gewoon gemakzucht.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
nja klopt wel
relatie echt goed onderhouden kost vies veel energie
is zo'n paxcon niet meer jouw type?quote:Op donderdag 18 december 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, als ik een andere man mooi vind zeg ik dat gewoon.
LR (RIP) is bijvoorbeeld erg mooi
dat denk ik ook mensen eisen zich tegenwoordig makkelijk dingen toe in relatie zoals gemiddeld 2.3x per week seks zonder er moeite voor te doenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja dan is het geen utopie maar gewoon gemakzucht.
Dat is ook een mooie jongen, zeer zeker.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
is zo'n paxcon niet meer jouw type?
En als dat even niet gebeurd gewoon nieuwe relatie.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
dat denk ik ook mensen eisen zich tegenwoordig makkelijk dingen toe in relatie zoals gemiddeld 2.3x per week seks zonder er moeite voor te doen
ja man als je ook ziet hoeveel % gaat scheiden in nederland is echt belachelijkquote:Op donderdag 18 december 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als dat even niet gebeurd gewoon nieuwe relatie.
Of mensen die alleen seks willen zonder relatie e
Jij vind dat ja, maar dan betekent het niet dat dat ook meteen zo isquote:Op donderdag 18 december 2014 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja dan is het geen utopie maar gewoon gemakzucht.
Mensen willen alleen maar seks zonder moeite voor te doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Jij vind dat ja, maar dan betekent het niet dat dat ook meteen zo is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |