SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Oh.
Hoezo?quote:Op donderdag 18 december 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
zou echt niet willen fok-it ben je echt goed gek als je dat doet
quote:Op donderdag 18 december 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
nog gekker dan nudes posten als je zwanger bent
beetje lusten op andere vrouwen en mannen terwijl je relatie hebtquote:
Ik zou Kaya liever een beurt gevenquote:
Iedereen doet dat. Alsof je nooit omkijkt als er een mooie vrouw langs je looptquote:Op donderdag 18 december 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje lusten op andere vrouwen en mannen terwijl je relatie hebt
ja maar dat is iets anders dan lustenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen doet dat. Alsof je nooit omkijkt als er een mooie vrouw langs je loopt
Boeiend. Alsof je andere vrouwen dan niet aantrekkelijk kan vindenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje lusten op andere vrouwen en mannen terwijl je relatie hebt
Ik zou passievol de liefde met haar bedrijven.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou Kaya liever een beurt geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Klopt.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
behalve als je JR heet die wil seks met iedere mooie vrouw
Nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend. Alsof je andere vrouwen dan niet aantrekkelijk kan vinden
Zeker als het van die onbereikbare liefdes zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend. Alsof je andere vrouwen dan niet aantrekkelijk kan vinden
Wieke?quote:Op donderdag 18 december 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeker als het van die onbereikbare liefdes zijn.
Ook ik heb een onbereikbare crush.
Niet heel raar. Monogamie is een utopie voor velequote:Op donderdag 18 december 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
behalve als je JR heet die wil seks met iedere mooie vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |