Laten we het testen:quote:Op donderdag 18 december 2014 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
dat acteert hij ja merendeel van zijn standpunten sluiten aan bij het partijprogramma van een conservatieve christelijke partij
Jan is toch ook geinteresseerd in geschiedenis.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn vriendin pakt hem terug door naar musea te willen gaan.
Dus eigenlijk zou het gereguleerd moeten worden?quote:Op donderdag 18 december 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze mogen het ook aanbieden maar het hoeft niet positief voor de maatschappij te zijn
Hij vond de Monuments Men ook een goede film.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan is toch ook geinteresseerd in geschiedenis.
Vooral WO II
Ja, hij haat ook moffen net als Willem van Hanegemquote:Op donderdag 18 december 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan is toch ook geinteresseerd in geschiedenis.
Vooral WO II
Idd kutfilmquote:Op donderdag 18 december 2014 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij vond de Monuments Men ook een goede film.
Was niet zo.
Ik hoorde alleen maar slechte recensies ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij vond de Monuments Men ook een goede film.
Was niet zo.
Maar Willem van Hanegem is een seniele oude gek en Boskamp een baas.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, hij haat ook moffen net als Willem van Hanegem
Het moet gewoon legaal zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zou het gereguleerd moeten worden?
Dwaasquote:Op donderdag 18 december 2014 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Willem van Hanegem is een seniele oude gek en Boskamp een baas.
was wel goed vandaag, niet te ontkennenquote:
Het boeit me vooral erg weinig either wayquote:Op donderdag 18 december 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we het testen:
http://www.powned.tv/nieu(...)_weggejorist_ui.html
Een liberaal vindt dit leuk.
Een SGP'er vindt dit niet leuk.
Waarom zou het volgens jou dan legaal moeten zijn als het volgens jou ook enorm schadelijk is.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het moet gewoon legaal zijn.
Maar dan staat het mij ook vrij om daar een felle mening tegen te hebben.
Zoals ik wel met meer dingen heb die gewoon legaal zijn/moeten zijn
Aardig voetballertje voor Feyenoord, maar totaal geen potentie om de wereldtop o.i.d. te halen.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was wel goed vandaag, niet te ontkennen
Partij voor de Dieren dan maar?quote:Op donderdag 18 december 2014 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het boeit me vooral erg weinig either way
Ik had gehoopt dat hij weer vol schoot.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stoom kwam uit zijn oren na afloop. Clasie was mad.
Omdat mensen de vrije keus moeten hebben om iets schadelijks te doen. Hun eigen keuze.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou het volgens jou dan legaal moeten zijn als het volgens jou ook enorm schadelijk is.
Clasie is gewoon een prima speler, 3 jaar geleden was hij te slecht voor Feyenoord 1 nu is hij toe aan een stapje omhoog en over 2 jaar speelt hij waarschijnlijk top of subtop eredivisie.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is van Hanegem zeker
Met zijn Clasie-fetish
Nee, gewoon Libertarische partij als het kabinet valt.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Partij voor de Dieren dan maar?
Eens.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardig voetballertje voor Feyenoord, maar totaal geen potentie om de wereldtop o.i.d. te halen.
Libertariėrs zijn eigenlijk gewoon anarchisten die zich net iets vaker douchen.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon Libertarische partij als het kabinet valt.
Of SGP als ik in een neerslachtige bui ben.
Vaders zijn meestal kritischer over hun zoons.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Clasie is gewoon een prima speler, 3 jaar geleden was hij te slecht voor Feyenoord 1 nu is hij toe aan een stapje omhoog en over 2 jaar speelt hij waarschijnlijk top of subtop eredivisie.
Daarbij heeft hij Clasie zijn eerste paar voetbalschoenen gegeven is als een vader voor hem lijkt me logisch dat je dan voor zo'n jongen opkomt.
Zeiden ze van Blind ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardig voetballertje voor Feyenoord, maar totaal geen potentie om de wereldtop o.i.d. te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |