ja wel gedownload morgen playlist makenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe geen chillsessies
al muziek uitgezocht
wat voor gedownloadquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja wel gedownload morgen playlist maken
jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:45 schreef Etsu het volgende:
ik heb een mooi topic geopend over roken inso
wil je m lezen?
ja laatste tijd meer rockquote:
dit kloptquote:Op donderdag 18 december 2014 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sof vond dit altijd een erg leuke anekdote.
dobrzequote:Op vrijdag 19 december 2014 19:49 schreef Tyron het volgende:
im going to fill my glas with some water
(engels voor ik ga mijn glas vullen met wat water)
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hun staan op de john frostbrug
ik eronder.
En dan noemt sof mij "hey zwerver"
en dan moet ik huilen
wat een bofkont ben jij zegquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:54 schreef supersof het volgende:
lag rond tien over zes nog te slapen (was gelijk uit school in bed gaan liggen) en toen werd ik gebeld door mijn moeder. Die was met mijn broertje in de stad en ze gingen uit eten en vroegen of ik mee ging![]()
dus even gratis pizza gegeten. helemaal top
waar pizzaquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:54 schreef supersof het volgende:
lag rond tien over zes nog te slapen (was gelijk uit school in bed gaan liggen) en toen werd ik gebeld door mijn moeder. Die was met mijn broertje in de stad en ze gingen uit eten en vroegen of ik mee ging![]()
dus even gratis pizza gegeten. helemaal top
ja hequote:
ja alles was vol, dus moesten pinoccioquote:
ja ~lucky giirl~quote:
lekker hoor wat voor pizzaquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja alles was vol, dus moesten pinoccio
maar is laatste jaren wel verbeterd dus is lekker daar nu
ik dacht: neem een keer iets anders dan salami. dus ik nam pizza bolognese, maar was niet echt lekker. dus volgende keer gewoon weer salamiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |