2de topic ja?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:43 schreef Roces18 het volgende:
al je 2e topic binnen 1 uur.
Ik voorspeel een perma ban voor je.
Heb ik eens gekocht voor afgelopen zomer toen ik naar Japan ging, maar toen ging ik de bijsluiter lezen en las ik iets over bloed kotsen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:43 schreef DjeDje het volgende:
Nicotine kauwgom of andere nicotine gerelateerde producten gebruiken tijdens het vliegen slepen je er wel doorheen.
Hoe is dit relevant.quote:
Gelukkig maak ik een tussenlanding op San Francisco met 5 uur stop, dus kan dan gerust 5 uur lang roken. Daarna nog eens 6 uur. Dus het ergste heb ik dan gehad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
En dan arriveren op een rookvrije luchthaven waar je eerst nog een uur op je koffer mag wachten.
Betaal jij?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:45 schreef Isund het volgende:
Waarom koop je geen eigen prive jet waar je wel in kan paffen?
FOK! vindt het leuk om iemand te bashen, dus ik geef ze een voorgerecht.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant.
Verder wel een immer terechte klacht.
Rook jij?quote:
Hmm.. Misschien iets zoeken waar dat niet mee gebeurd?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik eens gekocht voor afgelopen zomer toen ik naar Japan ging, maar toen ging ik de bijsluiter lezen en las ik iets over bloed kotsen.Toen heb ik hem maar niet gebruikt.
even de regels opgezocht en je mag dus daadwerkelijk roken in je eigen vliegtuig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:45 schreef Isund het volgende:
Waarom koop je geen eigen prive jet waar je wel in kan paffen?
Jaquote:
Die zijn er niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hmm.. Misschien iets zoeken waar dat niet mee gebeurd?
Met alle liefde.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Als je je eigen familie moest opeten zou je dat niet met plezier doen, maar toch rook je je eigen longen kapot.
Het blijft Amerika. Als je je hand in je onderbroek stopt, word je al uit het land gezet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
Gewoon een peuk opsteken en net doen of je gek bent.
Het is niet zo dat ze je eruit kunnen zetten ofzo.
Dan ben jij een gezegend man, hoef je je ook nooit druk om aids te maken in het homo verkeer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:51 schreef Etsu het volgende:
Met alle liefde.Ik ben niet bang voor de dood.
Ja dat denk je. Deed ik ook een keer, kwam er direct een hommo steward aan die me een parachute gaf en me naar buiten flikkerde.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
Gewoon een peuk opsteken en net doen of je gek bent.
Het is niet zo dat ze je eruit kunnen zetten ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |