2de topic ja?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:43 schreef Roces18 het volgende:
al je 2e topic binnen 1 uur.
Ik voorspeel een perma ban voor je.
Heb ik eens gekocht voor afgelopen zomer toen ik naar Japan ging, maar toen ging ik de bijsluiter lezen en las ik iets over bloed kotsen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:43 schreef DjeDje het volgende:
Nicotine kauwgom of andere nicotine gerelateerde producten gebruiken tijdens het vliegen slepen je er wel doorheen.
Hoe is dit relevant.quote:
Gelukkig maak ik een tussenlanding op San Francisco met 5 uur stop, dus kan dan gerust 5 uur lang roken. Daarna nog eens 6 uur. Dus het ergste heb ik dan gehad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
En dan arriveren op een rookvrije luchthaven waar je eerst nog een uur op je koffer mag wachten.
Betaal jij?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:45 schreef Isund het volgende:
Waarom koop je geen eigen prive jet waar je wel in kan paffen?
FOK! vindt het leuk om iemand te bashen, dus ik geef ze een voorgerecht.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant.
Verder wel een immer terechte klacht.
Rook jij?quote:
Hmm.. Misschien iets zoeken waar dat niet mee gebeurd?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik eens gekocht voor afgelopen zomer toen ik naar Japan ging, maar toen ging ik de bijsluiter lezen en las ik iets over bloed kotsen.Toen heb ik hem maar niet gebruikt.
even de regels opgezocht en je mag dus daadwerkelijk roken in je eigen vliegtuig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:45 schreef Isund het volgende:
Waarom koop je geen eigen prive jet waar je wel in kan paffen?
Jaquote:
Die zijn er niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hmm.. Misschien iets zoeken waar dat niet mee gebeurd?
Met alle liefde.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Als je je eigen familie moest opeten zou je dat niet met plezier doen, maar toch rook je je eigen longen kapot.
Het blijft Amerika. Als je je hand in je onderbroek stopt, word je al uit het land gezet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
Gewoon een peuk opsteken en net doen of je gek bent.
Het is niet zo dat ze je eruit kunnen zetten ofzo.
Dan ben jij een gezegend man, hoef je je ook nooit druk om aids te maken in het homo verkeer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:51 schreef Etsu het volgende:
Met alle liefde.Ik ben niet bang voor de dood.
Ja dat denk je. Deed ik ook een keer, kwam er direct een hommo steward aan die me een parachute gaf en me naar buiten flikkerde.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
Gewoon een peuk opsteken en net doen of je gek bent.
Het is niet zo dat ze je eruit kunnen zetten ofzo.
Da's nog best klantvriendelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:52 schreef Klaploper het volgende:
Ja dat denk je. Deed ik ook een keer, kwam er direct een hommo steward aan die me een parachute gaf en me naar buiten flikkerde.
Ik welquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:52 schreef eend112 het volgende:
Delen alle homo's de fantasie om in een vliegtuig op 10 kilometer hoogte elkaar in de kont te neuken en de neus vol te proppen met cocaïne ?
jij als eeuwige maagd ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dan ben jij een gezegend man, hoef je je ook nooit druk om aids te maken
lekkerquote:
Vind je? Ik vond het best overdreven. Ik had het geluk dat ik wist hoe om te gaan met die dingen, maar ik kreeg die rugtas in mijn handen gedrukt en was weg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's nog best klantvriendelijk.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
Waarom moet je vermelden dat je hommo bent?
Aandachtzoekende fagget
Hmm, ga je er ook zo bloed van kotsen zoals bij nicotinepleisters? Zoiets las ik ergens.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nicotine kauwgum. Niet ideaal en je moet er een beetje mee oppassen want je bent er zo misselijk van, maar het helpt wel.
Niet dat ik weet (nooit van bloed kotsen gehoord trouwens bij pleisters). Maar de dosering kan vrij sterk zijn, kan je een beetje misselijk van worden - trekt overigens ook zo weer weg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, ga je er ook zo bloed van kotsen zoals bij nicotinepleisters? Zoiets las ik ergens.
Dat is altijd makkelijk roepen als je zelf nooit hebt gerookt natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:35 schreef GhpH het volgende:
Als je geen 16 uur zonder kankerstokken kan moet je nodig eens je leven opnieuw inrichten
Verslaafden
Dus eerst moedwillig eraan beginnen en dan slachtoffer spelen. Zo werkt dat niet hequote:Op vrijdag 19 december 2014 20:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is altijd makkelijk roepen als je zelf nooit hebt gerookt natuurlijk.
Ik speel helemaal geen slachtoffer. Ik zeg alleen dat mensen die nooit hebben gerookt onzin uitkramen omdat ze niet weten waar ze het over hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dus eerst moedwillig eraan beginnen en dan slachtoffer spelen. Zo werkt dat niet he
Ik heb zelfs het advies van een arts gekregen om af en toe een peuk op te steken vanwege een bepaalde ziekte.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dus eerst moedwillig eraan beginnen en dan slachtoffer spelen. Zo werkt dat niet he
Ik heb als roker toch echt nooit begrepen dat mensen zo gaan zitten stressen omdat ze een aantal uur niet kunnen roken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is altijd makkelijk roepen als je zelf nooit hebt gerookt natuurlijk.
Ik rook zelf maar vind roken nog steeds dom. Stressen om niet te kunnen roken snap ik ook niet echt. In zo'n situatie denk ik er wel vaak aan dat ik zin heb in een peuk, maar als het niet kan dan kan het niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:53 schreef JackLucifer het volgende:
[..]
Ik heb als roker toch echt nooit begrepen dat mensen zo gaan zitten stressen omdat ze een aantal uur niet kunnen roken.
Je weet dat toch vantevoren?
Gelukkig alweer ruim twee jaar gestopt en nu vind ik rokers sukkels.
Je wist waar je aan begon, vandaar de consequenties. En als mensen zich niet kunnen beheersen dan zijn ze gewoon te ver gegaan. En dat moeten ze realiseren ipv het af te steken op "je weet niet waar je het over hebt". Net als bij tieners in hun recalcitrante jaren als ze ideeën krijgen over "De gedoemde maatschappij"quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik speel helemaal geen slachtoffer. Ik zeg alleen dat mensen die nooit hebben gerookt onzin uitkramen omdat ze niet weten waar ze het over hebben.
Je had er nooit aan moeten beginnen!111!! Ja, dat weten we allemaal wel, maar het draagt verder niets, maar dan ook niet helemaal niets bij.
Het zit ook vaak in je hoofd natuurlijk. Als je wat anders doet, dan lukt het ook wel zonder. En hoe langer je niet rookt, des te lekkerder is de eerste daarna weer. Ik kon het ook wel eventjes volhouden als het moest omdat ik vloog.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:53 schreef JackLucifer het volgende:
[..]
Ik heb als roker toch echt nooit begrepen dat mensen zo gaan zitten stressen omdat ze een aantal uur niet kunnen roken.
Je weet dat toch vantevoren?
Gelukkig alweer ruim twee jaar gestopt en nu vind ik rokers sukkels.
Dat weet iedere roker. Alleen confronteren met de consequenties, dat draagt niet bij om te stoppen, in tegendeel. Zoals verhalen over longkanker bijv. Wat doet een roker bij stress? Juist, roken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je wist waar je aan begon, vandaar de consequenties. En als mensen zich niet kunnen beheersen dan zijn ze gewoon te ver gegaan. En dat moeten ze realiseren ipv het af te steken op "je weet niet waar je het over hebt". Net als bij tieners in hun recalcitrante jaren als ze ideeën krijgen over "De gedoemde maatschappij"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |