Je wist waar je aan begon, vandaar de consequenties. En als mensen zich niet kunnen beheersen dan zijn ze gewoon te ver gegaan. En dat moeten ze realiseren ipv het af te steken op "je weet niet waar je het over hebt". Net als bij tieners in hun recalcitrante jaren als ze ideeën krijgen over "De gedoemde maatschappij"quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik speel helemaal geen slachtoffer. Ik zeg alleen dat mensen die nooit hebben gerookt onzin uitkramen omdat ze niet weten waar ze het over hebben.
Je had er nooit aan moeten beginnen!111!! Ja, dat weten we allemaal wel, maar het draagt verder niets, maar dan ook niet helemaal niets bij.
Het zit ook vaak in je hoofd natuurlijk. Als je wat anders doet, dan lukt het ook wel zonder. En hoe langer je niet rookt, des te lekkerder is de eerste daarna weer. Ik kon het ook wel eventjes volhouden als het moest omdat ik vloog.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:53 schreef JackLucifer het volgende:
[..]
Ik heb als roker toch echt nooit begrepen dat mensen zo gaan zitten stressen omdat ze een aantal uur niet kunnen roken.
Je weet dat toch vantevoren?
Gelukkig alweer ruim twee jaar gestopt en nu vind ik rokers sukkels.
Dat weet iedere roker. Alleen confronteren met de consequenties, dat draagt niet bij om te stoppen, in tegendeel. Zoals verhalen over longkanker bijv. Wat doet een roker bij stress? Juist, roken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je wist waar je aan begon, vandaar de consequenties. En als mensen zich niet kunnen beheersen dan zijn ze gewoon te ver gegaan. En dat moeten ze realiseren ipv het af te steken op "je weet niet waar je het over hebt". Net als bij tieners in hun recalcitrante jaren als ze ideeën krijgen over "De gedoemde maatschappij"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |