Hoe laat begint FF?quote:
Ik hou ook van jou als medemens en wens je een fijne dag.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:50 schreef Werkman het volgende:
Klacht : Niemand houd hier van elkaar.
Iedereen is hier maar hard voor elkaar en probeert elkaar af te troeven met harde oneliners maar niemand geeft om elkaar.. [ afbeelding ]
Dat maakt mij altijd mellow rond deze dag dus ik zeg bij deze
IK HOUD VAN JULLIE ALLEMAAL!
Prettige Feestdagen!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Translate werkte niet mee, maar ik kwam er achter dat het een tibetaanse mantra is? Alleen geen idee wat het betekentquote:
Daarmee roep je de bodhisattva aan van compassie. Dus je zou kunnen zeggen dat het een mantra van compassie is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Translate werkte niet mee, maar ik kwam er achter dat het een tibetaanse mantra is? Alleen geen idee wat het betekent
Ik haal hier uit dat je medelijden met mij heb?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daarmee roep je de bodhisattva aan van compassie. Dus je zou kunnen zeggen dat het een mantra van compassie is.
One love, broeder. Een liefde!quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:10 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik houd ook van jou...[ afbeelding ]
Compassie, maar het was ook maar een grapje hoor. Als iemand zegt fuck jullie allemaal of val met haat zit, dan moet je compassie hebben niet medelijden. Mensen die aan geweld doen of honden die bijten zijn vaak zelf slachtoffer, en haat is nooit goed voor niemand niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:10 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik haal hier uit dat je medelijden met mij heb?![]()
(Ik ben niet zo bekend met mantra's edg)
Ik poste verder onder een kloon.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom was je zo lang weg?
Wie?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:14 schreef Nikonlover. het volgende:
[..]
Ik poste verder onder een kloon.
Ooooh. Gelukkig heb ik dat niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Compassie, maar het was ook maar een grapje hoor. Als iemand zegt fuck jullie allemaal of val met haat zit, dan moet je compassie hebben niet medelijden. Mensen die aan geweld doen of honden die bijten zijn vaak zelf slachtoffer, en haat is nooit goed voor niemand niet.
Uiteraard was het hier meer een grapje. Maar als je echt vol met haat zit dan heb ik wel compassie.
Nu toch ook? Punt achter je naam.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:14 schreef Nikonlover. het volgende:
[..]
Gaat eens heen met deze kloonquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:14 schreef Nikonlover. het volgende:
[..]
eens kijken of ik kan intunenquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
pssst pssssttt
over 10 min fylax friday
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:39 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Niet-FOK!smileys gebruiken
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:46 schreef Werkman het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |