SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112
[ Bericht 0% gewijzigd door Zaktabak op 18-12-2014 23:09:14 ][b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Ach dan is ie weer even gelukkig.quote:
Eens met jou Mex.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was tenminste spontaan. Jullie weten ook nooit wat jullie willen
Een nieuw topic is voor sommigen zo'n opkikkertje in hun levenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach dan is ie weer even gelukkig.
Maakt mij het uit.
Vorig jaar zat er een seconde of 2 tussen topics en werd er constant gekaapt.quote:
Oh ja, nog vergeten te vermelden, maar mooie OP, Pino.quote:
Alleen deze eerste nacht.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Qunix het volgende:
Oh, dus Domien doet de nachten. Dat is een beetje jammer denk ik. Maar wie weet...
Wanneer komt Jett?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, nog vergeten te vermelden, maar mooie OP, Pino.![]()
Bij de slaapgasten moet alleen nog Jett Rebel neergeplempt worden.
Jett, De Beatles van de Lage Landen.
Serieus Jett ja? Wanneer is dat bekendgemaakt?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek best tof, alleen die hele karikatuur Jett Rebel is strontvervelend.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanmiddag ergens tussen 16.30 en 17u.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Serieus Jett ja? Wanneer is dat bekendgemaakt?
Verdomme 3FM
Ik breng graag wat vreugde in de harten van de mensen om mij heen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een nieuw topic is voor sommigen zo'n opkikkertje in hun leven
Wij hebben echt gelachen om Ajaxquote:
Zijn muziek is nog niet zo goed als ik denk dat ie kan zijn, maar ik bewonder zijn muzikaliteitquote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek best tof, alleen die hele karikatuur Jett Rebel is strontvervelend.
Man man man.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Vanmiddag ergens tussen 16.30 en 17u.
ze hadden ook Lucky Fonz de derde kunnen uitnodigenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek best tof, alleen die hele karikatuur Jett Rebel is strontvervelend.
Ik lach nog steedsquote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben echt gelachen om Ajax
Check OPquote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen deze eerste nacht.
UPDEET
Ik denk dat het tijd is voor een heloefloos kwartiertjequote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik breng graag wat vreugde in de harten van de mensen om mij heen.
Weet je alles van.
Tangerine, die kunnen door de brievenbus naarbinnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze hadden ook Lucky Fonz de derde kunnen uitnodigen
Ik snap dat het joch getalenteerd is maar ik vind 'm ook stront-irritant en zijn liedjes boeien me totaal niet. Maar wat hij doet doe ik 'm niet na.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tangerine, die kunnen door de brievenbus naarbinnen.
Joramquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tangerine, die kunnen door de brievenbus naarbinnen.
Dat zouden die 3 in het huis ook eens af en toe moeten inlassen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is voor een heloefloos kwartiertje
Lijstje met irritante figuren in de OP?quote:
Was gewoon 7" hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef Evertjan het volgende:
Ferry Maat heeft deze plaat groot gemaakt in NL
Het Happy van de jaren '70 dus.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef Evertjan het volgende:
Ferry Maat heeft deze plaat groot gemaakt in NL
gewoon blenderen door die sapjesquote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Laatste nacht, ik denk omdat hij de DJ's dan wakker kan houden met z'n pillenvoorraad.
Ohja, had ik alleen lokaal aangepast. Zaktabak?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coen doet op vrijdag de graveyard. Foutje in het schema.
Gielloos kwartiertjequote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zouden die 3 in het huis ook eens af en toe moeten inlassen.
Fixedquote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gielloze 4 uurtjes, iedere maandag tot vrijdagochtend.
Doe ik even. Heb je gelijk in de credits gezet. Zou je dan gelijk even een banner met 'Trivia' of iets dergelijks willen maken, kunnen we daar al het gekloot en overige woordgrappen in zettenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, had ik alleen lokaal aangepast. Zaktabak?
Credits staan al in de footer. Zal even iets fixen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Doe ik even. Heb je gelijk in de credits gezet. Zou je dan gelijk even een banner met 'Trivia' of iets dergelijks willen maken, kunnen we daar al het gekloot en overige woordgrappen in zetten
Ik bied 10 euro om hem levend te laten begravenquote:
Daar hoef je niet voor te bieden, dat heeft ie al gedaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bied 10 euro om hem levend te laten begraven
Ik las eerst een Coen is een kneus.quote:
Boeiuhquote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
na 5 minuten pas een ander een nieuw topic laten openen is wel een beetje uit de tijd trouwens
Trucje is een beetje uitgewerktquote:
Dat blijft gewoon jouw tekst hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is wel een dingetje
-Coen
Die gaat het echt leuk doen.quote:
101tvquote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Is het niet meer live op tv te volgen?
Bij caiway wel op kanaal 14, 101tv dusquote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
101TV bij Ziggo in elk geval zender van de maand.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zou fijn zijn als ie daar eens mee zou beginnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat het echt leuk doen.
Ik verwacht ook dat hij gaat verrassen, in positieve zin.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat het echt leuk doen.
Komt als ie zelf achter de draaitafel mag.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ie daar eens mee zou beginnen.
Over het algemeen voor 15-jarige meisje?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef heloef het volgende:
The Script staat mooi symbool voor SR.
Iets oudere meisjes ook wel hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over het algemeen voor 15-jarige meisje?
15 of 117 bij UPC.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik heb UPC. Maar kan 'm nergens vinden. 101tv ook niet meer trouwens, zat altijd ergens rond de 30..
Nee meer dat alles gescript is en de spontaniteit op iedere manier wordt vermoord.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over het algemeen voor 15-jarige meisje?
15quote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik heb UPC. Maar kan 'm nergens vinden. 101tv ook niet meer trouwens, zat altijd ergens rond de 30..
quote:
Aah, topquote:
Allebei, 13 is zender van de maand kanaal en 133 is 101tvquote:
Dat is toch al een tijdje ? De eerste huizen (en anthems) waren spontaan. Ben benieuwd welke het dit jaar word, maar staat vast al in het scriptquote:Op donderdag 18 december 2014 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee meer dat alles gescript is en de spontaniteit op iedere manier wordt vermoord.
Ja, ik heb daar achter de schermen rondgelopen. Dan gaan er wel wat illusies kapot.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is toch al een tijdje ? De eerste huizen (en anthems) waren spontaan. Ben benieuwd welke het dit jaar word, maar staat vast al in het script.
Heb je 101TV wel op kanaal 314 zitten dan?quote:
Zoals?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar achter de schermen rondgelopen. Dan gaan er wel wat illusies kapot.
Ze mogen geloof ik gewoon een luchtje scheppen buiten in het regie dorp. Zolang ze dat via de achterdeur doen en niet via die van de gasten.quote:
Het blijft wel leuk opzich, maar lang niet zo leuk als een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar achter de schermen rondgelopen. Dan gaan er wel wat illusies kapot.
Volgens mij zit 101 niet in mijn pakket.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Heb je 101TV wel op kanaal 314 zitten dan?
wat dan? ze weten vooraf alle sapjes al, ze mogen naar buiten, etc, etc?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Gast.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ik kijk toch, al doneer ik minder tot niets meer. Al vind ik het thema ook niet alles, ik zit graag aan meiden
.
Sommige kabelaars bieden deze maand gratis aan, dus je kan kijken of je hem nu wel kan zien.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij zit 101 niet in mijn pakket.
tsja, zo denken wij mannen he.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sommige kabelaars bieden deze maand gratis aan, dus je kan kijken of je hem nu wel kan zien.
quote:
De DJ's worden echt continu ingefluisterd, totaal geen vrijheid of keuze voor de DJ's qua requests.quote:
Dat is bekend maar om het dan daar aan te relateren.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tsja, zo denken wij mannen he.
Dat verbaast me niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
De DJ's worden echt continu ingefluisterd, totaal geen vrijheid of keuze voor de DJ's qua requests.
Zender van de maand zit altijd op 20, dus ik ontvang nu 101 ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sommige kabelaars bieden deze maand gratis aan, dus je kan kijken of je hem nu wel kan zien.
Maar Living Doll is toch wel spontaan!???!!??!!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
De DJ's worden echt continu ingefluisterd, totaal geen vrijheid of keuze voor de DJ's qua requests.
Nederland is ook steeds meer een conflictgebied aan het worden hoorquote:
Dat ze naar buiten mogen kan iedereen toch wel bedenken?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat dan? ze weten vooraf alle sapjes al, ze mogen naar buiten, etc, etc?
NOU JE VERWACHT HET NIET MAAR DUS NIETquote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar Living Doll is toch wel spontaan!???!!??!!![]()
![]()
Ik heb hier ook al wat rare opmerkingen gezien.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is bekend maar om het dan daar aan te relateren.
Schilderswijk telt niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nederland is ook steeds meer een conflictgebied aan het worden hoor.
do ook, volgens mij is daar een gifje van...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ze naar buiten mogen kan iedereen toch wel bedenken?
Timur heeft nog een keer lopen paffen.
verbaast me niks nee. Moet ook kunnen. Een week in een broeikas gun je niemand.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ze naar buiten mogen kan iedereen toch wel bedenken?
Timur heeft nog een keer lopen paffen.
Beetje humor kan geen kwaadquote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is bekend maar om het dan daar aan te relateren.
De twee ultieme SR-plaatjes:quote:Op donderdag 18 december 2014 22:55 schreef JaneDoe het volgende:
ah vellerie
[..]
do ook, volgens mij is daar een gifje van...
3, Serieuzz livequote:Op donderdag 18 december 2014 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
De twee ultieme SR-plaatjes:
1. Do-gifje
2. Memphis Maniacs
Welke is dat?quote:
Inderdaad, veel verder dan twee meter voor de achterdeur zullen ze waarschijnlijk niet komen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verbaast me niks nee. Moet ook kunnen. Een week in een broeikas gun je niemand.
Dat is gewoon nummer 1quote:
Zou pas echt nieuws zijn als ze elke nacht in hun eigen bed sliepenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, veel verder dan twee meter voor de achterdeur zullen ze waarschijnlijk niet komen.
Eindhovenquote:
quote:
hier gaat iets misquote:Op donderdag 18 december 2014 22:59 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Meer mensen op het podium dan op het plein toen.
Als ze daar eens mee ophouden?quote:
Gingquote:
dat dusquote:Op donderdag 18 december 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze daar eens mee ophouden?
Die grap is al oud en dit was net de 5e keer ofzo
maak kennis met de herhalingen van de sr updatesquote:Op donderdag 18 december 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker eruit editen joh, die meukquote:Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maak kennis met de herhalingen van de sr updates
Die mensen hebben een verstandelijke beperking.. die kunnen daar ook niets aan doen he..?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De luilakken van de editing liggen al in bed.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lekker eruit editen joh, die meuk
en geef ze eens ongelijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
De luilakken van de editing liggen al in bed.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Dan gaat het thema over seksueel misbruik en dan roepen ze ook nog eens "Fuck her right in the pussy" in de microfoon.
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
De twee ultieme SR-plaatjes:
1. Do-gifje
2. Memphis Maniacs
Dat maakt wel duidelijk hoe idioot dat is.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Dan gaat het thema over seksueel misbruik en dan roepen ze ook nog eens "Fuck her right in the pussy" in de microfoon.
Hij zal er duidelijk wel niet over na gedacht hebben die gozer.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat maakt wel duidelijk hoe idioot dat is.
laten we t hopenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hij zal er duidelijk wel niet over na gedacht hebben die gozer.
gewoon een debiele mbo'er die op een zuipfeestje af komtquote:Op donderdag 18 december 2014 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ach het is nog geen kinderbedtijd he..quote:Op donderdag 18 december 2014 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Is het al vakantie...jammerquote:Op donderdag 18 december 2014 23:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ach het is nog geen kinderbedtijd he..
Nu zijn het nog allemaal basisschoolkids enz...
Alsof die ooit het mbo zal bereikenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon een debiele mbo'er die op een zuipfeestje af komt
hey uk, je camera nou al eens gekocht ?quote:
Frank?quote:
Ja al een tijdje, a6000 geworden.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey uk, je camera nou al eens gekocht ?
FIXEDquote:Op donderdag 18 december 2014 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon een debiel die op een zuipfeestje af komt
ohja daar staat me iets van bij.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja al een tijdje, a6000 geworden.
kinderhand is snel gevuldquote:
Nog niet echt veel tijd voor gehadquote:Op donderdag 18 december 2014 23:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja daar staat me iets van bij.
leuk ding
FOK! gaat langzaam Hyves achterna.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het is hier wel een stuk rustiger als andere jaren he?
Drukte zal wel met het weekend zijn. Zijn nog zat mensen die morgen moeten werken.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
de 14jarige meisjes van toen zijn nu volwassen en realiseren zich dat op een plein in de kou staan om 3 b-listers in een glazen huis te zien toch best kansloos is ;+quote:Op donderdag 18 december 2014 23:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mwah, om half 9 was het best druk hoor. Maar ja, Ajax voetbalde ook thuis. Dat scheelt best wel wat manquote:Op donderdag 18 december 2014 23:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Voor SCquote:Op donderdag 18 december 2014 23:08 schreef Claude_Viole het volgende:
Whahaha:
https://veiling.3fm.nl/jaar-lang-wc-papier-met-afbeelding
Giel kan de schijt krijgen
Leukquote:Op donderdag 18 december 2014 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog niet echt veel tijd voor gehadmaar dat gaat na 1 februari helemaal goedkomen.
Ik doe mn zweetbandjes vast omquote:
Ik heb al het eea bij je collega's in de winkel gekocht. Wil nog wel een leuke draagriem, die van Ino (dacht ik) lijken me erg leuk.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Leuk
Ik hoor t wel als je nog randapp. nodig hebt![]()
ik ga ook elk jaar hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 23:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de 14jarige meisjes van toen zijn nu volwassen en realiseren zich dat op een plein in de kou staan om 3 b-listers in een glazen huis te zien toch best kansloos is ;+
quote:Op zondag 23 december 2007 09:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Je kunt me OPVEGEN, hahahahahahahahaha! Ik had dit nog niet gezien, hahahahahahahahahahahaha! Living Doll door Gerard, hahahahaha! Oh my gód, hahahahahah!
...
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Verdommequote:Op donderdag 18 december 2014 23:10 schreef Cee het volgende:
Ik zit oude Domien-posts te lezen.
[..]
Hij snapt nu dat ie in een vissekom zit.... de hele week kwijlende bakvissen..quote:Op donderdag 18 december 2014 23:10 schreef Pino112 het volgende:
Domien is nu al geestelijk naar de tyfus
Dat is ook leuk om te horenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb al het eea bij je collega's in de winkel gekocht. Wil nog wel een leuke draagriem, die van Ino (dacht ik) lijken me erg leuk.
Die kan dit allemaal niet aanquote:Op donderdag 18 december 2014 23:10 schreef Pino112 het volgende:
Domien is nu al geestelijk naar de tyfus
Ja die iddquote:Op donderdag 18 december 2014 23:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is ook leuk om te horen
ik dacht dat er in de nieuwsbrief van deze week een draagriem stond :y
Hoi c_aquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 10:02 schreef borisz het volgende:
Domien ? 2009 glazen huis wat voor jou ?
Guus wil hem in Tilburg hebben, dat is geloof ik ook jou stadje
quote:Op zondag 23 december 2007 10:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaarne!
Gezellig op de Heuvel en dan die witte zwerver iedereen om 'n hille of 'n halven euro vragen voor 't goeie doel.
quote:Op zondag 23 december 2007 10:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Alsjebliéft zeg! Ben blij dat ik daar na 19 jaar weg ben!
Eerste hit op youtube...quote:
ga je mee?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoi c_a
ga je dit jaar ook C_A
of ben je eindelijk volwassen C_A ?![]()
waarheen?quote:
Hoe dom ben jij ?quote:
Jeugdige onwetendheidquote:
quote:
DAARHEEN . HIA HA HOquote:
passend bij het thema welquote:Op donderdag 18 december 2014 23:14 schreef Cee het volgende:
Ik kom door jou.
Je hard zit heel diep in mij.
nee man, dan mag ik de hele avond met een zak slakkenzout om me heen gaan strooien daarquote:
door wie ?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:15 schreef DaMook het volgende:
Waarom zingt hij niet live ?
Ow hij zingt het al, dat komt door jou.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:15 schreef Zaktabak het volgende:
"Guus Meeuwis - Dat Komt Door Jou
Aangevraagd door: G. Meeuwis uit Mariahout, Noord-Brabant"
Jou blijkbaarquote:
godverdommequote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee man, dan mag ik de hele avond met een zak slakkenzout om me heen gaan strooien daar
Dat doet hij sowieso nooit al.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:16 schreef Snowballed het volgende:
Maarre.. waarom zingt die gast het niet ff live..?
je weet serieus niet waar Haarlem ligt?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:16 schreef DaMook het volgende:
Ik ga eens googlen waar haarlem ligt, misschien ga ik dan ook nog wel, al denk ik van niet
.
zijn net 2 uur bezigquote:Op donderdag 18 december 2014 23:10 schreef Bayswater het volgende:
Groningen met die kou en sneeuw had wel wat, kan mij in Haarlem nog niet echt bekoren.
quote:
Wat?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:16 schreef DaMook het volgende:
Ik ga eens googlen waar haarlem ligt, misschien ga ik dan ook nog wel, al denk ik van niet
.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:10 schreef Cee het volgende:
Ik zit oude Domien-posts te lezen.
[..]
Nope ik dacht ergens in het oosten, maar dat blijkt niet zo te zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je weet serieus niet waar Haarlem ligt?
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nope ik dacht ergens in het oosten, maar dat blijkt niet zo te zijn.
Ja maar de volgende stap is dat je een concert geeft en niet eens aanwezig bent...quote:Op donderdag 18 december 2014 23:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat doet hij sowieso nooit al.
Hey, dat was op andere gebiedenquote:
my godquote:Op donderdag 18 december 2014 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
watquote:Op donderdag 18 december 2014 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zondagavond van 0 tot 2quote:Op donderdag 18 december 2014 23:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Heeft zij nog een programma? En wordt ze überhaupt serieus genomen door haar collega's?
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Uccie, zelfs ik wist het. Dat zegt heel wat he.
HAHAHAHA WAT LOLLIGquote:
Ja tuurlijk, boor me maar verder de grond inquote:Op donderdag 18 december 2014 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Uccie, zelfs ik wist het. Dat zegt heel wat he.
Heerlen waarschijnlijk...quote:
Blijkbaar wel en nee. Anders sturen ze je niet naar een wandeling van Scheveningen naar Haarlem.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Heeft zij nog een programma? En wordt ze überhaupt serieus genomen door haar collega's?
Het gaat sneeuwen?quote:
Als je provincie hoofdsteden niet weet te vinden, dan word ik daar wel een tikkie treurig vanquote:Op donderdag 18 december 2014 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, boor me maar verder de grond in.
Ik ken heel brabant uit mijn hoofd, maar daarbuiten word het minder.
Krystl mag ook wel eens in dat huisquote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef Cee het volgende:
Er zit echt geen grammetje reserve aan Domien, ik maak me best zorgen. Nu al.
Hahahahaquote:Op donderdag 18 december 2014 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaktabak is dus een van die grappige figuren die overal Tan neergooit.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij ben ik in belgie beter thuis dan in nederland.
dat blijktquote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef DaMook het volgende:
Mijn tijd. Cameo Word upquote:
Ik heb maar vast een TR gemachtquote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Hahahaha
Wat een humor, om te lachen.
Ach ik heb tomtomquote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je provincie hoofdsteden niet weet te vinden, dan word ik daar wel een tikkie treurig van
Als je in V'waard tuft dan komt het in België terecht manquote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef DaMook het volgende:
Blijf jij maar lekker op je zolderkamertjequote:
Die was er een paar jaar geleden nog als slaapgast. Toen belden ze me. Ik vroeg die lange titel van Gotye aan en die kende ze nog niet en vond ze erg tof. Einde cool story bro!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krystl mag ook wel eens in dat huis
wat is de hoofdstad van noord Holland?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ik heb tomtom. Vroeger kon ik nog zonder, maar ja.
HAHAHA ja bijna wel idd. En benzine enzo is daar veullll goedkoperquote:Op donderdag 18 december 2014 23:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je in V'waard tuft dan komt het in België terecht man
gewoon even je tiefussmoel houden jij.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker op je zolderkamertje
Ik niet, vond vandaag lang genoeg.quote:
Als ik nu zeg Amsterdam heb ik het vast foutquote:Op donderdag 18 december 2014 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is de hoofdstad van noord Holland?
Denk even terug aan groep 7/8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |