Met m'n oren respectievelijk ogen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef Claude_Viole het volgende:
De boel loopt behoorlijk achter hier? Hoe luisteren of kijken jullie?
Lucille is wel het type dat over het strand van Gambia loopt met een neger van 18....quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef Zaktabak het volgende:
Lucille loopt erbij alsof ze seksueel misbruikt is in een conflict gebied... oh wacht.
ja sorry manquote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik moest toch lachen, godverdomme.
woeeeeeehahahhahahaquote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef heloef het volgende:
Tina Turner is nog niet dood maar she's rolling, rolling, rolling in her grave.
De NPO 3FM karaoke avond.quote:
Jammer joh, ik vind dit ook wel vermakelijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat Lucille de enige is die denkt dat dit leuk is
Ja dat. Kijk mij nou leuk zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja he, ze wil iets te graag ofzo
Oh ja, dat ingeplande plein-karaoke-moment iedere avond van een paar jaar geleden was zo'n succes.quote:
Dit moet ze gewoon in haar auto blijven doen..quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat Lucille de enige is die denkt dat dit leuk is
Maar dat vond je van Hozier ook alquote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer joh, ik vind dit ook wel vermakelijk.
Ik stond er toen een keer midden in.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, dat ingeplande plein-karaoke-moment iedere avond van een paar jaar geleden was zo'n succes.
Als ik goede muziek wil horen luister ik geen SRquote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat vond je van Hozier ook al
Jouw pijngrens ligt beduidend lager dan de mijne
Ja, het anthem van Jordy van Loon was ook spontaan... Is nog geen graadmeter van kwaliteit.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was tenminste spontaan. Jullie weten ook nooit wat jullie willen
Klopt.. ik ben maar aan een broodje begonnen nu...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was tenminste spontaan. Jullie weten ook nooit wat jullie willen
Ik wil het graag allemaal tegelijkquote:Op donderdag 18 december 2014 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik goede muziek wil horen luister ik geen SR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |