Gielloos kwartiertjequote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zouden die 3 in het huis ook eens af en toe moeten inlassen.
Fixedquote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gielloze 4 uurtjes, iedere maandag tot vrijdagochtend.
Doe ik even. Heb je gelijk in de credits gezet. Zou je dan gelijk even een banner met 'Trivia' of iets dergelijks willen maken, kunnen we daar al het gekloot en overige woordgrappen in zettenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, had ik alleen lokaal aangepast. Zaktabak?
Credits staan al in de footer. Zal even iets fixen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Doe ik even. Heb je gelijk in de credits gezet. Zou je dan gelijk even een banner met 'Trivia' of iets dergelijks willen maken, kunnen we daar al het gekloot en overige woordgrappen in zetten
Ik bied 10 euro om hem levend te laten begravenquote:
Daar hoef je niet voor te bieden, dat heeft ie al gedaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bied 10 euro om hem levend te laten begraven
Ik las eerst een Coen is een kneus.quote:
Boeiuhquote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
na 5 minuten pas een ander een nieuw topic laten openen is wel een beetje uit de tijd trouwens
Trucje is een beetje uitgewerktquote:
Dat blijft gewoon jouw tekst hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is wel een dingetje
-Coen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |