Ik breng graag wat vreugde in de harten van de mensen om mij heen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een nieuw topic is voor sommigen zo'n opkikkertje in hun leven
Wij hebben echt gelachen om Ajaxquote:
Zijn muziek is nog niet zo goed als ik denk dat ie kan zijn, maar ik bewonder zijn muzikaliteitquote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek best tof, alleen die hele karikatuur Jett Rebel is strontvervelend.
Man man man.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Vanmiddag ergens tussen 16.30 en 17u.
ze hadden ook Lucky Fonz de derde kunnen uitnodigenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek best tof, alleen die hele karikatuur Jett Rebel is strontvervelend.
Ik lach nog steedsquote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben echt gelachen om Ajax
Check OPquote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen deze eerste nacht.
UPDEET
Ik denk dat het tijd is voor een heloefloos kwartiertjequote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik breng graag wat vreugde in de harten van de mensen om mij heen.
Weet je alles van.
Tangerine, die kunnen door de brievenbus naarbinnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze hadden ook Lucky Fonz de derde kunnen uitnodigen
Ik snap dat het joch getalenteerd is maar ik vind 'm ook stront-irritant en zijn liedjes boeien me totaal niet. Maar wat hij doet doe ik 'm niet na.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tangerine, die kunnen door de brievenbus naarbinnen.
Joramquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tangerine, die kunnen door de brievenbus naarbinnen.
Dat zouden die 3 in het huis ook eens af en toe moeten inlassen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is voor een heloefloos kwartiertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |