Zou fijn zijn als ie daar eens mee zou beginnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat het echt leuk doen.
Ik verwacht ook dat hij gaat verrassen, in positieve zin.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat het echt leuk doen.
Komt als ie zelf achter de draaitafel mag.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ie daar eens mee zou beginnen.
Over het algemeen voor 15-jarige meisje?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef heloef het volgende:
The Script staat mooi symbool voor SR.
Iets oudere meisjes ook wel hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over het algemeen voor 15-jarige meisje?
15 of 117 bij UPC.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik heb UPC. Maar kan 'm nergens vinden. 101tv ook niet meer trouwens, zat altijd ergens rond de 30..
Nee meer dat alles gescript is en de spontaniteit op iedere manier wordt vermoord.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over het algemeen voor 15-jarige meisje?
15quote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik heb UPC. Maar kan 'm nergens vinden. 101tv ook niet meer trouwens, zat altijd ergens rond de 30..
quote:
Aah, topquote:
Allebei, 13 is zender van de maand kanaal en 133 is 101tvquote:
Dat is toch al een tijdje ? De eerste huizen (en anthems) waren spontaan. Ben benieuwd welke het dit jaar word, maar staat vast al in het scriptquote:Op donderdag 18 december 2014 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee meer dat alles gescript is en de spontaniteit op iedere manier wordt vermoord.
Ja, ik heb daar achter de schermen rondgelopen. Dan gaan er wel wat illusies kapot.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is toch al een tijdje ? De eerste huizen (en anthems) waren spontaan. Ben benieuwd welke het dit jaar word, maar staat vast al in het script.
Heb je 101TV wel op kanaal 314 zitten dan?quote:
Zoals?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar achter de schermen rondgelopen. Dan gaan er wel wat illusies kapot.
Ze mogen geloof ik gewoon een luchtje scheppen buiten in het regie dorp. Zolang ze dat via de achterdeur doen en niet via die van de gasten.quote:
Het blijft wel leuk opzich, maar lang niet zo leuk als een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar achter de schermen rondgelopen. Dan gaan er wel wat illusies kapot.
Volgens mij zit 101 niet in mijn pakket.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Heb je 101TV wel op kanaal 314 zitten dan?
wat dan? ze weten vooraf alle sapjes al, ze mogen naar buiten, etc, etc?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Gast.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ik kijk toch, al doneer ik minder tot niets meer. Al vind ik het thema ook niet alles, ik zit graag aan meiden
.
Sommige kabelaars bieden deze maand gratis aan, dus je kan kijken of je hem nu wel kan zien.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij zit 101 niet in mijn pakket.
tsja, zo denken wij mannen he.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sommige kabelaars bieden deze maand gratis aan, dus je kan kijken of je hem nu wel kan zien.
quote:
De DJ's worden echt continu ingefluisterd, totaal geen vrijheid of keuze voor de DJ's qua requests.quote:
Dat is bekend maar om het dan daar aan te relateren.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tsja, zo denken wij mannen he.
Dat verbaast me niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
De DJ's worden echt continu ingefluisterd, totaal geen vrijheid of keuze voor de DJ's qua requests.
Zender van de maand zit altijd op 20, dus ik ontvang nu 101 ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sommige kabelaars bieden deze maand gratis aan, dus je kan kijken of je hem nu wel kan zien.
Maar Living Doll is toch wel spontaan!???!!??!!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
De DJ's worden echt continu ingefluisterd, totaal geen vrijheid of keuze voor de DJ's qua requests.
Nederland is ook steeds meer een conflictgebied aan het worden hoorquote:
Dat ze naar buiten mogen kan iedereen toch wel bedenken?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat dan? ze weten vooraf alle sapjes al, ze mogen naar buiten, etc, etc?
NOU JE VERWACHT HET NIET MAAR DUS NIETquote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar Living Doll is toch wel spontaan!???!!??!!![]()
![]()
Ik heb hier ook al wat rare opmerkingen gezien.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is bekend maar om het dan daar aan te relateren.
Schilderswijk telt niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nederland is ook steeds meer een conflictgebied aan het worden hoor.
do ook, volgens mij is daar een gifje van...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ze naar buiten mogen kan iedereen toch wel bedenken?
Timur heeft nog een keer lopen paffen.
verbaast me niks nee. Moet ook kunnen. Een week in een broeikas gun je niemand.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ze naar buiten mogen kan iedereen toch wel bedenken?
Timur heeft nog een keer lopen paffen.
Beetje humor kan geen kwaadquote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is bekend maar om het dan daar aan te relateren.
De twee ultieme SR-plaatjes:quote:Op donderdag 18 december 2014 22:55 schreef JaneDoe het volgende:
ah vellerie
[..]
do ook, volgens mij is daar een gifje van...
3, Serieuzz livequote:Op donderdag 18 december 2014 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
De twee ultieme SR-plaatjes:
1. Do-gifje
2. Memphis Maniacs
Welke is dat?quote:
Inderdaad, veel verder dan twee meter voor de achterdeur zullen ze waarschijnlijk niet komen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verbaast me niks nee. Moet ook kunnen. Een week in een broeikas gun je niemand.
Dat is gewoon nummer 1quote:
Zou pas echt nieuws zijn als ze elke nacht in hun eigen bed sliepenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, veel verder dan twee meter voor de achterdeur zullen ze waarschijnlijk niet komen.
Eindhovenquote:
quote:
hier gaat iets misquote:Op donderdag 18 december 2014 22:59 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Meer mensen op het podium dan op het plein toen.
Als ze daar eens mee ophouden?quote:
Gingquote:
dat dusquote:Op donderdag 18 december 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze daar eens mee ophouden?
Die grap is al oud en dit was net de 5e keer ofzo
maak kennis met de herhalingen van de sr updatesquote:Op donderdag 18 december 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker eruit editen joh, die meukquote:Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maak kennis met de herhalingen van de sr updates
Die mensen hebben een verstandelijke beperking.. die kunnen daar ook niets aan doen he..?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De luilakken van de editing liggen al in bed.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lekker eruit editen joh, die meuk
en geef ze eens ongelijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
De luilakken van de editing liggen al in bed.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Dan gaat het thema over seksueel misbruik en dan roepen ze ook nog eens "Fuck her right in the pussy" in de microfoon.
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
De twee ultieme SR-plaatjes:
1. Do-gifje
2. Memphis Maniacs
Dat maakt wel duidelijk hoe idioot dat is.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Dan gaat het thema over seksueel misbruik en dan roepen ze ook nog eens "Fuck her right in the pussy" in de microfoon.
Hij zal er duidelijk wel niet over na gedacht hebben die gozer.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat maakt wel duidelijk hoe idioot dat is.
laten we t hopenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hij zal er duidelijk wel niet over na gedacht hebben die gozer.
gewoon een debiele mbo'er die op een zuipfeestje af komtquote:Op donderdag 18 december 2014 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ach het is nog geen kinderbedtijd he..quote:Op donderdag 18 december 2014 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Is het al vakantie...jammerquote:Op donderdag 18 december 2014 23:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ach het is nog geen kinderbedtijd he..
Nu zijn het nog allemaal basisschoolkids enz...
Alsof die ooit het mbo zal bereikenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon een debiele mbo'er die op een zuipfeestje af komt
hey uk, je camera nou al eens gekocht ?quote:
Frank?quote:
Ja al een tijdje, a6000 geworden.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey uk, je camera nou al eens gekocht ?
FIXEDquote:Op donderdag 18 december 2014 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon een debiel die op een zuipfeestje af komt
ohja daar staat me iets van bij.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja al een tijdje, a6000 geworden.
kinderhand is snel gevuldquote:
Nog niet echt veel tijd voor gehadquote:Op donderdag 18 december 2014 23:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja daar staat me iets van bij.
leuk ding
FOK! gaat langzaam Hyves achterna.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het is hier wel een stuk rustiger als andere jaren he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |