Zou fijn zijn als ie daar eens mee zou beginnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat het echt leuk doen.
Ik verwacht ook dat hij gaat verrassen, in positieve zin.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat het echt leuk doen.
Komt als ie zelf achter de draaitafel mag.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ie daar eens mee zou beginnen.
Over het algemeen voor 15-jarige meisje?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef heloef het volgende:
The Script staat mooi symbool voor SR.
Iets oudere meisjes ook wel hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over het algemeen voor 15-jarige meisje?
15 of 117 bij UPC.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik heb UPC. Maar kan 'm nergens vinden. 101tv ook niet meer trouwens, zat altijd ergens rond de 30..
Nee meer dat alles gescript is en de spontaniteit op iedere manier wordt vermoord.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over het algemeen voor 15-jarige meisje?
15quote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik heb UPC. Maar kan 'm nergens vinden. 101tv ook niet meer trouwens, zat altijd ergens rond de 30..
quote:
Aah, topquote:
Allebei, 13 is zender van de maand kanaal en 133 is 101tvquote:
Dat is toch al een tijdje ? De eerste huizen (en anthems) waren spontaan. Ben benieuwd welke het dit jaar word, maar staat vast al in het scriptquote:Op donderdag 18 december 2014 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee meer dat alles gescript is en de spontaniteit op iedere manier wordt vermoord.
Ja, ik heb daar achter de schermen rondgelopen. Dan gaan er wel wat illusies kapot.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is toch al een tijdje ? De eerste huizen (en anthems) waren spontaan. Ben benieuwd welke het dit jaar word, maar staat vast al in het script.
Heb je 101TV wel op kanaal 314 zitten dan?quote:
Zoals?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar achter de schermen rondgelopen. Dan gaan er wel wat illusies kapot.
Ze mogen geloof ik gewoon een luchtje scheppen buiten in het regie dorp. Zolang ze dat via de achterdeur doen en niet via die van de gasten.quote:
Het blijft wel leuk opzich, maar lang niet zo leuk als een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar achter de schermen rondgelopen. Dan gaan er wel wat illusies kapot.
Volgens mij zit 101 niet in mijn pakket.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Heb je 101TV wel op kanaal 314 zitten dan?
wat dan? ze weten vooraf alle sapjes al, ze mogen naar buiten, etc, etc?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |