Gast.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ik kijk toch, al doneer ik minder tot niets meer. Al vind ik het thema ook niet alles, ik zit graag aan meiden
.
Sommige kabelaars bieden deze maand gratis aan, dus je kan kijken of je hem nu wel kan zien.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij zit 101 niet in mijn pakket.
tsja, zo denken wij mannen he.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sommige kabelaars bieden deze maand gratis aan, dus je kan kijken of je hem nu wel kan zien.
quote:
De DJ's worden echt continu ingefluisterd, totaal geen vrijheid of keuze voor de DJ's qua requests.quote:
Dat is bekend maar om het dan daar aan te relateren.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tsja, zo denken wij mannen he.
Dat verbaast me niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
De DJ's worden echt continu ingefluisterd, totaal geen vrijheid of keuze voor de DJ's qua requests.
Zender van de maand zit altijd op 20, dus ik ontvang nu 101 ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sommige kabelaars bieden deze maand gratis aan, dus je kan kijken of je hem nu wel kan zien.
Maar Living Doll is toch wel spontaan!???!!??!!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
De DJ's worden echt continu ingefluisterd, totaal geen vrijheid of keuze voor de DJ's qua requests.
Nederland is ook steeds meer een conflictgebied aan het worden hoorquote:
Dat ze naar buiten mogen kan iedereen toch wel bedenken?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat dan? ze weten vooraf alle sapjes al, ze mogen naar buiten, etc, etc?
NOU JE VERWACHT HET NIET MAAR DUS NIETquote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar Living Doll is toch wel spontaan!???!!??!!![]()
![]()
Ik heb hier ook al wat rare opmerkingen gezien.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is bekend maar om het dan daar aan te relateren.
Schilderswijk telt niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nederland is ook steeds meer een conflictgebied aan het worden hoor.
do ook, volgens mij is daar een gifje van...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ze naar buiten mogen kan iedereen toch wel bedenken?
Timur heeft nog een keer lopen paffen.
verbaast me niks nee. Moet ook kunnen. Een week in een broeikas gun je niemand.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ze naar buiten mogen kan iedereen toch wel bedenken?
Timur heeft nog een keer lopen paffen.
Beetje humor kan geen kwaadquote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is bekend maar om het dan daar aan te relateren.
De twee ultieme SR-plaatjes:quote:Op donderdag 18 december 2014 22:55 schreef JaneDoe het volgende:
ah vellerie
[..]
do ook, volgens mij is daar een gifje van...
3, Serieuzz livequote:Op donderdag 18 december 2014 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
De twee ultieme SR-plaatjes:
1. Do-gifje
2. Memphis Maniacs
Welke is dat?quote:
Inderdaad, veel verder dan twee meter voor de achterdeur zullen ze waarschijnlijk niet komen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verbaast me niks nee. Moet ook kunnen. Een week in een broeikas gun je niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |