quote:Op donderdag 18 december 2014 23:10 schreef Cee het volgende:
Ik zit oude Domien-posts te lezen.
[..]
Nope ik dacht ergens in het oosten, maar dat blijkt niet zo te zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je weet serieus niet waar Haarlem ligt?
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nope ik dacht ergens in het oosten, maar dat blijkt niet zo te zijn.
Ja maar de volgende stap is dat je een concert geeft en niet eens aanwezig bent...quote:Op donderdag 18 december 2014 23:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat doet hij sowieso nooit al.
Hey, dat was op andere gebiedenquote:
my godquote:Op donderdag 18 december 2014 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
watquote:Op donderdag 18 december 2014 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zondagavond van 0 tot 2quote:Op donderdag 18 december 2014 23:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Heeft zij nog een programma? En wordt ze überhaupt serieus genomen door haar collega's?
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Uccie, zelfs ik wist het. Dat zegt heel wat he.
HAHAHAHA WAT LOLLIGquote:
Ja tuurlijk, boor me maar verder de grond inquote:Op donderdag 18 december 2014 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Uccie, zelfs ik wist het. Dat zegt heel wat he.
Heerlen waarschijnlijk...quote:
Blijkbaar wel en nee. Anders sturen ze je niet naar een wandeling van Scheveningen naar Haarlem.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Heeft zij nog een programma? En wordt ze überhaupt serieus genomen door haar collega's?
Het gaat sneeuwen?quote:
Als je provincie hoofdsteden niet weet te vinden, dan word ik daar wel een tikkie treurig vanquote:Op donderdag 18 december 2014 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, boor me maar verder de grond in.
Ik ken heel brabant uit mijn hoofd, maar daarbuiten word het minder.
Krystl mag ook wel eens in dat huisquote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef Cee het volgende:
Er zit echt geen grammetje reserve aan Domien, ik maak me best zorgen. Nu al.
Hahahahaquote:Op donderdag 18 december 2014 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaktabak is dus een van die grappige figuren die overal Tan neergooit.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij ben ik in belgie beter thuis dan in nederland.
dat blijktquote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef DaMook het volgende:
Mijn tijd. Cameo Word upquote:
Ik heb maar vast een TR gemachtquote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Hahahaha
Wat een humor, om te lachen.
Ach ik heb tomtomquote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je provincie hoofdsteden niet weet te vinden, dan word ik daar wel een tikkie treurig van
Als je in V'waard tuft dan komt het in België terecht manquote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef DaMook het volgende:
Blijf jij maar lekker op je zolderkamertjequote:
Die was er een paar jaar geleden nog als slaapgast. Toen belden ze me. Ik vroeg die lange titel van Gotye aan en die kende ze nog niet en vond ze erg tof. Einde cool story bro!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krystl mag ook wel eens in dat huis
wat is de hoofdstad van noord Holland?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ik heb tomtom. Vroeger kon ik nog zonder, maar ja.
HAHAHA ja bijna wel idd. En benzine enzo is daar veullll goedkoperquote:Op donderdag 18 december 2014 23:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je in V'waard tuft dan komt het in België terecht man
gewoon even je tiefussmoel houden jij.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker op je zolderkamertje
Ik niet, vond vandaag lang genoeg.quote:
Als ik nu zeg Amsterdam heb ik het vast foutquote:Op donderdag 18 december 2014 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is de hoofdstad van noord Holland?
Denk even terug aan groep 7/8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |