abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147687271

- De vorige delen van deze reeks -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_147687290
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:20 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Eigenlijk ook Joods.
Komt uit de Levant. Wat praat je :{w
pi_147687376
Maar de joden hebben jezus laten doden! ¤ :(
LEAVE KB ALONE.
pi_147687442
quote:
8s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:

[..]

Komt uit de Levant. Wat praat je :{w
Waar komen Joden vandaan. Wat praat jij?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_147687525
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:28 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Waar komen Joden vandaan. Wat praat jij?
Uit heel de wereld?
pi_147687532
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Schuld van de Turken, zij waggelden rond in het verre Azie terwijl die pastapauzelaars de Joodse Jezus ombrachten.
Schuld van Italië dus.
pi_147687543
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:29 schreef Peunage het volgende:

[..]

Uit heel de wereld?
:|W
pi_147687555
Mijn naam is Turks
pi_147687678
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:29 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
Mijn naam is Turks
Hakan? die naam hebben de Scandinavische trollen van Turkije gestolen.
pi_147687707
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:29 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Schuld van de Turken, zij waggelden rond in het verre Azie terwijl die pastapauzelaars de Joodse Jezus ombrachten.
Schuld van Italië dus.
Wammes. Pls
pi_147687722
Straks gaan ze nog Baba Ghanoush claimen met hun keppeltjes.
pi_147687824
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wrm reageer jij serieus? :)
Ik kan jouw kennisniveau vanaf hier toch niet peilen? Ik reageer op wat je hier zegt.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Joden krijgen veel voor elkaar door hun slachtofferrol. Dat weet je he?
Ik vind dit bij uitstek een voorbeeld van hoe we zelf in de slachtofferrol kruipen. 'De Joden hebben geld en macht en wij worden onderdrukt, bla bla bla'... Ook toen ze werden uitgemoord en verjaagd in Europa hebben ze hele slimme mensen voortgebracht. De Joden hebben bijvoorbeeld een belangrijke rol gespeeld in het ontstaan van het bankieren in de Middeleeuwen.

De islamitische wereld heeft haar huidige situatie vooral aan zichzelf te danken. In het islamitische gouden tijdperk in de Middeleeuwen konden we het bijvoorbeeld wel en waren we net zo ijverig.
pi_147687856
quote:
8s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:31 schreef Peunage het volgende:
Straks gaan ze nog Baba Ghanoush claimen met hun keppeltjes.
Echt hè. Ze hebben alles van de Palestijnen en die hebben alles uit Jordanië en die hehben het weer uit Arabistan. Mrja dingen.
LEAVE KB ALONE.
pi_147687865
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:31 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wammes. Pls
Jij begon met trollen hoor, ik ben altijd serieus.
Altijd.
pi_147687957
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Hakan? die naam hebben de Scandinavische slowakijnse trollen van Turkije gestolen.
Nope, Sabri :')

Bekende FOK-autist destijds :')

Maar goed, Scandinavische houd wel van mijn vids, check mijn status :D.

Ik monteer idd :')
pi_147687980
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Echt hè. Ze hebben alles van de Palestijnen en die hebben alles uit Jordanië en die hehben het weer uit Arabistan. Mrja dingen.
Wil jij ze ook meteen prikken met hun tempels op hun hoofden?

pi_147688131
"Ik ben geen racist, alleen tegen joduh ben ik racist." :')
pi_147688286
quote:
8s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:37 schreef Peunage het volgende:
"Ik ben geen racist, alleen tegen joduh ben ik racist." :')
Je ziet wel zn naïviteit en dat is best aandoenlijk. Hij snapt er werkelijk niks van. :')
LEAVE KB ALONE.
pi_147688319
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik kan jouw kennisniveau vanaf hier toch niet peilen? Ik reageer op wat je hier zegt.

[..]

Ik vind dit bij uitstek een voorbeeld van hoe we zelf in de slachtofferrol kruipen. 'De Joden hebben geld en macht en wij worden onderdrukt, bla bla bla'... Ook toen ze werden uitgemoord en verjaagd in Europa hebben ze hele slimme mensen voortgebracht. De Joden hebben bijvoorbeeld een belangrijke rol gespeeld in het ontstaan van het bankieren in de Middeleeuwen.

De islamitische wereld heeft haar huidige situatie vooral aan zichzelf te danken. In het islamitische gouden tijdperk in de Middeleeuwen konden we het bijvoorbeeld wel en waren we net zo ijverig.
De omslag en het proces van verandering begint bij het erkennen van het probleem en dat wil momenteel niet zo bijster vlotten in de Islamitische wereld.
Sterker nog het lijkt rap de andere kant op te gaan, de door de Arabieren uit Saoedi en de Golf gesteunde media en geestelijken zijn daar oa verantwoordelijk voor.
Evenals natuurlijk de moslims zelf die de kans op onderwijs in NL krijgen en toch weinig kritisch denken.
Stimorol is daar slechts een symbool van.
pi_147688407
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klinker! Welke zou je kiezen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147688490
WEES E3ENS LI3F TEGEN 3LKAAR
pi_147688491
quote:
11s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Klinker! Welke zou je kiezen [ afbeelding ]

SPOILER
Ik zie mijn foto er niet tussen staan. Hoe moet ze nou er één kiezen? :(
pi_147688520
Haduk elnass hnaya, sidi bazz.
pi_147688574
quote:

[..]

SPOILER
De Turkse variant, mag ik hopen :@ samen zingen ditdatalles.
pi_147688648
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[..]

Allereerst is er geen we.. ik ben niet gelijk aan Arabische moslims.

Daarnaast zijn de joden ver gekomen, mede omdat zij de kansen hebben gekregen. Ga jij bijv in de VS eens iets slechts zeggen over joden. Je wordt dan zeker verstoten uit de maatschappij. Rascisme wordt er meteen geroepen.

Wb je punten over moslims in landen als Irak en we noemen een Afghanistan, juist het geloof heeft hun dom gehouden. Of althans zij die het geloof gebruiken.

Op beiden kots ik graag trouwens. De stereotype jood neukt mensen door ze afhankelijk van ze te maken en de standaard haatbaard neukt mensen door ze angst in te boezemen met hun godsdienst.

De winnaar in deze is natuurlijk wel de jood
_O_
pi_147688661
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:43 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De Turkse variant, mag ik hopen :@ samen zingen ditdatalles.
Ik wil mijn foto niet plaatsen maar Twitter Sabri Mejbri, en genereer dit als een link, want ik wil het graag cybergeil houden, omdat ik dat op Omegle als beroep doe.

:'(

Wie kiest mij?
pi_147688862
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De omslag en het proces van verandering begint bij het erkennen van het probleem en dat wil momenteel niet zo bijster vlotten in de Islamitische wereld.
Sterker nog het lijkt rap de andere kant op te gaan, de door de Arabieren uit Saoedi en de Golf gesteunde media en geestelijken zijn daar oa verantwoordelijk voor.
Evenals natuurlijk de moslims zelf die de kans op onderwijs in NL krijgen en toch weinig kritisch denken.
Ik vind jou zo irritant dat ik bij mensen als jij de moeite niet neem te reageren. Dit itt types als TM. Daar wil ik op reageren.
pi_147688906
quote:

[..]

SPOILER
1 of 4 :@

edit: bedoelde eigenlijk 5 ipv 4, maar ze zijn allebei leuk.
LEAVE KB ALONE.
pi_147688941
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Daarnaast zijn de joden ver gekomen, mede omdat zij de kansen hebben gekregen. Ga jij bijv in de VS eens iets slechts zeggen over joden. Je wordt dan zeker verstoten uit de maatschappij. Rascisme wordt er meteen geroepen.

Wb je punten over moslims in landen als Irak en we noemen een Afghanistan, juist het geloof heeft hun dom gehouden. Of althans zij die het geloof gebruiken.

Op beiden kots ik graag trouwens. De stereotype jood neukt mensen door ze afhankelijk van ze te maken en de standaard haatbaard neukt mensen door ze angst in te boezemen met hun godsdienst.

_O_
Alsof Joden in de VS zover zijn gekomen onder gemakkelijke omstandigheden, als je vroeger er geen WASP was stond je net zo achter als alle andere minderheden.
Met hard werken en niet hullie doen zijn ze ver gekomen.
Je komt echt over als een dommige vrouw met een gebrekkige algemene ontwikkeling.
pi_147688976
quote:
"ik zou hem paar kaolo schoppen geven.... als het donker is"
LEAVE KB ALONE.
pi_147689016
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:48 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Alsof Joden in de VS zover zijn gekomen onder gemakkelijke omstandigheden, als je vroeger er geen WASP was stond je net zo achter als alle andere minderheden.
Met hard werken en niet hullie doen zijn ze ver gekomen.
Je komt echt over als een dommige vrouw met een gebrekkige algemene ontwikkeling.
Dit vat ik op als compliment. Thanks.
pi_147689052
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dit vat ik op als compliment. Thanks.
Mooi, doe er iets mee.
pi_147689164
quote:
8s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik zie mijn foto er niet tussen staan. Hoe moet ze nou er één kiezen? :(
_O-
LEAVE KB ALONE.
pi_147689265
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:50 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Mooi, doe er iets mee.
Nee. Zoals ik al zei, ik zie jou als Nederlander dus missen wij een bepaalde connectie. Dat ga ik jou niet uitleggen. Ik ga de discussie dan ook liever niet aan met types als jij. Jij en ik staan mijlenver van elkaar af. Ik sta natuurlijk als domme vrouw zonder enig vorm vam algemene ontwikkeling onderaan. Ik wil je de pijn van een discussie met een onwetende niet aan doen.

Beschouw dit als een gunst.
pi_147689367
quote:

[..]

Mee eens. De eerste stap is altijd erkennen dat er een probleem is en dat je zelf verkeerd zit voordat je begint met vingerwijzen. Maar de trots en onwetendheid is voorlopig helaas te groot bij moslims om zelfkritisch te kunnen zijn.

quote:
Allah will not change the condition of a people until they change what is in themselves. (13:11)
pi_147689578
quote:

[..]

De invloed van de gesteunde media en geestelijken is eigenlijk best beperkt. Al die landen zijn fiasco's op zichzelf en hebben hun eigen verhaal.
pi_147689604
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Mee eens. De eerste stap is altijd erkennen dat er een probleem is en dat je zelf verkeerd zit voordat je begint met vingerwijzen. Maar de trots en onwetendheid is voorlopig helaas te groot bij moslims om zelfkritisch te kunnen zijn.

[..]

Hetzelfde boek refereert niet al te positief naar joden he :)
pi_147689674
quote:
6s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

1 of 4 :@

edit: bedoelde eigenlijk 5 ipv 4, maar ze zijn allebei leuk.
Google ff Nathan moszkowicz. Zoon van jawohl onze Bram :7
Woonachtig in Amsterdam, single (dacht ik) ...if u know what I mean :*

hey Jan

hey Jan

hey Jan

hey Jan je lijkt op Sergey man :o
pi_147689837
Omg dat lijkt inderdaad verrekt veel op Jan.
  woensdag 17 december 2014 @ 23:04:01 #41
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147689920
quote:

[..]

_O_
Wat een hoop diarree.. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Montelly op 17-12-2014 23:09:09 ]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_147690132
quote:
12s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
Ben ik dat ja ? :o
pi_147690192
Jan leidt een dubbelleven. :D
pi_147690255
quote:
12s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
hahahahaha lijkt totaal niet op jan hoor
LEAVE KB ALONE.
pi_147690629
quote:
11s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:07 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

Ben ik dat ja ? :o
Op de cam wel ;(

quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

My dreams... wat doe je :'(
pi_147690713
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik schrok al ja :$

heb tweemaal op het 'op welke beroemdheid lijk je' US topic een foto geplaatst en kwam altijd uit op Sulejmani :o
SPOILER
pi_147690738
quote:

[..]

_O_
Dat mag je vinden. Moslims horen elkaar echter wel als broeders en zusters te zien en dat doe ik ook. De uitspraak van de Profeet ''een moslim die 's nachts voldaan naar bed gaat terwijl een broeder naast hem honger lijdt, is niet van ons'' geldt ook op een groter schaal.

Je hebt gelijk wat betreft de huidige situatie van het Joodse volk, maar ik probeerde je te vertellen dat dit niet altijd vanzelfsprekend is geweest. De Joden zijn niet voor het eerst uitgemoord tijdens de Holocaust, maar eeuwenlang hebben ze te maken gehad met verdrijving, pogroms en genocides. Altijd wanneer er een plaag of iets dergelijks plaatsvond, werden ze als schuldige aangewezen. Dit hadden ze zelf natuurlijk ook door, dus vandaar dat Joden altijd veel waarde hebben gehecht onderwijs en handel. Dat de voornaamste handelaren, kooplui, architecten, artsen en dergelijke tegen het einde van het Ottomaanse Rijk bijvoorbeeld Joden, Armenen of Grieken waren, was niet toevallig. Al vanaf de Middeleeuwen begonnen moslims minder belang te hechten aan wereldse zaken als technologie en wetenschappen - iets werd al snel bestempeld als duivelswerk door de oelema - en werd het al snel ingehaald door de Europeanen op allerlei gebieden.

En na de kolonisatie van moslimlanden door westerse machten en het installeren van dictatoriale regimes overal in de islamitische wereld keerden de moslims zich alleen maar meer in een slachtofferrol. De toestand waarin landen als Afghanistan, Irak, enzovoort, zich dus nu bevinden, heeft met meer zaken te maken.
pi_147690788
Voor de mongool hierboven (pick one)

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_Isra%C3%ABllobby lees.

Ik erger mij dood aan mensen die niet erkennen dat joden veel macht hebben en een bijzonder plekje hebben in de VS. Ze hebben macht, krijgen veel dingen voor elkaar.

Dat punt heeft niets te maken met hun wetenschappers, artsen, kunst etc. Om dit in een lijn te zetten met acteurs en films? Nee. Ook daar hebben ze macht.
Niet alleen de joden trouwens. Iedereen doet daar lobbyen voor zijn hachje.

Maar ok. Ik ben dom.
pi_147690965
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Moslims horen elkaar echter wel als broeders en zusters te zien en dat doe ik ook. De uitspraak van de Profeet ''een moslim die 's nachts voldaan naar bed gaat terwijl een broeder naast hem honger lijdt, is niet van ons'' geldt ook op een groter schaal.

Je hebt gelijk wat betreft de huidige situatie van het Joodse volk, maar ik probeerde je te vertellen dat dit niet altijd vanzelfsprekend is geweest. De Joden zijn niet voor het eerst uitgemoord tijdens de Holocaust, maar eeuwenlang hebben ze te maken gehad met verdrijving, pogroms en genocides. Altijd wanneer er een plaag of iets dergelijks plaatsvond, werden ze als schuldige aangewezen. Dit hadden ze zelf natuurlijk ook door, dus vandaar dat Joden altijd veel waarde hebben gehecht onderwijs en handel. Dat de voornaamste handelaren, kooplui, architecten, artsen en dergelijke tegen het einde van het Ottomaanse Rijk bijvoorbeeld Joden, Armenen of Grieken waren, was niet toevallig. Al vanaf de Middeleeuwen begonnen moslims minder belang te hechten aan wereldse zaken als technologie en wetenschappen - iets werd al snel bestempeld als duivelswerk door de oelema - en werd het al snel ingehaald door de Europeanen op allerlei gebieden.

En na de kolonisatie van moslimlanden door westerse machten en het installeren van dictatoriale regimes overal in de islamitische wereld keerden de moslims zich alleen maar meer in een slachtofferrol. De toestand waarin landen als Afghanistan, Irak, enzovoort, zich dus nu bevinden, heeft met meer zaken te maken.
Oh ja, maar ik doelde eigenlijk vnml op deze en vorige eeuw :)
Dat de joden veel hebben meegemaakt en zijn uitgekotst ontken ik niet. Ben puur van mening dat ze daar wel erg vaak misbruik van maken nu.
pi_147691057
Onwerkelijk trouwens hoe dom de meeste Islamieten zijn geworden door de jaren heen.
pi_147691062
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Op de cam wel ;(

[..]

My dreams... wat doe je :'(
het spijt me bby, wanneer meet? Jan sylvia jij en ik. Rotterdam c_/

quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:15 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

Ik schrok al ja :$

heb tweemaal op het 'op welke beroemdheid lijk je' US topic een foto geplaatst en kwam altijd uit op Sulejmani :o
SPOILER
eens: groot hoofd kleine ogen :@ grote kleine oren.
LEAVE KB ALONE.
pi_147691167
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hetzelfde boek refereert niet al te positief naar joden he :)
Zoals? Er wordt juist gezegd dat God ze ooit boven andere volkeren heeft verheven, maar dat ze hun status van 'gekozen volk' hebben verloren doordat ze de geboden van God niet meer serieus namen en uitvoerden. Gelijk daarachter worden moslims door God gewaarschuwd dat hen hetzelfde lot staat te wachten als ze zelf ook niet gehoorzaam zijn aan God's geboden en richtlijnen en hun verstand niet meer gebruiken. Ik denk dat wij nu in dezelfde situatie zijn beland als de joden toen.
Daarnaast hebben de joden nog steeds de status van 'mensen van het boek'.
pi_147691295
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oh ja, maar ik doelde eigenlijk vnml op deze en vorige eeuw :)
Dat de joden veel hebben meegemaakt en zijn uitgekotst ontken ik niet. Ben puur van mening dat ze daar wel erg vaak misbruik van maken nu.
Mee eens.
pi_147691431
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zoals? Er wordt juist gezegd dat God ze ooit boven andere volkeren heeft verheven, maar dat ze hun status van 'gekozen volk' hebben verloren doordat ze de geboden van God niet meer serieus namen en uitvoerden. Gelijk daarachter worden moslims door God gewaarschuwd dat hen hetzelfde lot staat te wachten als ze zelf ook niet gehoorzaam zijn aan God's geboden en richtlijnen en hun verstand niet meer gebruiken. Ik denk dat wij nu in dezelfde situatie zijn beland als de joden toen.
Daarnaast hebben de joden nog steeds de status van 'mensen van het boek'.
Ben mobiel en eeijk gezegd te lui om te zoeken :) Ik meen mij te herinneren dat het boek er verschillend over spreekt. De ene keer inderdaad als het volk van het boek, maar ook als vijanden?
  woensdag 17 december 2014 @ 23:29:35 #55
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147691564
Why cant we all just get along?
pi_147691587
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef Che_ het volgende:
Why cant we all just get along?
Mooie afsluiter.

Sleep well.
pi_147691734
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

het spijt me bby, wanneer meet? Jan sylvia jij en ik. Rotterdam c_/

Syl had er eergisteren over. Lijkt me leeeeuk! Let me know wanneer jullie kunnen :@
pi_147691832
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:

Ik erger mij dood aan mensen die niet erkennen dat joden veel macht hebben en een bijzonder plekje hebben in de VS. Ze hebben macht, krijgen veel dingen voor elkaar.

Dat punt heeft niets te maken met hun wetenschappers, artsen, kunst etc. Om dit in een lijn te zetten met acteurs en films? Nee. Ook daar hebben ze macht.

Maar ok. Ik ben dom.
Ik ben het op dit punt met je eens, hoor. Ik heb er alleen bewondering voor dat een volk dat zo veel heeft meegemaakt in al die eeuwen zo veel macht naar zich toe heeft kunnen trekken en dat ze zo ijverig zijn en veel waarde hechten aan opleiding. Dat wil niet zeggen dat ik het moreel juist vind hoe ze ook macht misbruiken.
Op dezelfde manier heb ik ook veel bewondering voor de mobilisatie en drang naar technologische vooruitgang van Nazi-Duitsland in WOII, maar moreel is het natuurlijk verwerpelijk wat ze de mensen die niet binnen hun kader van Übermenschen vielen hebben aangedaan.
pi_147692076
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ben mobiel en eeijk gezegd te lui om te zoeken :) Ik meen mij te herinneren dat het boek er verschillend over spreekt. De ene keer inderdaad als het volk van het boek, maar ook als vijanden?
Contextgebonden misschien, maar nooit als een soort eeuwige vijand of iets dergelijks. Anders zouden ze niet 'mensen van het boek' genoemd worden en zouden moslims niet hun vrouwen mogen huwen of hun slachtdieren mogen eten.
pi_147692078
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Syl had er eergisteren over. Lijkt me leeeeuk! Let me know wanneer jullie kunnen :@
Een viermansmeet :9 langzaam bouwen we het op toch haha
  woensdag 17 december 2014 @ 23:41:10 #61
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147692144
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik ben het op dit punt met je eens, hoor. Ik heb er alleen bewondering voor dat een volk dat zo veel heeft meegemaakt in al die eeuwen zo veel macht naar zich toe heeft kunnen trekken en dat ze zo ijverig zijn en veel waarde hechten aan opleiding. Dat wil niet zeggen dat ik het moreel juist vind hoe ze ook macht misbruiken.
Op dezelfde manier heb ik ook veel bewondering voor de mobilisatie en drang naar technologische vooruitgang van Nazi-Duitsland in WOII, maar moreel is het natuurlijk verwerpelijk wat ze de mensen die niet binnen hun kader van Übermenschen vielen hebben aangedaan.
Er zitten veel goedaardige mensen in Israël net zoals die er ook in Nazi-Duitsland waren. Uiteindelijk zijn het altijd degene die aan de touwtjes trekken die het meeste blaam treffen. Maar dit is overal zo natuurlijk.
pi_147692205
quote:

[..]

[..]

Maar er zijn gelukkig ook wel geleerden als Adnan Ibrahim en meer die juist erg aandringen op zelfreflectie bij moslims en die aan zelfkritiek doen.
pi_147692295
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:41 schreef Che_ het volgende:

[..]

Er zitten veel goedaardige mensen in Israël net zoals die er ook in Nazi-Duitsland waren. Uiteindelijk zijn het altijd degene die aan de touwtjes trekken die het meeste blaam treffen. Maar dit is overal zo natuurlijk.
Precies!
  woensdag 17 december 2014 @ 23:44:39 #64
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147692296
Ik dacht die Bilzerian te hebben herkend in The Equalizer
pi_147692472
quote:
11s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Che_ het volgende:
Ik dacht die Bilzerian te hebben herkend in The Equalizer
Ik herkende hem ook een tijdje terug in Lone Survivor. Later gecheckt en hij was het inderdaad. Hij heeft geen enkel woord gezegd in die hele film. :') Volgens mij speelt hij alleen maar in van die figurantenrolletjes, al heb The Equalizer nog niet gezien.
pi_147692646
mrstylo we hebben je nodig in VBL als mod
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  woensdag 17 december 2014 @ 23:51:53 #67
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147692664
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik herkende hem ook een tijdje terug in Lone Survivor. Later gecheckt en hij was het inderdaad. Hij heeft geen enkel woord gezegd in die hele film. :') Volgens mij speelt hij alleen maar in van die figurantenrolletjes
Gelukkig maar
pi_147692717
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
mrstylo we hebben je nodig in VBL als mod
You have no power here!
pi_147692728
Waar is Stylo eigenlijk?
pi_147692764
Tijd niet gezien. Cheesecakevergiftiging volgens de geruchten.
pi_147692808
Cheesecake overdosis.
pi_147692842
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef Peunage het volgende:
Tijd niet gezien. Cheesecakevergiftiging volgens de geruchten.
Toch die geklopte slagroom dan...
pi_147692845
Ik hoorde dat hij week vastzit omdat hij is geknapt in de bus toen iemand aan zn prive kwam
pi_147692891
quote:
9s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef JanPiraat het volgende:
Ik hoorde dat hij week vastzit omdat hij is geknapt in de bus toen iemand aan zn prive kwam
Moet toch wel de laatste roddels over Will en Kate kunnen lezen. :o
pi_147692931
quote:
9s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef JanPiraat het volgende:
pi_147692986
Zit echt te twijfelen. Ik kan een afstudeeropdracht in India doen volgend jaar. Iedereen raadt het aan. Maar er is nog niks bekend over de precieze details (lokatie, opdracht, wat voor huisvesting ze regelen, etc.).
pi_147693101
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef Peunage het volgende:
Zit echt te twijfelen. Ik kan een afstudeeropdracht in India doen volgend jaar. Iedereen raadt het aan. Maar er is nog niks bekend over de precieze details (lokatie, opdracht, wat voor huisvesting ze regelen, etc.).
Vet, zou het zeker doen als je die kans hebt, maar dan zijn die details zoals je zegt natuurlijk wel eerst van belang, want het is wel India tenslotte. Uiteraard is dat waar dan ook ter wereld van belang, maar in India wil je denk ik niet dood, gewond of bestolen teruggevonden worden.
pi_147693154
quote:
11s.gif Op donderdag 18 december 2014 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Vet, zou het zeker doen als je die kans hebt, maar dan zijn die details zoals je zegt natuurlijk wel eerst van belang, want het is wel India tenslotte.
Ja daarom. Ik wacht af tot er meer bekend is.
pi_147693195
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef Peunage het volgende:
Als iedereen in je omgeving zomaar aanraadt zonder details te weten dan willen ze graag jaartje van je af geloof ik :$
Grpj, klinkt wel als mooie ervaring, kan je niet wachten op details voor je beslssing maakt of is het dan te laat vrees je ?
pi_147693297
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 00:03 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

Als iedereen in je omgeving zomaar aanraadt zonder details te weten dan willen ze graag jaartje van je af geloof ik :$
Grpj, klinkt wel als mooie ervaring, kan je niet wachten op details voor je beslssing maakt of is het dan te laat vrees je ?
Ja is gewoon een list :{w

Die opdracht zou vanaf 1 februari zijn, dus heb nog wel even tijd ja.
pi_147693447
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 00:05 schreef Peunage het volgende:

[..]

Misschien een keer Amar DM'en voor tips, aanbevelingen. Jullie konden het zo goed vinden met elkaar.
pi_147693448
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 00:05 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja verstandig, ander is het Peunage be like: ''accommodatie met open zwembad ?! had ik de details maar gelezen''

pi_147693459
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

Ja verstandig, ander is het Peunage be like: ''accommodatie met open zwembad ?! had ik de details maar gelezen''

[ afbeelding ]
_O-
pi_147693515
quote:

[..]

[ afbeelding ]
:D :'(
pi_147693523
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Chillen in de ganges :r
pi_147693637
Dat jongetje lijkt precies op Mowgli van The Jungle Book trouwens.
  donderdag 18 december 2014 @ 00:16:03 #87
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147693652
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef Peunage het volgende:

[..]

You have no power here!
Iemand heeft LOTR rerun marathon gehouden
pi_147693777
Ik vind het trouwens jammer dat ze zo'n CGI-Fest van de Hobbit-films hebben gemaakt. In de LOTR-films zag het er veel gelikter uit. Die watervalscène in ik geloof de 2e Hobbit-film, zag er echt slecht uit bijvoorbeeld. :N
pi_147696064
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:

Maar ok. Ik ben dom.
Jij bent inderdaad dom, niemand zal ontkennen dat die macht er nu is, punt is dat zij die niet zomaar hebben gekregen maar ondanks discriminatie in het verleden op hun merites succes hebben kunnen boeken.
pi_147696113
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik herkende hem ook een tijdje terug in Lone Survivor. Later gecheckt en hij was het inderdaad. Hij heeft geen enkel woord gezegd in die hele film. :') Volgens mij speelt hij alleen maar in van die figurantenrolletjes, al heb The Equalizer nog niet gezien.
Hij schijnt met 1 miljoen dollar te hebben geschoven voor dat rolletje. :')
De koning van Jordanië had bv een iets beter rolletje in Star Trek, voor niks.
pi_147696342
Niks te doen op werk. Eerder naar huis yeah. _O_
pi_147696345
En kerstpakket binnen. Ici paris bon yeah. _O_
  donderdag 18 december 2014 @ 03:16:23 #94
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_147696351
Mijn buurvrouw is Joods, ze is GE-WEL-DIG!
Maar heeft wel geld te veel.

:N
pi_147696365
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 03:14 schreef Landysh het volgende:
Niks te doen op werk. Eerder naar huis yeah. _O_
Geluksvogel, jij.

Maar nu kun je mensen niet uitlachen als ze vroeg op moeten staan, tenzij je nog even wakkerblijft. :P
pi_147696371
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 03:21 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Geluksvogel, jij.

Maar nu kun je mensen niet uitlachen als ze vroeg op moeten staan, tenzij je nog even wakkerblijft. :P
Ja, en ik vind het verder ook jammer dat ik de verzuurde gezichten van de vroegedienst draaiers heb moeten missen, maar ah.
pi_147696372
Ik kan trouwens kiezen tussen verschillende cadeaubonnen, fonq is er een van. Zie ook dat ze moleskine agenda's verkopen. Dus toch geen ici paris. :9

haha jullie met jullie snijplanken.
pi_147696392
De grillpan van vijf jaar geleden ligt hier nog in de verpakking :')

Hopelijk is het dit jaar interessanter, een bonus is leuk maar een presentje spreekt ook aan. :@

Een Hollandse vriend beloofde mij iets met Turkije als thema voor onder de boom :)
pi_147696395
Daarom cadeaubonnen. _O_

Turkije thema? Keep us up to date. Ben benieuwd hoe ze dat gaan verwerken in een kerstpakket.
pi_147696426
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 03:43 schreef Landysh het volgende:
Daarom cadeaubonnen. _O_

Turkije thema? Keep us up to date. Ben benieuwd hoe ze dat gaan verwerken in een kerstpakket.
Turkse pizza, baklava, bakje knoflooksaus, bakje sambal en een Galatasaray t-shirt.
pi_147696432
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 04:16 schreef Santello het volgende:

[..]

Turkse pizza, baklava, bakje knoflooksaus, bakje sambal en een Galatasaray t-shirt.
Hey Santello. _O_
pi_147696535
Haha iedereen die nu moet opstaan.

SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
pi_147696542
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 06:13 schreef Landysh het volgende:

SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Niet gelezen

;(
pi_147696556
Mijn hart, wat doe je.
pi_147696601
Kloppen hoop ik.
pi_147696651
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 06:13 schreef Landysh het volgende:

SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Nachtdienst mattie. High 5.

Ik duik mijn bed in. Slaap lekker Landysh. Fijne werkdag Stimo ;)
pi_147696661
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 06:49 schreef Santello het volgende:

[..]

Nachtdienst mattie. High 5.

Ik duik mijn bed in. Slaap lekker Landysh. Fijne werkdag Stimo ;)
Ik wil niet vandaag :(
Sleep well
pi_147696918
quote:

Maar de trots en onwetendheid is voorlopig helaas te groot bij moslims om zelfkritisch te kunnen zijn.
Wow, dat ik ooit zoiets zou horen van de moslims in deze reeks _O_
pi_147696934
yoloswekk
pi_147697266
Echt moeite zegmaar
LEAVE KB ALONE.
pi_147697344
Ik voel mn pizza nog branden. Is dat de duivel in me?
pi_147697750
Omg. Zwaar verslapen. Moest een half uur geleden in sloterdijk zijn, lig nog in bed. :')
pi_147697853
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 08:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt moeite zegmaar
ik dacht gisteren al dat het donderdag was en vandaag vrijdag en dat dacht ik vandaag weer
echt tegenvallend ;(

Dat het vandaag vrijdag was zegmaar
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 08:27 schreef Stimorol- het volgende:
Ik voel mn pizza nog branden. Is dat de duivel in me?
allicht

quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:00 schreef Peunage het volgende:
Omg. Zwaar verslapen. Moest een half uur geleden in sloterdijk zijn, lig nog in bed. :')
foei
LEAVE KB ALONE.
pi_147698000
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

ik dacht gisteren al dat het donderdag was en vandaag vrijdag en dat dacht ik vandaag weer
echt tegenvallend ;(

Dat het vandaag vrijdag was zegmaar

[..]

allicht

[..]

foei
Idem.
pi_147698032
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:14 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Idem.
deze week duurt echt keilang gewoon
LEAVE KB ALONE.
pi_147698055
Ben ziek aan het worden. Kb, kom me verzorgen. Niemand anders wil. :'(
pi_147698106
quote:
17s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:18 schreef Deuce92 het volgende:
Ben ziek aan het worden. Kb, kom me verzorgen. Niemand anders wil. :'(
nu wil je me wel he

Ik als ergotherapeut ga niemand verzorgen, ik ga je empoweren. Je kunt het zelf bby _O_
LEAVE KB ALONE.
pi_147698179
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

nu wil je me wel he

Ik als ergotherapeut ga niemand verzorgen, ik ga je empoweren. Je kunt het zelf bby _O_
Nee. Ik ben zwak. Do I even lift? En alles doet pijn...

Heb iemand nodig die soep voor me maakt en me over m'n bol aait.

Kb?
Borte?
Stylo? No homo
pi_147698305
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:24 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Nee. Ik ben zwak. Do I even lift? En alles doet pijn...

Heb iemand nodig die soep voor me maakt en me over m'n bol aait.

Kb?
Borte?
Stylo? No homo
ok dat kan ik wel ik ben heel goed in aaien
LEAVE KB ALONE.
pi_147698419
quote:
6s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

ok dat kan ik wel ik ben heel goed in aaien
Oké, m'n adres staat in je DM.

Ik kan je overigens alleen vergoeden in natura. ;) ;)

SPOILER
SPOILER
pi_147698454
Als je mij had gevraagd was ik gekomen. Jammer.
pi_147698524
waar zijn sylvester en stylo eigenlijk

:{ kan toch niet
pi_147698602
Sonofa@#$#@#@#@!#$!

Vakantie nodig :(
pi_147698607
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:39 schreef Stimorol- het volgende:
Als je mij had gevraagd was ik gekomen. Jammer.
Ik dacht die heeft het te druk. Maar er is altijd nog ruimte voor een curvy nurse hoor. :9
pi_147698705
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:37 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Oké, m'n adres staat in je DM.

Ik kan je overigens alleen vergoeden in natura. ;) ;)

SPOILER
SPOILER
ja jij mag dat ;)
LEAVE KB ALONE.
pi_147698721
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:43 schreef zarGon het volgende:
waar zijn sylvester en stylo eigenlijk

:{ kan toch niet
sylvia op reis naar Indonesië en styloman is vast druk bezig met zn privé O+
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 18 december 2014 @ 10:01:03 #127
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147698871
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:47 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik dacht die heeft het te druk. Maar er is altijd nog ruimte voor een curvy nurse hoor. :9
Turkse vrouwen snappen dat soort "kaas"humor niet, tevens niet gepast :{w
pi_147698912
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:47 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Dm adres. Omw.
pi_147698939
Ik had zo'n colbertje in mn kast hangen en toen dacht ik heuj die is best leuk.. doe ik hem aan is hij vier maten groter geworden ofzo :') was ik zo dik vroeger of ben ik gekrompen tegenwoordig
LEAVE KB ALONE.
pi_147699035
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had zo'n colbertje in mn kast hangen en toen dacht ik heuj die is best leuk.. doe ik hem aan is hij vier maten groter geworden ofzo :') was ik zo dik vroeger of ben ik gekrompen tegenwoordig
Je was gewoon een dikkerdje.
  donderdag 18 december 2014 @ 10:21:44 #131
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147699315
Dashing through the snow
In a one horse open sleigh
O'er the fields we go
Laughing all the way
Bells on bob tails ring
Making spirits bright
What fun it is to laugh and sing
A sleighing song tonight

Oh, jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way

A day or two ago
I thought I'd take a ride
And soon Miss Fanny Bright
Was seated by my side
The horse was lean and lank
Misfortune seemed his lot
We got into a drifted bank
And then we got upsot

Oh, jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Jingle all the way
In a one horse open sleigh yeah

Jingle all the way
Jingle all the way

Zoooo zin in kerst
~:) >:O ~:) >:O >:O >:O >:O ~:) >:O
  donderdag 18 december 2014 @ 10:32:27 #132
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147699591
Is kurdistan nou officieel erkend? Als gebied dan..

#durftevragen
pi_147699723
quote:
Shat up
pi_147701736
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:07 schreef Peunage het volgende:

[..]

Je was gewoon een dikkerdje.
dat sowieso
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:37 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Shat up
kom haten
LEAVE KB ALONE.
pi_147702792
Ik moet aan Wammes denken wanneer ik dit zie:

http://manbijthond.ncrv.n(...)-zijn-sekskamer-zien

Turkse eindbaas.
  donderdag 18 december 2014 @ 13:10:45 #136
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147703560
Gone Girl (2014) - IMDb

Apart, maar erg goed
pi_147703579
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:10 schreef Che_ het volgende:
Gone Girl (2014) - IMDb

Apart, maar erg goed
Somt mij kort, maar krachtig op.
pi_147703788
quote:
Ik heb er een liggen die te klein is. Kut Bershka met hun te kleine maten. :r
pi_147703835
Hey Chee, wat voor grillpan heb jij?
pi_147704038
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 03:43 schreef Landysh het volgende:
Daarom cadeaubonnen. _O_

I'll let you know, het is geen officieel pakket natuurlijk maar gewoon lannen onder elkaar, ben zo fokking nieuwsgierig :@
pi_147704083
Ah zo. Veel plezier iig. :9
  donderdag 18 december 2014 @ 13:35:00 #142
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147704226
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Somt mij kort, maar krachtig op.
Wow, ik hoop het niet :o. Check de film en dan begrijp je wat ik bedoel..

quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:21 schreef Landysh het volgende:
Hey Chee, wat voor grillpan heb jij?
Ik heb van die elektrische grillplaten, maar ook een grillpan. Een dubbele, kan aan beide kanten grill en kant dicht. Perfect

pi_147704339
Elektrische grillplaten.. whut? Tell me more tell me more.

Ik ga mijn bon inwisselen voor een grillpan, maar wil wel een goede. Een gietijzeren. :9 Is die van jou ook van gietijzer? En merk je veel verschil tussen een gietijzeren en zo'n tefalding?
  donderdag 18 december 2014 @ 13:43:19 #144
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147704532
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:38 schreef Landysh het volgende:
Elektrische grillplaten.. whut? Tell me more tell me more.

Ik ga mijn bon inwisselen voor een grillpan, maar wil wel een goede. Een gietijzeren. :9 Is die van jou ook van gietijzer? En merk je veel verschil tussen een gietijzeren en zo'n tefalding?
Zoiets is het

En die andere, de grillpan, is niet van gietijzer nee. Ik zou dat wel nemen als ik jou was. Alles van gietijzer is ook goed. Zo'n gietijzeren braadpan is ook handig.
pi_147704668
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:42 schreef xminator het volgende:
Ik moet aan Wammes denken wanneer ik dit zie:

http://manbijthond.ncrv.n(...)-zijn-sekskamer-zien

Turkse eindbaas.
* vrouwen uit 38 landen gewipt
* tijger in de woonkamer
* half Turks doch half Italiaans
* Ataturk aan de wand
* 76 jaar oud
* maaltijd bestaande uit bier, kip en aardappelen
* vlees op het gas zonder pan
* opdrukken als een eckte voor geld
* 24 jaar jongere vriendin

Mag ik jou complimenteren met dit prachtige stukje Birheid? Man man man wat een Baas zeg.
Hij is dol op visite, woonde hij nabij dan zou ik even hallo gaan zeggen :D
pi_147704802
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:43 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zoiets is het

[ afbeelding ]

En die andere, de grillpan, is niet van gietijzer nee. Ik zou dat wel nemen als ik jou was. Alles van gietijzer is ook goed. Zo'n gietijzeren braadpan is ook handig.
Oh ik dacht echt zo'n ingebouwd ding die sommige keukens hebben. :@

Ja, ik ga voor de gietijzeren. Heb zojuist deze besteld, maar dan met 25 euro korting. :P

http://www.fonq.nl/produc(...)maestro-25-cm/54203/
pi_147704806
Borte, neem geen tefalplaat. Het is het net niet. Temizligi cok kotu birde.
pi_147704858
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:53 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, neem geen tefalplaat. Het is het net niet. Temizligi cok kotu birde.
Nee, sowieso. :9
pi_147704943
Wat is echt essentieel straks in mijn keuken?
  donderdag 18 december 2014 @ 14:02:14 #150
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147705046
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:53 schreef Landysh het volgende:

[..]

Oh ik dacht echt zo'n ingebouwd ding die sommige keukens hebben. :@

Ja, ik ga voor de gietijzeren. Heb zojuist deze besteld, maar dan met 25 euro korting. :P

http://www.fonq.nl/produc(...)maestro-25-cm/54203/
Beetje klein

Ik had liever 1 van deze genomen

http://www.fonq.nl/produc(...)e-grillplaat/100472/
http://www.fonq.nl/produc(...)laat-xl-32-cm/94697/
http://www.fonq.nl/produc(...)e-grillplaat/108465/

quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:58 schreef Stimorol- het volgende:
Iemand die kan koken
pi_147705089
quote:

:@

Als ik ooit op mezelf ga ( :'( ), dan wil zo'n ingebouwde grillding in mijn keuken.
  donderdag 18 december 2014 @ 14:05:12 #152
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147705131
Incl. Turkish delight?
pi_147705145
quote:
Ik weet zeker dat ik de enige ben die hem gaat gebruiken. De andere thuis houden niet van dit soort dingen, die gaan of echt bbq'en, of niet. Voor een persoon is 25 cm wel oke. En sowieso zijn die andere te duur. :@

quote:
Iemand die kan koken
owh. damn.
  donderdag 18 december 2014 @ 14:06:14 #154
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147705160
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:03 schreef Landysh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als ik ooit op mezelf ga ( :'( ), dan wil zo'n ingebouwde grillding in mijn keuken.
Fucking handig _O_

Goede keuken trouwens daaangg
  donderdag 18 december 2014 @ 14:06:28 #155
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147705166
quote:
Een vrouw..
pi_147705200
quote:
2s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:06 schreef Che_ het volgende:

[..]

Fucking handig _O_

Goede keuken trouwens daaangg
Echt he. Mijn droom zo'n ding. _O_
pi_147705309
quote:
Dan val jij al af.
  donderdag 18 december 2014 @ 14:12:45 #158
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147705352
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:07 schreef Landysh het volgende:

[..]

Echt he. Mijn droom zo'n ding. _O_
Ik kan het nergens vinden alleen op internet..
pi_147705590
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:12 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik kan het nergens vinden alleen op internet..
Misschien alleen bij keukenverkopers?
pi_147705598
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Mn neef heeft zo'n ding. Echt koken kunnen die niet. Zonde.
  donderdag 18 december 2014 @ 14:26:48 #161
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147705754
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:20 schreef Landysh het volgende:

[..]

Misschien alleen bij keukenverkopers?
Ik krijg alleen ingebouwde grillpaten te zien.
pi_147705928
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:26 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik krijg alleen ingebouwde grillpaten te zien.
Hmm dunnow.. Heb ook geen idee waar ik zou moeten zoeken. ^Vraag Stimo anders.
pi_147705941
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:20 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mn neef heeft zo'n ding. Echt koken kunnen die niet. Zonde.
Oh god. dit lezen doet pijn aan mijn hart.
pi_147706109
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:33 schreef Landysh het volgende:

[..]

Oh god. dit lezen doet pijn aan mijn hart.
Die oven is zo groot en zo mooi. Daar kun je verschillende dingen tegelijk bakken. 6 van die pitjes. O+
pi_147706138
Moet nog oven halen. Wordt een cheap ass. Idem voor koelkast. Bosch ofzo.

;(
pi_147706697
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:01 schreef Montelly het volgende:

[..]

Turkse vrouwen snappen dat soort "kaas"humor niet, tevens niet gepast :{w
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:02 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dm adres. Omw.
Volgens mij snapt ze het prima, vriend. :9
pi_147706766
Hoe bevalt het niet meer posten in dit topic jou, Montelly?
pi_147706827
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:02 schreef Deuce92 het volgende:
_O_ _O- _O_ _O- O+ O+
pi_147707265
Wou vandaag eindelijk weer eens een beetje op tijd opstaan, en dan ben ik opeens ziek.

Ik heb ook altijd pech...

SPOILER
/dagboek
  donderdag 18 december 2014 @ 15:34:26 #170
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147707756
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:05 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

_O_ _O- _O_ _O- O+ O+
Hoe gaat het met geroddel op dm? _O- echt een viezerik jij...waar is je gehandicapte broertje eigenlijk? Normaal gesproken post hij binnen enkele seconden als er iets van mij geqoute wordt?

Roep hem eens

[ Bericht 6% gewijzigd door Montelly op 18-12-2014 15:40:01 ]
  donderdag 18 december 2014 @ 15:38:47 #171
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147707882
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:02 schreef Deuce92 het volgende:
Ja lekker, heerlijk posten in retards topic O+ .
pi_147708312
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Waarom een grillding?
pi_147708429
Zomaar 15e vvv bon gekregen.

Toch nog iemand die mij verwent.
pi_147708855
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:34 schreef Montelly het volgende:

[..]

Hoe gaat het met geroddel op dm? _O- echt een viezerik jij...waar is je gehandicapte broertje eigenlijk? Normaal gesproken post hij binnen enkele seconden als er iets van mij geqoute wordt?

Roep hem eens
Het zit je wel echt dwars hè.
pi_147708938
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:11 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Het zit je wel echt dwars hè.
Negeren Mr. Beard.
pi_147708960
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:52 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Waarom een grillding?
Waarom vraag je altijd van die rare vragen? Om te grillen misschien?
pi_147708975
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:

[..]

Wowowowow iemand is chagrijnig.
pi_147708984
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:19 schreef Deuce92 het volgende:
Wou vandaag eindelijk weer eens een beetje op tijd opstaan, en dan ben ik opeens ziek.

Ik heb ook altijd pech...

SPOILER
/dagboek
Awh. Beterschap.
pi_147709001
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:15 schreef Landysh het volgende:

[..]

Awh. Beterschap.
Dankje. O+
pi_147709047
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:15 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Wowowowow iemand is chagrijnig.
Nee. Maar van dit soort opmerkingen word ik dat wel. Moet ik smileys verwerken in iedere post om lief of niet-chago over te komen? djeez.
pi_147709095
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:17 schreef Landysh het volgende:

[..]

Nee. Maar van dit soort opmerkingen word ik dat wel. Moet ik smileys verwerken in iedere post om lief of niet-chago over te komen? djeez.
Sorry hoor, was maar een grapje.
pi_147709119
quote:
11s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:18 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Sorry hoor, was maar een grapje.
:)
pi_147709138
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:

[..]

Misschien omdat ik een grillding overbodig vind voor het geld dat je ervoor geeft? Kun je de kritische vragen niet hebben Borte?
pi_147709164
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:19 schreef Landysh het volgende:

[..]

:)
*;
pi_147709193
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:19 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Misschien omdat ik een grillding overbodig vind voor het geld dat je ervoor geeft? Kun je de kritische vragen niet hebben Borte?
Kritische vragen. :') Nou nou voel me wel in een hoekje gedreven hoor.

Je kan toch aan de laatste paar comments zien dat ik blijkbaar heel erg van grillen houd en dat ik het geld er dus wel voor over heb?
pi_147709313
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:21 schreef Landysh het volgende:

[..]

Kritische vragen. :') Nou nou voel me wel in een hoekje gedreven hoor.

Je kan toch aan de laatste paar comments zien dat ik blijkbaar heel erg van grillen houd en dat ik het geld er dus wel voor over heb?
Oké, doe jij maar waar je zin in hebt :{w
  donderdag 18 december 2014 @ 16:28:07 #187
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147709378
Deze non-discussie _O-

Ik moest lachen om 'kritische vragen'
pi_147709421
Echt hè. Ruziemaken om niks. Can't we all just get along? *;
pi_147709430
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:28 schreef Che_ het volgende:
Deze non-discussie _O-

Ik moest lachen om 'kritische vragen'
Daar heb je onze verzuurde che. ;)
  donderdag 18 december 2014 @ 16:31:21 #190
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147709480
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:29 schreef Deuce92 het volgende:
Echt hè. Ruziemaken om niks. Can't we all just get along? *;
Been tryna told 'em..

Maar waarom heb jij een pan ding?

#durfkritischtevragen
pi_147709939
Jongonssss ik heb meer goed nieuws!

SPOILER
*O*
LEAVE KB ALONE.
pi_147709966
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:

SPOILER
*O*
*O*
SPOILER
pi_147710019
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:49 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

*O*
SPOILER
heb straks niets meer te klagen over mn minor joh!
LEAVE KB ALONE.
pi_147710061
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

heb straks niets meer te klagen over mn minor joh!
Ach, maar je geen zorgen. Ik weet zeker dat je nog wel iets nieuws vindt om over te klagen. ;)
pi_147710075
quote:

SPOILER
*O*
Ok.
pi_147710093
Inb4 Sylvesterrr met "Jammer Kb, hopelijk vind je snel een nieuw groepje."
pi_147710114
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:53 schreef Deuce92 het volgende:
Inb4 Sylvesterrr met "Jammer Kb, hopelijk vind je snel een nieuw groepje."
dan zou ik solo rollen
LEAVE KB ALONE.
pi_147710186
quote:

SPOILER
*O*
pi_147710293
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:52 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ach, maar je geen zorgen. Ik weet zeker dat je nog wel iets nieuws vindt om over te klagen. ;)
Bijdehandjes op vandaag?
pi_147710351
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:01 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Bijdehandjes op vandaag?
Gewoon beetje aan het plagen hoor.
pi_147710356
Ze gaan vandaag op werk fastfood bestellen en ik heb deze week al pizza gehad. :@ dilemma dilemma

#firstwordproblem
pi_147710521
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:03 schreef Landysh het volgende:
Ze gaan vandaag op werk fastfood bestellen en ik heb deze week al pizza gehad. :@ dilemma dilemma

#firstwordproblem
Yeme vetzak
pi_147710548
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Yeme vetzak
_O_

Ik ga wel voor een kapsalon ipv pizza. :@ :@
pi_147710754
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Yeme vetzak
Als iemand anders dit had gezegd was Borte helemaal gaan flippen :')
pi_147710780
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je praat weer om te praten.

Nee.
pi_147710790
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

ergo: stimo is kloon van borte
LEAVE KB ALONE.
pi_147710859
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef Landysh het volgende:

[..]

_O_

Ik ga wel voor een kapsalon ipv pizza. :@ :@
K kip en aardappelen. Kardesim yapti O+
pi_147710860
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Je mag mij quoten waar ik ooit kwaad ben geworden op iemand die mij dik heeft genoemd.

En anders tyf even een eind op wil je.
pi_147710870
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Che tog
pi_147710911
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:19 schreef Landysh het volgende:

[..]

Je mag mij quoten waar ik ooit kwaad ben geworden op iemand die mij dik heeft genoemd.

doe rustig ik maakte eem fucking grapje
LEAVE KB ALONE.
pi_147710917
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ja ik ook.

Hihi grapje.
pi_147711051
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

HAHAHAHAH zie je niet alleen ik reageer zo
pi_147711485
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:19 schreef Landysh het volgende:

[..]

pi_147711509
quote:
11s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:41 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nope. Hou gewoon niet van BS.
pi_147711571
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:42 schreef Landysh het volgende:

[..]

Nope. Hou gewoon niet van BS.
Je reageert wel érg fel op wat overduidelijk onschuldige grapjes.
pi_147711635
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:44 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik ben fel.
pi_147711638
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:44 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Laat er gap
  donderdag 18 december 2014 @ 17:47:12 #219
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147711662
Laat de dames het gewoon uitvechten

Zoo is natoer
  donderdag 18 december 2014 @ 17:48:59 #220
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147711722
HAHAHAHAHA kneuzen, hey deuce nog steeds zo trots :') _O-
pi_147711768
Ik vind het oprecht grappig hoe jullie soms reageren op mij. Of dat jullie uberhaupt reageren.
pi_147711797
Deze kneus dan. Niemand moet jou hier. Rot lekker op.
pi_147711803
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:48 schreef Montelly het volgende:
HAHAHAHAHA kneuzen, hey deuce nog steeds zo trots :') _O-
Hallo Montelly nog oogcontact gehad met een vrouw ouwe deugniet ?
  donderdag 18 december 2014 @ 17:53:07 #224
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147711826
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:52 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

Altijd, ik mag zelfs sex voor het huwelijk ^O^
pi_147711838
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
Deze kneus dan. Niemand moet jou hier. Rot lekker op.
Waar slaat dit nou weer op dan? :')
pi_147711841
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:53 schreef Montelly het volgende:

[..]

Altijd, ik mag zelfs sex voor het huwelijk ^O^
Kut voor je dat het nog niet gelukt is dan, was je maar moslim geweest dan had je nog een excuus _O-
pi_147711851
Wowowowow. Al die fitties hier.
pi_147711856
Ik herinner Montelly ook helemaal niet zo. Wat een mongool. I meann, ik ben ook niet de Borte van 2/3 jaar terug (fuck jullie allemaal dan) maar dit is wel het toppunt.

Che heeft hem echt gebroken volgens mij.
pi_147711858
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:52 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

_O-
pi_147711896
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:54 schreef Landysh het volgende:
Ik herinner Montelly ook helemaal niet zo. Wat een mongool. I meann, ik ben ook niet de Borte van 2/3 jaar terug (fuck jullie allemaal dan) maar dit is wel het toppunt.

Wehehehehhe :D
pi_147711919
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wehehehehhe :D
Jullie allebei eigk (yani, jij en che)

Sielug man. ;(
pi_147711953
Mooi Georgisch lied door de Turks-Georgische zanger Bayar Sahin.

pi_147712049
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:56 schreef Landysh het volgende:

[..]

Jullie allebei eigk (yani, jij en che)

Sielug man. ;(
Saglik olsun :)
pi_147712175
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:02 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Saglik olsun :)
Ik ben weer even alleen thuis. Ik vergeet altijd die alleen-wonen struggles.

- Niet wachten tot prullenbak helemaal vol is, anders gaat het stinken
- Afwas meteen afwassen en niet in de vaatwasser, anders gaat het stinken tot het vol is
- Troep meteen opruimen en niet denken doe ik later wel, want dat doe je toch niet met als resultaat een teringbende

En meer kan ik even niet bedenken.

Wat waren jouw alleen wonen struggles?
  donderdag 18 december 2014 @ 18:08:59 #235
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147712236
Pasta bolognese maken, aardappel/pastaschotel of gewoon pizza bestellen?

#durfkritischtekiezen
pi_147712282
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:08 schreef Che_ het volgende:
Pasta bolognese maken, aardappel/pastaschotel of gewoon pizza bestellen?

#durfkritischtekiezen
Doe maar pizza bestellen. Voel me anders zo fat voor twee keer fastfood eten. Nu ben ik niet alleen. :{w
pi_147712324
Deze sc soms echt. :')
LEAVE KB ALONE.
pi_147712333
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
  donderdag 18 december 2014 @ 18:12:40 #239
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147712354
quote:
Kweek een dikke huid joh verkaasde

U mad? >:)
  donderdag 18 december 2014 @ 18:15:21 #240
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147712442
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:54 schreef Landysh het volgende:

Nee nee, echt breken zou pas zijn als ik hem irl zou zien.
pi_147712477
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:06 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ik ben weer even alleen thuis. Ik vergeet altijd die alleen-wonen struggles.

- Niet wachten tot prullenbak helemaal vol is, anders gaat het stinken
- Afwas meteen afwassen en niet in de vaatwasser, anders gaat het stinken tot het vol is
- Troep meteen opruimen en niet denken doe ik later wel, want dat doe je toch niet met als resultaat een teringbende

En meer kan ik even niet bedenken.

Wat waren jouw alleen wonen struggles?
Koken voor mijzelf. :) Heb dat moeten aanleren.
pi_147712514
Oh en buiten komen.

Ik genoot zo van kaarsen aan en film kijken. Of tv. O+ Ging soms niet eens weg.
pi_147712631
Koken no problem.

Ik merk dat ik nu juist vaker naar buiten wil. Ben nu al plannen aan het maken voor morgen en weekend. Even in de avond weg zonder mezelf te hoeven verantwoorden. WIE WAT WAAR HOE WANNEER.

Deur dicht en daaag. O+
pi_147712655
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:21 schreef Landysh het volgende:
Koken no problem.

Ik merk dat ik nu juist vaker naar buiten wil. Ben nu al plannen aan het maken voor morgen en weekend. Even in de avond weg zonder mezelf te hoeven verantwoorden. WIE WAT WAAR HOE WANNEER.

Deur dicht en daaag. O+
Schatje, ik ben 31.. :@ Jij 25. ):O
pi_147712674
Wat ga je doen?

Dansen O+
pi_147712686
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Schatje, ik ben 31.. :@ Jij 25. ):O
IK BEN 24. :(
pi_147712695
Wowowow.
pi_147712707
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
Wat ga je doen?

Dansen O+
Nee, wss uiteten.

I love uiteten gaan. En loungen met nargile enzo. O+

Vriendin wou uitgaan in Duitsland maar ik twijfel of ik dat wel trek. Tussen al die Duitsland Turken. :'(
pi_147712739
De laatste keer dat ik een paar weken alleen was lag ik met een dikke kop en pijn thuis. Ik kon niet eens naar de super. ;( Was toen met mijn verstandskiezen. :@ Echt vies was dat toen man. :(

MJAH ALLEEN VANDAAG NOG WERKEN EN DAN WEEKEND.
  donderdag 18 december 2014 @ 18:25:36 #250
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147712740
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:15 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zegt een umpa lumpa _O-
pi_147712826
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:24 schreef Landysh het volgende:

[..]

Nee, wss uiteten.

I love uiteten gaan. En loungen met nargile enzo. O+

Vriendin wou uitgaan in Duitsland maar ik twijfel of ik dat wel trek. Tussen al die Duitsland Turken. :'(
Ik wil ook nargile doen ;( Wanneer gaan we samen?
pi_147712864
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:24 schreef Landysh het volgende:
Tussen al die Duitsland Turken. :'(
Acun abi doçlanttan geliyom birek dans yapacam ben size.
pi_147712921
quote:
pi_147712989
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:28 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik wil ook nargile doen ;( Wanneer gaan we samen?
u tell me.

We waren paar maanden terug in Eindhoven in zo'n nargile/lounge cafe dingshit. Ging zo'n groepje jongens foto's van ons maken. :') Later hoorde ik van andere meisjes dat ze precies hetzelfde hadden meegemaakt daar. weird men.

Daarom zoek ik een fatsoenlijke Turkse plek. Wil met nieuwjaar met nicht(jes) en maybe ook de rest van de familie ergens eten. Moet niet dit soort volk tegenkomen.

Maar ik ben niet zo bekend met Turkse uitgaansgelegenheden.
  donderdag 18 december 2014 @ 18:35:49 #255
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147713013
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:25 schreef Montelly het volgende:

[..]

Zegt een umpa lumpa _O-
Dan moet jij 3,70m zijn
pi_147713290
Kerstpakket gehad. Dit jaar zowaar ook voedsel in de doos voor ons flexers naast het online bestellen. :o Chips, brood, bruschetta, smeerkaas voor zover ik nu even heb kunnen zien. :9
pi_147713385
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Kerstpakket gehad. Dit jaar zowaar ook voedsel in de doos voor ons flexers naast het online bestellen. :o Chips, brood, bruschetta, smeerkaas voor zover ik nu even heb kunnen zien. :9
Mijne is toch toffer. :6
pi_147713485
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:34 schreef Landysh het volgende:

[..]

u tell me.

We waren paar maanden terug in Eindhoven in zo'n nargile/lounge cafe dingshit. Ging zo'n groepje jongens foto's van ons maken. :') Later hoorde ik van andere meisjes dat ze precies hetzelfde hadden meegemaakt daar. weird men.

Daarom zoek ik een fatsoenlijke Turkse plek. Wil met nieuwjaar met nicht(jes) en maybe ook de rest van de familie ergens eten. Moet niet dit soort volk tegenkomen.

Maar ik ben niet zo bekend met Turkse uitgaansgelegenheden.
Wallah sta open voor een meet met chicks hoor. :)
Dat ze foto's maken is raar.
:{
pi_147713501
Ik krijg mn pakket morgen *O*
  donderdag 18 december 2014 @ 18:52:24 #260
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147713548
quote:
11s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:35 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dan moet jij 3,70m zijn
ik voel je pijn..

donderdag 18 december 2014 @ 19:00:57 #261
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147713825
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:52 schreef Montelly het volgende:

[..]

ik voel je pijn..

[ afbeelding ]
Klopt ;( ben 1,58

Borte het is pasta bolognese geworden :9~
pi_147713861
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 19:00 schreef Che_ het volgende:

[..]

Klopt ;( ben 1,58

Kan jij iets anders maken dan dat? Ja ok en kip :)
pi_147713895
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:47 schreef Landysh het volgende:

[..]

Mijne is toch toffer. :6
O ja, o ja? Gefeliciteerd! :6
pi_147714708
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 19:00 schreef Che_ het volgende:

[..]

Klopt ;( ben 1,58

Damn zelfs de mannen eten gezonder dan ik.

Eetsmakelijk. :9
pi_147714717
yo
pi_147714736
quote:
8s.gif Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

O ja, o ja? Gefeliciteerd! :6
Thanks. Heb mijn pakket van uitzendbureau nog niet eens binnen. Moet je nagaan. :6
pi_147714887
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 19:26 schreef Crip het volgende:
yo
ey
pi_147715423
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:15 schreef Che_ het volgende:

[..]

Stoere man :')
pi_147716249
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 19:48 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Stoere man :')
Kop dicht
pi_147716505
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 20:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kop dicht
Kan che niet voor zichzelf opkomen?!
pi_147716803
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 20:16 schreef xminator het volgende:

[..]

Verkeerde account. -O-
pi_147716827
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 20:16 schreef xminator het volgende:

[..]

Efrie suc6vol men niets a strong woeman beheind him
pi_147717985
Bijna weeeeekend jongens. Hoop dat er vandaag ook niks te doen is. Pray for me. _O_
pi_147721311
Nou vooruit ik duim voor je #iemandmoethetdoen
pi_147722171
quote:
11s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:58 schreef JanPiraat het volgende:
Nou vooruit ik duim voor je #iemandmoethetdoen
Huh. Mijn reactie is niet doorgekomen.
pi_147722790
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef Santello het volgende:

[..]

Huh. Mijn reactie is niet doorgekomen.
Heb dat laatste paar dagen met Whatsappberichten -____-
pi_147722969
hallo wie wilt een gratis vlaai bij multivlaai
pi_147723271
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Crip het volgende:
Kom jij eruit gesprongen ?
pi_147723670
quote:
Jij gaat de verkoopster afleiden? :9
pi_147723701
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:29 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

Wel delen dan hè. :9
pi_147723895
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:29 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

Ja. *)
pi_147723905
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Jij gaat de verkoopster afleiden? :9
Hallo zo ben ik ook weer niet he.
pi_147723984
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:38 schreef Crip het volgende:

[..]

Hallo zo ben ik ook weer niet he.
Tamam, hoe ga je een Turk voorzien van een lekkernij uit de streek van Bortsyh dan? :9
pi_147725044
quote:
13s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

Heb dat laatste paar dagen met Whatsappberichten -____-
Wat is dat
pi_147725217
quote:
ik aub
LEAVE KB ALONE.
pi_147725228
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:02 schreef Santello het volgende:

[..]

Wat is dat
Net als een penvriend tock.. maar de brieven vallen binnen een seconde op de deurmat, je ziet wanneer de ander je brief gelezen heeft en geen postzegel nodig
pi_147727020
Jan fucking topickiller :')
LEAVE KB ALONE.
pi_147727110
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
pi_147730958
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
_O-

quote:
Who is Keyser Soze? He is supposed to be Turkish. Some say his father was German. Nobody believed he was real. Nobody ever saw him or knew anybody that ever worked directly for him, but to hear Kobayashi tell it, anybody could have worked for Soze. You never knew. That was his power. The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist. And like that, poof. He's gone.
The Usual Suspects (1995)
8.7/10 588,049 votes
Top 250: #24
The Usual Suspects (1995)

8-)
pi_147733475
pfff

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2014 09:26:13 ]
pi_147733531
quote:
Nederland polderland. _O-.

Is niet de eerste keer dat dit geflikt wordt; een 'nee' wordt hoe dan ook een 'ja'. En dan zogenaamd 'afgezwakt'. Pfrt.
pi_147733562
Even opnieuw dan maar, post wordt leeggehaald:

The Usual Suspects, één van mijn all-time favorieten... _O_.

Trouwens, iemand een idee hier waar je moet zijn (in Turkije) als je je stamboom (voorouders en naasten) wil weten/vinden/uitzoeken?

Rondgevraagd in de familie natuurlijk, maar (te) veel gaten. Ik zou het bij de (juiste) instantie in Turkije willen navragen, maar waar moet je dan zijn? Hoorde van mijn vader dat ik dan zelfs in Kastamonu moest zijn, omdat Bolu vroeger onderdeel van Kastamonu was.

quote:
Her şey bir yana 1928’den önce kayıtlar eski harflerle tutulduğundan araştırma yapacak kişinin mutlaka Osmanlıca bilmesi yahut bilen birisinin refakatinde çalışmasını yürütmesi gerekmektedir.

http://tarihvemedeniyet.org/2010/06/soy-agaci-nasil-cikarilir/.
Hmpf. Kom maar op met je Osmanlıca, Erdoğan.
pi_147733710
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 09:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nederland polderland. _O-.

Is niet de eerste keer dat dit geflikt wordt; een 'nee' wordt hoe dan ook een 'ja'. En dan zogenaamd 'afgezwakt'. Pfrt.
echt werkelijk, waarom wordt er dan gestemd als ze toch alles door kunnen voeren. Verder zou ik het gierig vinden als die nee stemmers opeens een ja gaan geven. :N sukkelaars.
LEAVE KB ALONE.
pi_147735522
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 09:26 schreef zarGon het volgende:
Even opnieuw dan maar, post wordt leeggehaald:

The Usual Suspects, één van mijn all-time favorieten... _O_.

Trouwens, iemand een idee hier waar je moet zijn (in Turkije) als je je stamboom (voorouders en naasten) wil weten/vinden/uitzoeken?

Rondgevraagd in de familie natuurlijk, maar (te) veel gaten. Ik zou het bij de (juiste) instantie in Turkije willen navragen, maar waar moet je dan zijn? Hoorde van mijn vader dat ik dan zelfs in Kastamonu moest zijn, omdat Bolu vroeger onderdeel van Kastamonu was.

[..]

Hmpf. Kom maar op met je Osmanlıca, Erdoğan.
Keep me up to date pls :)
pi_147735527
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 09:26 schreef zarGon het volgende:

Blijkbaar kon je het vroeger online met trial and error vinden...
- https://ailetarihi.wordpr(...)-ulasmanin-bir-yolu/
- http://www.celiker.com/po(...)y-Agaci-Cikarma.aspx

Alleen kan dat nu niet meer geloof ik. De links werken niet, ook geeft het KPS-gedeelte (Kimlik Paylaşımı Sistemi) op https://tckimlik.nvi.gov.tr/AnonimSorgu.html foutmeldingen.

Er is ook zoiets als MerNIS (Merkezi Nüfus İdaresi Sistemi), maar ook daar kom ik niet verder.

Argh.
pi_147735587
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 december 2014 10:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Blijkbaar kon je het vroeger online met trial and error vinden...
- https://ailetarihi.wordpr(...)-ulasmanin-bir-yolu/
- http://www.celiker.com/po(...)y-Agaci-Cikarma.aspx

Alleen kan dat nu niet meer geloof ik. De links werken niet, ook geeft het KPS-gedeelte (Kimlik Paylaşımı Sistemi) op https://tckimlik.nvi.gov.tr/AnonimSorgu.html foutmeldingen.

Er is ook zoiets als MerNIS (Merkezi Nüfus İdaresi Sistemi), maar ook daar kom ik niet verder.

Argh.
Wij hebben ooit een lijstje gekregen met alle familieleden (inclusief overledenen), ik zal eens vragen hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.
pi_147735666
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 10:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Keep me up to date pls :)
Will do.

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 10:57 schreef xminator het volgende:

[..]

Wij hebben ooit een lijstje gekregen met alle familieleden (inclusief overledenen), ik zal eens vragen hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.
Zou dat enorm waarderen! O+.

­­

Nog lang niet compleet... Wil dit natuurlijk zo compleet mogelijk hebben. :P.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2014 11:01:48 ]
pi_147735885
Ik kom niet verder dan mijn opa's. :{
pi_147736762
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:11 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kom niet verder dan mijn opa's. :{
Veel rondvragen en goed noteren. :9. Dan kom je best ver! Al wordt het al heel snel minder accuraat, zo weet men van de overgrootouders vaak alleen een voornaam en dan meestal van de mannen alleen (in mijn geval).

Heb net de Gerede kaymakamlığı maar gemaild. Verwacht er niets van, maar toch. :').
pi_147739236
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Will do.

[..]

Zou dat enorm waarderen! O+.

­­
[ afbeelding ]
Nog lang niet compleet... Wil dit natuurlijk zo compleet mogelijk hebben. :P.
Başın sağolsun; recente sterfgevallen in de familie zo te zien.

Ik zou de stamboom ook graag een keer compleet willen opschrijven, maar je moet dan inderdaad heel wat rondvragen. De kennis van twee generaties terug is bij mijn ouders ook niet helemaal compleet.
Ik weet wel hoe de grootvader van mijn opa aan vaderskant heette en wat hij deed, maar verder dan dat weet ik het ook niet. Mijn vader is kennelijk naar hem vernoemd.

Wat is dat programmaatje waarmee je dit bijhoudt trouwens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')