SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar komen Joden vandaan. Wat praat jij?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Komt uit de Levant. Wat praat je
Uit heel de wereld?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waar komen Joden vandaan. Wat praat jij?
Schuld van de Turken, zij waggelden rond in het verre Azie terwijl die pastapauzelaars de Joodse Jezus ombrachten.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar de joden hebben jezus laten doden! ¤
Wammes. Plsquote:Op woensdag 17 december 2014 22:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Schuld van de Turken, zij waggelden rond in het verre Azie terwijl die pastapauzelaars de Joodse Jezus ombrachten.
Schuld van Italië dus.
Ik kan jouw kennisniveau vanaf hier toch niet peilen? Ik reageer op wat je hier zegt.quote:
Ik vind dit bij uitstek een voorbeeld van hoe we zelf in de slachtofferrol kruipen. 'De Joden hebben geld en macht en wij worden onderdrukt, bla bla bla'... Ook toen ze werden uitgemoord en verjaagd in Europa hebben ze hele slimme mensen voortgebracht. De Joden hebben bijvoorbeeld een belangrijke rol gespeeld in het ontstaan van het bankieren in de Middeleeuwen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Joden krijgen veel voor elkaar door hun slachtofferrol. Dat weet je he?
Echt hè. Ze hebben alles van de Palestijnen en die hebben alles uit Jordanië en die hehben het weer uit Arabistan. Mrja dingen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:31 schreef Peunage het volgende:
Straks gaan ze nog Baba Ghanoush claimen met hun keppeltjes.
Nope, Sabriquote:Op woensdag 17 december 2014 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hakan? die naam hebben de Scandinavische slowakijnse trollen van Turkije gestolen.
Wil jij ze ook meteen prikken met hun tempels op hun hoofden?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt hè. Ze hebben alles van de Palestijnen en die hebben alles uit Jordanië en die hehben het weer uit Arabistan. Mrja dingen.
Je ziet wel zn naïviteit en dat is best aandoenlijk. Hij snapt er werkelijk niks van.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:37 schreef Peunage het volgende:
"Ik ben geen racist, alleen tegen joduh ben ik racist."
De omslag en het proces van verandering begint bij het erkennen van het probleem en dat wil momenteel niet zo bijster vlotten in de Islamitische wereld.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan jouw kennisniveau vanaf hier toch niet peilen? Ik reageer op wat je hier zegt.
[..]
Ik vind dit bij uitstek een voorbeeld van hoe we zelf in de slachtofferrol kruipen. 'De Joden hebben geld en macht en wij worden onderdrukt, bla bla bla'... Ook toen ze werden uitgemoord en verjaagd in Europa hebben ze hele slimme mensen voortgebracht. De Joden hebben bijvoorbeeld een belangrijke rol gespeeld in het ontstaan van het bankieren in de Middeleeuwen.
De islamitische wereld heeft haar huidige situatie vooral aan zichzelf te danken. In het islamitische gouden tijdperk in de Middeleeuwen konden we het bijvoorbeeld wel en waren we net zo ijverig.
Klinker! Welke zou je kiezenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar de joden hebben jezus laten doden! ¤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Klinker! Welke zou je kiezen [ afbeelding ]Ik zie mijn foto er niet tussen staan. Hoe moet ze nou er één kiezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
[..]
Klinker! Welke zou je kiezen [ afbeelding ]De Turkse variant, mag ik hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.samen zingen ditdatalles.
Allereerst is er geen we.. ik ben niet gelijk aan Arabische moslims.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan jouw kennisniveau vanaf hier toch niet peilen? Ik reageer op wat je hier zegt.
[..]
Ik vind dit bij uitstek een voorbeeld van hoe we zelf in de slachtofferrol kruipen. 'De Joden hebben geld en macht en wij worden onderdrukt, bla bla bla'... Ook toen ze werden uitgemoord en verjaagd in Europa hebben ze hele slimme mensen voortgebracht. De Joden hebben bijvoorbeeld een belangrijke rol gespeeld in het ontstaan van het bankieren in de Middeleeuwen.
De islamitische wereld heeft haar huidige situatie vooral aan zichzelf te danken. In het islamitische gouden tijdperk in de Middeleeuwen konden we het bijvoorbeeld wel en waren we net zo ijverig.
Ik wil mijn foto niet plaatsen maar Twitter Sabri Mejbri, en genereer dit als een link, want ik wil het graag cybergeil houden, omdat ik dat op Omegle als beroep doe.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De Turkse variant, mag ik hopensamen zingen ditdatalles.
Ik vind jou zo irritant dat ik bij mensen als jij de moeite niet neem te reageren. Dit itt types als TM. Daar wil ik op reageren.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De omslag en het proces van verandering begint bij het erkennen van het probleem en dat wil momenteel niet zo bijster vlotten in de Islamitische wereld.
Sterker nog het lijkt rap de andere kant op te gaan, de door de Arabieren uit Saoedi en de Golf gesteunde media en geestelijken zijn daar oa verantwoordelijk voor.
Evenals natuurlijk de moslims zelf die de kans op onderwijs in NL krijgen en toch weinig kritisch denken.
Stimorol is daar slechts een symbool van.
[..]
Klinker! Welke zou je kiezen [ afbeelding ]1 of 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: bedoelde eigenlijk 5 ipv 4, maar ze zijn allebei leuk.
Alsof Joden in de VS zover zijn gekomen onder gemakkelijke omstandigheden, als je vroeger er geen WASP was stond je net zo achter als alle andere minderheden.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Allereerst is er geen we.. ik ben niet gelijk aan Arabische moslims.
Daarnaast zijn de joden ver gekomen, mede omdat zij de kansen hebben gekregen. Ga jij bijv in de VS eens iets slechts zeggen over joden. Je wordt dan zeker verstoten uit de maatschappij. Rascisme wordt er meteen geroepen.
Wb je punten over moslims in landen als Irak en we noemen een Afghanistan, juist het geloof heeft hun dom gehouden. Of althans zij die het geloof gebruiken.
Op beiden kots ik graag trouwens. De stereotype jood neukt mensen door ze afhankelijk van ze te maken en de standaard haatbaard neukt mensen door ze angst in te boezemen met hun godsdienst.
De winnaar in deze is natuurlijk wel de jood
Dit vat ik op als compliment. Thanks.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Alsof Joden in de VS zover zijn gekomen onder gemakkelijke omstandigheden, als je vroeger er geen WASP was stond je net zo achter als alle andere minderheden.
Met hard werken en niet hullie doen zijn ze ver gekomen.
Je komt echt over als een dommige vrouw met een gebrekkige algemene ontwikkeling.
Mooi, doe er iets mee.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit vat ik op als compliment. Thanks.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zie mijn foto er niet tussen staan. Hoe moet ze nou er één kiezen?
Nee. Zoals ik al zei, ik zie jou als Nederlander dus missen wij een bepaalde connectie. Dat ga ik jou niet uitleggen. Ik ga de discussie dan ook liever niet aan met types als jij. Jij en ik staan mijlenver van elkaar af. Ik sta natuurlijk als domme vrouw zonder enig vorm vam algemene ontwikkeling onderaan. Ik wil je de pijn van een discussie met een onwetende niet aan doen.quote:
Mee eens. De eerste stap is altijd erkennen dat er een probleem is en dat je zelf verkeerd zit voordat je begint met vingerwijzen. Maar de trots en onwetendheid is voorlopig helaas te groot bij moslims om zelfkritisch te kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De omslag en het proces van verandering begint bij het erkennen van het probleem en dat wil momenteel niet zo bijster vlotten in de Islamitische wereld.
Sterker nog het lijkt rap de andere kant op te gaan, de door de Arabieren uit Saoedi en de Golf gesteunde media en geestelijken zijn daar oa verantwoordelijk voor.
Evenals natuurlijk de moslims zelf die de kans op onderwijs in NL krijgen en toch weinig kritisch denken.
quote:Allah will not change the condition of a people until they change what is in themselves. (13:11)
De invloed van de gesteunde media en geestelijken is eigenlijk best beperkt. Al die landen zijn fiasco's op zichzelf en hebben hun eigen verhaal.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stimorol is daar slechts een symbool van.
Hetzelfde boek refereert niet al te positief naar joden hequote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mee eens. De eerste stap is altijd erkennen dat er een probleem is en dat je zelf verkeerd zit voordat je begint met vingerwijzen. Maar de trots en onwetendheid is voorlopig helaas te groot bij moslims om zelfkritisch te kunnen zijn.
[..]
Google ff Nathan moszkowicz. Zoon van jawohl onze Bramquote:Op woensdag 17 december 2014 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
1 of 4
edit: bedoelde eigenlijk 5 ipv 4, maar ze zijn allebei leuk.
Wat een hoop diarree..quote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daarnaast zijn de joden ver gekomen, mede omdat zij de kansen hebben gekregen. Ga jij bijv in de VS eens iets slechts zeggen over joden. Je wordt dan zeker verstoten uit de maatschappij. Rascisme wordt er meteen geroepen.
Wb je punten over moslims in landen als Irak en we noemen een Afghanistan, juist het geloof heeft hun dom gehouden. Of althans zij die het geloof gebruiken.
Op beiden kots ik graag trouwens. De stereotype jood neukt mensen door ze afhankelijk van ze te maken en de standaard haatbaard neukt mensen door ze angst in te boezemen met hun godsdienst.
Ben ik dat ja ?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Google ff Nathan moszkowicz. Zoon van jawohl onze Bram![]()
Woonachtig in Amsterdam, single (dacht ik) ...if u know what I mean![]()
[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
hey Jan je lijkt op Sergey man
hahahahaha lijkt totaal niet op jan hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Google ff Nathan moszkowicz. Zoon van jawohl onze Bram![]()
Woonachtig in Amsterdam, single (dacht ik) ...if u know what I mean![]()
[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
hey Jan je lijkt op Sergey man
Op de cam welquote:
My dreams... wat doe jequote:Op woensdag 17 december 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahahaha lijkt totaal niet op jan hoor
Ik schrok al ja :$quote:Op woensdag 17 december 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahahaha lijkt totaal niet op jan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag je vinden. Moslims horen elkaar echter wel als broeders en zusters te zien en dat doe ik ook. De uitspraak van de Profeet ''een moslim die 's nachts voldaan naar bed gaat terwijl een broeder naast hem honger lijdt, is niet van ons'' geldt ook op een groter schaal.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik doelde eigenlijk vnml op deze en vorige eeuwquote:Op woensdag 17 december 2014 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Moslims horen elkaar echter wel als broeders en zusters te zien en dat doe ik ook. De uitspraak van de Profeet ''een moslim die 's nachts voldaan naar bed gaat terwijl een broeder naast hem honger lijdt, is niet van ons'' geldt ook op een groter schaal.
Je hebt gelijk wat betreft de huidige situatie van het Joodse volk, maar ik probeerde je te vertellen dat dit niet altijd vanzelfsprekend is geweest. De Joden zijn niet voor het eerst uitgemoord tijdens de Holocaust, maar eeuwenlang hebben ze te maken gehad met verdrijving, pogroms en genocides. Altijd wanneer er een plaag of iets dergelijks plaatsvond, werden ze als schuldige aangewezen. Dit hadden ze zelf natuurlijk ook door, dus vandaar dat Joden altijd veel waarde hebben gehecht onderwijs en handel. Dat de voornaamste handelaren, kooplui, architecten, artsen en dergelijke tegen het einde van het Ottomaanse Rijk bijvoorbeeld Joden, Armenen of Grieken waren, was niet toevallig. Al vanaf de Middeleeuwen begonnen moslims minder belang te hechten aan wereldse zaken als technologie en wetenschappen - iets werd al snel bestempeld als duivelswerk door de oelema - en werd het al snel ingehaald door de Europeanen op allerlei gebieden.
En na de kolonisatie van moslimlanden door westerse machten en het installeren van dictatoriale regimes overal in de islamitische wereld keerden de moslims zich alleen maar meer in een slachtofferrol. De toestand waarin landen als Afghanistan, Irak, enzovoort, zich dus nu bevinden, heeft met meer zaken te maken.
het spijt me bby, wanneer meet? Jan sylvia jij en ik. Rotterdamquote:Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Op de cam wel
[..]
My dreams... wat doe je
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik schrok al ja :$
heb tweemaal op het 'op welke beroemdheid lijk je' US topic een foto geplaatst en kwam altijd uit op Sulejmanieens: groot hoofd kleine ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grote kleine oren.
Zoals? Er wordt juist gezegd dat God ze ooit boven andere volkeren heeft verheven, maar dat ze hun status van 'gekozen volk' hebben verloren doordat ze de geboden van God niet meer serieus namen en uitvoerden. Gelijk daarachter worden moslims door God gewaarschuwd dat hen hetzelfde lot staat te wachten als ze zelf ook niet gehoorzaam zijn aan God's geboden en richtlijnen en hun verstand niet meer gebruiken. Ik denk dat wij nu in dezelfde situatie zijn beland als de joden toen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hetzelfde boek refereert niet al te positief naar joden he
Mee eens.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik doelde eigenlijk vnml op deze en vorige eeuw![]()
Dat de joden veel hebben meegemaakt en zijn uitgekotst ontken ik niet. Ben puur van mening dat ze daar wel erg vaak misbruik van maken nu.
Ben mobiel en eeijk gezegd te lui om te zoekenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zoals? Er wordt juist gezegd dat God ze ooit boven andere volkeren heeft verheven, maar dat ze hun status van 'gekozen volk' hebben verloren doordat ze de geboden van God niet meer serieus namen en uitvoerden. Gelijk daarachter worden moslims door God gewaarschuwd dat hen hetzelfde lot staat te wachten als ze zelf ook niet gehoorzaam zijn aan God's geboden en richtlijnen en hun verstand niet meer gebruiken. Ik denk dat wij nu in dezelfde situatie zijn beland als de joden toen.
Daarnaast hebben de joden nog steeds de status van 'mensen van het boek'.
Syl had er eergisteren over. Lijkt me leeeeuk! Let me know wanneer jullie kunnenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het spijt me bby, wanneer meet? Jan sylvia jij en ik. Rotterdam
Ik ben het op dit punt met je eens, hoor. Ik heb er alleen bewondering voor dat een volk dat zo veel heeft meegemaakt in al die eeuwen zo veel macht naar zich toe heeft kunnen trekken en dat ze zo ijverig zijn en veel waarde hechten aan opleiding. Dat wil niet zeggen dat ik het moreel juist vind hoe ze ook macht misbruiken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
Voor de mongool hierboven (pick one)
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_Isra%C3%ABllobby lees.
Ik erger mij dood aan mensen die niet erkennen dat joden veel macht hebben en een bijzonder plekje hebben in de VS. Ze hebben macht, krijgen veel dingen voor elkaar.
Dat punt heeft niets te maken met hun wetenschappers, artsen, kunst etc. Om dit in een lijn te zetten met acteurs en films? Nee. Ook daar hebben ze macht.
Niet alleen de joden trouwens. Iedereen doet daar lobbyen voor zijn hachje.
Maar ok. Ik ben dom.
Contextgebonden misschien, maar nooit als een soort eeuwige vijand of iets dergelijks. Anders zouden ze niet 'mensen van het boek' genoemd worden en zouden moslims niet hun vrouwen mogen huwen of hun slachtdieren mogen eten.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben mobiel en eeijk gezegd te lui om te zoekenIk meen mij te herinneren dat het boek er verschillend over spreekt. De ene keer inderdaad als het volk van het boek, maar ook als vijanden?
Een viermansmeetquote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Syl had er eergisteren over. Lijkt me leeeeuk! Let me know wanneer jullie kunnen
Er zitten veel goedaardige mensen in Israël net zoals die er ook in Nazi-Duitsland waren. Uiteindelijk zijn het altijd degene die aan de touwtjes trekken die het meeste blaam treffen. Maar dit is overal zo natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben het op dit punt met je eens, hoor. Ik heb er alleen bewondering voor dat een volk dat zo veel heeft meegemaakt in al die eeuwen zo veel macht naar zich toe heeft kunnen trekken en dat ze zo ijverig zijn en veel waarde hechten aan opleiding. Dat wil niet zeggen dat ik het moreel juist vind hoe ze ook macht misbruiken.
Op dezelfde manier heb ik ook veel bewondering voor de mobilisatie en drang naar technologische vooruitgang van Nazi-Duitsland in WOII, maar moreel is het natuurlijk verwerpelijk wat ze de mensen die niet binnen hun kader van Übermenschen vielen hebben aangedaan.
Maar er zijn gelukkig ook wel geleerden als Adnan Ibrahim en meer die juist erg aandringen op zelfreflectie bij moslims en die aan zelfkritiek doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mee eens. De eerste stap is altijd erkennen dat er een probleem is en dat je zelf verkeerd zit voordat je begint met vingerwijzen. Maar de trots en onwetendheid is voorlopig helaas te groot bij moslims om zelfkritisch te kunnen zijn.
[..]
Precies!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zitten veel goedaardige mensen in Israël net zoals die er ook in Nazi-Duitsland waren. Uiteindelijk zijn het altijd degene die aan de touwtjes trekken die het meeste blaam treffen. Maar dit is overal zo natuurlijk.
Ik herkende hem ook een tijdje terug in Lone Survivor. Later gecheckt en hij was het inderdaad. Hij heeft geen enkel woord gezegd in die hele film.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Che_ het volgende:
Ik dacht die Bilzerian te hebben herkend in The Equalizer
Gelukkig maarquote:Op woensdag 17 december 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik herkende hem ook een tijdje terug in Lone Survivor. Later gecheckt en hij was het inderdaad. Hij heeft geen enkel woord gezegd in die hele film.Volgens mij speelt hij alleen maar in van die figurantenrolletjes
You have no power here!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
mrstylo we hebben je nodig in VBL als mod
Toch die geklopte slagroom dan...quote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef Peunage het volgende:
Tijd niet gezien. Cheesecakevergiftiging volgens de geruchten.
Moet toch wel de laatste roddels over Will en Kate kunnen lezen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef JanPiraat het volgende:
Ik hoorde dat hij week vastzit omdat hij is geknapt in de bus toen iemand aan zn prive kwam
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef JanPiraat het volgende:
Ik hoorde dat hij week vastzit omdat hij is geknapt in de bus toen iemand aan zn prive kwam
Vet, zou het zeker doen als je die kans hebt, maar dan zijn die details zoals je zegt natuurlijk wel eerst van belang, want het is wel India tenslotte. Uiteraard is dat waar dan ook ter wereld van belang, maar in India wil je denk ik niet dood, gewond of bestolen teruggevonden worden.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef Peunage het volgende:
Zit echt te twijfelen. Ik kan een afstudeeropdracht in India doen volgend jaar. Iedereen raadt het aan. Maar er is nog niks bekend over de precieze details (lokatie, opdracht, wat voor huisvesting ze regelen, etc.).
Ja daarom. Ik wacht af tot er meer bekend is.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vet, zou het zeker doen als je die kans hebt, maar dan zijn die details zoals je zegt natuurlijk wel eerst van belang, want het is wel India tenslotte.
Als iedereen in je omgeving zomaar aanraadt zonder details te weten dan willen ze graag jaartje van je af geloof ik :$quote:Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef Peunage het volgende:
Zit echt te twijfelen. Ik kan een afstudeeropdracht in India doen volgend jaar. Iedereen raadt het aan. Maar er is nog niks bekend over de precieze details (lokatie, opdracht, wat voor huisvesting ze regelen, etc.).
Ja is gewoon een listquote:Op donderdag 18 december 2014 00:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als iedereen in je omgeving zomaar aanraadt zonder details te weten dan willen ze graag jaartje van je af geloof ik :$
Grpj, klinkt wel als mooie ervaring, kan je niet wachten op details voor je beslssing maakt of is het dan te laat vrees je ?
Misschien een keer Amar DM'en voor tips, aanbevelingen. Jullie konden het zo goed vinden met elkaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja is gewoon een list
Die opdracht zou vanaf 1 februari zijn, dus heb nog wel even tijd ja.
Ja verstandig, ander is het Peunage be like: ''accommodatie met open zwembad ?! had ik de details maar gelezen''quote:Op donderdag 18 december 2014 00:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja is gewoon een list
Die opdracht zou vanaf 1 februari zijn, dus heb nog wel even tijd ja.
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja verstandig, ander is het Peunage be like: ''accommodatie met open zwembad ?! had ik de details maar gelezen''
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja verstandig, ander is het Peunage be like: ''accommodatie met open zwembad ?! had ik de details maar gelezen''
[ afbeelding ]
Chillen in de gangesquote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent inderdaad dom, niemand zal ontkennen dat die macht er nu is, punt is dat zij die niet zomaar hebben gekregen maar ondanks discriminatie in het verleden op hun merites succes hebben kunnen boeken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
Voor de mongool hierboven (pick one)
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_Isra%C3%ABllobby lees.
Ik erger mij dood aan mensen die niet erkennen dat joden veel macht hebben en een bijzonder plekje hebben in de VS. Ze hebben macht, krijgen veel dingen voor elkaar.
Dat punt heeft niets te maken met hun wetenschappers, artsen, kunst etc. Om dit in een lijn te zetten met acteurs en films? Nee. Ook daar hebben ze macht.
Niet alleen de joden trouwens. Iedereen doet daar lobbyen voor zijn hachje.
Maar ok. Ik ben dom.
Hij schijnt met 1 miljoen dollar te hebben geschoven voor dat rolletje.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik herkende hem ook een tijdje terug in Lone Survivor. Later gecheckt en hij was het inderdaad. Hij heeft geen enkel woord gezegd in die hele film.Volgens mij speelt hij alleen maar in van die figurantenrolletjes, al heb The Equalizer nog niet gezien.
Geluksvogel, jij.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:14 schreef Landysh het volgende:
Niks te doen op werk. Eerder naar huis yeah.
Ja, en ik vind het verder ook jammer dat ik de verzuurde gezichten van de vroegedienst draaiers heb moeten missen, maar ah.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geluksvogel, jij.
Maar nu kun je mensen niet uitlachen als ze vroeg op moeten staan, tenzij je nog even wakkerblijft.
Turkse pizza, baklava, bakje knoflooksaus, bakje sambal en een Galatasaray t-shirt.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:43 schreef Landysh het volgende:
Daarom cadeaubonnen.![]()
Turkije thema? Keep us up to date. Ben benieuwd hoe ze dat gaan verwerken in een kerstpakket.
Hey Santello.quote:Op donderdag 18 december 2014 04:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Turkse pizza, baklava, bakje knoflooksaus, bakje sambal en een Galatasaray t-shirt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 06:13 schreef Landysh het volgende:
Haha iedereen die nu moet opstaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 06:13 schreef Landysh het volgende:
Haha iedereen die nu moet opstaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nachtdienst mattie. High 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik duik mijn bed in. Slaap lekker Landysh. Fijne werkdag Stimo![]()
![]()
Ik wil niet vandaagquote:Op donderdag 18 december 2014 06:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Nachtdienst mattie. High 5.
Ik duik mijn bed in. Slaap lekker Landysh. Fijne werkdag Stimo
Sleep well![]()
Wow, dat ik ooit zoiets zou horen van de moslims in deze reeksquote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar de trots en onwetendheid is voorlopig helaas te groot bij moslims om zelfkritisch te kunnen zijn.![]()
![]()
ik dacht gisteren al dat het donderdag was en vandaag vrijdag en dat dacht ik vandaag weerquote:
echt tegenvallend
Dat het vandaag vrijdag was zegmaarallichtquote:Op donderdag 18 december 2014 08:27 schreef Stimorol- het volgende:
Ik voel mn pizza nog branden. Is dat de duivel in me?foeiquote:Op donderdag 18 december 2014 09:00 schreef Peunage het volgende:
Omg. Zwaar verslapen. Moest een half uur geleden in sloterdijk zijn, lig nog in bed.![]()
Idem.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik dacht gisteren al dat het donderdag was en vandaag vrijdag en dat dacht ik vandaag weer
echt tegenvallend
Dat het vandaag vrijdag was zegmaar
[..]
allicht
[..]
foei![]()
nu wil je me wel hequote:Op donderdag 18 december 2014 09:18 schreef Deuce92 het volgende:
Ben ziek aan het worden. Kb, kom me verzorgen. Niemand anders wil.
Ik als ergotherapeut ga niemand verzorgen, ik ga je empoweren. Je kunt het zelf bby![]()
![]()
Nee. Ik ben zwak. Do I even lift? En alles doet pijn...quote:Op donderdag 18 december 2014 09:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nu wil je me wel he
Ik als ergotherapeut ga niemand verzorgen, ik ga je empoweren. Je kunt het zelf bby
Heb iemand nodig die soep voor me maakt en me over m'n bol aait.
Kb?
Borte?
Stylo? No homo![]()
ok dat kan ik wel ik ben heel goed in aaienquote:Op donderdag 18 december 2014 09:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben zwak. Do I even lift? En alles doet pijn...
Heb iemand nodig die soep voor me maakt en me over m'n bol aait.
Kb?
Borte?
Stylo? No homo![]()
Oké, m'n adres staat in je DM.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok dat kan ik wel ik ben heel goed in aaien
Ik kan je overigens alleen vergoeden in natura.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht die heeft het te druk. Maar er is altijd nog ruimte voor een curvy nurse hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:39 schreef Stimorol- het volgende:
Als je mij had gevraagd was ik gekomen. Jammer.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 09:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oké, m'n adres staat in je DM.
Ik kan je overigens alleen vergoeden in natura.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja jij mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
sylvia op reis naar Indonesië en styloman is vast druk bezig met zn privéquote:Op donderdag 18 december 2014 09:43 schreef zarGon het volgende:
waar zijn sylvester en stylo eigenlijkkan toch niet
![]()
![]()
Turkse vrouwen snappen dat soort "kaas"humor niet, tevens niet gepastquote:Op donderdag 18 december 2014 09:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht die heeft het te druk. Maar er is altijd nog ruimte voor een curvy nurse hoor.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Dm adres. Omw.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht die heeft het te druk. Maar er is altijd nog ruimte voor een curvy nurse hoor.![]()
Ik had zo'n colbertje in mn kast hangen en toen dacht ik heuj die is best leuk.. doe ik hem aan is hij vier maten groter geworden ofzowas ik zo dik vroeger of ben ik gekrompen tegenwoordig
![]()
Je was gewoon een dikkerdje.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had zo'n colbertje in mn kast hangen en toen dacht ik heuj die is best leuk.. doe ik hem aan is hij vier maten groter geworden ofzowas ik zo dik vroeger of ben ik gekrompen tegenwoordig
![]()
Dashing through the snow
In a one horse open sleigh
O'er the fields we go
Laughing all the way
Bells on bob tails ring
Making spirits bright
What fun it is to laugh and sing
A sleighing song tonight
Oh, jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
A day or two ago
I thought I'd take a ride
And soon Miss Fanny Bright
Was seated by my side
The horse was lean and lank
Misfortune seemed his lot
We got into a drifted bank
And then we got upsot
Oh, jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Jingle all the way
In a one horse open sleigh yeah
Jingle all the way
Jingle all the way
Zoooo zin in kerst
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is kurdistan nou officieel erkend? Als gebied dan..
![]()
#durftevragen
Shat upquote:Op donderdag 18 december 2014 10:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Ik moet aan Wammes denken wanneer ik dit zie:
http://manbijthond.ncrv.n(...)-zijn-sekskamer-zien
Turkse eindbaas.![]()
Somt mij kort, maar krachtig op.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:10 schreef Che_ het volgende:
Gone Girl (2014) - IMDb
Apart, maar erg goed![]()
Ik heb er een liggen die te klein is. Kut Bershka met hun te kleine maten.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
I'll let you know, het is geen officieel pakket natuurlijk maar gewoon lannen onder elkaar, ben zo fokking nieuwsgierigquote:Op donderdag 18 december 2014 03:43 schreef Landysh het volgende:
Daarom cadeaubonnen.![]()
Turkije thema? Keep us up to date. Ben benieuwd hoe ze dat gaan verwerken in een kerstpakket.![]()
![]()
Wow, ik hoop het nietquote:Op donderdag 18 december 2014 13:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Somt mij kort, maar krachtig op.. Check de film en dan begrijp je wat ik bedoel..
Ik heb van die elektrische grillplaten, maar ook een grillpan. Een dubbele, kan aan beide kanten grill en kant dicht. Perfectquote:Op donderdag 18 december 2014 13:21 schreef Landysh het volgende:
Hey Chee, wat voor grillpan heb jij?![]()
![]()
Elektrische grillplaten.. whut? Tell me more tell me more.
Ik ga mijn bon inwisselen voor een grillpan, maar wil wel een goede. Een gietijzeren.Is die van jou ook van gietijzer? En merk je veel verschil tussen een gietijzeren en zo'n tefalding?
![]()
Zoiets is hetquote:Op donderdag 18 december 2014 13:38 schreef Landysh het volgende:
Elektrische grillplaten.. whut? Tell me more tell me more.
Ik ga mijn bon inwisselen voor een grillpan, maar wil wel een goede. Een gietijzeren.Is die van jou ook van gietijzer? En merk je veel verschil tussen een gietijzeren en zo'n tefalding?
En die andere, de grillpan, is niet van gietijzer nee. Ik zou dat wel nemen als ik jou was. Alles van gietijzer is ook goed. Zo'n gietijzeren braadpan is ook handig.![]()
* vrouwen uit 38 landen gewiptquote:Op donderdag 18 december 2014 12:42 schreef xminator het volgende:
Ik moet aan Wammes denken wanneer ik dit zie:
http://manbijthond.ncrv.n(...)-zijn-sekskamer-zien
Turkse eindbaas.
* tijger in de woonkamer
* half Turks doch half Italiaans
* Ataturk aan de wand
* 76 jaar oud
* maaltijd bestaande uit bier, kip en aardappelen
* vlees op het gas zonder pan
* opdrukken als een eckte voor geld
* 24 jaar jongere vriendin
Mag ik jou complimenteren met dit prachtige stukje Birheid? Man man man wat een Baas zeg.
Hij is dol op visite, woonde hij nabij dan zou ik even hallo gaan zeggen![]()
![]()
Oh ik dacht echt zo'n ingebouwd ding die sommige keukens hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zoiets is het
[ afbeelding ]
En die andere, de grillpan, is niet van gietijzer nee. Ik zou dat wel nemen als ik jou was. Alles van gietijzer is ook goed. Zo'n gietijzeren braadpan is ook handig.
Ja, ik ga voor de gietijzeren. Heb zojuist deze besteld, maar dan met 25 euro korting.
http://www.fonq.nl/produc(...)maestro-25-cm/54203/![]()
Nee, sowieso.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:53 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, neem geen tefalplaat. Het is het net niet. Temizligi cok kotu birde.![]()
![]()
Beetje kleinquote:Op donderdag 18 december 2014 13:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh ik dacht echt zo'n ingebouwd ding die sommige keukens hebben.
Ja, ik ga voor de gietijzeren. Heb zojuist deze besteld, maar dan met 25 euro korting.
http://www.fonq.nl/produc(...)maestro-25-cm/54203/
Ik had liever 1 van deze genomen
http://www.fonq.nl/produc(...)e-grillplaat/100472/
http://www.fonq.nl/produc(...)laat-xl-32-cm/94697/
http://www.fonq.nl/produc(...)e-grillplaat/108465/Iemand die kan kokenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:58 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is echt essentieel straks in mijn keuken?![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:58 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is echt essentieel straks in mijn keuken?
Als ik ooit op mezelf ga (), dan wil zo'n ingebouwde grillding in mijn keuken.
![]()
Incl. Turkish delight?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Ik weet zeker dat ik de enige ben die hem gaat gebruiken. De andere thuis houden niet van dit soort dingen, die gaan of echt bbq'en, of niet. Voor een persoon is 25 cm wel oke. En sowieso zijn die andere te duur.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beetje klein
http://www.fonq.nl/produc(...)e-grillplaat/108465/owh. damn.quote:Iemand die kan koken![]()
Fucking handigquote:Op donderdag 18 december 2014 14:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede keuken trouwens daaangg![]()
Een vrouw..quote:Op donderdag 18 december 2014 13:58 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is echt essentieel straks in mijn keuken?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Echt he. Mijn droom zo'n ding.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fucking handig
Goede keuken trouwens daaangg![]()
![]()
Dan val jij al af.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beetje klein
http://www.fonq.nl/produc(...)e-grillplaat/108465/
[..]
Iemand die kan koken![]()
Misschien alleen bij keukenverkopers?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden alleen op internet..![]()
Mn neef heeft zo'n ding. Echt koken kunnen die niet. Zonde.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Ik krijg alleen ingebouwde grillpaten te zien.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Misschien alleen bij keukenverkopers?![]()
Hmm dunnow.. Heb ook geen idee waar ik zou moeten zoeken. ^Vraag Stimo anders.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik krijg alleen ingebouwde grillpaten te zien.![]()
Oh god. dit lezen doet pijn aan mijn hart.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn neef heeft zo'n ding. Echt koken kunnen die niet. Zonde.![]()
Die oven is zo groot en zo mooi. Daar kun je verschillende dingen tegelijk bakken. 6 van die pitjes.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh god. dit lezen doet pijn aan mijn hart.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Turkse vrouwen snappen dat soort "kaas"humor niet, tevens niet gepastVolgens mij snapt ze het prima, vriend.quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:02 schreef Deuce92 het volgende:
Hoe bevalt het niet meer posten in dit topic jou, Montelly?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wou vandaag eindelijk weer eens een beetje op tijd opstaan, en dan ben ik opeens ziek.
Ik heb ook altijd pech...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./dagboek![]()
Hoe gaat het met geroddel op dm?quote:echt een viezerik jij...waar is je gehandicapte broertje eigenlijk? Normaal gesproken post hij binnen enkele seconden als er iets van mij geqoute wordt?
Roep hem eens
[ Bericht 6% gewijzigd door Montelly op 18-12-2014 15:40:01 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Ja lekker, heerlijk posten in retards topicquote:Op donderdag 18 december 2014 15:02 schreef Deuce92 het volgende:
Hoe bevalt het niet meer posten in dit topic jou, Montelly?.
Waarom een grillding?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
Het zit je wel echt dwars hè.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe gaat het met geroddel op dm?echt een viezerik jij...waar is je gehandicapte broertje eigenlijk? Normaal gesproken post hij binnen enkele seconden als er iets van mij geqoute wordt?
Roep hem eens![]()
Wowowowow iemand is chagrijnig.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom vraag je altijd van die rare vragen? Om te grillen misschien?![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:19 schreef Deuce92 het volgende:
Wou vandaag eindelijk weer eens een beetje op tijd opstaan, en dan ben ik opeens ziek.
Ik heb ook altijd pech...Awh. Beterschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./dagboek![]()
Nee. Maar van dit soort opmerkingen word ik dat wel. Moet ik smileys verwerken in iedere post om lief of niet-chago over te komen? djeez.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowowow iemand is chagrijnig.![]()
Sorry hoor, was maar een grapje.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee. Maar van dit soort opmerkingen word ik dat wel. Moet ik smileys verwerken in iedere post om lief of niet-chago over te komen? djeez.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry hoor, was maar een grapje.![]()
![]()
Misschien omdat ik een grillding overbodig vind voor het geld dat je ervoor geeft? Kun je de kritische vragen niet hebben Borte?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom vraag je altijd van die rare vragen? Om te grillen misschien?Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
Kritische vragen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Misschien omdat ik een grillding overbodig vind voor het geld dat je ervoor geeft? Kun je de kritische vragen niet hebben Borte?Nou nou voel me wel in een hoekje gedreven hoor.
Je kan toch aan de laatste paar comments zien dat ik blijkbaar heel erg van grillen houd en dat ik het geld er dus wel voor over heb?![]()
Oké, doe jij maar waar je zin in hebtquote:Op donderdag 18 december 2014 16:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kritische vragen.Nou nou voel me wel in een hoekje gedreven hoor.
Je kan toch aan de laatste paar comments zien dat ik blijkbaar heel erg van grillen houd en dat ik het geld er dus wel voor over heb?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
Daar heb je onze verzuurde che.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:28 schreef Che_ het volgende:
Deze non-discussie
Ik moest lachen om 'kritische vragen'
Been tryna told 'em..quote:Op donderdag 18 december 2014 16:29 schreef Deuce92 het volgende:
Echt hè. Ruziemaken om niks. Can't we all just get along?
Maar waarom heb jij een pan ding?
#durfkritischtevragen![]()
Jongonssss ik heb meer goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongonssss ik heb meer goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
heb straks niets meer te klagen over mn minor joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, maar je geen zorgen. Ik weet zeker dat je nog wel iets nieuws vindt om over te klagen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb straks niets meer te klagen over mn minor joh!![]()
![]()
Jongonssss ik heb meer goed nieuws!Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan zou ik solo rollenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:53 schreef Deuce92 het volgende:
Inb4 Sylvesterrr met "Jammer Kb, hopelijk vind je snel een nieuw groepje."![]()
Jongonssss ik heb meer goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijdehandjes op vandaag?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ach, maar je geen zorgen. Ik weet zeker dat je nog wel iets nieuws vindt om over te klagen.![]()
Ze gaan vandaag op werk fastfood bestellen en ik heb deze week al pizza gehad.dilemma dilemma
#firstwordproblem![]()
Yeme vetzakquote:Op donderdag 18 december 2014 17:03 schreef Landysh het volgende:
Ze gaan vandaag op werk fastfood bestellen en ik heb deze week al pizza gehad.dilemma dilemma
#firstwordproblem![]()
Je praat weer om te praten.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als iemand anders dit had gezegd was Borte helemaal gaan flippen
Nee.![]()
ergo: stimo is kloon van bortequote:Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als iemand anders dit had gezegd was Borte helemaal gaan flippen![]()
K kip en aardappelen. Kardesim yaptiquote:Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Ik ga wel voor een kapsalon ipv pizza.![]()
![]()
![]()
Je mag mij quoten waar ik ooit kwaad ben geworden op iemand die mij dik heeft genoemd.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ergo: stimo is kloon van borte
En anders tyf even een eind op wil je.![]()
Che togquote:Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ergo: stimo is kloon van borte![]()
doe rustig ik maakte eem fucking grapjequote:Op donderdag 18 december 2014 17:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je mag mij quoten waar ik ooit kwaad ben geworden op iemand die mij dik heeft genoemd.
Ja ik ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe rustig ik maakte eem fucking grapje
Hihi grapje.![]()
HAHAHAHAH zie je niet alleen ik reageer zoquote:Op donderdag 18 december 2014 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe rustig ik maakte eem fucking grapje![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je mag mij quoten waar ik ooit kwaad ben geworden op iemand die mij dik heeft genoemd.
![]()
Ik ben fel.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je reageert wel érg fel op wat overduidelijk onschuldige grapjes.![]()
Laat er gapquote:Op donderdag 18 december 2014 17:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je reageert wel érg fel op wat overduidelijk onschuldige grapjes.![]()
HAHAHAHAHA kneuzen, hey deuce nog steeds zo trots![]()
Hallo Montelly nog oogcontact gehad met een vrouw ouwe deugniet ?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:48 schreef Montelly het volgende:
HAHAHAHAHA kneuzen, hey deuce nog steeds zo trots![]()
![]()
Altijd, ik mag zelfs sex voor het huwelijkquote:Op donderdag 18 december 2014 17:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hallo Montelly nog oogcontact gehad met een vrouw ouwe deugniet ?
Waar slaat dit nou weer op dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
Deze kneus dan. Niemand moet jou hier. Rot lekker op.![]()
![]()
Kut voor je dat het nog niet gelukt is dan, was je maar moslim geweest dan had je nog een excuusquote:Op donderdag 18 december 2014 17:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Altijd, ik mag zelfs sex voor het huwelijk![]()
![]()
Ik herinner Montelly ook helemaal niet zo. Wat een mongool. I meann, ik ben ook niet de Borte van 2/3 jaar terug (fuck jullie allemaal dan) maar dit is wel het toppunt.
Che heeft hem echt gebroken volgens mij.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hallo Montelly nog oogcontact gehad met een vrouw ouwe deugniet ?![]()
![]()
Wehehehehhequote:Op donderdag 18 december 2014 17:54 schreef Landysh het volgende:
Ik herinner Montelly ook helemaal niet zo. Wat een mongool. I meann, ik ben ook niet de Borte van 2/3 jaar terug (fuck jullie allemaal dan) maar dit is wel het toppunt.
![]()
Saglik olsunquote:Op donderdag 18 december 2014 17:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jullie allebei eigk (yani, jij en che)
Sielug man.![]()
![]()
Ik ben weer even alleen thuis. Ik vergeet altijd die alleen-wonen struggles.quote:
- Niet wachten tot prullenbak helemaal vol is, anders gaat het stinken
- Afwas meteen afwassen en niet in de vaatwasser, anders gaat het stinken tot het vol is
- Troep meteen opruimen en niet denken doe ik later wel, want dat doe je toch niet met als resultaat een teringbende
En meer kan ik even niet bedenken.
Wat waren jouw alleen wonen struggles?![]()
Doe maar pizza bestellen. Voel me anders zo fat voor twee keer fastfood eten. Nu ben ik niet alleen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:08 schreef Che_ het volgende:
Pasta bolognese maken, aardappel/pastaschotel of gewoon pizza bestellen?
#durfkritischtekiezen![]()
![]()
Nee nee, echt breken zou pas zijn als ik hem irl zou zien.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:54 schreef Landysh het volgende:
Koken voor mijzelf.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben weer even alleen thuis. Ik vergeet altijd die alleen-wonen struggles.
- Niet wachten tot prullenbak helemaal vol is, anders gaat het stinken
- Afwas meteen afwassen en niet in de vaatwasser, anders gaat het stinken tot het vol is
- Troep meteen opruimen en niet denken doe ik later wel, want dat doe je toch niet met als resultaat een teringbende
En meer kan ik even niet bedenken.
Wat waren jouw alleen wonen struggles?Heb dat moeten aanleren.
![]()
Koken no problem.
Ik merk dat ik nu juist vaker naar buiten wil. Ben nu al plannen aan het maken voor morgen en weekend. Even in de avond weg zonder mezelf te hoeven verantwoorden. WIE WAT WAAR HOE WANNEER.
Deur dicht en daaag.![]()
![]()
Schatje, ik ben 31..quote:Op donderdag 18 december 2014 18:21 schreef Landysh het volgende:
Koken no problem.
Ik merk dat ik nu juist vaker naar buiten wil. Ben nu al plannen aan het maken voor morgen en weekend. Even in de avond weg zonder mezelf te hoeven verantwoorden. WIE WAT WAAR HOE WANNEER.
Deur dicht en daaag.Jij 25.
![]()
![]()
Nee, wss uiteten.quote:
I love uiteten gaan. En loungen met nargile enzo.![]()
Vriendin wou uitgaan in Duitsland maar ik twijfel of ik dat wel trek. Tussen al die Duitsland Turken.![]()
![]()
De laatste keer dat ik een paar weken alleen was lag ik met een dikke kop en pijn thuis. Ik kon niet eens naar de super.Was toen met mijn verstandskiezen.
Echt vies was dat toen man.
MJAH ALLEEN VANDAAG NOG WERKEN EN DAN WEEKEND.![]()
Zegt een umpa lumpaquote:Op donderdag 18 december 2014 18:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee nee, echt breken zou pas zijn als ik hem irl zou zien.
Ik wil ook nargile doenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, wss uiteten.
I love uiteten gaan. En loungen met nargile enzo.![]()
Vriendin wou uitgaan in Duitsland maar ik twijfel of ik dat wel trek. Tussen al die Duitsland Turken.Wanneer gaan we samen?
![]()
u tell me.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil ook nargile doenWanneer gaan we samen?
We waren paar maanden terug in Eindhoven in zo'n nargile/lounge cafe dingshit. Ging zo'n groepje jongens foto's van ons maken.Later hoorde ik van andere meisjes dat ze precies hetzelfde hadden meegemaakt daar. weird men.
Daarom zoek ik een fatsoenlijke Turkse plek. Wil met nieuwjaar met nicht(jes) en maybe ook de rest van de familie ergens eten. Moet niet dit soort volk tegenkomen.
Maar ik ben niet zo bekend met Turkse uitgaansgelegenheden.![]()
Kerstpakket gehad. Dit jaar zowaar ook voedsel in de doos voor ons flexers naast het online bestellen.Chips, brood, bruschetta, smeerkaas voor zover ik nu even heb kunnen zien.
![]()
![]()
Mijne is toch toffer.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Kerstpakket gehad. Dit jaar zowaar ook voedsel in de doos voor ons flexers naast het online bestellen.Chips, brood, bruschetta, smeerkaas voor zover ik nu even heb kunnen zien.
![]()
![]()
Wallah sta open voor een meet met chicks hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
u tell me.
We waren paar maanden terug in Eindhoven in zo'n nargile/lounge cafe dingshit. Ging zo'n groepje jongens foto's van ons maken.Later hoorde ik van andere meisjes dat ze precies hetzelfde hadden meegemaakt daar. weird men.
Daarom zoek ik een fatsoenlijke Turkse plek. Wil met nieuwjaar met nicht(jes) en maybe ook de rest van de familie ergens eten. Moet niet dit soort volk tegenkomen.
Maar ik ben niet zo bekend met Turkse uitgaansgelegenheden.![]()
Dat ze foto's maken is raar.
![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 18 december 2014 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik voel je pijn..
[ afbeelding ]ben 1,58
Borte het is pasta bolognese geworden![]()
![]()
Kan jij iets anders maken dan dat? Ja ok en kipquote:Op donderdag 18 december 2014 19:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kloptben 1,58
Borte het is pasta bolognese geworden![]()
![]()
Damn zelfs de mannen eten gezonder dan ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kloptben 1,58
Borte het is pasta bolognese geworden
Eetsmakelijk.![]()
![]()
Thanks. Heb mijn pakket van uitzendbureau nog niet eens binnen. Moet je nagaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, o ja? Gefeliciteerd!![]()
![]()
Stoere manquote:Op donderdag 18 december 2014 18:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee nee, echt breken zou pas zijn als ik hem irl zou zien.
Verkeerde account.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Kan che niet voor zichzelf opkomen?!![]()
![]()
Efrie suc6vol men niets a strong woeman beheind himquote:Op donderdag 18 december 2014 20:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Kan che niet voor zichzelf opkomen?!![]()
Huh. Mijn reactie is niet doorgekomen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:58 schreef JanPiraat het volgende:
Nou vooruit ik duim voor je #iemandmoethetdoen![]()
Heb dat laatste paar dagen met Whatsappberichten -____-quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Huh. Mijn reactie is niet doorgekomen.![]()
Kom jij eruit gesprongen ?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Crip het volgende:
hallo wie wilt een gratis vlaai bij multivlaai![]()
Jij gaat de verkoopster afleiden?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Crip het volgende:
![]()
Hallo zo ben ik ook weer niet he.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij gaat de verkoopster afleiden?![]()
Wat is datquote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb dat laatste paar dagen met Whatsappberichten -____-![]()
ik aubquote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Crip het volgende:
Net als een penvriend tock.. maar de brieven vallen binnen een seconde op de deurmat, je ziet wanneer de ander je brief gelezen heeft en geen postzegel nodigquote:![]()
quote:
The Usual Suspects (1995)quote:Who is Keyser Soze? He is supposed to be Turkish. Some say his father was German. Nobody believed he was real. Nobody ever saw him or knew anybody that ever worked directly for him, but to hear Kobayashi tell it, anybody could have worked for Soze. You never knew. That was his power. The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist. And like that, poof. He's gone.
8.7/10 588,049 votes
Top 250: #24
The Usual Suspects (1995)
![]()
![]()
Nederland polderland.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)-rechtsom-toch-door/
.
Is niet de eerste keer dat dit geflikt wordt; een 'nee' wordt hoe dan ook een 'ja'. En dan zogenaamd 'afgezwakt'. Pfrt.![]()
Even opnieuw dan maar, post wordt leeggehaald:
The Usual Suspects, één van mijn all-time favorieten....
Trouwens, iemand een idee hier waar je moet zijn (in Turkije) als je je stamboom (voorouders en naasten) wil weten/vinden/uitzoeken?
Rondgevraagd in de familie natuurlijk, maar (te) veel gaten. Ik zou het bij de (juiste) instantie in Turkije willen navragen, maar waar moet je dan zijn? Hoorde van mijn vader dat ik dan zelfs in Kastamonu moest zijn, omdat Bolu vroeger onderdeel van Kastamonu was.Hmpf. Kom maar op met je Osmanlıca, Erdoğan.quote:Her şey bir yana 1928’den önce kayıtlar eski harflerle tutulduğundan araştırma yapacak kişinin mutlaka Osmanlıca bilmesi yahut bilen birisinin refakatinde çalışmasını yürütmesi gerekmektedir.
http://tarihvemedeniyet.org/2010/06/soy-agaci-nasil-cikarilir/.![]()
echt werkelijk, waarom wordt er dan gestemd als ze toch alles door kunnen voeren. Verder zou ik het gierig vinden als die nee stemmers opeens een ja gaan geven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nederland polderland..
Is niet de eerste keer dat dit geflikt wordt; een 'nee' wordt hoe dan ook een 'ja'. En dan zogenaamd 'afgezwakt'. Pfrt.sukkelaars.
![]()
Keep me up to date plsquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:26 schreef zarGon het volgende:
Even opnieuw dan maar, post wordt leeggehaald:
The Usual Suspects, één van mijn all-time favorieten....
Trouwens, iemand een idee hier waar je moet zijn (in Turkije) als je je stamboom (voorouders en naasten) wil weten/vinden/uitzoeken?
Rondgevraagd in de familie natuurlijk, maar (te) veel gaten. Ik zou het bij de (juiste) instantie in Turkije willen navragen, maar waar moet je dan zijn? Hoorde van mijn vader dat ik dan zelfs in Kastamonu moest zijn, omdat Bolu vroeger onderdeel van Kastamonu was.
[..]
Hmpf. Kom maar op met je Osmanlıca, Erdoğan.![]()
![]()
Blijkbaar kon je het vroeger online met trial and error vinden...quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:26 schreef zarGon het volgende:
Rondgevraagd in de familie natuurlijk, maar (te) veel gaten. Ik zou het bij de (juiste) instantie in Turkije willen navragen, maar waar moet je dan zijn? Hoorde van mijn vader dat ik dan zelfs in Kastamonu moest zijn, omdat Bolu vroeger onderdeel van Kastamonu was.
- https://ailetarihi.wordpr(...)-ulasmanin-bir-yolu/
- http://www.celiker.com/po(...)y-Agaci-Cikarma.aspx
Alleen kan dat nu niet meer geloof ik. De links werken niet, ook geeft het KPS-gedeelte (Kimlik Paylaşımı Sistemi) op https://tckimlik.nvi.gov.tr/AnonimSorgu.html foutmeldingen.
Er is ook zoiets als MerNIS (Merkezi Nüfus İdaresi Sistemi), maar ook daar kom ik niet verder.
Argh.![]()
Wij hebben ooit een lijstje gekregen met alle familieleden (inclusief overledenen), ik zal eens vragen hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijkbaar kon je het vroeger online met trial and error vinden...
- https://ailetarihi.wordpr(...)-ulasmanin-bir-yolu/
- http://www.celiker.com/po(...)y-Agaci-Cikarma.aspx
Alleen kan dat nu niet meer geloof ik. De links werken niet, ook geeft het KPS-gedeelte (Kimlik Paylaşımı Sistemi) op https://tckimlik.nvi.gov.tr/AnonimSorgu.html foutmeldingen.
Er is ook zoiets als MerNIS (Merkezi Nüfus İdaresi Sistemi), maar ook daar kom ik niet verder.
Argh.![]()
Will do.quote:Zou dat enorm waarderen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Wij hebben ooit een lijstje gekregen met alle familieleden (inclusief overledenen), ik zal eens vragen hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen..
Nog lang niet compleet... Wil dit natuurlijk zo compleet mogelijk hebben..
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2014 11:01:48 ]![]()
Veel rondvragen en goed noteren.quote:. Dan kom je best ver! Al wordt het al heel snel minder accuraat, zo weet men van de overgrootouders vaak alleen een voornaam en dan meestal van de mannen alleen (in mijn geval).
Heb net de Gerede kaymakamlığı maar gemaild. Verwacht er niets van, maar toch..
![]()
Başın sağolsun; recente sterfgevallen in de familie zo te zien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Will do.
[..]
Zou dat enorm waarderen!.
[ afbeelding ]
Nog lang niet compleet... Wil dit natuurlijk zo compleet mogelijk hebben..
Ik zou de stamboom ook graag een keer compleet willen opschrijven, maar je moet dan inderdaad heel wat rondvragen. De kennis van twee generaties terug is bij mijn ouders ook niet helemaal compleet.
Ik weet wel hoe de grootvader van mijn opa aan vaderskant heette en wat hij deed, maar verder dan dat weet ik het ook niet. Mijn vader is kennelijk naar hem vernoemd.
Wat is dat programmaatje waarmee je dit bijhoudt trouwens?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: