Wel een van de voornaamste winkels waar ik mijn kleding haal.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wees blij. Gaarste winkel samen met primark, zara en dat soort onzin
Jij koopt toch ook geen mousserende wijn als je champagne wilquote:Op woensdag 17 december 2014 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je zegt net dat je Israėlische hummus hebt gekocht.
Wel een terecht punt van Wammes.
Pas ik niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat is er mis met Zara? Primark en H&M kan ik ergens nog wel voorstellen, maar op Zara haten.
Niet alle varianten blijkbaar,quote:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mn laatste toets gehaald.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zag je laatst lopen toen kreeg mn trainingsbroek stijve stof :$ xoxo
Huh.quote:
Gast. Pls.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niet alle varianten blijkbaar,
Het origineel zal wel Israelisch zijn en vervolgens gestolen door de Arabieren.
Zoals de Grieken ook doen alsof zij een unieke keuken hebben90% daarvan is gewoon gestolen van de Turken en aangelengd met hun unieke vorm van luiheid evenals narcisme.
Jij wel jaquote:Op woensdag 17 december 2014 21:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Huh.
Ben al heel lang niet in hun winkel geweest dus weet niet hoe groot hun grootste maten zijn, maar een M pas ik meestal wel.
Meer om van te houdenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:52 schreef Landysh het volgende:
[..]Maar voel me wel dikker worden nu het kouder aan het worden is.
Rijen mensen voor kleding dat matig is van kwaliteit. Naahquote:Op woensdag 17 december 2014 21:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat is er mis met Zara? Primark en H&M kan ik ergens nog wel voorstellen, maar op Zara haten.
Internet.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Rijen mensen voor kleding dat matig is van kwaliteit. Naah
Get the fuck outta herequote:Op woensdag 17 december 2014 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niet alle varianten blijkbaar,
Het origineel zal wel Israelisch zijn en vervolgens gestolen door de Arabieren.
Zoals de Grieken ook doen alsof zij een unieke keuken hebben90% daarvan is gewoon gestolen van de Turken en aangelengd met hun unieke vorm van luiheid evenals narcisme.
Alsof die mensen in dat gebied 2000 jaar geleden alleen maar hamburgers atenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Get the fuck outta here
Joden hebben hun hele cuisine gejat. Humus, falafel, shoarma etc.
Beren doen dat ook om een winterslaap te houden tot de zon weer komt.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:52 schreef Landysh het volgende:
[..]Maar voel me wel dikker worden nu het kouder aan het worden is.
Deze jood meent het ook nogquote:Op woensdag 17 december 2014 21:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Alsof die mensen in dat gebied 2000 jaar geleden alleen maar hamburgers aten
Ik vind het echt wel meevallen. De kleding die ik heb is nog net zo goed van staat als dag #1.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Rijen mensen voor kleding dat matig is van kwaliteit. Naah
Die joden daar jatten maar alles. TABOULEH IS ZEKER OOK JOODS?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Alsof die mensen in dat gebied 2000 jaar geleden alleen maar hamburgers aten
Maar ik moet juist een skinnybitch zijn voor de zon weer komt.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beren doen dat ook om een winterslaap te houden tot de zon weer komt.
Dat lijkt mij wel wat
Stop met etenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maar ik moet juist een skinnybitch zijn voor de zon weer komt.
Nou ik ben geen Jood hoor, niks dan respect trouwens voor de Joden en hun innovatie terwijl de Arabieren zich richten op onthoofdingen en rellenquote:
Goede kans dat de mensen in het huidige Libanon en wellicht Israėl dat al aten toen de Arabieren nog in de woestijn op hun schiereiland zaten.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die joden daar jatten maar alles. TABOULEH IS ZEKER OOK JOODS?
Welke innovatie? En welke Arabieren rellen?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou ik ben geen Jood hoor, niks dan respect trouwens voor de Joden en hun innovatie terwijl de Arabieren zich richten op onthoofdingen en rellen
Als je in Maart begint moet dat lukken, nu slapen en peuzelen *nom nom*quote:Op woensdag 17 december 2014 21:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maar ik moet juist een skinnybitch zijn voor de zon weer komt.
Ok.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goede kans dat de mensen in het huidige Libanon en wellicht Israėl dat al aten toen de Arabieren nog in de woestijn op hun schiereiland zaten.
Dit moet een grap zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Welke innovatie? En welke Arabieren rellen?
Nu werken.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je in Maart begint moet dat lukken, nu slapen en peuzelen *nom nom*
Weet je wat nog meer warm is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekend probleem.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Handig dat de penis altijd warmer is dan mijn tenen.
Daar heb ik dan weer geen last van.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En toch niet er de tenen mee kunnen opwarmend..
De evolutie heeft steken laten vallen
Eigenlijk ook Joods.quote:
De grote bijdrage die Joden hebben geleverd aan wetenschap, technologie, kunst, enzovoort, kun je niet ontkennen. Bijzonder slim en ijverig volkje. Ga eens voor de grap googlen op 'Jewish scientists' of 'Jewish Nobel laureates'. Bijna half Hollywood en de Amerikaanse muziekindustrie worden ook gedomineerd door Joden, zowel acteurs als filmmaatschappijen (bijv. Warner Brothers).quote:
Zie er vet uit. Zou aan mijn muur hangen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:12 schreef zarGon het volgende:
http://stefanbleekrode.exto.org/.
Deze man..
Wrm reageer jij serieus?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De grote bijdrage die Joden hebben geleverd aan wetenschap, technologie, kunst, enzovoort, kun je niet ontkennen. Bijzonder slim en ijverig volkje. Ga eens voor de grap googlen op 'Jewish scientists' of 'Jewish Nobel laureates'. Bijna half Hollywood of de muziekindustrie wordt ook gedomineerd door Joden, zowel acteurs als filmmaatschappijen (bijv. Warner Brothers).
Google is ook opgericht door twee Joden.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer warm is?crip heb echt een supermooie kachelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exact.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De grote bijdrage die Joden hebben geleverd aan wetenschap, technologie, kunst, enzovoort, kun je niet ontkennen. Bijzonder slim en ijverig volkje. Ga eens voor de grap googlen op 'Jewish scientists' of 'Jewish Nobel laureates'. Bijna half Hollywood en de Amerikaanse muziekindustrie worden ook gedomineerd door Joden, zowel acteurs als filmmaatschappijen (bijv. Warner Brothers).
Google is ook opgericht door twee Joden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |