Halennnnquote:Op woensdag 17 december 2014 18:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
heb nog geen gas plaat....!
Is dat gewoon geen Latijn-Amerikaans gerecht?quote:
Geen haast, ik wou geen dressing op mijn salade doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Wanne haast. Omstebeurt eten joh.
Haal jij voor mij? Maak ik eten voor jouquote:
mijn moeder maakt altijd de rijst zi klaar. Lekker knapperig.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iraans rijstgerecht met aan de buitenkant crispy rijst.
Aight, goed plan.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Haal jij voor mij? Maak ik eten voor jou!?!?!
Lekker.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn moeder maakt altijd de rijst zi klaar. Lekker knapperig.
.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij Shopbuddie krijg je bij een zorgverzekering van oa Ohra, Zilveren Kruis, Bewuzt etc een gratis* vakantie naar Turkije voor twee personen.
Wel komen er nog kosten zoals bv luchthavenbelasting kijken, heel wat voorwaarden verder hoor maar wellicht voor iemand toch intressant?
https://www.shopbuddie.nl(...)ing#inline_store_reg
halva?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Moet dat gekrabbel iets voorstellen?
Lijkt mij niks.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand hier wel eens tahchin gegeten? Wil dat echt een keer gegeten hebben.
[ afbeelding ]
Geen idee. Maar als dat zo is:quote:Op woensdag 17 december 2014 18:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Is dat gewoon geen Latijn-Amerikaans gerecht?
Nais.quote:
Nee, er is een nieuwe van MK. All black. Past mooi bij mijn tas van gister maar hij is echt te duur.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:15 schreef Che_ het volgende:
He Borte, iets voor jou?
http://watch2day.nl/deal/12809/michael-kors-mk5712
Artistquote:Op woensdag 17 december 2014 20:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, er is een nieuwe van MK. All black. Past mooi bij mijn tas van gister maar hij is echt te duur.
http://michaelkors.scene7.com/is/image/MichaelKors/MK3318-0001_IS
Zoo mooi.
Maar begin maar met haten jullie.
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:20 schreef Crip het volgende:
Vind die wat Che heeft geplaatst mooier, die zwarte is weirdd.
Ik ben de eerste aflevering aan het kijken van Diriliş en moet zeggen dat ze de kostuums, omgevingen en levensstijl van de nomadische Turken mooi hebben overgebracht. Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dank voor de tip, eens kijken.
Hopelijk spreken ze geen Ottomaans![]()
Is nu ook uit
Ik heb een aparte smaak.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:20 schreef Crip het volgende:
Vind die wat Che heeft geplaatst mooier, die zwarte is weirdd.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lijkt mij niks.
Ik hou het wel bij rijst en tahdig.
Ik zag je laatst lopen toen kreeg mn trainingsbroek stijve stof :$ xoxoquote:Op woensdag 17 december 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
ik wil een heisenberg tshirt halen, nu alleen een leuke vinden met mooi stof. Wil niet van dat stijve stof gewoon iets wat lekker los hangt
hihi wat ben je goed met worden habibi xoxoxoquote:Op woensdag 17 december 2014 20:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zag je laatst lopen toen kreeg mn trainingsbroek stijve stof :$ xoxo
Zou kijken, als er ondertiteling was of zo. Hij zal vast wel naar het Arabisch gesubd worden maar dan ga ik hem niet meer kijken omdat ik dan zo'n Arabische tokkie wordt samen met de miljoenen andere kijkers.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben de eerste aflevering aan het kijken van Diriliş en moet zeggen dat ze de kostuums, omgevingen en levensstijl van de nomadische Turken mooi hebben overgebracht. Ziet er goed uit.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja wel ok, maar overratedquote:Op woensdag 17 december 2014 20:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oh no you didnt, ik vind wel een van de tofste series die ik gezien heb
De serie is nog maar net begonnen; ik denk dat het wel 1 of 2 jaar zal duren voordat het op de Arabische zenders te zien is. Het is best een grote productie, dus ik verwacht het wel in ieder geval.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zou kijken, als er ondertiteling was of zo. Hij zal vast wel naar het Arabisch gesubd worden maar dan ga ik hem niet meer kijken omdat ik dan zo'n Arabische tokkie wordt samen met de miljoenen andere kijkers.
Pineberry.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:52 schreef JanPiraat het volgende:
Albinobijennog nooit gezien zoiets, nice
Want de gewone aardbei was niet hip genoeg hè?quote:
Nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Want de gewone aardbei was niet hip genoeg hè?
Shots fired!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:02 schreef Peunage het volgende:
Huh, eet jij wat je op instagram zet daadwerkelijk
Jij weet niet wat een foodie is
Pineapple?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
Dat mensen hier niet weten wat een Pineberry is pls.
Vierkante watermeloens zijn ook grappigquote:Op woensdag 17 december 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zag baby ananas in de supermarkt laatst.![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm eet je die gekke aardbeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet proberenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Een aardbei die smaakt alsof die is gekruist met een ananas
Ja, ik moet nog veel leren.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:02 schreef Peunage het volgende:
Huh, eet jij wat je op instagram zet daadwerkelijk
Jij weet niet wat een foodie is
Klinkt als onzinnige hipsterfood, in Afrika sterven ze van de honger en hier kruisen we aardbeien met ananas tozzzquote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Een aardbei die smaakt alsof die is gekruist met een ananas
Ik wil mensen die dit nog doen slaan.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:00 schreef Landysh het volgende:
Oh shit ik ben vergeten een foto op insta te zetten. Allemaal voor niks geweest.
Het is geen kruising JA, gewoon een soort aardbei.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klinkt als onzinnige hipsterfood, in Afrika sterven ze van de honger en hier kruisen we aardbeien met ananas tozzz
Cumfood.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:16 schreef Peunage het volgende:
Het ziet er uit als een normale aardbei maar met eenextra laag er over heen.
Doe je GSM en een keur aan andere zaken dan ook maar weg omdat daar ook Israëlische octrooien in verwerkt zitten of ben jij zo'n tokkie die alleen maar in tastbare producten denkt zoals een tomaat of humus?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
Ik koop geen Sabra Humus meer. Tis Israëlisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |