Hoezo niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lijkt mij niks.
Ik hou het wel bij rijst en tahdig.
Ik zag je laatst lopen toen kreeg mn trainingsbroek stijve stof :$ xoxoquote:Op woensdag 17 december 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
ik wil een heisenberg tshirt halen, nu alleen een leuke vinden met mooi stof. Wil niet van dat stijve stof gewoon iets wat lekker los hangt
hihi wat ben je goed met worden habibi xoxoxoquote:Op woensdag 17 december 2014 20:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zag je laatst lopen toen kreeg mn trainingsbroek stijve stof :$ xoxo
Zou kijken, als er ondertiteling was of zo. Hij zal vast wel naar het Arabisch gesubd worden maar dan ga ik hem niet meer kijken omdat ik dan zo'n Arabische tokkie wordt samen met de miljoenen andere kijkers.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben de eerste aflevering aan het kijken van Diriliş en moet zeggen dat ze de kostuums, omgevingen en levensstijl van de nomadische Turken mooi hebben overgebracht. Ziet er goed uit.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja wel ok, maar overratedquote:Op woensdag 17 december 2014 20:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oh no you didnt, ik vind wel een van de tofste series die ik gezien heb
De serie is nog maar net begonnen; ik denk dat het wel 1 of 2 jaar zal duren voordat het op de Arabische zenders te zien is. Het is best een grote productie, dus ik verwacht het wel in ieder geval.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zou kijken, als er ondertiteling was of zo. Hij zal vast wel naar het Arabisch gesubd worden maar dan ga ik hem niet meer kijken omdat ik dan zo'n Arabische tokkie wordt samen met de miljoenen andere kijkers.
Pineberry.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:52 schreef JanPiraat het volgende:
Albinobijennog nooit gezien zoiets, nice
Want de gewone aardbei was niet hip genoeg hè?quote:
Nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Want de gewone aardbei was niet hip genoeg hè?
Shots fired!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:02 schreef Peunage het volgende:
Huh, eet jij wat je op instagram zet daadwerkelijk
Jij weet niet wat een foodie is
Pineapple?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
Dat mensen hier niet weten wat een Pineberry is pls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |