Want de gewone aardbei was niet hip genoeg hè?quote:
Nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Want de gewone aardbei was niet hip genoeg hè?
Shots fired!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:02 schreef Peunage het volgende:
Huh, eet jij wat je op instagram zet daadwerkelijk
Jij weet niet wat een foodie is
Pineapple?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
Dat mensen hier niet weten wat een Pineberry is pls.
Vierkante watermeloens zijn ook grappigquote:Op woensdag 17 december 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zag baby ananas in de supermarkt laatst.![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm eet je die gekke aardbeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet proberenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Een aardbei die smaakt alsof die is gekruist met een ananas
Ja, ik moet nog veel leren.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:02 schreef Peunage het volgende:
Huh, eet jij wat je op instagram zet daadwerkelijk
Jij weet niet wat een foodie is
Klinkt als onzinnige hipsterfood, in Afrika sterven ze van de honger en hier kruisen we aardbeien met ananas tozzzquote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Een aardbei die smaakt alsof die is gekruist met een ananas
Ik wil mensen die dit nog doen slaan.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:00 schreef Landysh het volgende:
Oh shit ik ben vergeten een foto op insta te zetten. Allemaal voor niks geweest.
Het is geen kruising JA, gewoon een soort aardbei.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klinkt als onzinnige hipsterfood, in Afrika sterven ze van de honger en hier kruisen we aardbeien met ananas tozzz
Cumfood.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:16 schreef Peunage het volgende:
Het ziet er uit als een normale aardbei maar met eenextra laag er over heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |