Ik kan ook mijn moeder laten kiezen, misschien heeft ze keukenspullen nodig of zo. Er is zo'n snijplank van bamboequote:Op woensdag 17 december 2014 17:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Doe maar het pakket kiezen waar het meest food in zit. altijd goed.
Haha, de mijne is daar wannabe Karadeniz naast.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik luister wel echt kiro Karadeniz muziek. Onay Sahin atm.
ondankbaar deze, met zn hoofdquote:Op woensdag 17 december 2014 17:36 schreef Peunage het volgende:
Ik moet nog zo'n gaar kerstcadeau kiezen.
Nee, niet zelf gemaakt helaas.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zelf gemaakt? Pics or it didn't happen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn moeder laten kiezen, misschien heeft ze keukenspullen nodig of zo. Er is zo'n snijplank van bamboe
OMG WAARVANNNNquote:Op woensdag 17 december 2014 17:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook van bamboe.
Gefeliiiiiiiiiiiiiiiiii kbbbbbbbbb mashallahhhquote:Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mn laatste toets gehaald.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
thanksss bbyquote:
nnee was jet maar zo'n feestquote:Op woensdag 17 december 2014 17:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Gefeliciteerd, KB! Eindelijk van dat groepje verlost.
Wasda laquote:Op woensdag 17 december 2014 18:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand hier wel eens tahchin gegeten? Wil dat echt een keer gegeten hebben.
[ afbeelding ]
wat doe je asahbi, je moet koken.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
fruit mix gekocht, kip salade gekocht, het gemixt. Ik noem het frukip salade!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |