Waar ben je vriennddd.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Thanks dat je mij getagged hebt Landysh.. Toffe nummer, vroeger te vaak naar geluisterd..
Soo bitchy.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:07 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en hij zei sneaky yemesin, toen mama zei eet je.
En jij toen 'küstüm, yemiycem'...quote:Op woensdag 17 december 2014 17:07 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en hij zei sneaky yemesin, toen mama zei eet je.
Ja..quote:Op woensdag 17 december 2014 17:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En jij toen 'küstüm, yemiycem'...
[ afbeelding ]
Ik dacht maybe een ferrarioven ofzo, of een goedkope ripoff. Maar nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:16 schreef Che_ het volgende:
Er zat iets vaags in, keukengerei. Was 1 onderdeel waar ik maar niet kon raden wat het was. Blijkt het meetinstrument voor pasta!
Gollanders
Om de grootte van porties mee te bepalen? Typisch Hollands ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:16 schreef Che_ het volgende:
Er zat iets vaags in, keukengerei. Was 1 onderdeel waar ik maar niet kon raden wat het was. Blijkt het meetinstrument voor pasta!
Gollanders
Nee wel een steenplaat voor pizza en andere pizza en pashashitquote:Op woensdag 17 december 2014 17:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik dacht maybe een ferrarioven ofzo, of een goedkope ripoff. Maar nee.
Echt lomp he. Ik doe al4ijd hele pak er in gewoonquote:Op woensdag 17 december 2014 17:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Om de grootte van porties mee te bepalen? Typisch Hollands ja.
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echt lomp he. Ik doe al4ijd hele pak er in gewoon
Maak foto en stuur. Moet ik t 100 x vragen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee wel een steenplaat voor pizza en andere pizza en pashashit
Echt in telepathisch contact wij, ik luister ook al twee dagen Karadeniz-muziek.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:29 schreef Landysh het volgende:
Ik luister Oost-Karadeniz muziek omg.
Hou ook van jou, bbyquote:Op woensdag 17 december 2014 17:30 schreef Che_ het volgende:
@crip wrm?
@borte artistlik
@stimo sen kimsin amk?
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgens mij weet Che niet waar 'amk' voor staat.
Ik luister wel echt kiro Karadeniz muziek. Onay Sahin atm.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt in telepathisch contact wij, ik luister ook al twee dagen Karadeniz-muziek.![]()
![]()
Doe maar het pakket kiezen waar het meest food in zit. altijd goed.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:36 schreef Peunage het volgende:
Ik moet nog zo'n gaar kerstcadeau kiezen.
Haha, ik nietquote:Op woensdag 17 december 2014 17:36 schreef Peunage het volgende:
Ik moet nog zo'n gaar kerstcadeau kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |