Schakel even over naar Pauw, gaat over Pakistan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Bijna twee weken terug ook voor het eerst muizen gehad hier op zolder. Uiteindelijk drie stuks gedood en dat lijkt het ook geweest te zijn.
Het zachte getik en gekrab om een uitweg te vinden naar beneden was 's nachts te horen boven mijn kamer, maar jammer voor hen zijn ze er niet in geslaagd.
Heb het hier weleens eerder beschreven maar tijdens ik meen Paranormal liep er in de Munt ineens eentje over mijn schouderquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:18 schreef JanPiraat het volgende:
Dafuck ?nog nooit zoiets meegemaakt in de munt, waarom kan dit door de beugel in een Pathé
![]()
Wow schrok je niet? Ik was keihard gaan gillen denk ik zo...quote:Op woensdag 17 december 2014 00:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb het hier weleens eerder beschreven maar tijdens ik meen Paranormal liep er in de Munt ineens eentje over mijn schouder
Ja schrok behoorlijk, het gebeurde tijdens een behoorlijk spannend momentquote:Op woensdag 17 december 2014 00:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wow schrok je niet? Ik was keihard gaan gillen denk ik zo...
Dank voor de tip, eens kijken.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuwe serie op TRT 1 over Ertuğrul Gazi, de vader van Osman Gazi, de stichter van het Ottomaanse Rijk.
De eerste aflevering:
Dat laatste, Ik vind dat altijd heel mooi om te zien hoe ze dan door hard gegil etc. alle aandacht op zich eisenquote:Op woensdag 17 december 2014 01:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja schrok behoorlijk, het gebeurde tijdens een behoorlijk spannend moment![]()
Had toen zo´n kaart van de Pathe waarmee je voor 17,50 pm onbeperkt naar de film kon en ging dus zeker 2 a 3 keer in de week en wat ik allemaal daar wel niet meegemaakt heb![]()
Om wat te noemen een vals brandalarm waardoor tijdens de film opeens allemaal noodlampen aansprongen, erg fel en je raad het al... overal schoten muisjes door de zaal die zich suf schrokken![]()
Mijn ervaring is dat meisjes met hoofddoekjes het hardste gillen tijdens een film ieeeeeeeeeeeeee een beest om vervolgens de zaal te verlaten
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
STEENBERGEN - Kunstenaar Peter de Koning uit Steenbergen moet in de rechtbank verschijnen vanwege de metershoge houten piemel in zijn voortuin. De Koning maakte de piemel uit protest tegen een wijkagent uit de Brabantse plaats.![]()
[ afbeelding ]
De man had het enorme gevaarte in de tuin geplaatst als uiting van zijn vrije mening, maar de politie heeft de piemel weggehaald. Bij het houten geslacht stond een bordje met de naam van een wijkagent. De kunstenaar was boos dat de diender zijn dochter had aangehouden en haar had gefouilleerd. "Hij begon zomaar in haar zakken te voelen. Dat vind ik belachelijk. Ik heb daar toen een klacht over ingediend, maar toen ik niets hoorde, besloot ik de piemel te maken."
Lullig verhaal
De politie was niet te spreken over het 'kunstwerk' en nam het houten zaakje in beslag. Nu moet De Koning zich 19 september bovendien verantwoorden voor de rechter. De kunstenaar is woedend dat er een rechtszaak komt. Mijn advocaat vond het al een heel lullig verhaal, maar wel een interessante zaak. Een houten lul is duidelijk kunst, dus ik snap niet hoe de politie hier een zaak van kan maken." De Koning vindt het 'kinderachtig' dat de politie niet tegen grapjes kan
http://www.telegraaf.nl/b(...)houten_piemel__.html
Welke fokker is dit![]()
lolquote:Op woensdag 17 december 2014 10:10 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet de meme van die gast in het onderste plaatje die z'n hoofd vast houdt?
Nee je moet m gewoon drukken.quote:
Het is gewoon een abstracte Darth Vader. Klaar.quote:
Guilty.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:12 schreef Crip het volgende:
Mensen die gewoon in slaap vallen als je met ze appt, wow.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is er veranderd tussen jullie (Che_ en jou) de afgelopen anderhalve week?
Heb soms dat ik lekker appende of fokkende ben en zomaar word ik dan zo overvallen door de slaap, dat ik een keee knock-out ga.quote:
Beni yequote:Op woensdag 17 december 2014 14:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mwah voel mij lelijker dan gisteren.
Ben al twee uur aan het bedenken wat ik zal eten.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jullie lijken uit de kast gekomen te zijn.
Goede kans dat die nog verder gaat zakken, de Russen zijn de (economische)oorlog begonnen en verlorenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:09 schreef zarGon het volgende:
De Russische roebel is de weg kwijt. Pfohhh, zowat de helft minder waard vergeleken met vorig jaar..
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pff. Geen zin in kinderspelletjes.
Whatever.
Deze Hanzo danquote:Op woensdag 17 december 2014 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pff. Geen zin in kinderspelletjes.
Whatever.
okquote:Op woensdag 17 december 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze Hanzo dan![]()
Zodra je tegenvragen krijgt ga je zo doen? En als ik zo doe ga je zeuren dat je geen zin hebt in kinderspelletjes?
Maar hij doet nu precies reageren zoals Ambi. Iets wat hij altijd af heeft afgekeurdquote:Op woensdag 17 december 2014 14:09 schreef Landysh het volgende:
zarGon heeft sinds de ambi tijd al een obsessie met jou, stimo. Denk niet dat hij er ooit overheen komt.
http://tweakers.net/nieuw(...)dedaling-roebel.html.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goede kans dat die nog verder gaat zakken, de Russen zijn de (economische)oorlog begonnen en verloren
En je gaat meer vragen krijgen. Mark my words. Hij zal deze obsessie niet los kunnen laten.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar hij doet nu precies reageren zoals Ambi. Iets wat hij altijd af heeft afgekeurd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |