Prachtige figuur. Hij protesteert vreedzaam, maar laat wel van zich horen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Overigens heeft De Koning genoeg hout achter de hand om nooit zonder piemel in zijn voortuin te hoeven zitten. "Ik heb zo'n 400 ton hout in de opslag. Dus omgerekend zijn dat zo'n 5000 penissen." Inmiddels is het reserve-exemplaar dat in de achtertuin stond, al naar de voortuin verplaatst.![]()
![]()
http://www.omroepbrabant.(...)Koning+verhoord.aspx
Ja maar als daar niets mee gedaan wordt....quote:Volgens een woordvoerder van het Openbaar Ministerie wordt gekeken of de klacht van de wijkagent gegrond is. Er wordt gewezen op de vele andere mogelijkheden die er zijn om te klagen over politieagenten, zonder ze te beledigen.
Ik vind het wel grappig en het was nog effectief ook!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef Samson het volgende:
Wat een sukkel, als je op zo'n kinderachtige manier aandacht moet vragen is het toch wel triest met je gesteld.
De echte sukkel is die agent. De rechter heeft de kunstenaar immers gelijk gegeven.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef Samson het volgende:
Wat een sukkel, als je op zo'n kinderachtige manier aandacht moet vragen is het toch wel triest met je gesteld.
Jammer dat hij -als de kunstenaar inderdaad gelijk heeft - blijkbaar elders z'n gang kan blijven gaan. Twijfelachtige dienders moeten per direct eruitgeschopt worden. Dat is naar de burger toe de enige redelijke actie als je aan dingen als ambtseed wil vasthouden.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De echte sukkel is die agent. De rechter heeft de kunstenaar immers gelijk gegeven.
Lezen is ook een kunst.
Inderdaad. Maar goed, hij mag nu ergens anders meisjes op een vervelende manier fouilleren (ik dacht dat dat uberhaupt niet mocht trouwens?) en op andere manieren zijn macht misbruiken. Ik begin steeds minder respect voor de politie te krijgen.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:25 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Jammer dat hij -als de kunstenaar inderdaad gelijk heeft - blijkbaar elders z'n gang kan blijven gaan. Twijfelachtige dienders moeten per direct eruitgeschopt worden. Dat is naar de burger toe de enige redelijke actie als je aan dingen als ambtseed wil vasthouden.
Ik ben een keer zomaar op straat "aangehouden" geweest waarna ik mijn legitimatiebewijs moest laten zien. Er was geen aanleiding. Toen ik dit die avond aan mijn vader vertelde (ook werkzaam in politie) werd hij kwaad.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:55 schreef Viajero het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, hij mag nu ergens anders meisjes op een vervelende manier fouilleren (ik dacht dat dat uberhaupt niet mocht trouwens?) en op andere manieren zijn macht misbruiken. Ik begin steeds minder respect voor de politie te krijgen.
Ik heb geen probleem met lezen. Ik vind die provocerende types zoals die man gewoon losers. Zo denk ik daar over.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De echte sukkel is die agent. De rechter heeft de kunstenaar immers gelijk gegeven.
Lezen is ook een kunst.
Eh... misschien moet je zelf eens goed lezen? De kunstenaar is (weliswaar voorwaardelijk) veroordeeld, dus hoezo heeft ie gelijk gekregen?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Lezen is ook een kunst.
Dat die boete toch wel erg over-the-top was en is omgezet in een voorwaardelijke veroordeling, het equivalent van 'niet meer doen jochie, maar eigenlijk moeten we er toch wel een beetje om lachen'.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:24 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Eh... misschien moet je zelf eens goed lezen? De kunstenaar is (weliswaar voorwaardelijk) veroordeeld, dus hoezo heeft ie gelijk gekregen?
Zegt wie? De rechter heeft hem die boete opgelegd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:27 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat die boete toch wel erg over-the-top was.
een lul in je tuin zetten is een belediging?!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kunstenaar wacht nog steeds op zijn penis
Beeldend kunstenaar Peter de Koning uit Steenbergen kan wel leven met de voorwaardelijke boete van 1000 euro die hem is opgelegd wegens belediging van een wijkagent. Hij had in mei van dit jaar een kloeke houten penis in zijn voortuin gezet met daarvoor bordje dat verwees naar de politieman.
[ afbeelding ]
De beeldend kunstenaar vond dat de wijkagent te ver was gegaan bij het fouilleren van zijn dochter. De politie heeft hem daarin inmiddels ook gelijk gegeven.
Peter de Koning: 'Ik ben nu helemaal klaar met deze zaak. Ik vind het wel best zo. Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat de rechter zich anderhalf uur met deze zaak moest bezighouden. Ik moet alleen die boete betalen als ik weer zo'n bordje bij de penis zet.'
Vrachtwagen
Is die penis overigens al teruggegeven? 'Nee,ik heb begrepen dat die nog bij de politie in Breda staat. Ik heb geen idee wanneer ik hem terugkrijg. Je kunt dus inderdaad zeggen dat ik nog op mijn penis wacht. En dat beeld kunnen ze niet zomaar even langs brengen. Daar moet echt een vrachtwagen aan te pas komen', vertelt De Koning.
De wijkagent in kwestie is inmiddels overgeplaatst naar Moerdijk, maar 'daar schijnt hij ook alweer problemen te veroorzaken', weet De Koning. 'Maar wij hebben geen last meer van hem hier in Steenbergen.'
Of de beeldend kunstenaar de piemel weer terug gaat zetten in zijn voortuin weet hij nog niet.'Maar ik mag het wel gewoon doen hoor, zolang ik er maar geen naambordje meer bijzet.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-op-zijn-penis.dhtml
Schiet lekker op zo
Het ging om dat bordje dat erop zat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een lul in je tuin zetten is een belediging?!
Is er uberhaupt een land dat officieel een politiestaat is?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:23 schreef Viajero het volgende:
Ik vind de berichtgeving over de politie in Nederland echt zorgelijk worden. Ze maken hun eigen wetten en voeren die uit, en niemand die ze terugfluit.
De agenten die dit verwijderd hebben en hun superieuren zouden op staande voet ontslagen moeten worden. Het is hier officieel geen politiestaat, dus dat soort grappen moet echt ophouden.
Nee, dat is de politie. Wijkagent mag vrouwen niet zomaar fouilleren. Daar zijn regels voor over tegenovergestelde geslacht ed. En na de klacht niets laten horen, is kansloos.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef Samson het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |