abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115929436
STEENBERGEN - Kunstenaar Peter de Koning uit Steenbergen moet in de rechtbank verschijnen vanwege de metershoge houten piemel in zijn voortuin. De Koning maakte de piemel uit protest tegen een wijkagent uit de Brabantse plaats. _O-

De man had het enorme gevaarte in de tuin geplaatst als uiting van zijn vrije mening, maar de politie heeft de piemel weggehaald. Bij het houten geslacht stond een bordje met de naam van een wijkagent. De kunstenaar was boos dat de diender zijn dochter had aangehouden en haar had gefouilleerd. "Hij begon zomaar in haar zakken te voelen. Dat vind ik belachelijk. Ik heb daar toen een klacht over ingediend, maar toen ik niets hoorde, besloot ik de piemel te maken."

Lullig verhaal
De politie was niet te spreken over het 'kunstwerk' en nam het houten zaakje in beslag. Nu moet De Koning zich 19 september bovendien verantwoorden voor de rechter. De kunstenaar is woedend dat er een rechtszaak komt. Mijn advocaat vond het al een heel lullig verhaal, maar wel een interessante zaak. Een houten lul is duidelijk kunst, dus ik snap niet hoe de politie hier een zaak van kan maken." De Koning vindt het 'kinderachtig' dat de politie niet tegen grapjes kan

http://www.telegraaf.nl/b(...)houten_piemel__.html

Welke fokker is dit _O_ _O-
pi_115929535
Overigens heeft De Koning genoeg hout achter de hand om nooit zonder piemel in zijn voortuin te hoeven zitten. "Ik heb zo'n 400 ton hout in de opslag. Dus omgerekend zijn dat zo'n 5000 penissen." Inmiddels is het reserve-exemplaar dat in de achtertuin stond, al naar de voortuin verplaatst. _O_ _O-

http://www.omroepbrabant.(...)Koning+verhoord.aspx
  donderdag 23 augustus 2012 @ 22:36:09 #3
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_115929600
Ik vind het aan de ene kant vrij een heel klein beetje kinderachtig, maar aan de andere kant is het wel een leuke actie.

edit: Ik zie nu dat hij het eerst op de officiele manier probeerde, maar nul op het rekest kreeg.

[ Bericht 44% gewijzigd door padlarf op 23-08-2012 22:43:12 ]
Ok stelletje hokboeren
pi_115929604

pi_115929694
quote:
6s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Overigens heeft De Koning genoeg hout achter de hand om nooit zonder piemel in zijn voortuin te hoeven zitten. "Ik heb zo'n 400 ton hout in de opslag. Dus omgerekend zijn dat zo'n 5000 penissen." Inmiddels is het reserve-exemplaar dat in de achtertuin stond, al naar de voortuin verplaatst. _O_ _O-

http://www.omroepbrabant.(...)Koning+verhoord.aspx
Prachtige figuur. Hij protesteert vreedzaam, maar laat wel van zich horen.
  Moderator donderdag 23 augustus 2012 @ 22:37:45 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115929699
een lullig verhaal _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_115929928
Haha wat een held!
Die politie-agent wat bij z'n dochter in de zakken had gevoeld is nu echt de lul!
Die staat nu echt voor paal!
Digo
pi_115932325
Ik vind de berichtgeving over de politie in Nederland echt zorgelijk worden. Ze maken hun eigen wetten en voeren die uit, en niemand die ze terugfluit.

De agenten die dit verwijderd hebben en hun superieuren zouden op staande voet ontslagen moeten worden. Het is hier officieel geen politiestaat, dus dat soort grappen moet echt ophouden.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_115932651
De politie geeft zo die man wel alle aandacht.

Had het ding laten staan en het kwam nooit verder dan het lokaal sufferdje, terwijl het nu landelijk nieuws wordt.
pi_115932766
Als TS het lief vraagt dan mag ze er vast eentje hebben voor in haar eigen voortuin.

[ Bericht 3% gewijzigd door Osiris024 op 23-08-2012 23:41:53 ]
pi_115932954
Eindbaas.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_115933164
Hehehe, team blauw laat zich weer eens van haar meest imcompetente kant zien hoor; een graaiende laagstrepert moet het handje boven het hoofdje gehouden worden, maar voor een houten pik kunnen opeens wel alle registers opengetrokken worden.

cmdr_keen, macintosh, don_james, karr-1, kom er maar weer in :')
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:47:43 #13
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115933526
Koning!
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:12:22 #14
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_115985158
quote:
Volgens een woordvoerder van het Openbaar Ministerie wordt gekeken of de klacht van de wijkagent gegrond is. Er wordt gewezen op de vele andere mogelijkheden die er zijn om te klagen over politieagenten, zonder ze te beledigen.
Ja maar als daar niets mee gedaan wordt....
How can I make this topic about me?
pi_116984763
Kunstenaar wacht nog steeds op zijn penis :D

Beeldend kunstenaar Peter de Koning uit Steenbergen kan wel leven met de voorwaardelijke boete van 1000 euro die hem is opgelegd wegens belediging van een wijkagent. Hij had in mei van dit jaar een kloeke houten penis in zijn voortuin gezet met daarvoor bordje dat verwees naar de politieman.

De beeldend kunstenaar vond dat de wijkagent te ver was gegaan bij het fouilleren van zijn dochter. De politie heeft hem daarin inmiddels ook gelijk gegeven.

Peter de Koning: 'Ik ben nu helemaal klaar met deze zaak. Ik vind het wel best zo. Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat de rechter zich anderhalf uur met deze zaak moest bezighouden. Ik moet alleen die boete betalen als ik weer zo'n bordje bij de penis zet.'

Vrachtwagen
Is die penis overigens al teruggegeven? 'Nee,ik heb begrepen dat die nog bij de politie in Breda staat. Ik heb geen idee wanneer ik hem terugkrijg. Je kunt dus inderdaad zeggen dat ik nog op mijn penis wacht. En dat beeld kunnen ze niet zomaar even langs brengen. Daar moet echt een vrachtwagen aan te pas komen', vertelt De Koning.

De wijkagent in kwestie is inmiddels overgeplaatst naar Moerdijk, maar 'daar schijnt hij ook alweer problemen te veroorzaken', weet De Koning. 'Maar wij hebben geen last meer van hem hier in Steenbergen.'

Of de beeldend kunstenaar de piemel weer terug gaat zetten in zijn voortuin weet hij nog niet.'Maar ik mag het wel gewoon doen hoor, zolang ik er maar geen naambordje meer bijzet.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-op-zijn-penis.dhtml

Schiet lekker op zo :|W
  woensdag 19 september 2012 @ 18:30:36 #16
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_116991203
"Het houten zaakje" "De wijkagent in kwestie is inmiddels overgeplaats" nou maar wachten tot er daar ook een kunstenaar aktief wordt. _O- _O_

Die kunstenaar maakt overigens best mooie dingen...
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_116992214
Wat een sukkel, als je op zo'n kinderachtige manier aandacht moet vragen is het toch wel triest met je gesteld.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_116992328
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef Samson het volgende:
Wat een sukkel, als je op zo'n kinderachtige manier aandacht moet vragen is het toch wel triest met je gesteld.
Ik vind het wel grappig en het was nog effectief ook!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 19 september 2012 @ 18:59:40 #19
323439 HetKlusKonijn
pi_116992568
quote:
De echte sukkel is die agent. De rechter heeft de kunstenaar immers gelijk gegeven.

Lezen is ook een kunst.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_116993883
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

De echte sukkel is die agent. De rechter heeft de kunstenaar immers gelijk gegeven.

Lezen is ook een kunst.
Jammer dat hij -als de kunstenaar inderdaad gelijk heeft - blijkbaar elders z'n gang kan blijven gaan. Twijfelachtige dienders moeten per direct eruitgeschopt worden. Dat is naar de burger toe de enige redelijke actie als je aan dingen als ambtseed wil vasthouden.
  donderdag 20 september 2012 @ 10:55:40 #21
111528 Viajero
Who dares wins
pi_117016587
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:25 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Jammer dat hij -als de kunstenaar inderdaad gelijk heeft - blijkbaar elders z'n gang kan blijven gaan. Twijfelachtige dienders moeten per direct eruitgeschopt worden. Dat is naar de burger toe de enige redelijke actie als je aan dingen als ambtseed wil vasthouden.
Inderdaad. Maar goed, hij mag nu ergens anders meisjes op een vervelende manier fouilleren (ik dacht dat dat uberhaupt niet mocht trouwens?) en op andere manieren zijn macht misbruiken. Ik begin steeds minder respect voor de politie te krijgen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_117017143
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:55 schreef Viajero het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar goed, hij mag nu ergens anders meisjes op een vervelende manier fouilleren (ik dacht dat dat uberhaupt niet mocht trouwens?) en op andere manieren zijn macht misbruiken. Ik begin steeds minder respect voor de politie te krijgen.
Ik ben een keer zomaar op straat "aangehouden" geweest waarna ik mijn legitimatiebewijs moest laten zien. Er was geen aanleiding. Toen ik dit die avond aan mijn vader vertelde (ook werkzaam in politie) werd hij kwaad.

Als er totaal geen reden toe is, mag een agent zelfs niet om legitimatie vragen. Zonder aanleiding fouilleren is toch wel een paar slagen erger dan wat mij overkwam. Reken er maar op dat het een grove schending is geweest.
Moira. is tof. :7
pi_117085386
quote:

[..]

Lezen is ook een kunst.
Ik heb geen probleem met lezen. Ik vind die provocerende types zoals die man gewoon losers. Zo denk ik daar over.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_117086145
quote:

[..]

Lezen is ook een kunst.
Eh... misschien moet je zelf eens goed lezen? De kunstenaar is (weliswaar voorwaardelijk) veroordeeld, dus hoezo heeft ie gelijk gekregen?
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:27:32 #25
323439 HetKlusKonijn
pi_117086413
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:24 schreef DonVincenzo het volgende:

[..]

Eh... misschien moet je zelf eens goed lezen? De kunstenaar is (weliswaar voorwaardelijk) veroordeeld, dus hoezo heeft ie gelijk gekregen?
Dat die boete toch wel erg over-the-top was en is omgezet in een voorwaardelijke veroordeling, het equivalent van 'niet meer doen jochie, maar eigenlijk moeten we er toch wel een beetje om lachen'. ;)

En die agent is overgeplaatst, dus kennelijk was die ook niet helemaal okee. Tsja.

We weten er het fijne niet van, maar ik kan wel degelijk sympathie opbrengen voor iemand die op een ludieke manier zijn protest laat horen. Noem het kinderachtig, mij best. Beter dan te protesteren door eens fijn te gaan rellen zoals op dit moment in overvloed op de tv te zien is. :X
pi_117086540
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:27 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Dat die boete toch wel erg over-the-top was.

Zegt wie? De rechter heeft hem die boete opgelegd.
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:22:50 #27
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_118379976
Kunstenaar heeft eindelijk zijn houten penis terug *O*

Peter de Koning uit het Brabantse Steenbergen heeft eindelijk zijn metershoge houten penis terug. Het veelbesproken kunstwerk werd in beslag genomen door justitie, nadat de kunstenaar er een politieagent mee had beledigd. Van de voorwaardelijke boete van 1.000 euro heeft hij niets geleerd. 'Mijn houten penis is een symbool van rechtvaardigheid, ik zou hem zo weer inzetten'.

Zijn kunstwerk kwam in mei van dit jaar in opspraak nadat De Koning een bordje met de naam van een agent erbij had geplaatst. De agent had volgens hem zijn dochter onheus gefouilleerd en haar daarbij betast. Dit schoot bij vader De Koning in het verkeerde keelgat en daarom plaatste hij het naambordje bij de penis. Hierop moest De Koning voorkomen en het ding werd in beslag genomen. De politie erkende het foute handelen van de agent en plaatste hem over. De kunstenaar kreeg een voorwaardelijke boete van 1.000 euro opgelegd.

Symbool van rechtvaardigheid
De Koning mag het kunstwerk weer in zijn voortuin zetten, maar mag daar geen naambordjes naast zetten. Maar van de boete van 1.000 euro ligt hij echt niet wakker. 'Mijn houten piemel is een symbool van rechtvaardigheid en ik schroom niet om het bij de volgende onrechtvaardige ambtenaar weer in te zetten', aldus de kunstenaar.

Vandaag mocht De Koning zijn kunstwerk weer omarmen, zo besloot de rechter. Vanmorgen reed hij daarom met zijn aanhanger naar een loods in Bleiswijk om het ding op te halen. Hij zou de penis kunnen verhuren aan geïnteresseerde exposities, maar veel liever houdt hij hem zelf. 'Ik ben zo blij dat hij weer terug is, want het was maar de vraag of ze hem zouden verkopen'. Eenmaal ingeladen trok de penis veel bekijks op de terugweg. 'Het is geweldig, veel mensen op de snelweg toeteren, want zoiets hebben ze natuurlijk nog nooit gezien'. Inmiddels staat het houten kunstwerk weer te pronken in zijn voortuin.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-penis-terug.dhtml

:P
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:29:23 #28
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118380159
quote:
6s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kunstenaar wacht nog steeds op zijn penis :D

Beeldend kunstenaar Peter de Koning uit Steenbergen kan wel leven met de voorwaardelijke boete van 1000 euro die hem is opgelegd wegens belediging van een wijkagent. Hij had in mei van dit jaar een kloeke houten penis in zijn voortuin gezet met daarvoor bordje dat verwees naar de politieman.

[ afbeelding ]

De beeldend kunstenaar vond dat de wijkagent te ver was gegaan bij het fouilleren van zijn dochter. De politie heeft hem daarin inmiddels ook gelijk gegeven.

Peter de Koning: 'Ik ben nu helemaal klaar met deze zaak. Ik vind het wel best zo. Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat de rechter zich anderhalf uur met deze zaak moest bezighouden. Ik moet alleen die boete betalen als ik weer zo'n bordje bij de penis zet.'

Vrachtwagen
Is die penis overigens al teruggegeven? 'Nee,ik heb begrepen dat die nog bij de politie in Breda staat. Ik heb geen idee wanneer ik hem terugkrijg. Je kunt dus inderdaad zeggen dat ik nog op mijn penis wacht. En dat beeld kunnen ze niet zomaar even langs brengen. Daar moet echt een vrachtwagen aan te pas komen', vertelt De Koning.

De wijkagent in kwestie is inmiddels overgeplaatst naar Moerdijk, maar 'daar schijnt hij ook alweer problemen te veroorzaken', weet De Koning. 'Maar wij hebben geen last meer van hem hier in Steenbergen.'

Of de beeldend kunstenaar de piemel weer terug gaat zetten in zijn voortuin weet hij nog niet.'Maar ik mag het wel gewoon doen hoor, zolang ik er maar geen naambordje meer bijzet.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-op-zijn-penis.dhtml

Schiet lekker op zo :|W
een lul in je tuin zetten is een belediging?!
pi_118380198
quote:
15s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:29 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

een lul in je tuin zetten is een belediging?!
Het ging om dat bordje dat erop zat.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:36:17 #30
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118380373
ja las het, stond blijkbaar zijn naam op, maar als die aan je dochter gaat zitten is het gewoon een lul; feitelijke weergave; geen belediging
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:38:31 #31
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_118380438
Wat een held.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_120822406
Grootste klompen ter wereld van 'peniskunstenaar' ontvreemd

Pech voor kunstenaar Peter de Koning uit Steenbergen. Maandagnacht zijn twee door hem vervaardigde klompen, van maar liefst drie meter lang en elk 850 kilo zwaar, gestolen. De Koning snapt er niets van en denkt dat het gaat om een oudejaarsstunt.

De creaties zijn samen het grootste klompenpaar ter wereld, weet Omroep Brabant te melden. Ze stonden op de parkeerstrook voor het huis van De Koning.

De kunstenaar, die bekendstaat om zijn opvallende ontwerpen zoals een grote houten penis, denkt dat het om een grap gaat. Op de plaats van de grote klompen staat nu een normaal klompenpaar met schoenmaat 43. 'Wel een knap staaltje jatwerk trouwens, want die klompen til je niet zo maar weg. Ze kunnen er toch niets mee doen, dus de klompen zullen wel weer terugkomen', aldus De Koning aan de Brabantse omroep.

Voorlopig doet hij geen aangifte van diefstal. Na het akkefietje met de houten penis welke in beslag werd genomen, heeft De Koning geen goede verhouding met de politie. De rechter bepaalde dat de penis mocht worden teruggeplaatst

"Die piemel staat terug in mijn tuin, maar daar konden ze misschien niet goed bij."
Vermoedelijk hadden de dieven het daar op gemunt

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)naar-ontvreemd.dhtml

Gaat lekker daar :D
pi_120826285
kutvolk
pi_120828542
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:52 schreef Stalinx het volgende:
kutvolk
Dat zei je moeder ook vannacht.
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:06:08 #35
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_121074146
Diefstal van klompen 'peniskunstenaar' grapje :P

Het zat kunstenaar Peter de Koning uit Steenbergen de afgelopen tijd niet mee. Nadat hij wat probleempjes met de politie had om een grote houten penis in zijn voortuin werd zijn nieuwste houten kunstwerk -het grootste klompenpaar ter wereld- weggeroofd. Op nieuwjaarsdag werd hij verblijd met goed nieuws. De megaklompen waren voor de gein gestolen door een Fries buurtschap.

De vermoedens van De Koning dat het zou gaan om een grap werden gisteren bevestigd. Omroep Brabant weet te vertellen dat het buurtschap Frijstaet uit het Friese Drachten achter de beroving van de klompen zat. Ieder jaar tussen kerst en oud en nieuw lenen ze een bijzonder object ergens in Nederland, om het vervolgens in eigen tuin tentoon te stellen.

850 kilo
Het buurtschap vertelt waarom hun oog op het klompenpaar van De Koning viel. 'Ook hier in Friesland lezen wij de krant. We zagen dat De Koning wat probleempjes heeft gehad met de politie en stuitten daardoor op zijn klompen', legt Sietze Jan Hof van de Frijstaet uit.

Op kerstavond besloten de acht leden van het buurtschap naar Brabant te rijden om de klompen op te halen. Geen eenvoudige klus, want iedere klomp weegt 850 kilo en is drie meter lang. Meneer de Koning was volgens Hof in geen velden of wegen te zien en zo konden ze de klompen inladen en in hun eigen tuin tentoonstellen.

Schunnig
De kunstenaar is verbaasd dat zijn houten penis niet het doelwit was van de stunt. 'Als ze dan toch uit zijn op publiciteit, hadden ze beter de piemel kunnen meenemen naar het Hoge Noorden.' Wellicht vonden de Friesen het kunstwerk te schunnig, filosofeert hij.

De kunstenaar was dinsdag als eregast uitgenodigd om zijn eigen creaties te aanschouwen in Friesland. Daar heeft hij echter vriendelijk voor bedankt. 'Dat ga ik toch niet doen? Het is drie uur rijden!' Frijstaet heeft beloofd de klompen nog deze week terug te brengen naar Steenbergen.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)stenaar-grapje.dhtml

*O* Klompjes weer terug dus :P

Een buurtschap in Drachten bleek de klompen in hun bezit te hebben. De houten piemel van De Koning vonden ze iets te schunnig.

Op zo'n drie uur rijden van Steenbergen bevindt zich buurtschap Frijstaet uit het Friese Drachten. Ieder jaar tussen kerst en oud en nieuw lenen' ze een bijzonder object ergens in Nederland, om het vervolgens in eigen tuin tentoon te stellen.

Dit jaar viel het oog op het klompenpaar van kunstenaar Peter de Koning. "Ook hier in Friesland lezen wij de krant. We zagen dat De Koning wat probleempjes heeft gehad met de politie en stuitten daardoor op zijn klompen", legt Sietze Jan Hof van de Frijstaet uit

http://www.omroepbrabant.(...)s+was+te+schuin.aspx
  maandag 29 april 2013 @ 19:22:36 #36
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_125875403
Houten penis van kunstenaar ingezet als danspaal

Kunstenaar Peter de Koning zette zijn metershoge houten penis vooral in om statements te maken. Maar op 31 mei en 1 juni zal het houten geslacht gaan dienen als danspaal. Bezoekers van het rockfestival Borstrock kunnen de houten piemel dan 'bestijgen'.

De houten piemel diende -nadat deze vorig jaar in beslag was genomen- als protestbeeld tegen de politie en nu staat het kunstwerk als protest tegen de aanleg van de A4 in Steenbergen. Maar eind mei verkast het spraakmakende kunstwerk naar het Brabantse Nieuw-Vossemeer. 'Bezoekers kunnen tijdens het wisselen van de bands in de piemel klimmen', vertelt hij aan Omroep Brabant.

Bang dat zijn houten penis beschadigd raakt door al dat geklauter is De Koning niet. 'Er valt echt geen splinter af', lacht de kunstenaar die eerder ook al de media wist te halen met zijn grootste houten klompen ooit. Binnenkort zal de Steenbergse kunstenaar zijn peniscreatie omtoveren tot een kano.

Nieuw statement
Ondertussen heeft De Koning ruzie met zijn internet- en telefonie-aanbieder, dus is hij alweer bezig met een nieuw protestbeeld. 'Zij hebben mij drie weken lang afgesloten, zonder dat ik het abonnement had opgezegd. Dat kan zomaar in Nederland', raast hij. Telefoontjes die hij pleegde mochten niet baten.

'Ik ben nu bezig met een vrouwenvagina, met in het midden een uitstekende middelvinger. Die is gericht aan het telefonie- en internetbedrijf. Ik breng ze desnoods persoonlijk naar het hoofdkantoor toe.' ^O^ _O_

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-als-danspaal.dhtml

En daar was hij weer :D :P
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:25:42 #37
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147648630
Oudejaarsclub aan de haal met grote penis

Het omstreden standbeeld van een enorme penis in de voortuin van de Steenbergse kunstenaar Peter de Koning vormt het doelwit van een oudejaarsvereniging. De leden hebben hun 'buit' alvast aangekondigd om de Brabander niet de stuipen op het lijf te jagen. :P

Peter de Koning schrikt niet van de stunt die een oudejaarsvereniging uit wil halen met zijn standbeeld. ,,Als ze hem maar weer terugbrengen." ^O^

Het is in het noorden van het land de stunt rond oud en nieuw: het meest opmerkelijke voorwerp ontvreemden en na de jaarwisseling weer ergens op laten duiken. De grapjassen hebben hun terrein nu uitgebreid en hun blik laten vallen op een Brabantse souvenir. ,,Ik kreeg een telefoontje dat ze mijn houten creatie deze week komen stelen," vertelt De Koning, die er wel om kan lachen.

Bezoekje
Volgens de Brabander kondigt de oudejaarsvereniging hun 'bezoekje' vast aan om niet in de problemen te komen. Eerder liep een groepering uit Friesland tegen de lamp, toen ze in het holst van de nacht het wapenschild van het provinciehuis in Leeuwarden schroefden. ,,Ze hebben blijkbaar geleerd van hun 'mislukte' stunts."

De Koning maakt zijn penisstandbeeld vast in orde: ,,Ik ben al aan het schuren, zodat hij er straks prachtig bij staat. Laat ze maar komen."

Statement
De 'penis' vormde vorig jaar het middelpunt van een hoogopgelopen ruzie tussen de kunstenaar en een wijkagent in Steenbergen. De kunstenaar wilde met het houten beeld een statement maken. De agent was volgens hem te ver gegaan bij het fouilleren van zijn dochter. Op een bordje bij de enorme penis in zijn tuintje verwees de kunstenaar naar de politieman.

De kunstenaar vermoedt dat de vereniging de fallus - zoals hij het standbeeld graag noemt - neer gaat zetten in Tholen, waar de wijkagent sinds kort zijn beroep uitoefent. ,,Wie het goed weet te raden krijgt een kleine fallus voor in de tuin, hartstikke leuk," belooft De Koning.

De speciaal opgerichte verenigingen gingen al eens aan de haal met de middenstip van SC Heerenveen in het Abe Lenstra Stadion en de ringen van het Olympisch Stadion in Amsterdam.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-grote-penis.dhtml

En weg is tie weer :D :7
pi_147650713
Is het beeld weer de lul :)
  Moderator dinsdag 16 december 2014 @ 21:19:07 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_147651155
iedereen maar trekken aan dat ding -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_147659389
Wat een eikel!
pi_147659598
Ah.
pi_147659966
Ik lees best wel veel nieuwssites, maar het nieuws rond deze penis gaat altijd aan me voorbij. Totdat jij het in dit topic zet.
pi_147660116
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:19 schreef sp3c het volgende:
iedereen maar trekken aan dat ding -O-
Ze kunnen niet vanaf blijven.
  Spellchecker woensdag 17 december 2014 @ 07:18:44 #44
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 17 december 2014 @ 07:43:15 #45
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_147661570
Hoop verspilling van belastinggeld omdat een wijkagent zich op zijn pik getrapt voelde. Wel een grappige actie van de kunstenaar. En de wijkagent wilde vast dat de penis op ware grootte gemaakt was. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_147661654
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:23 schreef Viajero het volgende:
Ik vind de berichtgeving over de politie in Nederland echt zorgelijk worden. Ze maken hun eigen wetten en voeren die uit, en niemand die ze terugfluit.

De agenten die dit verwijderd hebben en hun superieuren zouden op staande voet ontslagen moeten worden. Het is hier officieel geen politiestaat, dus dat soort grappen moet echt ophouden.
Is er uberhaupt een land dat officieel een politiestaat is?
pi_147661783
quote:
Nee, dat is de politie. Wijkagent mag vrouwen niet zomaar fouilleren. Daar zijn regels voor over tegenovergestelde geslacht ed. En na de klacht niets laten horen, is kansloos.

Dus ja, dan mag je best wat van je laten horen dat je het er niet mee eens bent, en hij doet het zo.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_147662995
De penis is weer in het nieuws. ;)
pi_147663213
Zegt wel veel dat hier een probleem over word gemaakt.
pi_147682264
Zolang ze er maar niet gaan opzitten. :P
Ура для россии
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')