ze willen geen kat in de zak kopen het huis gaat tenslotte op hun naam staanquote:Op woensdag 17 december 2014 15:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat hebben je ouders dan voor inbreng?
Wrm Vraag je t alleen haarquote:Op woensdag 17 december 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, ik mag ook een kerstcadeautje uitkiezen van het uitzendbureau. Wat zal ik nemen: een springvorm met anti-aanbaklaag (16 cm) of een ANWB-stadskaart van New York (wat binnenkort van pas kan komen)?
quote:
Begin maar met bakken dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:20 schreef Che_ het volgende:
Lol kerstpakket zit vol met pizzaspullen
Borte
Springvorm is wel klein en een map lijkt mij onnodig.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, ik mag ook een kerstcadeautje uitkiezen van het uitzendbureau. Wat zal ik nemen: een springvorm met anti-aanbaklaag (16 cm) of een ANWB-stadskaart van New York (wat binnenkort van pas kan komen)?
hommo.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga geen moeite doen, dadelijk beschadig ik mijn hand ofzo.
Echt hè.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:44 schreef Peunage het volgende:
Kijk die mocro dan meteen agressie dreiging dit dat zus zo
Ja, 16 cm is wel klein. Dan moet ik weer jouw recept gaan aanpassen als ik er cheesecake mee wil maken in de toekomst, dus ik weet niet of ik er veel aan zal hebben.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Springvorm is wel klein en een map lijkt mij onnodig.
Maar zou toch voor de springvorm gaan.
Wat stom dat jullie niet kunnen kiezen uit cadeaubonnen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 16:41 schreef Landysh het volgende:
Ah TM, laten we maar gewoon eerlijk zijn. We zijn een stelletje toog.
Zoo hebben we dat ook weer gehad.
quote:Op woensdag 17 december 2014 16:44 schreef Peunage het volgende:
Kijk die mocro dan meteen agressie dreiging dit dat zus zo
ga ga sukkelsquote:
16 cm is gewoon gemiddeld hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:50 schreef Landysh het volgende:
16 cm is wel echt small though. Is echt voor forever alone mensen.Haal je misschien net 4 stukjes uit.
Welke uitzendbureau zit je (dm), ik krijg ook van het uitzendbureau maar heb geen idee wat ik kan verwachten.
Wat deed die?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:59 schreef Stimorol- het volgende:
Pizza besteld. Mn broer maakt t eten en deed stoer.
Tssss
Wat voor pizza?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:59 schreef Stimorol- het volgende:
Pizza besteld. Mn broer maakt t eten en deed stoer.
Tssss
Gewoon frituur dingen. Normaal kookt hij spaghetti, hij maakt goed vlees. Kookt wel erg Hollands vind ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:03 schreef Landysh het volgende:
^Te klein zelfs.
[..]
Wat deed die?En wat had hij gekookt.
Waar ben je vriennddd.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Thanks dat je mij getagged hebt Landysh.. Toffe nummer, vroeger te vaak naar geluisterd..
Soo bitchy.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:07 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en hij zei sneaky yemesin, toen mama zei eet je.
En jij toen 'küstüm, yemiycem'...quote:Op woensdag 17 december 2014 17:07 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en hij zei sneaky yemesin, toen mama zei eet je.
Ja..quote:Op woensdag 17 december 2014 17:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En jij toen 'küstüm, yemiycem'...
[ afbeelding ]
Ik dacht maybe een ferrarioven ofzo, of een goedkope ripoff. Maar nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:16 schreef Che_ het volgende:
Er zat iets vaags in, keukengerei. Was 1 onderdeel waar ik maar niet kon raden wat het was. Blijkt het meetinstrument voor pasta!
Gollanders
Om de grootte van porties mee te bepalen? Typisch Hollands ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:16 schreef Che_ het volgende:
Er zat iets vaags in, keukengerei. Was 1 onderdeel waar ik maar niet kon raden wat het was. Blijkt het meetinstrument voor pasta!
Gollanders
Nee wel een steenplaat voor pizza en andere pizza en pashashitquote:Op woensdag 17 december 2014 17:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik dacht maybe een ferrarioven ofzo, of een goedkope ripoff. Maar nee.
Echt lomp he. Ik doe al4ijd hele pak er in gewoonquote:Op woensdag 17 december 2014 17:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Om de grootte van porties mee te bepalen? Typisch Hollands ja.
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echt lomp he. Ik doe al4ijd hele pak er in gewoon
Maak foto en stuur. Moet ik t 100 x vragen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee wel een steenplaat voor pizza en andere pizza en pashashit
Echt in telepathisch contact wij, ik luister ook al twee dagen Karadeniz-muziek.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:29 schreef Landysh het volgende:
Ik luister Oost-Karadeniz muziek omg.
Hou ook van jou, bbyquote:Op woensdag 17 december 2014 17:30 schreef Che_ het volgende:
@crip wrm?
@borte artistlik
@stimo sen kimsin amk?
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgens mij weet Che niet waar 'amk' voor staat.
Ik luister wel echt kiro Karadeniz muziek. Onay Sahin atm.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt in telepathisch contact wij, ik luister ook al twee dagen Karadeniz-muziek.![]()
![]()
Doe maar het pakket kiezen waar het meest food in zit. altijd goed.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:36 schreef Peunage het volgende:
Ik moet nog zo'n gaar kerstcadeau kiezen.
Haha, ik nietquote:Op woensdag 17 december 2014 17:36 schreef Peunage het volgende:
Ik kan ook mijn moeder laten kiezen, misschien heeft ze keukenspullen nodig of zo. Er is zo'n snijplank van bamboequote:Op woensdag 17 december 2014 17:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Doe maar het pakket kiezen waar het meest food in zit. altijd goed.
Haha, de mijne is daar wannabe Karadeniz naast.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik luister wel echt kiro Karadeniz muziek. Onay Sahin atm.
ondankbaar deze, met zn hoofdquote:Op woensdag 17 december 2014 17:36 schreef Peunage het volgende:
Nee, niet zelf gemaakt helaas.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zelf gemaakt? Pics or it didn't happen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn moeder laten kiezen, misschien heeft ze keukenspullen nodig of zo. Er is zo'n snijplank van bamboe
OMG WAARVANNNNquote:Op woensdag 17 december 2014 17:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook van bamboe.
Gefeliiiiiiiiiiiiiiiiii kbbbbbbbbb mashallahhhquote:Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mn laatste toets gehaald.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
thanksss bbyquote:
nnee was jet maar zo'n feestquote:Op woensdag 17 december 2014 17:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Gefeliciteerd, KB! Eindelijk van dat groepje verlost.
Wasda laquote:Op woensdag 17 december 2014 18:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand hier wel eens tahchin gegeten? Wil dat echt een keer gegeten hebben.
[ afbeelding ]
wat doe je asahbi, je moet koken.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
fruit mix gekocht, kip salade gekocht, het gemixt. Ik noem het frukip salade!
heb nog geen gas plaat....quote:
Dezequote:Op woensdag 17 december 2014 17:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook van bamboe.
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
fruit mix gekocht, kip salade gekocht, het gemixt. Ik noem het frukip salade!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |