SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of je doet niet zo geheimzinnig over dingen die je hier half bespreekt.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:18 schreef Stimorol- het volgende:
Die obsessie van zG vind ik wel leuk![]()
Pizza ook leuk. En lekker.
Mijn hele planning is in de war, Weiss. Ik wil erover klagen maar dan moet ik dingen half bespreken enzo en dat haat iedereen maar ik ga het nu toch doen uff mijn planning is in de war door mijn werk.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
of je doet niet zo geheimzinnig over dingen die je hier half bespreekt.
Zelfde geldt voor iedereen btw, nothing personal.
Waarom heb je besloten half uit de kast te komen?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn hele planning is in de war, Weiss. Ik wil erover klagen maar dan moet ik dingen half bespreken enzo en dat haat iedereen maar ik ga het nu toch doen uff mijn planning is in de war door mijn werk.
Voor hoe lang is je contract verlengd?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn hele planning is in de war, Weiss. Ik wil erover klagen maar dan moet ik dingen half bespreken enzo en dat haat iedereen maar ik ga het nu toch doen uff mijn planning is in de war door mijn werk.
Tot Jan ergens.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor hoe lang is je contract verlengd?
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:45 schreef Peunage het volgende:
Zg, hoe meer aandacht je het geeft, hoe harder je getrolld wordt.
That's the game they're playing.
Ik nooit, want fok! autist. Buiten de kast...andere mensen...brrrr.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Peunage, wanneer komen wij eens uit de kast?
Vies om zo aan het lijntje te blijven houden idd, vooral wanneer je nog andere plannen hebt.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:39 schreef Landysh het volgende:
En dit zou zogenaamd mijn laatste week zijn en volgende week had ik dan vakantie.
Maar niet heus.![]()
En als ik zelf ontslag neem heb ik geen recht meer op ww. echt vies.
Inderdaad. Ik ga kijken of ik het anders kan oplossen maar ben bang van niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vies om zo aan het lijntje te blijven houden idd, vooral wanneer je nog andere plannen hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:55 schreef Peunage het volgende:
Maar wtf is dat voor regeling dat zo vaak je contract verlengd kan worden
Ik krijg als het goed is mijn 8ste vrijdag.quote:De bijzondere wettelijke regeling voor uitzendovereenkomsten is in de ABU-CAO voor Uitzendkrachten uitgewerkt in het zogenoemde fasensysteem. Daarin bouwt de flexwerker meer rechten op naarmate hij langer voor een bepaald uitzendbureau werkt. Het systeem kent drie fasen: A, B en C. Fase A blijft zoals nu de eerste 78 gewerkte weken. Fase B beslaat nu een periode van twee jaar met daarin maximaal acht contracten.
Maar deze is toch wel het toppunt though.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Even kijken, ben sowieso groot fan van You are not the father van Maury
Dat is toch te gek voor woorden. Is dat nu minder? Ik zou ook de hele bioscoop bij elkaar gillen en spastisch doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja schrok behoorlijk, het gebeurde tijdens een behoorlijk spannend moment![]()
Had toen zo´n kaart van de Pathe waarmee je voor 17,50 pm onbeperkt naar de film kon en ging dus zeker 2 a 3 keer in de week en wat ik allemaal daar wel niet meegemaakt heb![]()
Om wat te noemen een vals brandalarm waardoor tijdens de film opeens allemaal noodlampen aansprongen, erg fel en je raad het al... overal schoten muisjes door de zaal die zich suf schrokken![]()
Mijn ervaring is dat meisjes met hoofddoekjes het hardste gillen tijdens een film ieeeeeeeeeeeeee een beest om vervolgens de zaal te verlaten
Erg he.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dan dat janken op eind...
Gezien, bizar dat die mensen niet al meteen die test hebben laten doen en zolang hebben gewacht.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maar deze is toch wel het toppunt though.
Jij vergist je zo in onderhoud.. weet je hoeveel dat kost.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:04 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch te gek voor woorden. Is dat nu minder? Ik zou ook de hele bioscoop bij elkaar gillen en spastisch doen.
Mjah wat verwacht je van mensen die meedoen aan zo'n programma.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gezien, bizar dat die mensen niet al meteen die test hebben laten doen en zolang hebben gewacht.
In de meeste Amerikaanse staten is de man nu toch financieel verantwoordelijk voor die kinderen trouwens ondanks de test
Had die vrouw een blanke gedokt dan had deze arme man het nooit geweten
De gifjes doen het hem!quote:Op woensdag 17 december 2014 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een walgelijke show eigenlijk zeg.Om die kinderen er zo bij te betrekken ook voor de camera's.
Eerste keer oke.. maar de tweede keer.. hmz.. derde keer wtf maar 4 x een baby bij 4 verschillende personen en dan 2/4 keer niet zeker weten wie de vader is.quote:
1 stukje popcorn is genoeg calorien voor een muis voor dagen dus aan voedsel ontbreekt het ze nietquote:Op woensdag 17 december 2014 15:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij vergist je zo in onderhoud.. weet je hoeveel dat kost.
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De gifjes doen het hem!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel vaak negers in dit programma, blanken zijn meestal triest als zij niet de vader zijnnegers zijn super happy
Ja. Ik weet zeker dat het om grote bedragen gaat, maar zoals ik al zei dat valt te overzien. Dit huis heeft veel potentie.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij vergist je zo in onderhoud.. weet je hoeveel dat kost.
Maar wel een lief kindje.quote:
Ik wil dat kind gewoon opeten.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar wel een lief kindje.
Betaal jij de lening af?quote:Op woensdag 17 december 2014 15:24 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja. Ik weet zeker dat het om grote bedragen gaat, maar zoals ik al zei dat valt te overzien. Dit huis heeft veel potentie.
Wowowowow. Niet normaalquote:Op woensdag 17 december 2014 13:12 schreef Crip het volgende:
Mensen die gewoon in slaap vallen als je met ze appt, wow.
Ja...quote:Op woensdag 17 december 2014 13:45 schreef Landysh het volgende:
Zo hatelijk dat wanneer ik eindelijk in bed lig en in slaap wil vallen, ik het opeens koud krijg en mijn maag begint te knorren.Hebben jullie dat ook weleens?
Hele morningrust verpest daardoor.
Je voelde je ook lelijk toen je maandag op TC was. Ga ga.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mwah voel mij lelijker dan gisteren.
Ben al twee uur aan het bedenken wat ik zal eten.
Ik heb dat dus altijd wanneer ik na werk ga slapen (nacht/late). Kom je thuis, volle maag, net gefietst dus warm maar wanneer je je dan hebt klaargemaakt voor bed en er dan eindelijk in ligt begint je maag te knorren en krijg je het koud.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowowow. Niet normaal
[..]
Ja...
Maar dan vaak als ik 's morgens wakker word en weer terug in slaap wil vallen.
[..]
Je voelde je ook lelijk toen je maandag op TC was. Ga ga.
Echt wel, zulke mensen moet je klappen.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowowow. Niet normaal
[..]
Ja...
Maar dan vaak als ik 's morgens wakker word en weer terug in slaap wil vallen.
[..]
Je voelde je ook lelijk toen je maandag op TC was. Ga ga.
Kun jij daar echt zo boos om worden ja?quote:Op woensdag 17 december 2014 15:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt wel, zulke mensen moet je klappen.
Nee joh, veel te mild, gewoon een drive-by regelen.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt wel, zulke mensen moet je klappen.
Nee, doe ik zelf ook altijd. Ik overdrijf.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kun jij daar echt zo boos om worden ja?
Ja idd, ga ik doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee joh, veel te mild, gewoon een drive-by regelen.
Man man man man man, ik jou helemaal steunen en dan kom je hiermee aanzetten. Ga ga.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, doe ik zelf ook altijd. Ik overdrijf.
Tozz.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, doe ik zelf ook altijd. Ik overdrijf.
Wat doe je stoer vrind.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Man man man man man, ik jou helemaal steunen en dan kom je hiermee aanzetten. Ga ga.
Hhhhhhh, heb je daar een honkbal knuppel voor nodig? Zeker omdat je zelf niet sterk genoeg bent.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Hzjb skkltje, ik mep je K.O. met een honkbal knuppel.
Ga geen moeite doen, dadelijk beschadig ik mijn hand ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hhhhhhh, heb je daar een honkbal knuppel voor nodig? Zeker omdat je zelf niet sterk genoeg bent.
Do you even lift, skkltje?
Je hand beschadigen? Tering wat een mietje.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga geen moeite doen, dadelijk beschadig ik mijn hand ofzo.
Ik lift de honkbal knuppel naar je hoofd ja
Houd je bek.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hand beschadigen? Tering wat een mietje.
Maak je kapot, skkltje.
Ik weet wel iets waar je warm van wordt. Nomsayin'.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:55 schreef Landysh het volgende:
Binnen 20 graden maar ik bevries gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Weissman.
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waar je warm van wordt. Nomsayin'.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Weissman.quote:
Hhhhhhhh, waarom denk je dat ik over jou droom? Omdat jij over mij droomt zeker?quote:
Je bent zelf hommo, ga in de spiegel flexen ofzo skkltjequote:Op woensdag 17 december 2014 15:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hhhhhhhh, waarom denk je dat ik over jou droom? Omdat jij over mij droomt zeker?
Skkltje dat je bent. Ben je hommo ofzo?
haha mijn pizza is al besteldquote:Op woensdag 17 december 2014 15:59 schreef Deuce92 het volgende:
Heb zo'n honger hè... Even wat te eten zoeken.
/dagboek
haha kcalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 16:00 schreef Crip het volgende:
[..]
haha kcalHaha avondeten, lunch en ontbijt in een dus het mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze willen geen kat in de zak kopen het huis gaat tenslotte op hun naam staanquote:Op woensdag 17 december 2014 15:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat hebben je ouders dan voor inbreng?
Wrm Vraag je t alleen haarquote:Op woensdag 17 december 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, ik mag ook een kerstcadeautje uitkiezen van het uitzendbureau. Wat zal ik nemen: een springvorm met anti-aanbaklaag (16 cm) of een ANWB-stadskaart van New York (wat binnenkort van pas kan komen)?
quote:
Begin maar met bakken dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:20 schreef Che_ het volgende:
Lol kerstpakket zit vol met pizzaspullen
Borte
Springvorm is wel klein en een map lijkt mij onnodig.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, ik mag ook een kerstcadeautje uitkiezen van het uitzendbureau. Wat zal ik nemen: een springvorm met anti-aanbaklaag (16 cm) of een ANWB-stadskaart van New York (wat binnenkort van pas kan komen)?
hommo.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga geen moeite doen, dadelijk beschadig ik mijn hand ofzo.
Echt hè.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:44 schreef Peunage het volgende:
Kijk die mocro dan meteen agressie dreiging dit dat zus zo
Ja, 16 cm is wel klein. Dan moet ik weer jouw recept gaan aanpassen als ik er cheesecake mee wil maken in de toekomst, dus ik weet niet of ik er veel aan zal hebben.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Springvorm is wel klein en een map lijkt mij onnodig.
Maar zou toch voor de springvorm gaan.
Wat stom dat jullie niet kunnen kiezen uit cadeaubonnen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 16:41 schreef Landysh het volgende:
Ah TM, laten we maar gewoon eerlijk zijn. We zijn een stelletje toog.
Zoo hebben we dat ook weer gehad.
quote:Op woensdag 17 december 2014 16:44 schreef Peunage het volgende:
Kijk die mocro dan meteen agressie dreiging dit dat zus zo
ga ga sukkelsquote:
16 cm is gewoon gemiddeld hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:50 schreef Landysh het volgende:
16 cm is wel echt small though. Is echt voor forever alone mensen.Haal je misschien net 4 stukjes uit.
Welke uitzendbureau zit je (dm), ik krijg ook van het uitzendbureau maar heb geen idee wat ik kan verwachten.
Wat deed die?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:59 schreef Stimorol- het volgende:
Pizza besteld. Mn broer maakt t eten en deed stoer.
Tssss
Wat voor pizza?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:59 schreef Stimorol- het volgende:
Pizza besteld. Mn broer maakt t eten en deed stoer.
Tssss
Gewoon frituur dingen. Normaal kookt hij spaghetti, hij maakt goed vlees. Kookt wel erg Hollands vind ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:03 schreef Landysh het volgende:
^Te klein zelfs.
[..]
Wat deed die?En wat had hij gekookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |