Nee, doe ik zelf ook altijd. Ik overdrijf.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kun jij daar echt zo boos om worden ja?
Ja idd, ga ik doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee joh, veel te mild, gewoon een drive-by regelen.
Man man man man man, ik jou helemaal steunen en dan kom je hiermee aanzetten. Ga ga.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, doe ik zelf ook altijd. Ik overdrijf.
Tozz.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, doe ik zelf ook altijd. Ik overdrijf.
Wat doe je stoer vrind.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Man man man man man, ik jou helemaal steunen en dan kom je hiermee aanzetten. Ga ga.
Hhhhhhh, heb je daar een honkbal knuppel voor nodig? Zeker omdat je zelf niet sterk genoeg bent.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Hzjb skkltje, ik mep je K.O. met een honkbal knuppel.
Ga geen moeite doen, dadelijk beschadig ik mijn hand ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hhhhhhh, heb je daar een honkbal knuppel voor nodig? Zeker omdat je zelf niet sterk genoeg bent.
Do you even lift, skkltje?
Je hand beschadigen? Tering wat een mietje.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga geen moeite doen, dadelijk beschadig ik mijn hand ofzo.
Ik lift de honkbal knuppel naar je hoofd ja
Houd je bek.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hand beschadigen? Tering wat een mietje.
Maak je kapot, skkltje.
Ik weet wel iets waar je warm van wordt. Nomsayin'.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:55 schreef Landysh het volgende:
Binnen 20 graden maar ik bevries gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Weissman.
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waar je warm van wordt. Nomsayin'.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Weissman.quote:
Hhhhhhhh, waarom denk je dat ik over jou droom? Omdat jij over mij droomt zeker?quote:
Je bent zelf hommo, ga in de spiegel flexen ofzo skkltjequote:Op woensdag 17 december 2014 15:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hhhhhhhh, waarom denk je dat ik over jou droom? Omdat jij over mij droomt zeker?
Skkltje dat je bent. Ben je hommo ofzo?
haha mijn pizza is al besteldquote:Op woensdag 17 december 2014 15:59 schreef Deuce92 het volgende:
Heb zo'n honger hè... Even wat te eten zoeken.
/dagboek
haha kcalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 16:00 schreef Crip het volgende:
[..]
haha kcalHaha avondeten, lunch en ontbijt in een dus het mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |