SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar komen Joden vandaan. Wat praat jij?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Komt uit de Levant. Wat praat je
Uit heel de wereld?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waar komen Joden vandaan. Wat praat jij?
Schuld van de Turken, zij waggelden rond in het verre Azie terwijl die pastapauzelaars de Joodse Jezus ombrachten.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar de joden hebben jezus laten doden! ¤
Wammes. Plsquote:Op woensdag 17 december 2014 22:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Schuld van de Turken, zij waggelden rond in het verre Azie terwijl die pastapauzelaars de Joodse Jezus ombrachten.
Schuld van Italië dus.
Ik kan jouw kennisniveau vanaf hier toch niet peilen? Ik reageer op wat je hier zegt.quote:
Ik vind dit bij uitstek een voorbeeld van hoe we zelf in de slachtofferrol kruipen. 'De Joden hebben geld en macht en wij worden onderdrukt, bla bla bla'... Ook toen ze werden uitgemoord en verjaagd in Europa hebben ze hele slimme mensen voortgebracht. De Joden hebben bijvoorbeeld een belangrijke rol gespeeld in het ontstaan van het bankieren in de Middeleeuwen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Joden krijgen veel voor elkaar door hun slachtofferrol. Dat weet je he?
Echt hè. Ze hebben alles van de Palestijnen en die hebben alles uit Jordanië en die hehben het weer uit Arabistan. Mrja dingen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:31 schreef Peunage het volgende:
Straks gaan ze nog Baba Ghanoush claimen met hun keppeltjes.
Nope, Sabriquote:Op woensdag 17 december 2014 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hakan? die naam hebben de Scandinavische slowakijnse trollen van Turkije gestolen.
Wil jij ze ook meteen prikken met hun tempels op hun hoofden?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt hè. Ze hebben alles van de Palestijnen en die hebben alles uit Jordanië en die hehben het weer uit Arabistan. Mrja dingen.
Je ziet wel zn naïviteit en dat is best aandoenlijk. Hij snapt er werkelijk niks van.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:37 schreef Peunage het volgende:
"Ik ben geen racist, alleen tegen joduh ben ik racist."
De omslag en het proces van verandering begint bij het erkennen van het probleem en dat wil momenteel niet zo bijster vlotten in de Islamitische wereld.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan jouw kennisniveau vanaf hier toch niet peilen? Ik reageer op wat je hier zegt.
[..]
Ik vind dit bij uitstek een voorbeeld van hoe we zelf in de slachtofferrol kruipen. 'De Joden hebben geld en macht en wij worden onderdrukt, bla bla bla'... Ook toen ze werden uitgemoord en verjaagd in Europa hebben ze hele slimme mensen voortgebracht. De Joden hebben bijvoorbeeld een belangrijke rol gespeeld in het ontstaan van het bankieren in de Middeleeuwen.
De islamitische wereld heeft haar huidige situatie vooral aan zichzelf te danken. In het islamitische gouden tijdperk in de Middeleeuwen konden we het bijvoorbeeld wel en waren we net zo ijverig.
Klinker! Welke zou je kiezenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar de joden hebben jezus laten doden! ¤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Klinker! Welke zou je kiezen [ afbeelding ]Ik zie mijn foto er niet tussen staan. Hoe moet ze nou er één kiezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Klinker! Welke zou je kiezen [ afbeelding ]De Turkse variant, mag ik hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.samen zingen ditdatalles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |