SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar komen Joden vandaan. Wat praat jij?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Komt uit de Levant. Wat praat je
Uit heel de wereld?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waar komen Joden vandaan. Wat praat jij?
Schuld van de Turken, zij waggelden rond in het verre Azie terwijl die pastapauzelaars de Joodse Jezus ombrachten.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar de joden hebben jezus laten doden! ¤
Wammes. Plsquote:Op woensdag 17 december 2014 22:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Schuld van de Turken, zij waggelden rond in het verre Azie terwijl die pastapauzelaars de Joodse Jezus ombrachten.
Schuld van Italië dus.
Ik kan jouw kennisniveau vanaf hier toch niet peilen? Ik reageer op wat je hier zegt.quote:
Ik vind dit bij uitstek een voorbeeld van hoe we zelf in de slachtofferrol kruipen. 'De Joden hebben geld en macht en wij worden onderdrukt, bla bla bla'... Ook toen ze werden uitgemoord en verjaagd in Europa hebben ze hele slimme mensen voortgebracht. De Joden hebben bijvoorbeeld een belangrijke rol gespeeld in het ontstaan van het bankieren in de Middeleeuwen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Joden krijgen veel voor elkaar door hun slachtofferrol. Dat weet je he?
Echt hè. Ze hebben alles van de Palestijnen en die hebben alles uit Jordanië en die hehben het weer uit Arabistan. Mrja dingen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:31 schreef Peunage het volgende:
Straks gaan ze nog Baba Ghanoush claimen met hun keppeltjes.
Nope, Sabriquote:Op woensdag 17 december 2014 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hakan? die naam hebben de Scandinavische slowakijnse trollen van Turkije gestolen.
Wil jij ze ook meteen prikken met hun tempels op hun hoofden?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt hè. Ze hebben alles van de Palestijnen en die hebben alles uit Jordanië en die hehben het weer uit Arabistan. Mrja dingen.
Je ziet wel zn naïviteit en dat is best aandoenlijk. Hij snapt er werkelijk niks van.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:37 schreef Peunage het volgende:
"Ik ben geen racist, alleen tegen joduh ben ik racist."
De omslag en het proces van verandering begint bij het erkennen van het probleem en dat wil momenteel niet zo bijster vlotten in de Islamitische wereld.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan jouw kennisniveau vanaf hier toch niet peilen? Ik reageer op wat je hier zegt.
[..]
Ik vind dit bij uitstek een voorbeeld van hoe we zelf in de slachtofferrol kruipen. 'De Joden hebben geld en macht en wij worden onderdrukt, bla bla bla'... Ook toen ze werden uitgemoord en verjaagd in Europa hebben ze hele slimme mensen voortgebracht. De Joden hebben bijvoorbeeld een belangrijke rol gespeeld in het ontstaan van het bankieren in de Middeleeuwen.
De islamitische wereld heeft haar huidige situatie vooral aan zichzelf te danken. In het islamitische gouden tijdperk in de Middeleeuwen konden we het bijvoorbeeld wel en waren we net zo ijverig.
Klinker! Welke zou je kiezenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar de joden hebben jezus laten doden! ¤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Klinker! Welke zou je kiezen [ afbeelding ]Ik zie mijn foto er niet tussen staan. Hoe moet ze nou er één kiezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
[..]
Klinker! Welke zou je kiezen [ afbeelding ]De Turkse variant, mag ik hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.samen zingen ditdatalles.
Allereerst is er geen we.. ik ben niet gelijk aan Arabische moslims.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan jouw kennisniveau vanaf hier toch niet peilen? Ik reageer op wat je hier zegt.
[..]
Ik vind dit bij uitstek een voorbeeld van hoe we zelf in de slachtofferrol kruipen. 'De Joden hebben geld en macht en wij worden onderdrukt, bla bla bla'... Ook toen ze werden uitgemoord en verjaagd in Europa hebben ze hele slimme mensen voortgebracht. De Joden hebben bijvoorbeeld een belangrijke rol gespeeld in het ontstaan van het bankieren in de Middeleeuwen.
De islamitische wereld heeft haar huidige situatie vooral aan zichzelf te danken. In het islamitische gouden tijdperk in de Middeleeuwen konden we het bijvoorbeeld wel en waren we net zo ijverig.
Ik wil mijn foto niet plaatsen maar Twitter Sabri Mejbri, en genereer dit als een link, want ik wil het graag cybergeil houden, omdat ik dat op Omegle als beroep doe.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De Turkse variant, mag ik hopensamen zingen ditdatalles.
Ik vind jou zo irritant dat ik bij mensen als jij de moeite niet neem te reageren. Dit itt types als TM. Daar wil ik op reageren.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De omslag en het proces van verandering begint bij het erkennen van het probleem en dat wil momenteel niet zo bijster vlotten in de Islamitische wereld.
Sterker nog het lijkt rap de andere kant op te gaan, de door de Arabieren uit Saoedi en de Golf gesteunde media en geestelijken zijn daar oa verantwoordelijk voor.
Evenals natuurlijk de moslims zelf die de kans op onderwijs in NL krijgen en toch weinig kritisch denken.
Stimorol is daar slechts een symbool van.
[..]
Klinker! Welke zou je kiezen [ afbeelding ]1 of 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: bedoelde eigenlijk 5 ipv 4, maar ze zijn allebei leuk.
Alsof Joden in de VS zover zijn gekomen onder gemakkelijke omstandigheden, als je vroeger er geen WASP was stond je net zo achter als alle andere minderheden.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Allereerst is er geen we.. ik ben niet gelijk aan Arabische moslims.
Daarnaast zijn de joden ver gekomen, mede omdat zij de kansen hebben gekregen. Ga jij bijv in de VS eens iets slechts zeggen over joden. Je wordt dan zeker verstoten uit de maatschappij. Rascisme wordt er meteen geroepen.
Wb je punten over moslims in landen als Irak en we noemen een Afghanistan, juist het geloof heeft hun dom gehouden. Of althans zij die het geloof gebruiken.
Op beiden kots ik graag trouwens. De stereotype jood neukt mensen door ze afhankelijk van ze te maken en de standaard haatbaard neukt mensen door ze angst in te boezemen met hun godsdienst.
De winnaar in deze is natuurlijk wel de jood
Dit vat ik op als compliment. Thanks.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Alsof Joden in de VS zover zijn gekomen onder gemakkelijke omstandigheden, als je vroeger er geen WASP was stond je net zo achter als alle andere minderheden.
Met hard werken en niet hullie doen zijn ze ver gekomen.
Je komt echt over als een dommige vrouw met een gebrekkige algemene ontwikkeling.
Mooi, doe er iets mee.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit vat ik op als compliment. Thanks.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zie mijn foto er niet tussen staan. Hoe moet ze nou er één kiezen?
Nee. Zoals ik al zei, ik zie jou als Nederlander dus missen wij een bepaalde connectie. Dat ga ik jou niet uitleggen. Ik ga de discussie dan ook liever niet aan met types als jij. Jij en ik staan mijlenver van elkaar af. Ik sta natuurlijk als domme vrouw zonder enig vorm vam algemene ontwikkeling onderaan. Ik wil je de pijn van een discussie met een onwetende niet aan doen.quote:
Mee eens. De eerste stap is altijd erkennen dat er een probleem is en dat je zelf verkeerd zit voordat je begint met vingerwijzen. Maar de trots en onwetendheid is voorlopig helaas te groot bij moslims om zelfkritisch te kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De omslag en het proces van verandering begint bij het erkennen van het probleem en dat wil momenteel niet zo bijster vlotten in de Islamitische wereld.
Sterker nog het lijkt rap de andere kant op te gaan, de door de Arabieren uit Saoedi en de Golf gesteunde media en geestelijken zijn daar oa verantwoordelijk voor.
Evenals natuurlijk de moslims zelf die de kans op onderwijs in NL krijgen en toch weinig kritisch denken.
quote:Allah will not change the condition of a people until they change what is in themselves. (13:11)
De invloed van de gesteunde media en geestelijken is eigenlijk best beperkt. Al die landen zijn fiasco's op zichzelf en hebben hun eigen verhaal.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stimorol is daar slechts een symbool van.
Hetzelfde boek refereert niet al te positief naar joden hequote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mee eens. De eerste stap is altijd erkennen dat er een probleem is en dat je zelf verkeerd zit voordat je begint met vingerwijzen. Maar de trots en onwetendheid is voorlopig helaas te groot bij moslims om zelfkritisch te kunnen zijn.
[..]
Google ff Nathan moszkowicz. Zoon van jawohl onze Bramquote:Op woensdag 17 december 2014 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
1 of 4
edit: bedoelde eigenlijk 5 ipv 4, maar ze zijn allebei leuk.
Wat een hoop diarree..quote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daarnaast zijn de joden ver gekomen, mede omdat zij de kansen hebben gekregen. Ga jij bijv in de VS eens iets slechts zeggen over joden. Je wordt dan zeker verstoten uit de maatschappij. Rascisme wordt er meteen geroepen.
Wb je punten over moslims in landen als Irak en we noemen een Afghanistan, juist het geloof heeft hun dom gehouden. Of althans zij die het geloof gebruiken.
Op beiden kots ik graag trouwens. De stereotype jood neukt mensen door ze afhankelijk van ze te maken en de standaard haatbaard neukt mensen door ze angst in te boezemen met hun godsdienst.
Ben ik dat ja ?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Google ff Nathan moszkowicz. Zoon van jawohl onze Bram![]()
Woonachtig in Amsterdam, single (dacht ik) ...if u know what I mean![]()
[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
hey Jan je lijkt op Sergey man
hahahahaha lijkt totaal niet op jan hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Google ff Nathan moszkowicz. Zoon van jawohl onze Bram![]()
Woonachtig in Amsterdam, single (dacht ik) ...if u know what I mean![]()
[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
hey Jan
[ afbeelding ]
hey Jan je lijkt op Sergey man
Op de cam welquote:
My dreams... wat doe jequote:Op woensdag 17 december 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahahaha lijkt totaal niet op jan hoor
Ik schrok al ja :$quote:Op woensdag 17 december 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahahaha lijkt totaal niet op jan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag je vinden. Moslims horen elkaar echter wel als broeders en zusters te zien en dat doe ik ook. De uitspraak van de Profeet ''een moslim die 's nachts voldaan naar bed gaat terwijl een broeder naast hem honger lijdt, is niet van ons'' geldt ook op een groter schaal.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik doelde eigenlijk vnml op deze en vorige eeuwquote:Op woensdag 17 december 2014 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Moslims horen elkaar echter wel als broeders en zusters te zien en dat doe ik ook. De uitspraak van de Profeet ''een moslim die 's nachts voldaan naar bed gaat terwijl een broeder naast hem honger lijdt, is niet van ons'' geldt ook op een groter schaal.
Je hebt gelijk wat betreft de huidige situatie van het Joodse volk, maar ik probeerde je te vertellen dat dit niet altijd vanzelfsprekend is geweest. De Joden zijn niet voor het eerst uitgemoord tijdens de Holocaust, maar eeuwenlang hebben ze te maken gehad met verdrijving, pogroms en genocides. Altijd wanneer er een plaag of iets dergelijks plaatsvond, werden ze als schuldige aangewezen. Dit hadden ze zelf natuurlijk ook door, dus vandaar dat Joden altijd veel waarde hebben gehecht onderwijs en handel. Dat de voornaamste handelaren, kooplui, architecten, artsen en dergelijke tegen het einde van het Ottomaanse Rijk bijvoorbeeld Joden, Armenen of Grieken waren, was niet toevallig. Al vanaf de Middeleeuwen begonnen moslims minder belang te hechten aan wereldse zaken als technologie en wetenschappen - iets werd al snel bestempeld als duivelswerk door de oelema - en werd het al snel ingehaald door de Europeanen op allerlei gebieden.
En na de kolonisatie van moslimlanden door westerse machten en het installeren van dictatoriale regimes overal in de islamitische wereld keerden de moslims zich alleen maar meer in een slachtofferrol. De toestand waarin landen als Afghanistan, Irak, enzovoort, zich dus nu bevinden, heeft met meer zaken te maken.
het spijt me bby, wanneer meet? Jan sylvia jij en ik. Rotterdamquote:Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Op de cam wel
[..]
My dreams... wat doe je
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik schrok al ja :$
heb tweemaal op het 'op welke beroemdheid lijk je' US topic een foto geplaatst en kwam altijd uit op Sulejmanieens: groot hoofd kleine ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grote kleine oren.
Zoals? Er wordt juist gezegd dat God ze ooit boven andere volkeren heeft verheven, maar dat ze hun status van 'gekozen volk' hebben verloren doordat ze de geboden van God niet meer serieus namen en uitvoerden. Gelijk daarachter worden moslims door God gewaarschuwd dat hen hetzelfde lot staat te wachten als ze zelf ook niet gehoorzaam zijn aan God's geboden en richtlijnen en hun verstand niet meer gebruiken. Ik denk dat wij nu in dezelfde situatie zijn beland als de joden toen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hetzelfde boek refereert niet al te positief naar joden he
Mee eens.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik doelde eigenlijk vnml op deze en vorige eeuw![]()
Dat de joden veel hebben meegemaakt en zijn uitgekotst ontken ik niet. Ben puur van mening dat ze daar wel erg vaak misbruik van maken nu.
Ben mobiel en eeijk gezegd te lui om te zoekenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zoals? Er wordt juist gezegd dat God ze ooit boven andere volkeren heeft verheven, maar dat ze hun status van 'gekozen volk' hebben verloren doordat ze de geboden van God niet meer serieus namen en uitvoerden. Gelijk daarachter worden moslims door God gewaarschuwd dat hen hetzelfde lot staat te wachten als ze zelf ook niet gehoorzaam zijn aan God's geboden en richtlijnen en hun verstand niet meer gebruiken. Ik denk dat wij nu in dezelfde situatie zijn beland als de joden toen.
Daarnaast hebben de joden nog steeds de status van 'mensen van het boek'.
Syl had er eergisteren over. Lijkt me leeeeuk! Let me know wanneer jullie kunnenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het spijt me bby, wanneer meet? Jan sylvia jij en ik. Rotterdam
Ik ben het op dit punt met je eens, hoor. Ik heb er alleen bewondering voor dat een volk dat zo veel heeft meegemaakt in al die eeuwen zo veel macht naar zich toe heeft kunnen trekken en dat ze zo ijverig zijn en veel waarde hechten aan opleiding. Dat wil niet zeggen dat ik het moreel juist vind hoe ze ook macht misbruiken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
Voor de mongool hierboven (pick one)
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_Isra%C3%ABllobby lees.
Ik erger mij dood aan mensen die niet erkennen dat joden veel macht hebben en een bijzonder plekje hebben in de VS. Ze hebben macht, krijgen veel dingen voor elkaar.
Dat punt heeft niets te maken met hun wetenschappers, artsen, kunst etc. Om dit in een lijn te zetten met acteurs en films? Nee. Ook daar hebben ze macht.
Niet alleen de joden trouwens. Iedereen doet daar lobbyen voor zijn hachje.
Maar ok. Ik ben dom.
Contextgebonden misschien, maar nooit als een soort eeuwige vijand of iets dergelijks. Anders zouden ze niet 'mensen van het boek' genoemd worden en zouden moslims niet hun vrouwen mogen huwen of hun slachtdieren mogen eten.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben mobiel en eeijk gezegd te lui om te zoekenIk meen mij te herinneren dat het boek er verschillend over spreekt. De ene keer inderdaad als het volk van het boek, maar ook als vijanden?
Een viermansmeetquote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Syl had er eergisteren over. Lijkt me leeeeuk! Let me know wanneer jullie kunnen
Er zitten veel goedaardige mensen in Israël net zoals die er ook in Nazi-Duitsland waren. Uiteindelijk zijn het altijd degene die aan de touwtjes trekken die het meeste blaam treffen. Maar dit is overal zo natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben het op dit punt met je eens, hoor. Ik heb er alleen bewondering voor dat een volk dat zo veel heeft meegemaakt in al die eeuwen zo veel macht naar zich toe heeft kunnen trekken en dat ze zo ijverig zijn en veel waarde hechten aan opleiding. Dat wil niet zeggen dat ik het moreel juist vind hoe ze ook macht misbruiken.
Op dezelfde manier heb ik ook veel bewondering voor de mobilisatie en drang naar technologische vooruitgang van Nazi-Duitsland in WOII, maar moreel is het natuurlijk verwerpelijk wat ze de mensen die niet binnen hun kader van Übermenschen vielen hebben aangedaan.
Maar er zijn gelukkig ook wel geleerden als Adnan Ibrahim en meer die juist erg aandringen op zelfreflectie bij moslims en die aan zelfkritiek doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mee eens. De eerste stap is altijd erkennen dat er een probleem is en dat je zelf verkeerd zit voordat je begint met vingerwijzen. Maar de trots en onwetendheid is voorlopig helaas te groot bij moslims om zelfkritisch te kunnen zijn.
[..]
Precies!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zitten veel goedaardige mensen in Israël net zoals die er ook in Nazi-Duitsland waren. Uiteindelijk zijn het altijd degene die aan de touwtjes trekken die het meeste blaam treffen. Maar dit is overal zo natuurlijk.
Ik herkende hem ook een tijdje terug in Lone Survivor. Later gecheckt en hij was het inderdaad. Hij heeft geen enkel woord gezegd in die hele film.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Che_ het volgende:
Ik dacht die Bilzerian te hebben herkend in The Equalizer
Gelukkig maarquote:Op woensdag 17 december 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik herkende hem ook een tijdje terug in Lone Survivor. Later gecheckt en hij was het inderdaad. Hij heeft geen enkel woord gezegd in die hele film.Volgens mij speelt hij alleen maar in van die figurantenrolletjes
You have no power here!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
mrstylo we hebben je nodig in VBL als mod
Toch die geklopte slagroom dan...quote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef Peunage het volgende:
Tijd niet gezien. Cheesecakevergiftiging volgens de geruchten.
Moet toch wel de laatste roddels over Will en Kate kunnen lezen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef JanPiraat het volgende:
Ik hoorde dat hij week vastzit omdat hij is geknapt in de bus toen iemand aan zn prive kwam
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef JanPiraat het volgende:
Ik hoorde dat hij week vastzit omdat hij is geknapt in de bus toen iemand aan zn prive kwam
Vet, zou het zeker doen als je die kans hebt, maar dan zijn die details zoals je zegt natuurlijk wel eerst van belang, want het is wel India tenslotte. Uiteraard is dat waar dan ook ter wereld van belang, maar in India wil je denk ik niet dood, gewond of bestolen teruggevonden worden.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef Peunage het volgende:
Zit echt te twijfelen. Ik kan een afstudeeropdracht in India doen volgend jaar. Iedereen raadt het aan. Maar er is nog niks bekend over de precieze details (lokatie, opdracht, wat voor huisvesting ze regelen, etc.).
Ja daarom. Ik wacht af tot er meer bekend is.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vet, zou het zeker doen als je die kans hebt, maar dan zijn die details zoals je zegt natuurlijk wel eerst van belang, want het is wel India tenslotte.
Als iedereen in je omgeving zomaar aanraadt zonder details te weten dan willen ze graag jaartje van je af geloof ik :$quote:Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef Peunage het volgende:
Zit echt te twijfelen. Ik kan een afstudeeropdracht in India doen volgend jaar. Iedereen raadt het aan. Maar er is nog niks bekend over de precieze details (lokatie, opdracht, wat voor huisvesting ze regelen, etc.).
Ja is gewoon een listquote:Op donderdag 18 december 2014 00:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als iedereen in je omgeving zomaar aanraadt zonder details te weten dan willen ze graag jaartje van je af geloof ik :$
Grpj, klinkt wel als mooie ervaring, kan je niet wachten op details voor je beslssing maakt of is het dan te laat vrees je ?
Misschien een keer Amar DM'en voor tips, aanbevelingen. Jullie konden het zo goed vinden met elkaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja is gewoon een list
Die opdracht zou vanaf 1 februari zijn, dus heb nog wel even tijd ja.
Ja verstandig, ander is het Peunage be like: ''accommodatie met open zwembad ?! had ik de details maar gelezen''quote:Op donderdag 18 december 2014 00:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja is gewoon een list
Die opdracht zou vanaf 1 februari zijn, dus heb nog wel even tijd ja.
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja verstandig, ander is het Peunage be like: ''accommodatie met open zwembad ?! had ik de details maar gelezen''
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja verstandig, ander is het Peunage be like: ''accommodatie met open zwembad ?! had ik de details maar gelezen''
[ afbeelding ]
Chillen in de gangesquote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent inderdaad dom, niemand zal ontkennen dat die macht er nu is, punt is dat zij die niet zomaar hebben gekregen maar ondanks discriminatie in het verleden op hun merites succes hebben kunnen boeken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
Voor de mongool hierboven (pick one)
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_Isra%C3%ABllobby lees.
Ik erger mij dood aan mensen die niet erkennen dat joden veel macht hebben en een bijzonder plekje hebben in de VS. Ze hebben macht, krijgen veel dingen voor elkaar.
Dat punt heeft niets te maken met hun wetenschappers, artsen, kunst etc. Om dit in een lijn te zetten met acteurs en films? Nee. Ook daar hebben ze macht.
Niet alleen de joden trouwens. Iedereen doet daar lobbyen voor zijn hachje.
Maar ok. Ik ben dom.
Hij schijnt met 1 miljoen dollar te hebben geschoven voor dat rolletje.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik herkende hem ook een tijdje terug in Lone Survivor. Later gecheckt en hij was het inderdaad. Hij heeft geen enkel woord gezegd in die hele film.Volgens mij speelt hij alleen maar in van die figurantenrolletjes, al heb The Equalizer nog niet gezien.
Geluksvogel, jij.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:14 schreef Landysh het volgende:
Niks te doen op werk. Eerder naar huis yeah.
Ja, en ik vind het verder ook jammer dat ik de verzuurde gezichten van de vroegedienst draaiers heb moeten missen, maar ah.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geluksvogel, jij.
Maar nu kun je mensen niet uitlachen als ze vroeg op moeten staan, tenzij je nog even wakkerblijft.
Turkse pizza, baklava, bakje knoflooksaus, bakje sambal en een Galatasaray t-shirt.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:43 schreef Landysh het volgende:
Daarom cadeaubonnen.![]()
Turkije thema? Keep us up to date. Ben benieuwd hoe ze dat gaan verwerken in een kerstpakket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |