het spijt me bby, wanneer meet? Jan sylvia jij en ik. Rotterdamquote:Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Op de cam wel
[..]
My dreams... wat doe je
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik schrok al ja :$
heb tweemaal op het 'op welke beroemdheid lijk je' US topic een foto geplaatst en kwam altijd uit op Sulejmanieens: groot hoofd kleine ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grote kleine oren.
Zoals? Er wordt juist gezegd dat God ze ooit boven andere volkeren heeft verheven, maar dat ze hun status van 'gekozen volk' hebben verloren doordat ze de geboden van God niet meer serieus namen en uitvoerden. Gelijk daarachter worden moslims door God gewaarschuwd dat hen hetzelfde lot staat te wachten als ze zelf ook niet gehoorzaam zijn aan God's geboden en richtlijnen en hun verstand niet meer gebruiken. Ik denk dat wij nu in dezelfde situatie zijn beland als de joden toen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hetzelfde boek refereert niet al te positief naar joden he
Mee eens.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik doelde eigenlijk vnml op deze en vorige eeuw![]()
Dat de joden veel hebben meegemaakt en zijn uitgekotst ontken ik niet. Ben puur van mening dat ze daar wel erg vaak misbruik van maken nu.
Ben mobiel en eeijk gezegd te lui om te zoekenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zoals? Er wordt juist gezegd dat God ze ooit boven andere volkeren heeft verheven, maar dat ze hun status van 'gekozen volk' hebben verloren doordat ze de geboden van God niet meer serieus namen en uitvoerden. Gelijk daarachter worden moslims door God gewaarschuwd dat hen hetzelfde lot staat te wachten als ze zelf ook niet gehoorzaam zijn aan God's geboden en richtlijnen en hun verstand niet meer gebruiken. Ik denk dat wij nu in dezelfde situatie zijn beland als de joden toen.
Daarnaast hebben de joden nog steeds de status van 'mensen van het boek'.
Syl had er eergisteren over. Lijkt me leeeeuk! Let me know wanneer jullie kunnenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het spijt me bby, wanneer meet? Jan sylvia jij en ik. Rotterdam
Ik ben het op dit punt met je eens, hoor. Ik heb er alleen bewondering voor dat een volk dat zo veel heeft meegemaakt in al die eeuwen zo veel macht naar zich toe heeft kunnen trekken en dat ze zo ijverig zijn en veel waarde hechten aan opleiding. Dat wil niet zeggen dat ik het moreel juist vind hoe ze ook macht misbruiken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
Voor de mongool hierboven (pick one)
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_Isra%C3%ABllobby lees.
Ik erger mij dood aan mensen die niet erkennen dat joden veel macht hebben en een bijzonder plekje hebben in de VS. Ze hebben macht, krijgen veel dingen voor elkaar.
Dat punt heeft niets te maken met hun wetenschappers, artsen, kunst etc. Om dit in een lijn te zetten met acteurs en films? Nee. Ook daar hebben ze macht.
Niet alleen de joden trouwens. Iedereen doet daar lobbyen voor zijn hachje.
Maar ok. Ik ben dom.
Contextgebonden misschien, maar nooit als een soort eeuwige vijand of iets dergelijks. Anders zouden ze niet 'mensen van het boek' genoemd worden en zouden moslims niet hun vrouwen mogen huwen of hun slachtdieren mogen eten.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben mobiel en eeijk gezegd te lui om te zoekenIk meen mij te herinneren dat het boek er verschillend over spreekt. De ene keer inderdaad als het volk van het boek, maar ook als vijanden?
Een viermansmeetquote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Syl had er eergisteren over. Lijkt me leeeeuk! Let me know wanneer jullie kunnen
Er zitten veel goedaardige mensen in Israël net zoals die er ook in Nazi-Duitsland waren. Uiteindelijk zijn het altijd degene die aan de touwtjes trekken die het meeste blaam treffen. Maar dit is overal zo natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben het op dit punt met je eens, hoor. Ik heb er alleen bewondering voor dat een volk dat zo veel heeft meegemaakt in al die eeuwen zo veel macht naar zich toe heeft kunnen trekken en dat ze zo ijverig zijn en veel waarde hechten aan opleiding. Dat wil niet zeggen dat ik het moreel juist vind hoe ze ook macht misbruiken.
Op dezelfde manier heb ik ook veel bewondering voor de mobilisatie en drang naar technologische vooruitgang van Nazi-Duitsland in WOII, maar moreel is het natuurlijk verwerpelijk wat ze de mensen die niet binnen hun kader van Übermenschen vielen hebben aangedaan.
Maar er zijn gelukkig ook wel geleerden als Adnan Ibrahim en meer die juist erg aandringen op zelfreflectie bij moslims en die aan zelfkritiek doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mee eens. De eerste stap is altijd erkennen dat er een probleem is en dat je zelf verkeerd zit voordat je begint met vingerwijzen. Maar de trots en onwetendheid is voorlopig helaas te groot bij moslims om zelfkritisch te kunnen zijn.
[..]
Precies!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zitten veel goedaardige mensen in Israël net zoals die er ook in Nazi-Duitsland waren. Uiteindelijk zijn het altijd degene die aan de touwtjes trekken die het meeste blaam treffen. Maar dit is overal zo natuurlijk.
Ik herkende hem ook een tijdje terug in Lone Survivor. Later gecheckt en hij was het inderdaad. Hij heeft geen enkel woord gezegd in die hele film.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Che_ het volgende:
Ik dacht die Bilzerian te hebben herkend in The Equalizer
Gelukkig maarquote:Op woensdag 17 december 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik herkende hem ook een tijdje terug in Lone Survivor. Later gecheckt en hij was het inderdaad. Hij heeft geen enkel woord gezegd in die hele film.Volgens mij speelt hij alleen maar in van die figurantenrolletjes
You have no power here!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
mrstylo we hebben je nodig in VBL als mod
Toch die geklopte slagroom dan...quote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef Peunage het volgende:
Tijd niet gezien. Cheesecakevergiftiging volgens de geruchten.
Moet toch wel de laatste roddels over Will en Kate kunnen lezen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef JanPiraat het volgende:
Ik hoorde dat hij week vastzit omdat hij is geknapt in de bus toen iemand aan zn prive kwam
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef JanPiraat het volgende:
Ik hoorde dat hij week vastzit omdat hij is geknapt in de bus toen iemand aan zn prive kwam
Vet, zou het zeker doen als je die kans hebt, maar dan zijn die details zoals je zegt natuurlijk wel eerst van belang, want het is wel India tenslotte. Uiteraard is dat waar dan ook ter wereld van belang, maar in India wil je denk ik niet dood, gewond of bestolen teruggevonden worden.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef Peunage het volgende:
Zit echt te twijfelen. Ik kan een afstudeeropdracht in India doen volgend jaar. Iedereen raadt het aan. Maar er is nog niks bekend over de precieze details (lokatie, opdracht, wat voor huisvesting ze regelen, etc.).
Ja daarom. Ik wacht af tot er meer bekend is.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vet, zou het zeker doen als je die kans hebt, maar dan zijn die details zoals je zegt natuurlijk wel eerst van belang, want het is wel India tenslotte.
Als iedereen in je omgeving zomaar aanraadt zonder details te weten dan willen ze graag jaartje van je af geloof ik :$quote:Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef Peunage het volgende:
Zit echt te twijfelen. Ik kan een afstudeeropdracht in India doen volgend jaar. Iedereen raadt het aan. Maar er is nog niks bekend over de precieze details (lokatie, opdracht, wat voor huisvesting ze regelen, etc.).
Ja is gewoon een listquote:Op donderdag 18 december 2014 00:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als iedereen in je omgeving zomaar aanraadt zonder details te weten dan willen ze graag jaartje van je af geloof ik :$
Grpj, klinkt wel als mooie ervaring, kan je niet wachten op details voor je beslssing maakt of is het dan te laat vrees je ?
Misschien een keer Amar DM'en voor tips, aanbevelingen. Jullie konden het zo goed vinden met elkaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja is gewoon een list
Die opdracht zou vanaf 1 februari zijn, dus heb nog wel even tijd ja.
Ja verstandig, ander is het Peunage be like: ''accommodatie met open zwembad ?! had ik de details maar gelezen''quote:Op donderdag 18 december 2014 00:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja is gewoon een list
Die opdracht zou vanaf 1 februari zijn, dus heb nog wel even tijd ja.
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja verstandig, ander is het Peunage be like: ''accommodatie met open zwembad ?! had ik de details maar gelezen''
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja verstandig, ander is het Peunage be like: ''accommodatie met open zwembad ?! had ik de details maar gelezen''
[ afbeelding ]
Chillen in de gangesquote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent inderdaad dom, niemand zal ontkennen dat die macht er nu is, punt is dat zij die niet zomaar hebben gekregen maar ondanks discriminatie in het verleden op hun merites succes hebben kunnen boeken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
Voor de mongool hierboven (pick one)
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_Isra%C3%ABllobby lees.
Ik erger mij dood aan mensen die niet erkennen dat joden veel macht hebben en een bijzonder plekje hebben in de VS. Ze hebben macht, krijgen veel dingen voor elkaar.
Dat punt heeft niets te maken met hun wetenschappers, artsen, kunst etc. Om dit in een lijn te zetten met acteurs en films? Nee. Ook daar hebben ze macht.
Niet alleen de joden trouwens. Iedereen doet daar lobbyen voor zijn hachje.
Maar ok. Ik ben dom.
Hij schijnt met 1 miljoen dollar te hebben geschoven voor dat rolletje.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik herkende hem ook een tijdje terug in Lone Survivor. Later gecheckt en hij was het inderdaad. Hij heeft geen enkel woord gezegd in die hele film.Volgens mij speelt hij alleen maar in van die figurantenrolletjes, al heb The Equalizer nog niet gezien.
Geluksvogel, jij.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:14 schreef Landysh het volgende:
Niks te doen op werk. Eerder naar huis yeah.
Ja, en ik vind het verder ook jammer dat ik de verzuurde gezichten van de vroegedienst draaiers heb moeten missen, maar ah.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geluksvogel, jij.
Maar nu kun je mensen niet uitlachen als ze vroeg op moeten staan, tenzij je nog even wakkerblijft.
Turkse pizza, baklava, bakje knoflooksaus, bakje sambal en een Galatasaray t-shirt.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:43 schreef Landysh het volgende:
Daarom cadeaubonnen.![]()
Turkije thema? Keep us up to date. Ben benieuwd hoe ze dat gaan verwerken in een kerstpakket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |