abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147687271

- De vorige delen van deze reeks -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_147687290
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:20 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Eigenlijk ook Joods.
Komt uit de Levant. Wat praat je :{w
pi_147687376
Maar de joden hebben jezus laten doden! ¤ :(
LEAVE KB ALONE.
pi_147687442
quote:
8s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:

[..]

Komt uit de Levant. Wat praat je :{w
Waar komen Joden vandaan. Wat praat jij?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_147687525
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:28 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Waar komen Joden vandaan. Wat praat jij?
Uit heel de wereld?
pi_147687532
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Schuld van de Turken, zij waggelden rond in het verre Azie terwijl die pastapauzelaars de Joodse Jezus ombrachten.
Schuld van Italië dus.
pi_147687543
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:29 schreef Peunage het volgende:

[..]

Uit heel de wereld?
:|W
pi_147687555
Mijn naam is Turks
pi_147687678
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:29 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
Mijn naam is Turks
Hakan? die naam hebben de Scandinavische trollen van Turkije gestolen.
pi_147687707
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:29 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Schuld van de Turken, zij waggelden rond in het verre Azie terwijl die pastapauzelaars de Joodse Jezus ombrachten.
Schuld van Italië dus.
Wammes. Pls
pi_147687722
Straks gaan ze nog Baba Ghanoush claimen met hun keppeltjes.
pi_147687824
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wrm reageer jij serieus? :)
Ik kan jouw kennisniveau vanaf hier toch niet peilen? Ik reageer op wat je hier zegt.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Joden krijgen veel voor elkaar door hun slachtofferrol. Dat weet je he?
Ik vind dit bij uitstek een voorbeeld van hoe we zelf in de slachtofferrol kruipen. 'De Joden hebben geld en macht en wij worden onderdrukt, bla bla bla'... Ook toen ze werden uitgemoord en verjaagd in Europa hebben ze hele slimme mensen voortgebracht. De Joden hebben bijvoorbeeld een belangrijke rol gespeeld in het ontstaan van het bankieren in de Middeleeuwen.

De islamitische wereld heeft haar huidige situatie vooral aan zichzelf te danken. In het islamitische gouden tijdperk in de Middeleeuwen konden we het bijvoorbeeld wel en waren we net zo ijverig.
pi_147687856
quote:
8s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:31 schreef Peunage het volgende:
Straks gaan ze nog Baba Ghanoush claimen met hun keppeltjes.
Echt hè. Ze hebben alles van de Palestijnen en die hebben alles uit Jordanië en die hehben het weer uit Arabistan. Mrja dingen.
LEAVE KB ALONE.
pi_147687865
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:31 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wammes. Pls
Jij begon met trollen hoor, ik ben altijd serieus.
Altijd.
pi_147687957
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Hakan? die naam hebben de Scandinavische slowakijnse trollen van Turkije gestolen.
Nope, Sabri :')

Bekende FOK-autist destijds :')

Maar goed, Scandinavische houd wel van mijn vids, check mijn status :D.

Ik monteer idd :')
pi_147687980
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Echt hè. Ze hebben alles van de Palestijnen en die hebben alles uit Jordanië en die hehben het weer uit Arabistan. Mrja dingen.
Wil jij ze ook meteen prikken met hun tempels op hun hoofden?

pi_147688131
"Ik ben geen racist, alleen tegen joduh ben ik racist." :')
pi_147688286
quote:
8s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:37 schreef Peunage het volgende:
"Ik ben geen racist, alleen tegen joduh ben ik racist." :')
Je ziet wel zn naïviteit en dat is best aandoenlijk. Hij snapt er werkelijk niks van. :')
LEAVE KB ALONE.
pi_147688319
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik kan jouw kennisniveau vanaf hier toch niet peilen? Ik reageer op wat je hier zegt.

[..]

Ik vind dit bij uitstek een voorbeeld van hoe we zelf in de slachtofferrol kruipen. 'De Joden hebben geld en macht en wij worden onderdrukt, bla bla bla'... Ook toen ze werden uitgemoord en verjaagd in Europa hebben ze hele slimme mensen voortgebracht. De Joden hebben bijvoorbeeld een belangrijke rol gespeeld in het ontstaan van het bankieren in de Middeleeuwen.

De islamitische wereld heeft haar huidige situatie vooral aan zichzelf te danken. In het islamitische gouden tijdperk in de Middeleeuwen konden we het bijvoorbeeld wel en waren we net zo ijverig.
De omslag en het proces van verandering begint bij het erkennen van het probleem en dat wil momenteel niet zo bijster vlotten in de Islamitische wereld.
Sterker nog het lijkt rap de andere kant op te gaan, de door de Arabieren uit Saoedi en de Golf gesteunde media en geestelijken zijn daar oa verantwoordelijk voor.
Evenals natuurlijk de moslims zelf die de kans op onderwijs in NL krijgen en toch weinig kritisch denken.
Stimorol is daar slechts een symbool van.
pi_147688407
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klinker! Welke zou je kiezen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147688490
WEES E3ENS LI3F TEGEN 3LKAAR
pi_147688491
quote:
11s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Klinker! Welke zou je kiezen [ afbeelding ]

SPOILER
Ik zie mijn foto er niet tussen staan. Hoe moet ze nou er één kiezen? :(
pi_147688520
Haduk elnass hnaya, sidi bazz.
pi_147688574
quote:

[..]

SPOILER
De Turkse variant, mag ik hopen :@ samen zingen ditdatalles.
pi_147688648
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[..]

Allereerst is er geen we.. ik ben niet gelijk aan Arabische moslims.

Daarnaast zijn de joden ver gekomen, mede omdat zij de kansen hebben gekregen. Ga jij bijv in de VS eens iets slechts zeggen over joden. Je wordt dan zeker verstoten uit de maatschappij. Rascisme wordt er meteen geroepen.

Wb je punten over moslims in landen als Irak en we noemen een Afghanistan, juist het geloof heeft hun dom gehouden. Of althans zij die het geloof gebruiken.

Op beiden kots ik graag trouwens. De stereotype jood neukt mensen door ze afhankelijk van ze te maken en de standaard haatbaard neukt mensen door ze angst in te boezemen met hun godsdienst.

De winnaar in deze is natuurlijk wel de jood
_O_
pi_147688661
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:43 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De Turkse variant, mag ik hopen :@ samen zingen ditdatalles.
Ik wil mijn foto niet plaatsen maar Twitter Sabri Mejbri, en genereer dit als een link, want ik wil het graag cybergeil houden, omdat ik dat op Omegle als beroep doe.

:'(

Wie kiest mij?
pi_147688862
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De omslag en het proces van verandering begint bij het erkennen van het probleem en dat wil momenteel niet zo bijster vlotten in de Islamitische wereld.
Sterker nog het lijkt rap de andere kant op te gaan, de door de Arabieren uit Saoedi en de Golf gesteunde media en geestelijken zijn daar oa verantwoordelijk voor.
Evenals natuurlijk de moslims zelf die de kans op onderwijs in NL krijgen en toch weinig kritisch denken.
Stimorol is daar slechts een symbool van.
Ik vind jou zo irritant dat ik bij mensen als jij de moeite niet neem te reageren. Dit itt types als TM. Daar wil ik op reageren.
pi_147688906
quote:

[..]

SPOILER
1 of 4 :@

edit: bedoelde eigenlijk 5 ipv 4, maar ze zijn allebei leuk.
LEAVE KB ALONE.
pi_147688941
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Allereerst is er geen we.. ik ben niet gelijk aan Arabische moslims.

Daarnaast zijn de joden ver gekomen, mede omdat zij de kansen hebben gekregen. Ga jij bijv in de VS eens iets slechts zeggen over joden. Je wordt dan zeker verstoten uit de maatschappij. Rascisme wordt er meteen geroepen.

Wb je punten over moslims in landen als Irak en we noemen een Afghanistan, juist het geloof heeft hun dom gehouden. Of althans zij die het geloof gebruiken.

Op beiden kots ik graag trouwens. De stereotype jood neukt mensen door ze afhankelijk van ze te maken en de standaard haatbaard neukt mensen door ze angst in te boezemen met hun godsdienst.

De winnaar in deze is natuurlijk wel de jood
_O_
Alsof Joden in de VS zover zijn gekomen onder gemakkelijke omstandigheden, als je vroeger er geen WASP was stond je net zo achter als alle andere minderheden.
Met hard werken en niet hullie doen zijn ze ver gekomen.
Je komt echt over als een dommige vrouw met een gebrekkige algemene ontwikkeling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')