Yeme vetzakquote:Op donderdag 18 december 2014 17:03 schreef Landysh het volgende:
Ze gaan vandaag op werk fastfood bestellen en ik heb deze week al pizza gehad.dilemma dilemma
#firstwordproblem
Je praat weer om te praten.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als iemand anders dit had gezegd was Borte helemaal gaan flippen
ergo: stimo is kloon van bortequote:Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als iemand anders dit had gezegd was Borte helemaal gaan flippen
K kip en aardappelen. Kardesim yaptiquote:Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Ik ga wel voor een kapsalon ipv pizza.![]()
Je mag mij quoten waar ik ooit kwaad ben geworden op iemand die mij dik heeft genoemd.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ergo: stimo is kloon van borte
Che togquote:Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ergo: stimo is kloon van borte
doe rustig ik maakte eem fucking grapjequote:Op donderdag 18 december 2014 17:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je mag mij quoten waar ik ooit kwaad ben geworden op iemand die mij dik heeft genoemd.
En anders tyf even een eind op wil je.
Ja ik ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe rustig ik maakte eem fucking grapje
HAHAHAHAH zie je niet alleen ik reageer zoquote:Op donderdag 18 december 2014 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe rustig ik maakte eem fucking grapje
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je mag mij quoten waar ik ooit kwaad ben geworden op iemand die mij dik heeft genoemd.
En anders tyf even een eind op wil je.
Ik ben fel.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je reageert wel érg fel op wat overduidelijk onschuldige grapjes.
Laat er gapquote:Op donderdag 18 december 2014 17:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je reageert wel érg fel op wat overduidelijk onschuldige grapjes.
Hallo Montelly nog oogcontact gehad met een vrouw ouwe deugniet ?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:48 schreef Montelly het volgende:
HAHAHAHAHA kneuzen, hey deuce nog steeds zo trots![]()
Altijd, ik mag zelfs sex voor het huwelijkquote:Op donderdag 18 december 2014 17:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hallo Montelly nog oogcontact gehad met een vrouw ouwe deugniet ?
Waar slaat dit nou weer op dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
Deze kneus dan. Niemand moet jou hier. Rot lekker op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |