Sorry hoor, was maar een grapje.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee. Maar van dit soort opmerkingen word ik dat wel. Moet ik smileys verwerken in iedere post om lief of niet-chago over te komen? djeez.
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry hoor, was maar een grapje.
Misschien omdat ik een grillding overbodig vind voor het geld dat je ervoor geeft? Kun je de kritische vragen niet hebben Borte?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom vraag je altijd van die rare vragen? Om te grillen misschien?
Kritische vragen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Misschien omdat ik een grillding overbodig vind voor het geld dat je ervoor geeft? Kun je de kritische vragen niet hebben Borte?
Oké, doe jij maar waar je zin in hebtquote:Op donderdag 18 december 2014 16:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kritische vragen.Nou nou voel me wel in een hoekje gedreven hoor.
Je kan toch aan de laatste paar comments zien dat ik blijkbaar heel erg van grillen houd en dat ik het geld er dus wel voor over heb?
Daar heb je onze verzuurde che.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:28 schreef Che_ het volgende:
Deze non-discussie
Ik moest lachen om 'kritische vragen'
Been tryna told 'em..quote:Op donderdag 18 december 2014 16:29 schreef Deuce92 het volgende:
Echt hè. Ruziemaken om niks. Can't we all just get along?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongonssss ik heb meer goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
heb straks niets meer te klagen over mn minor joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, maar je geen zorgen. Ik weet zeker dat je nog wel iets nieuws vindt om over te klagen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb straks niets meer te klagen over mn minor joh!
Jongonssss ik heb meer goed nieuws!Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zou ik solo rollenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:53 schreef Deuce92 het volgende:
Inb4 Sylvesterrr met "Jammer Kb, hopelijk vind je snel een nieuw groepje."
Jongonssss ik heb meer goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijdehandjes op vandaag?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ach, maar je geen zorgen. Ik weet zeker dat je nog wel iets nieuws vindt om over te klagen.
Yeme vetzakquote:Op donderdag 18 december 2014 17:03 schreef Landysh het volgende:
Ze gaan vandaag op werk fastfood bestellen en ik heb deze week al pizza gehad.dilemma dilemma
#firstwordproblem
Je praat weer om te praten.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als iemand anders dit had gezegd was Borte helemaal gaan flippen
ergo: stimo is kloon van bortequote:Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als iemand anders dit had gezegd was Borte helemaal gaan flippen
K kip en aardappelen. Kardesim yaptiquote:Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Ik ga wel voor een kapsalon ipv pizza.![]()
Je mag mij quoten waar ik ooit kwaad ben geworden op iemand die mij dik heeft genoemd.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ergo: stimo is kloon van borte
Che togquote:Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ergo: stimo is kloon van borte
doe rustig ik maakte eem fucking grapjequote:Op donderdag 18 december 2014 17:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je mag mij quoten waar ik ooit kwaad ben geworden op iemand die mij dik heeft genoemd.
En anders tyf even een eind op wil je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |