Hey Santello.quote:Op donderdag 18 december 2014 04:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Turkse pizza, baklava, bakje knoflooksaus, bakje sambal en een Galatasaray t-shirt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 06:13 schreef Landysh het volgende:
Haha iedereen die nu moet opstaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 06:13 schreef Landysh het volgende:
Haha iedereen die nu moet opstaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nachtdienst mattie. High 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik duik mijn bed in. Slaap lekker Landysh. Fijne werkdag Stimo![]()
![]()
Ik wil niet vandaagquote:Op donderdag 18 december 2014 06:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Nachtdienst mattie. High 5.
Ik duik mijn bed in. Slaap lekker Landysh. Fijne werkdag Stimo
Sleep well![]()
Wow, dat ik ooit zoiets zou horen van de moslims in deze reeksquote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar de trots en onwetendheid is voorlopig helaas te groot bij moslims om zelfkritisch te kunnen zijn.![]()
![]()
ik dacht gisteren al dat het donderdag was en vandaag vrijdag en dat dacht ik vandaag weerquote:
echt tegenvallend
Dat het vandaag vrijdag was zegmaarallichtquote:Op donderdag 18 december 2014 08:27 schreef Stimorol- het volgende:
Ik voel mn pizza nog branden. Is dat de duivel in me?foeiquote:Op donderdag 18 december 2014 09:00 schreef Peunage het volgende:
Omg. Zwaar verslapen. Moest een half uur geleden in sloterdijk zijn, lig nog in bed.![]()
Idem.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik dacht gisteren al dat het donderdag was en vandaag vrijdag en dat dacht ik vandaag weer
echt tegenvallend
Dat het vandaag vrijdag was zegmaar
[..]
allicht
[..]
foei![]()
nu wil je me wel hequote:Op donderdag 18 december 2014 09:18 schreef Deuce92 het volgende:
Ben ziek aan het worden. Kb, kom me verzorgen. Niemand anders wil.
Ik als ergotherapeut ga niemand verzorgen, ik ga je empoweren. Je kunt het zelf bby![]()
![]()
Nee. Ik ben zwak. Do I even lift? En alles doet pijn...quote:Op donderdag 18 december 2014 09:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nu wil je me wel he
Ik als ergotherapeut ga niemand verzorgen, ik ga je empoweren. Je kunt het zelf bby
Heb iemand nodig die soep voor me maakt en me over m'n bol aait.
Kb?
Borte?
Stylo? No homo![]()
ok dat kan ik wel ik ben heel goed in aaienquote:Op donderdag 18 december 2014 09:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben zwak. Do I even lift? En alles doet pijn...
Heb iemand nodig die soep voor me maakt en me over m'n bol aait.
Kb?
Borte?
Stylo? No homo![]()
Oké, m'n adres staat in je DM.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok dat kan ik wel ik ben heel goed in aaien
Ik kan je overigens alleen vergoeden in natura.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht die heeft het te druk. Maar er is altijd nog ruimte voor een curvy nurse hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:39 schreef Stimorol- het volgende:
Als je mij had gevraagd was ik gekomen. Jammer.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 09:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oké, m'n adres staat in je DM.
Ik kan je overigens alleen vergoeden in natura.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja jij mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: