Hey Santello.quote:Op donderdag 18 december 2014 04:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Turkse pizza, baklava, bakje knoflooksaus, bakje sambal en een Galatasaray t-shirt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 06:13 schreef Landysh het volgende:
Haha iedereen die nu moet opstaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 06:13 schreef Landysh het volgende:
Haha iedereen die nu moet opstaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nachtdienst mattie. High 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik duik mijn bed in. Slaap lekker Landysh. Fijne werkdag Stimo![]()
![]()
Ik wil niet vandaagquote:Op donderdag 18 december 2014 06:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Nachtdienst mattie. High 5.
Ik duik mijn bed in. Slaap lekker Landysh. Fijne werkdag Stimo
Sleep well![]()
Wow, dat ik ooit zoiets zou horen van de moslims in deze reeksquote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar de trots en onwetendheid is voorlopig helaas te groot bij moslims om zelfkritisch te kunnen zijn.![]()
![]()
ik dacht gisteren al dat het donderdag was en vandaag vrijdag en dat dacht ik vandaag weerquote:
echt tegenvallend
Dat het vandaag vrijdag was zegmaarallichtquote:Op donderdag 18 december 2014 08:27 schreef Stimorol- het volgende:
Ik voel mn pizza nog branden. Is dat de duivel in me?foeiquote:Op donderdag 18 december 2014 09:00 schreef Peunage het volgende:
Omg. Zwaar verslapen. Moest een half uur geleden in sloterdijk zijn, lig nog in bed.![]()
Idem.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik dacht gisteren al dat het donderdag was en vandaag vrijdag en dat dacht ik vandaag weer
echt tegenvallend
Dat het vandaag vrijdag was zegmaar
[..]
allicht
[..]
foei![]()
nu wil je me wel hequote:Op donderdag 18 december 2014 09:18 schreef Deuce92 het volgende:
Ben ziek aan het worden. Kb, kom me verzorgen. Niemand anders wil.
Ik als ergotherapeut ga niemand verzorgen, ik ga je empoweren. Je kunt het zelf bby![]()
![]()
Nee. Ik ben zwak. Do I even lift? En alles doet pijn...quote:Op donderdag 18 december 2014 09:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nu wil je me wel he
Ik als ergotherapeut ga niemand verzorgen, ik ga je empoweren. Je kunt het zelf bby
Heb iemand nodig die soep voor me maakt en me over m'n bol aait.
Kb?
Borte?
Stylo? No homo![]()
ok dat kan ik wel ik ben heel goed in aaienquote:Op donderdag 18 december 2014 09:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben zwak. Do I even lift? En alles doet pijn...
Heb iemand nodig die soep voor me maakt en me over m'n bol aait.
Kb?
Borte?
Stylo? No homo![]()
Oké, m'n adres staat in je DM.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok dat kan ik wel ik ben heel goed in aaien
Ik kan je overigens alleen vergoeden in natura.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht die heeft het te druk. Maar er is altijd nog ruimte voor een curvy nurse hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:39 schreef Stimorol- het volgende:
Als je mij had gevraagd was ik gekomen. Jammer.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 09:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oké, m'n adres staat in je DM.
Ik kan je overigens alleen vergoeden in natura.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja jij mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
sylvia op reis naar Indonesië en styloman is vast druk bezig met zn privéquote:Op donderdag 18 december 2014 09:43 schreef zarGon het volgende:
waar zijn sylvester en stylo eigenlijkkan toch niet
![]()
![]()
Turkse vrouwen snappen dat soort "kaas"humor niet, tevens niet gepastquote:Op donderdag 18 december 2014 09:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht die heeft het te druk. Maar er is altijd nog ruimte voor een curvy nurse hoor.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Dm adres. Omw.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht die heeft het te druk. Maar er is altijd nog ruimte voor een curvy nurse hoor.![]()
Ik had zo'n colbertje in mn kast hangen en toen dacht ik heuj die is best leuk.. doe ik hem aan is hij vier maten groter geworden ofzowas ik zo dik vroeger of ben ik gekrompen tegenwoordig
![]()
Je was gewoon een dikkerdje.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had zo'n colbertje in mn kast hangen en toen dacht ik heuj die is best leuk.. doe ik hem aan is hij vier maten groter geworden ofzowas ik zo dik vroeger of ben ik gekrompen tegenwoordig
![]()
Dashing through the snow
In a one horse open sleigh
O'er the fields we go
Laughing all the way
Bells on bob tails ring
Making spirits bright
What fun it is to laugh and sing
A sleighing song tonight
Oh, jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
A day or two ago
I thought I'd take a ride
And soon Miss Fanny Bright
Was seated by my side
The horse was lean and lank
Misfortune seemed his lot
We got into a drifted bank
And then we got upsot
Oh, jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Jingle all the way
In a one horse open sleigh yeah
Jingle all the way
Jingle all the way
Zoooo zin in kerst
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is kurdistan nou officieel erkend? Als gebied dan..
![]()
#durftevragen
Shat upquote:Op donderdag 18 december 2014 10:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Ik moet aan Wammes denken wanneer ik dit zie:
http://manbijthond.ncrv.n(...)-zijn-sekskamer-zien
Turkse eindbaas.![]()
Somt mij kort, maar krachtig op.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:10 schreef Che_ het volgende:
Gone Girl (2014) - IMDb
Apart, maar erg goed![]()
Ik heb er een liggen die te klein is. Kut Bershka met hun te kleine maten.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
I'll let you know, het is geen officieel pakket natuurlijk maar gewoon lannen onder elkaar, ben zo fokking nieuwsgierigquote:Op donderdag 18 december 2014 03:43 schreef Landysh het volgende:
Daarom cadeaubonnen.![]()
Turkije thema? Keep us up to date. Ben benieuwd hoe ze dat gaan verwerken in een kerstpakket.![]()
![]()
Wow, ik hoop het nietquote:Op donderdag 18 december 2014 13:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Somt mij kort, maar krachtig op.. Check de film en dan begrijp je wat ik bedoel..
Ik heb van die elektrische grillplaten, maar ook een grillpan. Een dubbele, kan aan beide kanten grill en kant dicht. Perfectquote:Op donderdag 18 december 2014 13:21 schreef Landysh het volgende:
Hey Chee, wat voor grillpan heb jij?![]()
![]()
Elektrische grillplaten.. whut? Tell me more tell me more.
Ik ga mijn bon inwisselen voor een grillpan, maar wil wel een goede. Een gietijzeren.Is die van jou ook van gietijzer? En merk je veel verschil tussen een gietijzeren en zo'n tefalding?
![]()
Zoiets is hetquote:Op donderdag 18 december 2014 13:38 schreef Landysh het volgende:
Elektrische grillplaten.. whut? Tell me more tell me more.
Ik ga mijn bon inwisselen voor een grillpan, maar wil wel een goede. Een gietijzeren.Is die van jou ook van gietijzer? En merk je veel verschil tussen een gietijzeren en zo'n tefalding?
En die andere, de grillpan, is niet van gietijzer nee. Ik zou dat wel nemen als ik jou was. Alles van gietijzer is ook goed. Zo'n gietijzeren braadpan is ook handig.![]()
* vrouwen uit 38 landen gewiptquote:Op donderdag 18 december 2014 12:42 schreef xminator het volgende:
Ik moet aan Wammes denken wanneer ik dit zie:
http://manbijthond.ncrv.n(...)-zijn-sekskamer-zien
Turkse eindbaas.
* tijger in de woonkamer
* half Turks doch half Italiaans
* Ataturk aan de wand
* 76 jaar oud
* maaltijd bestaande uit bier, kip en aardappelen
* vlees op het gas zonder pan
* opdrukken als een eckte voor geld
* 24 jaar jongere vriendin
Mag ik jou complimenteren met dit prachtige stukje Birheid? Man man man wat een Baas zeg.
Hij is dol op visite, woonde hij nabij dan zou ik even hallo gaan zeggen![]()
![]()
Oh ik dacht echt zo'n ingebouwd ding die sommige keukens hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zoiets is het
[ afbeelding ]
En die andere, de grillpan, is niet van gietijzer nee. Ik zou dat wel nemen als ik jou was. Alles van gietijzer is ook goed. Zo'n gietijzeren braadpan is ook handig.
Ja, ik ga voor de gietijzeren. Heb zojuist deze besteld, maar dan met 25 euro korting.
http://www.fonq.nl/produc(...)maestro-25-cm/54203/![]()
Nee, sowieso.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:53 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, neem geen tefalplaat. Het is het net niet. Temizligi cok kotu birde.![]()
![]()
Beetje kleinquote:Op donderdag 18 december 2014 13:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh ik dacht echt zo'n ingebouwd ding die sommige keukens hebben.
Ja, ik ga voor de gietijzeren. Heb zojuist deze besteld, maar dan met 25 euro korting.
http://www.fonq.nl/produc(...)maestro-25-cm/54203/
Ik had liever 1 van deze genomen
http://www.fonq.nl/produc(...)e-grillplaat/100472/
http://www.fonq.nl/produc(...)laat-xl-32-cm/94697/
http://www.fonq.nl/produc(...)e-grillplaat/108465/Iemand die kan kokenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:58 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is echt essentieel straks in mijn keuken?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: