Ik wil ook nargile doenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, wss uiteten.
I love uiteten gaan. En loungen met nargile enzo.![]()
Vriendin wou uitgaan in Duitsland maar ik twijfel of ik dat wel trek. Tussen al die Duitsland Turken.
u tell me.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil ook nargile doenWanneer gaan we samen?
Mijne is toch toffer.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Kerstpakket gehad. Dit jaar zowaar ook voedsel in de doos voor ons flexers naast het online bestellen.Chips, brood, bruschetta, smeerkaas voor zover ik nu even heb kunnen zien.
Wallah sta open voor een meet met chicks hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
u tell me.
We waren paar maanden terug in Eindhoven in zo'n nargile/lounge cafe dingshit. Ging zo'n groepje jongens foto's van ons maken.Later hoorde ik van andere meisjes dat ze precies hetzelfde hadden meegemaakt daar. weird men.
Daarom zoek ik een fatsoenlijke Turkse plek. Wil met nieuwjaar met nicht(jes) en maybe ook de rest van de familie ergens eten. Moet niet dit soort volk tegenkomen.
Maar ik ben niet zo bekend met Turkse uitgaansgelegenheden.
Kloptquote:Op donderdag 18 december 2014 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik voel je pijn..
[ afbeelding ]
Kan jij iets anders maken dan dat? Ja ok en kipquote:Op donderdag 18 december 2014 19:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kloptben 1,58
Borte het is pasta bolognese geworden
Damn zelfs de mannen eten gezonder dan ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kloptben 1,58
Borte het is pasta bolognese geworden
Thanks. Heb mijn pakket van uitzendbureau nog niet eens binnen. Moet je nagaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, o ja? Gefeliciteerd!
Stoere manquote:Op donderdag 18 december 2014 18:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee nee, echt breken zou pas zijn als ik hem irl zou zien.
Verkeerde account.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Kan che niet voor zichzelf opkomen?!
Efrie suc6vol men niets a strong woeman beheind himquote:Op donderdag 18 december 2014 20:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Kan che niet voor zichzelf opkomen?!
Huh. Mijn reactie is niet doorgekomen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:58 schreef JanPiraat het volgende:
Nou vooruit ik duim voor je #iemandmoethetdoen
Heb dat laatste paar dagen met Whatsappberichten -____-quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Huh. Mijn reactie is niet doorgekomen.
Kom jij eruit gesprongen ?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Crip het volgende:
hallo wie wilt een gratis vlaai bij multivlaai
Jij gaat de verkoopster afleiden?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Crip het volgende:
Hallo zo ben ik ook weer niet he.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij gaat de verkoopster afleiden?
Wat is datquote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb dat laatste paar dagen met Whatsappberichten -____-
ik aubquote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Crip het volgende:
Net als een penvriend tock.. maar de brieven vallen binnen een seconde op de deurmat, je ziet wanneer de ander je brief gelezen heeft en geen postzegel nodigquote:
quote:
The Usual Suspects (1995)quote:Who is Keyser Soze? He is supposed to be Turkish. Some say his father was German. Nobody believed he was real. Nobody ever saw him or knew anybody that ever worked directly for him, but to hear Kobayashi tell it, anybody could have worked for Soze. You never knew. That was his power. The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist. And like that, poof. He's gone.
Nederland polderland.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)-rechtsom-toch-door/
Hmpf. Kom maar op met je Osmanlıca, Erdoğan.quote:Her şey bir yana 1928’den önce kayıtlar eski harflerle tutulduğundan araştırma yapacak kişinin mutlaka Osmanlıca bilmesi yahut bilen birisinin refakatinde çalışmasını yürütmesi gerekmektedir.
http://tarihvemedeniyet.org/2010/06/soy-agaci-nasil-cikarilir/.
echt werkelijk, waarom wordt er dan gestemd als ze toch alles door kunnen voeren. Verder zou ik het gierig vinden als die nee stemmers opeens een ja gaan geven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nederland polderland..
Is niet de eerste keer dat dit geflikt wordt; een 'nee' wordt hoe dan ook een 'ja'. En dan zogenaamd 'afgezwakt'. Pfrt.
Keep me up to date plsquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:26 schreef zarGon het volgende:
Even opnieuw dan maar, post wordt leeggehaald:
The Usual Suspects, één van mijn all-time favorieten....
Trouwens, iemand een idee hier waar je moet zijn (in Turkije) als je je stamboom (voorouders en naasten) wil weten/vinden/uitzoeken?
Rondgevraagd in de familie natuurlijk, maar (te) veel gaten. Ik zou het bij de (juiste) instantie in Turkije willen navragen, maar waar moet je dan zijn? Hoorde van mijn vader dat ik dan zelfs in Kastamonu moest zijn, omdat Bolu vroeger onderdeel van Kastamonu was.
[..]
Hmpf. Kom maar op met je Osmanlıca, Erdoğan.
Blijkbaar kon je het vroeger online met trial and error vinden...quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:26 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, iemand een idee hier waar je moet zijn (in Turkije) als je je stamboom (voorouders en naasten) wil weten/vinden/uitzoeken?
Rondgevraagd in de familie natuurlijk, maar (te) veel gaten. Ik zou het bij de (juiste) instantie in Turkije willen navragen, maar waar moet je dan zijn? Hoorde van mijn vader dat ik dan zelfs in Kastamonu moest zijn, omdat Bolu vroeger onderdeel van Kastamonu was.
Wij hebben ooit een lijstje gekregen met alle familieleden (inclusief overledenen), ik zal eens vragen hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijkbaar kon je het vroeger online met trial and error vinden...
- https://ailetarihi.wordpr(...)-ulasmanin-bir-yolu/
- http://www.celiker.com/po(...)y-Agaci-Cikarma.aspx
Alleen kan dat nu niet meer geloof ik. De links werken niet, ook geeft het KPS-gedeelte (Kimlik Paylaşımı Sistemi) op https://tckimlik.nvi.gov.tr/AnonimSorgu.html foutmeldingen.
Er is ook zoiets als MerNIS (Merkezi Nüfus İdaresi Sistemi), maar ook daar kom ik niet verder.
Argh.
Will do.quote:
Zou dat enorm waarderen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Wij hebben ooit een lijstje gekregen met alle familieleden (inclusief overledenen), ik zal eens vragen hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |