quote:Op maandag 15 december 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met dood en een hond. En ik blijf altijd bij je of zoiets.
Trek een fles Sherry open Karina.quote:Op maandag 15 december 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al. Nu word ik superverdrietig.
Je had alleen dood goed, en dat was niet zo moeilijk.quote:Op maandag 15 december 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al. Nu word ik superverdrietig.
quote:Finisce sempre così. Con la morte. Prima, però, c'è stata la vita, nascosta sotto il
Het eindigt altijd zo, met de dood. Maar eerst was er leven, verborgen onder de bla bla bla.quote:
Verborgen onder de bla bla bla.quote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het eindigt altijd zo, met de dood. Maar eerst was er leven, verborgen onder de bla bla bla.
Zoiets is het geloof ik. Komt uit een hele mooie film.
Dat klinkt een tikkeltje pretentieus.quote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het eindigt altijd zo, met de dood. Maar eerst was er leven, verborgen onder de bla bla bla.
Dat lust ik niet eens Mani.quote:
Ach ik ben ook niet hooggeleid ik gokte maar wat.quote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je had alleen dood goed, en dat was niet zo moeilijk.
Vrolijk weer.quote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou en. Nu doe jij het.quote:Op maandag 15 december 2014 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Takkie had hier ook op kunnen reageren.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Takkie had hier ook op kunnen reageren.
Ze heeft het gewoon goed want de zin die jij post is niet compleet.quote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verborgen onder de bla bla bla.
Vrouwen,.
Zij zet het zo in d'r fobo, met dat bla bla bla erachter.quote:Op maandag 15 december 2014 22:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze heeft het gewoon goed want de zin die jij post is niet compleet.
Zo is het ook in de film.quote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zij zet het zo in d'r fobo, met dat bla bla bla erachter.
Maar volgens mij is bla bla bla niks dus dan hoef ik dat niet te quoten natuurlijk.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef Tem het volgende:
Googles translatez, Yoki. Niet zo tof doen.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zij zet het zo in d'r fobo, met dat bla bla bla erachter.
Maar volgens mij is bla bla bla niks dus dan hoef ik dat niet te quoten natuurlijk.
Greaseball motherfuckers.quote:
Whehe, moet jij zeggen.quote:Op maandag 15 december 2014 22:39 schreef Tem het volgende:
Hipster film. Pretentieus met een dikke zwarte bril in het filmhuis zitten.
Ik kijk liever Sharknado.quote:Op maandag 15 december 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind The Boondock Saints II beter
gwoon die ene met val kilmerquote:Op maandag 15 december 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind The Boondock Saints II beter
Heat.quote:Op maandag 15 december 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
ik ben team sp3c
[..]
gwoon die ene met val kilmer
gaan ze een bank overvallen met guns en shit, vergeet altijd hoe het heet
HEATquote:Op maandag 15 december 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
ik ben team sp3c
[..]
gwoon die ene met val kilmer
gaan ze een bank overvallen met guns en shit, vergeet altijd hoe het heet
Die is niet de echte final scene volgens mij..quote:
doe dan ff een linkje kutquote:Op maandag 15 december 2014 22:47 schreef YokiKater het volgende:
Bij sp3c moet ik altijd aan Kirk Lazarus denken.
Omdat sp3c altijd dronken is?quote:Op maandag 15 december 2014 22:47 schreef YokiKater het volgende:
Bij sp3c moet ik altijd aan Kirk Lazarus denken.
Ik vind die schietscene veel beter.. gewoon maximaal volume digitale dolby surround 360 graden en zo.quote:
das disney manquote:Op maandag 15 december 2014 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet bij sp3c altijd aan The Mighty Ducks denken.
Een van de acteurs heeft daar nog permanente hoorschade aan over gehouden.quote:Op maandag 15 december 2014 22:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind die schietscene veel beter.. gewoon maximaal volume digitale dolby surround 360 graden en zo.
Lijk jij een beetje op Emilio Estevez?quote:
Dat wist ik al lang.quote:Op maandag 15 december 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Die #viesdikke Matt Andersen maakt best goede muziek
tropic thunderquote:
Ja maar je moet wel weer je toilet ontstoppen als hij langs is geweest.quote:Op maandag 15 december 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Die #viesdikke Matt Andersen maakt best goede muziek
Misschien moet je wel een nieuwe kopen. Je weet maar nooit.quote:Op maandag 15 december 2014 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel weer je toilet ontstoppen als hij langs is geweest.
neequote:Op maandag 15 december 2014 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijk jij een beetje op Emilio Estevez?
Worden Cuby & the Blizzards getolereerd?quote:Op maandag 15 december 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We genieten bij #TeamJohannes enorm van de Dire Straits en Danny Vera.
Fixed.quote:Op maandag 15 december 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We genieten bij #TeamJohannes enorm van Danny Vera.
Die zag ik begin dit jaar voor het eerst en toen ik die Kirk Lazarus zag dacht ik, Hey dat is sp3c!quote:
Voortaan dit muziekje als je binnenkomt met je gevolg.quote:Op maandag 15 december 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De lintwormen van J. Vermeer.
Ik heb liever een jazzy solo van Clown Bassie op de mondharmonica.quote:Op maandag 15 december 2014 22:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Voortaan dit muziekje als je binnenkomt met je gevolg.
Naar wat voor muziek zouden mensen die Dire Straits haten luisteren?quote:Op maandag 15 december 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb liever een jazzy solo van Clown Bassie op de mondharmonica.
Nee, niets gefixed. Jij geniet ook enorm van de Dire Straits.quote:Op maandag 15 december 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Fixed.
Die nieuwe cd van hem vind ik maar zo zo trouwens. Alleen maar van die langzame nummers.
Frans Duijtsquote:Op maandag 15 december 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Naar wat voor muziek zouden mensen die Dire Straits haten luisteren?
Alleen sultans of swing hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, niets gefixed. Jij geniet ook enorm van de Dire Straits.
Ik was vandaag trouwens nog bij Amsterdam Zuid, waar was je? Ik dacht dat je daar stamgast was.
Goede muziek zeer waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Naar wat voor muziek zouden mensen die Dire Straits haten luisteren?
We gaan voor het gemak even uit van Frans Duijts.quote:
Kijk, dit wordt genegeerd maar gaat al in de goede richting.quote:Op maandag 15 december 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Worden Cuby & the Blizzards getolereerd?
supertopshow gewoonquote:Op maandag 15 december 2014 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die zag ik begin dit jaar voor het eerst en toen ik die Kirk Lazarus zag dacht ik, Hey dat is sp3c!
We? jij en de rest van de jostiband?quote:Op maandag 15 december 2014 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We gaan voor het gemak even uit van Frans Duijts.
Johnny Kendall? Eric Clapton?quote:Op maandag 15 december 2014 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijk, dit wordt genegeerd maar gaat al in de goede richting.
Stijn luistert niet echt naar Cuby + Blizzards, daarom werd het genegeerd.quote:Op maandag 15 december 2014 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijk, dit wordt genegeerd maar gaat al in de goede richting.
Bij de VU en dan moet je er uit bij Amsterdam Zuid.quote:Op maandag 15 december 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen sultans of swing hoor.
Waar bij Amsterdam Zuid? Het is hier niet zo klein hoor.
Sultans of ping?quote:Op maandag 15 december 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen sultans of swing hoor.
Waar bij Amsterdam Zuid? Het is hier niet zo klein hoor.
Oh Station Zuid. Had je even moeten zeggen joh hadden we daar koffie gaan drinken.quote:Op maandag 15 december 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de VU en dan moet je er uit bij Amsterdam Zuid.
Ik drink geen koffie met Dire Straits haters.quote:Op maandag 15 december 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh Station Zuid. Had je even moeten zeggen joh hadden we daar koffie gaan drinken.
Wel met Danny Vera lovers tochquote:Op maandag 15 december 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie met Dire Straits haters.
Gewoon bij de Burger King.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn luistert niet echt naar Cuby + Blizzards, daarom werd het genegeerd.
Drink je ook koffie als je naar Cuby luistert?quote:
Ik drink permanent koffie dus dat zal waarschijnlijk wel zo zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Drink je ook koffie als je naar Cuby luistert?
Jij deponeert wel een hoop losse flodders hier.quote:
dat zei je moeder ook gisteravondquote:Op maandag 15 december 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij deponeert wel een hoop losse flodders hier.
Ze kan wel heerlijk kroketten frituren.quote:Op maandag 15 december 2014 23:06 schreef sp3c het volgende:
het is gewoon niet de lekkerste duindorpster die je ooit gezien hebt
gewoon inleveren kutquote:Op maandag 15 december 2014 23:07 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb nog steeds een zooi losse flodders liggen, en weer speel ik met het idee om er iets op oudejaarsavond mee te doen.
RIP Yoki.quote:Op maandag 15 december 2014 23:07 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb nog steeds een zooi losse flodders liggen, en weer speel ik met het idee om er iets op oudejaarsavond mee te doen.
Het zijn er 100.quote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef sp3c het volgende:
gewoon opsturen in een envelopje, dat vinden mensen ook altijd leuk
100 brievenquote:
hehehehequote:Op maandag 15 december 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het hard. Iig harder dan die kleine knallertjes.
Niks ik houd niet van kinderen man. EN dat kind ziet er superirritant uit.quote:Op maandag 15 december 2014 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Karina wat gebeurt er met jouw eierstokken bij het zien van deze foto?
[ afbeelding ]
Corrie de Kinderlokster.quote:Op maandag 15 december 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks ik houd niet van kinderen man. EN dat kind ziet er superirritant uit.
Dit is de toekomstige koning van Engeland! Hij is toch kjoet?quote:Op maandag 15 december 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks ik houd niet van kinderen man. EN dat kind ziet er superirritant uit.
Schreeuwen, kwijlen, irritant doen. Ik heb er helemaal niks mee.quote:Op maandag 15 december 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Corrie de Kinderlokster.
Wat is er mis met kinderen?
quote:Op maandag 15 december 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is de toekomstige koning van Engeland! Hij is toch kjoet?
Dat kind wordt denk ik gepest met die kleren aan. Ziet er toch niet uit.quote:Op maandag 15 december 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is de toekomstige koning van Engeland! Hij is toch kjoet?
quote:Op maandag 15 december 2014 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Karina wat gebeurt er met jouw eierstokken bij het zien van deze foto?
[ afbeelding ]
Misschien is ze wel een highlander. There can be only one.quote:Op maandag 15 december 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer gaat die Elisabeth nou dood?
Wat kan dan nog meer?quote:Op maandag 15 december 2014 23:21 schreef sp3c het volgende:
ze hoeft toch niet per se een highlander te zijn om onsterfelijk te zijn?
godverdomme cor
alles man anders is het racismequote:
Ja en die ging op een gegeven moment toch dood, koppie eraf. Ik weet ook die dingen.quote:Op maandag 15 december 2014 23:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
alles man anders is het racisme
die matige ginger met zijn brommer was ook ineens immortal
#sp3cweetdingen
Waar gaat het uberhaupt over? Zouden die 2 ook aan cosplay doen?quote:
Je kent die serie toch wel? Highlander.quote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar gaat het uberhaupt over? Zouden die 2 ook aan cosplay doen?
Dat is me volledig ontgaan, sorry!quote:Op maandag 15 december 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kent die serie toch wel? Highlander.
Met Duncan McLeod from the clan McLeod.
Moet je een keertje kijken Mani. De films zijn ook tof.quote:Op maandag 15 december 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is me volledig ontgaan, sorry!
Ja met Christopher Lambert, die ken ik wel.quote:Op maandag 15 december 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je een keertje kijken Mani. De films zijn ook tof.
THERE CAN BE ONLY ONE!!quote:Op maandag 15 december 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je een keertje kijken Mani. De films zijn ook tof.
Dan moet je de serie ook gewoon kijken als je die kunt vinden.quote:Op maandag 15 december 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja met Christopher Lambert, die ken ik wel.
quote:
Staan gewoon op joeptjoep.quote:Op maandag 15 december 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
Dan moet je de serie ook gewoon kijken als je die kunt vinden.
https://www.youtube.com/playlist?list=PL551DB3E031657F74quote:Op maandag 15 december 2014 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles? Dan ga ik nog eens wat afleveringen kijken.
Oe nice! Alles bij elkaar.quote:Op maandag 15 december 2014 23:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/playlist?list=PL551DB3E031657F74
Die oudere series zijn nogal lastig te vinden via de andere wegen. Ik heb bijvoorbeeld pas na heel lang zoeken Babylon 5 kunnen vinden, compleet.quote:Op maandag 15 december 2014 23:58 schreef Specularium het volgende:
Dat ga je toch niet op Youtube kijken?
Heb je nog leuke jeugdherinneringen aan Babylon?quote:Op maandag 15 december 2014 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Die oudere series zijn nogal lastig te vinden via de andere wegen. Ik heb bijvoorbeeld pas na heel lang zoeken Babylon 5 kunnen vinden, compleet.
Ja al die spraakverwarringen man, werd er gek van.quote:Op maandag 15 december 2014 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog leuke jeugdherinneringen aan Babylon?
quote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar gaat het uberhaupt over? Zouden die 2 ook aan cosplay doen?
Jongeren noemen het downloaden.quote:Op maandag 15 december 2014 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Die oudere series zijn nogal lastig te vinden via de andere wegen. Ik heb bijvoorbeeld pas na heel lang zoeken Babylon 5 kunnen vinden, compleet.
Zo kun je zien dat ik niet jong benquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongeren noemen het downloaden.
DVDquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo kun je zien dat ik niet jong benOp DVD is het ook lastig te vinden en dan nog is het vrij duur.
doe ik normaal ook wel hoor maar de wat oudere series zijn vaak lastig te vinden compleet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:10 schreef Mani89 het volgende:
Volgende keer gewoon een torrentje aanslingeren Karina.
Ik kan juist nooit wakker blijven.quote:
Over de feestdagen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:20 schreef YokiKater het volgende:
Mjah, het is gewoon decemberstress.
Ja.quote:
Nee, daar heeft het niets mee te maken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:29 schreef Specularium het volgende:
Misschien is het wel halfvolle maan.
Ik heb nooit getwijfeld aan je intelligentie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bedankt he, ik heb nooit geweten dat je het zo schrijft
quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:24 schreef timmmmm het volgende:
December is dan ook een kutmaand. Als ik ergens een pleureshekel heb is het wel verplicht gezellig zijn met familie die je toch niet uitgekomen hebt. Gelukkig heb je dat met december maar een keer of 5 en als je pech hebt meer.
Uiteraard wordt deze spontane lekker gekke feestmaand voorafgegaan door een maand intensief plannen omdat mams of paps of die of die wel eens beledigd zou kunnen zijn dat je op eerste kerstdag niet naar hun komt. En dan zit je daar in apenpak pootjes te geven in een kamer vol familie waarvan je maximaal een kwart ook daadwerkelijk uit kan staan.
Leuk joh
Gaan jullie het samen vieren dit jaar?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:36 schreef Specularium het volgende:
Stemming zit er weer goed in.
Gelukkig houden Marianne en ik wel heel erg van Kerstmis.
Dat ene megakostende reclame bedel spotje, met dat liedje met BN-ers alleen al.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Gaan jullie het samen vieren dit jaar?
Dus het was toch nepquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:37 schreef timmmmm het volgende:
Pubermiljonair blijkt oplichter
Yokikater
Het HAD wel gekund natuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik was er ook ingetrapt hoor, maar kreeg op tijd berichten door dat het een leugen was.
Samen huilend in de kerstboom klimmen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Gaan jullie het samen vieren dit jaar?
Dat heb je goed, ik ben altijd blij als het weer 3 januari is. Kerst en alles kan me gestolen worden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:59 schreef timmmmm het volgende:
Corrie haat december ook. Kan niet anders
Van Brussel word ik sowieso erg verdrietig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Samen huilend in de kerstboom klimmen.
Godse kerstballen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:06 schreef Specularium het volgende:
Benieuwd wat Takkie van Kerst vindt.
Hoezo dat? Ik vind Brussel wel een leuke stad, nou ja het centrum dan, verder ben ik niet geweest. Alleen een keer op bezoek bij een kennis die net buiten Brussel woonde, weet niet meer welk gehucht dat was.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van Brussel word ik sowieso erg verdrietig.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind Brussel wel een leuke stad, nou ja het centrum dan, verder ben ik niet geweest. Alleen een keer op bezoek bij een kennis die net buiten Brussel woonde, weet niet meer welk gehucht dat was.
Is ook een leuke stad, al moet je wel de juiste plekjes kennen. Specularium is er vast nooit geweest.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind Brussel wel een leuke stad, nou ja het centrum dan, verder ben ik niet geweest. Alleen een keer op bezoek bij een kennis die net buiten Brussel woonde, weet niet meer welk gehucht dat was.
Jawel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is ook een leuke stad, al moet je wel de juiste plekjes kennen. Specularium is er vast nooit geweest.
Nog spannende anekdotes van je avonturen in Brussel?quote:
Takkie vindt dat er met de hele maand december niks mis isquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:06 schreef Specularium het volgende:
Benieuwd wat Takkie van Kerst vindt.
Even uitleven op de FP.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:58 schreef YokiKater het volgende:
Zo, ik kak ff een partijtje in elkaar zeg. Prikkels, prikkels, kutkerstmis en decemberstress
Dat doe ik ook. Maar ik begin een beetje scheel te kijken, teveel aan mijn kop ook. Mijn laptop viel net ook spontaan uit. Straks ga ik gewoon even liggen met mijn ogen dicht.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog spannende anekdotes van je avonturen in Brussel?
Vind ik ook, vooral omdat Corrie er een hekel aan heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Takkie vindt dat er met de hele maand december niks mis is
Daar hecht ik echt geen waarde aanquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind ik ook, vooral omdat Corrie er een hekel aan heeft.
Yasminderbegaafd, hahaha!quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Die was voor mijn nominatie Speculering.
Dat dan weer net niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker golden oldies kerstnummers op de radio
Gemaakte rotzooi is het.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:34 schreef anonymoussie het volgende:
Wat voor families hebben jullie????
Kerst
Om te garanderen dat 40+ het niet snapt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom is het zo lastig om een 'profielfoto' te loaden in het fotoboek ?
Weet ik niet, wat voor error geeft ie?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom is het zo lastig om een 'profielfoto' te loaden in het fotoboek ?
Dat hij te groot is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik niet, wat voor error geeft ie?
Zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook wel eens te horen.
Hoi Corrie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:37 schreef Karina het volgende:
Gadverdamme kerstliedjes.
Kerst[ afbeelding ]
Je hoeft niet elke keer hoi te zeggen hoor.quote:
Maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke keer hoi te zeggen hoor.
101Fm the christmas stationquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker golden oldies kerstnummers op de radio
The Pretenders.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:37 schreef Karina het volgende:
Gadverdamme kerstliedjes.
Kerst[ afbeelding ]
Weet je wat het is, al die nummers heb ik al 100x gehoord, elk jaar dezelfde. Daarom vind ik ze nu allemaal kut eigenlijk.quote:
Ik heb geen baas en ik krijg van niemand lekker eten en drinken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:42 schreef sp3c het volgende:
december is gewoon een dikke topshow, rellen over zwarte piet, extra lekker eten en drinken en aan het eind geeft je baas je gratis shit en vrije dagen
alleen de muzak is kut
Sky Radio Hooligansquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
101Fm the christmas station
Op oudjaarsavond de hele wijk in de fik zetten met een berg benzine overgoten pallets. Prachtig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:42 schreef sp3c het volgende:
december is gewoon een dikke topshow, rellen over zwarte piet, extra lekker eten en drinken en aan het eind geeft je baas je gratis shit en vrije dagen
alleen de muzak is kut
Duindorp ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op oudjaarsavond de hele wijk in de fik zetten met een berg benzine overgoten pallets. Prachtig.
Kom je een keer gezellig langs? Iedereen is hier welkom.quote:
Precies, paar cobra 6 erin flikkeren en gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op oudjaarsavond de hele wijk in de fik zetten met een berg benzine overgoten pallets. Prachtig.
Oh dat was wel waar ik hiervoor woonde, niet de hele woonwijk maar wel een hele grote berg kerstbomen en andere zooi. En meestal werd het dan vechtenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb mij daar nooit zo welkom gevoeldquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kom je een keer gezellig langs? Iedereen is hier welkom.
Ah jawel joh wij tolereren iedereen, nou ja iedereen behalve ijshockeyers, dat zijn homofielen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb mij daar nooit zo welkom gevoeld
Al geprobeerd. Mislukt... Ze zijn toch iets slimmer dan ik dacht.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:49 schreef sp3c het volgende:
gewoon ff een blonde pruik over je hoofddoekje
Niet liegenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah jawel joh wij tolereren iedereen, nou ja iedereen behalve ijshockeyers, dat zijn homofielen.
En nog een beetje poedersuiker in je neus als je daar behoefte aan hebt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben nog nooit in Duindorp geweest maar volgens mij is dat net zoiets als Floradorp,met die stapels kerstbomen en fikkies steken en zo.
Nou dan merk je iig niet dat het kerst is, wel een idee, gewoon die hele week voor pampus liggen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En nog een beetje poedersuiker in je neus als je daar behoefte aan hebt.
De bedoeling van poedersuiker is dat je de buurman op zijn bek slaat onder de partytent.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan merk je iig niet dat het kerst is, wel een idee, gewoon die hele week voor pampus liggen.
ALsof ik ooit buiten kom, laat staan dat ik de buurman zie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
De bedoeling van poedersuiker is dat je de buurman op zijn bek slaat onder de partytent.
Maar hij ziet jou wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
ALsof ik ooit buiten kom, laat staan dat ik de buurman zie.
Jij lijkt me meer iemand voor Duindigt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb mij daar nooit zo welkom gevoeld
De renbaan ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij lijkt me meer iemand voor Duindigt.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
ALsof ik ooit buiten kom, laat staan dat ik de buurman zie.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op een SC-dieet gezet. Ik kwam de laatste tijd te vaak boven de 93 postings per dag uit.
Met Kerst anzich is ook helemaal niks mis mee.quote:
Christus in je hol.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Met Kerst anzich is ook helemaal niks mis mee.
Tenminste als je terug naar de basis gaat met het kerstfeest.
De geboorte van Christus natuurlijk.![]()
Maar dat gezellige gedoe, hoeft van mij niet. Als dat al überhaupt van toepassing zou zijn.
Wat is er niet gezellig aan een geboorte vieren?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Met Kerst anzich is ook helemaal niks mis mee.
Tenminste als je terug naar de basis gaat met het kerstfeest.
De geboorte van Christus natuurlijk.![]()
Maar dat gezellige gedoe, hoeft van mij niet. Als dat al überhaupt van toepassing zou zijn.
Als de geboorte niet gewenst zou zijn... Kan ik me ook niet voorstellen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is er niet gezellig aan een geboorte vieren?
Dan moet je wel een enorme zure doos zijn.
Vier jij ook je verjaardag niet, Antoine?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als de geboorte niet gewenst zou zijn... Kan ik me ook niet voorstellen eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |