quote:Op maandag 15 december 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met dood en een hond. En ik blijf altijd bij je of zoiets.
Trek een fles Sherry open Karina.quote:Op maandag 15 december 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al. Nu word ik superverdrietig.
Je had alleen dood goed, en dat was niet zo moeilijk.quote:Op maandag 15 december 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al. Nu word ik superverdrietig.
quote:Finisce sempre così. Con la morte. Prima, però, c'è stata la vita, nascosta sotto il
Het eindigt altijd zo, met de dood. Maar eerst was er leven, verborgen onder de bla bla bla.quote:
Verborgen onder de bla bla bla.quote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het eindigt altijd zo, met de dood. Maar eerst was er leven, verborgen onder de bla bla bla.
Zoiets is het geloof ik. Komt uit een hele mooie film.
Dat klinkt een tikkeltje pretentieus.quote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het eindigt altijd zo, met de dood. Maar eerst was er leven, verborgen onder de bla bla bla.
Dat lust ik niet eens Mani.quote:
Ach ik ben ook niet hooggeleid ik gokte maar wat.quote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je had alleen dood goed, en dat was niet zo moeilijk.
Vrolijk weer.quote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou en. Nu doe jij het.quote:Op maandag 15 december 2014 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Takkie had hier ook op kunnen reageren.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Takkie had hier ook op kunnen reageren.
Ze heeft het gewoon goed want de zin die jij post is niet compleet.quote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verborgen onder de bla bla bla.
Vrouwen,.
Zij zet het zo in d'r fobo, met dat bla bla bla erachter.quote:Op maandag 15 december 2014 22:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze heeft het gewoon goed want de zin die jij post is niet compleet.
Zo is het ook in de film.quote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zij zet het zo in d'r fobo, met dat bla bla bla erachter.
Maar volgens mij is bla bla bla niks dus dan hoef ik dat niet te quoten natuurlijk.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef Tem het volgende:
Googles translatez, Yoki. Niet zo tof doen.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zij zet het zo in d'r fobo, met dat bla bla bla erachter.
Maar volgens mij is bla bla bla niks dus dan hoef ik dat niet te quoten natuurlijk.
Greaseball motherfuckers.quote:
Whehe, moet jij zeggen.quote:Op maandag 15 december 2014 22:39 schreef Tem het volgende:
Hipster film. Pretentieus met een dikke zwarte bril in het filmhuis zitten.
Ik kijk liever Sharknado.quote:Op maandag 15 december 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind The Boondock Saints II beter
gwoon die ene met val kilmerquote:Op maandag 15 december 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind The Boondock Saints II beter
Heat.quote:Op maandag 15 december 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
ik ben team sp3c
[..]
gwoon die ene met val kilmer
gaan ze een bank overvallen met guns en shit, vergeet altijd hoe het heet
HEATquote:Op maandag 15 december 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
ik ben team sp3c
[..]
gwoon die ene met val kilmer
gaan ze een bank overvallen met guns en shit, vergeet altijd hoe het heet
Die is niet de echte final scene volgens mij..quote:
doe dan ff een linkje kutquote:Op maandag 15 december 2014 22:47 schreef YokiKater het volgende:
Bij sp3c moet ik altijd aan Kirk Lazarus denken.
Omdat sp3c altijd dronken is?quote:Op maandag 15 december 2014 22:47 schreef YokiKater het volgende:
Bij sp3c moet ik altijd aan Kirk Lazarus denken.
Ik vind die schietscene veel beter.. gewoon maximaal volume digitale dolby surround 360 graden en zo.quote:
das disney manquote:Op maandag 15 december 2014 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet bij sp3c altijd aan The Mighty Ducks denken.
Een van de acteurs heeft daar nog permanente hoorschade aan over gehouden.quote:Op maandag 15 december 2014 22:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind die schietscene veel beter.. gewoon maximaal volume digitale dolby surround 360 graden en zo.
Lijk jij een beetje op Emilio Estevez?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |