Dat zegt je moeder zeker?quote:Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat ik een goede muzieksmaak heb bijvoorbeeld.
Dat is subjectief natuurlijk. Wat is goed?quote:Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat ik een goede muzieksmaak heb bijvoorbeeld.
Stroma vindt hij heel goed.quote:Op maandag 15 december 2014 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is subjectief natuurlijk. Wat is goed?
Wat ik luister en voornamelijk geen diarree straids.quote:Op maandag 15 december 2014 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is subjectief natuurlijk. Wat is goed?
Waarom doe je hier zo mysterieus over, ben je bang om uitgelachen te worden?quote:Op maandag 15 december 2014 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat ik luister en voornamelijk geen diarree straids.
Ik weet niet wat jij allemaal luistert. vandaag had ik (net zoals de afgelopen dagen) de top 4000 op. Van alles wat.quote:Op maandag 15 december 2014 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat ik luister en voornamelijk geen diarree straids.
Lekker open minded dit, Cnor.quote:Op maandag 15 december 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal luistert. vandaag had ik (net zoals de afgelopen dagen) de top 4000 op. Van alles wat.
Waarom zou ik daar bang voor zijnquote:Op maandag 15 december 2014 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom doe je hier zo mysterieus over, ben je bang om uitgelachen te worden?
Ik ben gewoon ouderwets. Dat klopt.quote:Op maandag 15 december 2014 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker open minded dit, Cnor.
Mag ik je Top 2000 lijstje zien?quote:
Ik vroeg me ook net af hoe mensen daar de tijd voor vinden. Hoeven die niks op FOK! te posten ofzo?quote:Op maandag 15 december 2014 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik allemaal geen tijd voor om dat samen te stellen.
Onbegrijpelijk inderdaad. Mani zit nog op school dus heeft genoeg tijd voor die onzin.quote:Op maandag 15 december 2014 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook net af hoe mensen daar de tijd voor vinden. Hoeven die niks op FOK! te posten ofzo?
Ik heb er wel tijd voor maar ik weet nooit wat te kiezen. Geen smaak dus waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook net af hoe mensen daar de tijd voor vinden. Hoeven die niks op FOK! te posten ofzo?
quote:Op maandag 15 december 2014 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat staat hier?quote:Finisce sempre così. Con la morte. Prima, però, c'è stata la vita, nascosta sotto il
Al een jaar of 10 niet meer inderdaad haha, fuck de wouten.quote:Op maandag 15 december 2014 22:27 schreef sp3c het volgende:
mani is zeker ouder dan 8 en woont in Duindorp
zeker dat hij niet meer op school zit
Ik vroeg het aan Marianne. Met je talenknobbel.quote:Op maandag 15 december 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met dood en een hond. En ik blijf altijd bij je of zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |