Heb je nog leuke jeugdherinneringen aan Babylon?quote:Op maandag 15 december 2014 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Die oudere series zijn nogal lastig te vinden via de andere wegen. Ik heb bijvoorbeeld pas na heel lang zoeken Babylon 5 kunnen vinden, compleet.
Ja al die spraakverwarringen man, werd er gek van.quote:Op maandag 15 december 2014 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog leuke jeugdherinneringen aan Babylon?
quote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar gaat het uberhaupt over? Zouden die 2 ook aan cosplay doen?
Jongeren noemen het downloaden.quote:Op maandag 15 december 2014 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Die oudere series zijn nogal lastig te vinden via de andere wegen. Ik heb bijvoorbeeld pas na heel lang zoeken Babylon 5 kunnen vinden, compleet.
Zo kun je zien dat ik niet jong benquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongeren noemen het downloaden.
DVDquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo kun je zien dat ik niet jong benOp DVD is het ook lastig te vinden en dan nog is het vrij duur.
doe ik normaal ook wel hoor maar de wat oudere series zijn vaak lastig te vinden compleet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:10 schreef Mani89 het volgende:
Volgende keer gewoon een torrentje aanslingeren Karina.
Ik kan juist nooit wakker blijven.quote:
Over de feestdagen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:20 schreef YokiKater het volgende:
Mjah, het is gewoon decemberstress.
Ja.quote:
Nee, daar heeft het niets mee te maken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:29 schreef Specularium het volgende:
Misschien is het wel halfvolle maan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |