Dat wist ik al lang.quote:Op maandag 15 december 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Die #viesdikke Matt Andersen maakt best goede muziek
tropic thunderquote:
Ja maar je moet wel weer je toilet ontstoppen als hij langs is geweest.quote:Op maandag 15 december 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Die #viesdikke Matt Andersen maakt best goede muziek
Misschien moet je wel een nieuwe kopen. Je weet maar nooit.quote:Op maandag 15 december 2014 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel weer je toilet ontstoppen als hij langs is geweest.
neequote:Op maandag 15 december 2014 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijk jij een beetje op Emilio Estevez?
Worden Cuby & the Blizzards getolereerd?quote:Op maandag 15 december 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We genieten bij #TeamJohannes enorm van de Dire Straits en Danny Vera.
Fixed.quote:Op maandag 15 december 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We genieten bij #TeamJohannes enorm van Danny Vera.
Die zag ik begin dit jaar voor het eerst en toen ik die Kirk Lazarus zag dacht ik, Hey dat is sp3c!quote:
Voortaan dit muziekje als je binnenkomt met je gevolg.quote:Op maandag 15 december 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De lintwormen van J. Vermeer.
Ik heb liever een jazzy solo van Clown Bassie op de mondharmonica.quote:Op maandag 15 december 2014 22:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Voortaan dit muziekje als je binnenkomt met je gevolg.
Naar wat voor muziek zouden mensen die Dire Straits haten luisteren?quote:Op maandag 15 december 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb liever een jazzy solo van Clown Bassie op de mondharmonica.
Nee, niets gefixed. Jij geniet ook enorm van de Dire Straits.quote:Op maandag 15 december 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Fixed.
Die nieuwe cd van hem vind ik maar zo zo trouwens. Alleen maar van die langzame nummers.
Frans Duijtsquote:Op maandag 15 december 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Naar wat voor muziek zouden mensen die Dire Straits haten luisteren?
Alleen sultans of swing hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, niets gefixed. Jij geniet ook enorm van de Dire Straits.
Ik was vandaag trouwens nog bij Amsterdam Zuid, waar was je? Ik dacht dat je daar stamgast was.
Goede muziek zeer waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Naar wat voor muziek zouden mensen die Dire Straits haten luisteren?
We gaan voor het gemak even uit van Frans Duijts.quote:
Kijk, dit wordt genegeerd maar gaat al in de goede richting.quote:Op maandag 15 december 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Worden Cuby & the Blizzards getolereerd?
supertopshow gewoonquote:Op maandag 15 december 2014 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die zag ik begin dit jaar voor het eerst en toen ik die Kirk Lazarus zag dacht ik, Hey dat is sp3c!
We? jij en de rest van de jostiband?quote:Op maandag 15 december 2014 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We gaan voor het gemak even uit van Frans Duijts.
Johnny Kendall? Eric Clapton?quote:Op maandag 15 december 2014 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijk, dit wordt genegeerd maar gaat al in de goede richting.
Stijn luistert niet echt naar Cuby + Blizzards, daarom werd het genegeerd.quote:Op maandag 15 december 2014 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijk, dit wordt genegeerd maar gaat al in de goede richting.
Bij de VU en dan moet je er uit bij Amsterdam Zuid.quote:Op maandag 15 december 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen sultans of swing hoor.
Waar bij Amsterdam Zuid? Het is hier niet zo klein hoor.
Sultans of ping?quote:Op maandag 15 december 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen sultans of swing hoor.
Waar bij Amsterdam Zuid? Het is hier niet zo klein hoor.
Oh Station Zuid. Had je even moeten zeggen joh hadden we daar koffie gaan drinken.quote:Op maandag 15 december 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de VU en dan moet je er uit bij Amsterdam Zuid.
Ik drink geen koffie met Dire Straits haters.quote:Op maandag 15 december 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh Station Zuid. Had je even moeten zeggen joh hadden we daar koffie gaan drinken.
Wel met Danny Vera lovers tochquote:Op maandag 15 december 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie met Dire Straits haters.
Gewoon bij de Burger King.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn luistert niet echt naar Cuby + Blizzards, daarom werd het genegeerd.
Drink je ook koffie als je naar Cuby luistert?quote:
Ik drink permanent koffie dus dat zal waarschijnlijk wel zo zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Drink je ook koffie als je naar Cuby luistert?
Jij deponeert wel een hoop losse flodders hier.quote:
dat zei je moeder ook gisteravondquote:Op maandag 15 december 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij deponeert wel een hoop losse flodders hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |