quote:A 39 year old man with a 19 year history of HIV, presented to a casualty department 14 hours after being fisted at a party with four other men. During the evening he had snorted ketamine and used some rectally. While being fisted, a “pop” was heard and the partner stopped immediately. He began bleeding per rectum and 3 hours later developed abdominal pain and bloating, which increased in severity, prompting him to attend hospital. On arrival his abdomen was distended with guarding in the left iliac fossa. A chest radiograph revealed free air under the diaphragm (fig 1). At emergency laparotomy 550 ml of fresh blood was found within the peritoneal cavity together with a 1 cm full thickness laceration of the lower sigmoid colon. This was successfully repaired and he made an uneventful recovery.
Behalve dat dit Adolf en Eva hadden kunnen zijn, hadden ze ook geen centen om naar Parijs te gaan.quote:
Keta is baas. Master of the universe ben je dan. Natuurkundige wetten bestaan niet meer. Deel het universum in hoe jij dat wil.quote:Op zondag 14 december 2014 03:36 schreef Sapstengel het volgende:
Dat krijg je van al die drugs.
Gebruikte Fathank niet ook ketamine zei hij?
Adolf heeft zowel Parijs als Eva in de foto geshopt.quote:Op zondag 14 december 2014 06:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Behalve dat dit Adolf en Eva hadden kunnen zijn, hadden ze ook geen centen om naar Parijs te gaan.
Dat is een poster bij de fotograaf zo te zien
Lol
Hahaha! Idd. Die hand bij dr heupquote:Op zondag 14 december 2014 11:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Adolf heeft zowel Parijs als Eva in de foto geshopt.
quote:Op zondag 14 december 2014 11:13 schreef Weissman het volgende:
Denken dat dat photoshop is
al die nerdjes hier jelly
Dan word je pas een kast.quote:Op zondag 14 december 2014 14:19 schreef Beach het volgende:
binnenkort is mn gym ook op zondag open ben ik wel bljj mee
eerst naar de kerk daarna liften zowel geestelijk als lichamelijk gesterktquote:
Strong in the gym, strong in the lord. Peace.quote:Op zondag 14 december 2014 14:26 schreef Beach het volgende:
[..]
eerst naar de kerk daarna liften zowel geestelijk als lichamelijk gesterkt
ik ben al out dus die is alleen voor kleren danquote:Op zondag 14 december 2014 14:31 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je een kast willen worden? Zodat je er weer in kan gaan zitten?
Als je een kast bent die in een kast gaat zitten is het #nohomo.quote:Op zondag 14 december 2014 14:31 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je een kast willen worden? Zodat je er weer in kan gaan zitten?
Ketabever gespotquote:Op zondag 14 december 2014 10:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Keta is baas. Master of the universe ben je dan. Natuurkundige wetten bestaan niet meer. Deel het universum in hoe jij dat wil.
Reps for J-zusquote:Op zondag 14 december 2014 14:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Hosti kan nog wel met IFquote:Op zondag 14 december 2014 14:26 schreef Beach het volgende:
[..]
What the fuck did you just say about me you little spaghetti.quote:Op zondag 14 december 2014 16:04 schreef Montelly het volgende:
Ik ben om, ik geef mijn dayjob op.
http://www.dumpert.nl/med(...)te_livestreamen.html
twitch 24/7...ps zou ik meer $ kunnen maken als ik als en tranny zou twitchen? Best of both worlds toch.
Was je gym dicht op zondag dan? Woon je in de bible belt?quote:Op zondag 14 december 2014 14:19 schreef Beach het volgende:
binnenkort is mn gym ook op zondag open ben ik wel bljj mee
vertel er eens overquote:Op zondag 14 december 2014 16:55 schreef Dimachaerus het volgende:
gister bij pua training nog 2 boys gezien die maaltijdsalade aan het wegwerken waren in de pauze
Waarom draag je een theedoek vriend? Het turkentopic is verderop.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Snakey het volgende:
Crossen met Snakey.
Klaar voor de race...
[ afbeelding ]
Stenen en putten? Fuck it, gewoon gas blijven geven...
[ afbeelding ]
Ow eh, sorry meneer van de verhuur. Ik was echt voorzichtig.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2014 18:16 schreef Weissman het volgende:
Hey Snakey ben jij dat op die plaatje
quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Snakey het volgende:
Crossen met Snakey.
Klaar voor de race...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
grote bicepsenquote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Snakey het volgende:
Crossen met Snakey.
Klaar voor de race...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
och je hebt 'm tenminste teruggebracht. De mijne eindige in de rivierquote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Snakey het volgende:
Crossen met Snakey.
Klaar voor de race...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cewl man.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Snakey het volgende:
Crossen met Snakey.
Klaar voor de race...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou die snakey-lady zo hard rampetampen hequote:Op zondag 14 december 2014 19:01 schreef RaymondK het volgende:
Hey Deuce? Is Mirel je kleine broertje?
Lijkt heel veel op jou of nie?
US / Userfoto's #332
Ik vind die strawberry anders ook wel heel schattigquote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik zou die snakey-lady zo hard rampetampen he
ray ze had je dochter kunnen zijn gvdquote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik vind die strawberry anders ook wel heel schattig
Hahahquote:Op zondag 14 december 2014 19:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
ray ze had je dochter kunnen zijn gvd
doe normaal
heb even een report gemaakt van je pedo-uitingen
Dat eerste, ok.quote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Motorbloempje zou ik helemaal nemen gelijk
Hhahaquote:Op zondag 14 december 2014 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat eerste, ok.
Dat tweede. WAT.
Zij bijt je pik eraf man. Of blijkt zelf een enorme clit te hebben.quote:Op zondag 14 december 2014 19:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hhaha
Was om die eerste te compenseren lol
zou die geve 0/10quote:Op zondag 14 december 2014 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zij bijt je pik eraf man. Of blijkt zelf een enorme clit te hebben.
quote:Op zondag 14 december 2014 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:
ja heb nu weer anderequote:Op zondag 14 december 2014 19:13 schreef Weissman het volgende:
hey fietser ben jij dat op die plaatje
Shit, best wel eng.quote:Op zondag 14 december 2014 19:01 schreef RaymondK het volgende:
Hey Deuce? Is Mirel je kleine broertje?
Lijkt heel veel op jou of nie?
US / Userfoto's #332
was vrij basic allemaalquote:
Ze kijkt zo intens man damnquote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je een cursus gedaan?quote:Op zondag 14 december 2014 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
was vrij basic allemaal
maar hij deed ook praktijkvoorbeeldjes geven met wat jongens uit publiek
was wel lachen![]()
Hij? Was het een Nederlandse pua of een bekende Amerikaanse?quote:Op zondag 14 december 2014 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
was vrij basic allemaal
maar hij deed ook praktijkvoorbeeldjes geven met wat jongens uit publiek
was wel lachen![]()
mwa niet echt een cursus, gewoon een seminarquote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Heb je een cursus gedaan?
Waar woon je als ik vragen mag?
Nee geen nohomo enzo, misschien weet ik iemand die je ook wel helpen kan
nl pua ja, nee mangquote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij? Was het een Nederlandse pua of een bekende Amerikaanse?
Nog wezen sargen daarna?
Was het gratis toch?quote:Op zondag 14 december 2014 19:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mwa niet echt een cursus, gewoon een seminar
beaverville city ik
[..]
nl pua ja, nee mang
jaquote:Op zondag 14 december 2014 19:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Was het gratis toch?
Wat heeft ie verteld/ je geleerd.
En het belangrijkste; ga je het in de praktijk uitvoeren?
had je er wat aan vond je zelf danquote:Op zondag 14 december 2014 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
dat als je om je heen kijkt 90% van de boys een sukkel is in uitgaansleven, of ze dronken, of zenuwachtig, of ze doen gewoon niks. met klein beetje inzet ben je al beter dan de rest
en gewoon onzin praten, statements maken, positief en negatief stimuleren, en belangrijkste van alles is fysiek escaleren,
Dan doe je het sowieso verkeerd. Je kan beter een beetje flirten en hun naar jou laten komen. Das bijna altijd kat in het bakkie.quote:Op zondag 14 december 2014 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik cringe vaak zo hard tijdens het uitgaan, van die gasten die overduidelijk chicks versieren. Van die small talk, beetje naar haar toe leunen enz
Snakey plsquote:Op zondag 14 december 2014 19:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan doe je het sowieso verkeerd. Je kan beter een beetje flirten en hun naar jou laten komen. Das bijna altijd kat in het bakkie.
ja de kennis wist ik alquote:Op zondag 14 december 2014 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
had je er wat aan vond je zelf dan
of is dit stuff wat je eigenlijk al wist
quote:Op zondag 14 december 2014 19:44 schreef Klokov het volgende:
Datingadvies van mijn vader heeft me niet geholpen crew checking in.
Het is cliché, maar als je gewoon relaxed kan ouwehoeren en grapjes kan maken, ben je serieus al beter dan 90% van de mannen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
dat als je om je heen kijkt 90% van de boys een sukkel is in uitgaansleven, of ze dronken, of zenuwachtig, of ze doen gewoon niks. met klein beetje inzet ben je al beter dan de rest
en gewoon onzin praten, statements maken, positief en negatief stimuleren, en belangrijkste van alles is fysiek escaleren,
Hoe kan ik chicks in een groep approachen dan mattie?quote:Op zondag 14 december 2014 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja de kennis wist ik al
maar ik vond die demo wel goed om te zien mbt fysieke escalatie, heb ik wel wat aan gehad
en hoe je chicks in groepje kan approachen
de 50't jaren bellen, of je naar huis wilt komenquote:Op zondag 14 december 2014 19:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan doe je het sowieso verkeerd. Je kan beter een beetje flirten en hun naar jou laten komen. Das bijna altijd kat in het bakkie.
quote:Op zondag 14 december 2014 18:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
och je hebt 'm tenminste teruggebracht. De mijne eindige in de rivier
okee en nu wel echt doen dan hequote:Op zondag 14 december 2014 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja de kennis wist ik al
maar ik vond die demo wel goed om te zien mbt fysieke escalatie, heb ik wel wat aan gehad
en hoe je chicks in groepje kan approachen
mijn vader heeft me nooit verteld over vrouwenquote:Op zondag 14 december 2014 19:44 schreef Klokov het volgende:
Datingadvies van mijn vader heeft me niet geholpen crew checking in.
Uitermate mooie vrouw iddquote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ga altijd gewoon een dag later op de facebook pagina van de club kijken en hoop dat ze ergens in die foto's is getagged, daarna stuur ik haar een berichtje met "hey, was jij afgelopen zaterdag ook niet in .. ? "quote:Op zondag 14 december 2014 19:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
ewa gewoon rechtstreeks op de chick in kwestie afstappen, jezelf tussen de chicks wurmen dus nadat je gegroet hebt ff stapje terugquote:Op zondag 14 december 2014 19:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe kan ik chicks in een groep approachen dan mattie?
want?quote:Op zondag 14 december 2014 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
ohja en zondag en woensdag zijn de beste dagen om te scoren hehe
Die date met supergirl is niets geworden?quote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Sap plsquote:Op zondag 14 december 2014 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga altijd gewoon een dag later op de facebook pagina van de club kijken en hoop dat ze ergens in die foto's is getagged, daarna stuur ik haar een berichtje met "hey, was jij afgelopen zaterdag ook niet in .. ? "
Tweede filmpje is wel lekker hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey Dima?
http://www.reddit.com/r/f(...)te_will_help/cmujjnf
niet zaterdag als ze drinken in de club??quote:Op zondag 14 december 2014 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Zure kut => je pik lost op.quote:Op zondag 14 december 2014 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
do vrij za zijn de gebruikelijke dagen om uit te gaan, en op dinsdag schijnen er ook veel clubs open te zijn en veel verenigingen feestjes oid. Als een chick op een van deze dagen heeft gescoord zal ze hoogstwaarschijnlijk de volgende dag / die week niet uitgaan.quote:
Pas op, chef of ik prak je carbonfiets fijn.quote:
Lol, dacht dat dit een antwoord op dima zn post was, staan ik er zelf boven lolquote:Op zondag 14 december 2014 19:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die date met supergirl is niets geworden?
Je bent er nog steeds veel en veel te veel mee bezig.quote:Op zondag 14 december 2014 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
do vrij za zijn de gebruikelijke dagen om uit te gaan, en op dinsdag schijnen er ook veel clubs open te zijn en veel verenigingen feestjes oid. Als een chick op een van deze dagen heeft gescoord zal ze hoogstwaarschijnlijk de volgende dag / die week niet uitgaan.
op zo en wo houd je de rest chickies over die nog niks gescoord hebben
ik had gisteravond ook gewoon thuis op zolder kunnen gamen maar niet gedaanquote:Op zondag 14 december 2014 19:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je bent er nog steeds veel en veel te veel mee bezig.
computers en telefoons uit en leren maar. Een van de redenen dat ik goed verdien is omdat ik mijn studie afgemaakt heb.quote:Op zondag 14 december 2014 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als ik uit huis ben mang
nu kut logistics
verwar me niet met kaasplankje hequote:Op zondag 14 december 2014 19:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Pas op, chef of ik prak je carbonfiets fijn.
Woensdag was wel altijd mijn favoriete dag maar heb geen statistieken bijgehouden.quote:Op zondag 14 december 2014 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Zaterdag ging ik bijna nooit uit doordat alle boeren naar de stad komenquote:Op zondag 14 december 2014 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
do vrij za zijn de gebruikelijke dagen om uit te gaan, en op dinsdag schijnen er ook veel clubs open te zijn en veel verenigingen feestjes oid. Als een chick op een van deze dagen heeft gescoord zal ze hoogstwaarschijnlijk de volgende dag / die week niet uitgaan.
op zo en wo houd je de rest chickies over die nog niks gescoord hebben
Kut, sorry. Dit topic gaat ook veel te hard.quote:
nou zo een pua kon dit anders wel bevestigenquote:
Goede tip, laterquote:Op zondag 14 december 2014 19:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
computers en telefoons uit en leren maar. Een van de redenen dat ik goed verdien is omdat ik mijn studie afgemaakt heb.
Je moet helemaal niet in een dergelijke vijver willen vissen vriend.quote:Op zondag 14 december 2014 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou zo een pua kon dit anders wel bevestigen
hij was hele zomervakantie lang elke dag uitgegaan en merkte idd op dat op deze dagen de chicks wat gewilliger waren
Dit. Woensdag = corps / andere studentenverenigingen, do = studenten, vrijdag = scholieren, zaterdag = boeren, zondag = studenten die niet in het weekend naar pappie/mammie hoeven. M.a.w.: 1. zondag 2. donderdag.quote:Op zondag 14 december 2014 19:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zaterdag ging ik bijna nooit uit doordat alle boeren naar de stad komen
En nu dan? Ga je helemaal niet meer uit?quote:Op zondag 14 december 2014 19:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zaterdag ging ik bijna nooit uit doordat alle boeren naar de stad komen
quote:Op zondag 14 december 2014 20:03 schreef seto het volgende:
mensen die die pua shit echt serieus nemen
Wat is het alternatief als je van jezelf geen idee hebt hoe je vrouwen moet versieren dan?quote:Op zondag 14 december 2014 20:03 schreef seto het volgende:
mensen die die pua shit echt serieus nemen
quote:Op zondag 14 december 2014 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga altijd gewoon een dag later op de facebook pagina van de club kijken en hoop dat ze ergens in die foto's is getagged, daarna stuur ik haar een berichtje met "hey, was jij afgelopen zaterdag ook niet in .. ? "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hnnnnng.
Gewoon doen, ookal ga je op je bek.quote:Op zondag 14 december 2014 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is het alternatief als je van jezelf geen idee hebt hoe je vrouwen moet versieren dan?
zeg dat tegen Dima danquote:Op zondag 14 december 2014 20:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon doen, ookal ga je op je bek.
quote:Op zondag 14 december 2014 20:05 schreef Deuce92 het volgende:
Hey c_c.Krijgen we deze off-topic shit weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hnnnnng.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
meer bieries klappequote:Op zondag 14 december 2014 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is het alternatief als je van jezelf geen idee hebt hoe je vrouwen moet versieren dan?
Nog maar 1.000.000 keee gedaan.quote:
Niks is off-topic in ONZ.quote:Op zondag 14 december 2014 20:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Krijgen we deze off-topic shit weer
Ik zou je molesteren ondanks al je gebreken.quote:Op zondag 14 december 2014 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Deuce, rare wenkbrauwen man. En te grote reet.
Ik weet niet hoe het in andere steden zitten maar de meeste verenigingen hier hebben grotendeels besloten feesten.quote:Op zondag 14 december 2014 20:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Woensdag = corps / andere studentenverenigingen, do = studenten, vrijdag = scholieren, zaterdag = boeren, zondag = studenten die niet in het weekend naar pappie/mammie hoeven. M.a.w.: 1. zondag 2. donderdag.
In de stad amper, af en toe na een feest.quote:Op zondag 14 december 2014 20:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En nu dan? Ga je helemaal niet meer uit?
quote:Op zondag 14 december 2014 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Klokov het volgende:
• De Jaap Stobbe award voor het beste ONZ topic van 2014 gaat naar: Topicreeks: De gym
• De Benno L. award voor de user die het eerst een bezoekje kan verwachten van de AIVD gaat naar: Sapstengel
quote:Op zondag 14 december 2014 20:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in andere steden zitten maar de meeste verenigingen hier hebben grotendeels besloten feesten.
[..]
In de stad amper, af en toe na een feest.
[..]
[..]
http://noisey.vice.com/nl(...)?utm_source=vicefbnlquote:Ik ben 1.67 meter lang – verder heb ik groene ogen, ben ik spontaan, en ga ik stijlvol gekleed door het leven, maar daar gaat het nu niet om. Het gaat hier om de lengte. Ik ben van gemiddelde lengte, maar wanneer ik naar een concert ga voel ik me al snel klein tussen al die lange Hollanders. En iedereen die langer is dan ik en toch voor mij gaat staan, vind ik per definitie een lul of een kut. Ik weet dat ik hierin niet de enige ben; als lang persoon ben je de pispaal van het publiek. Je staat ALTIJD in de weg, belemmert het zicht van IEDEREEN en je bent het mikpunt bij ELKE bierdouche.
quote:Op zondag 14 december 2014 20:05 schreef Deuce92 het volgende:
Hey c_c.Alle foto's opgeslagen, ga me zo echt keihard aftrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hnnnnng.
Je was toch gewoon bij hem?quote:Op zondag 14 december 2014 20:25 schreef Dimachaerus het volgende:
ik had zo verhaaltje gehoord ook gister
zo gozer zijn mattie 150kg droog afgetraind kon gewoon meisjes bij de poes pakken in de club
had ie keer 5 x gedaan en maar 1 keer klap in gezicht gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
1.96 master racequote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef Klokov het volgende:
Wat een onzin
[..]
http://noisey.vice.com/nl(...)?utm_source=vicefbnl
idd gvd wat een gijle snol zeg die aardbeitjequote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
idd gvd wat een gijle snol zeg die aardbeitje
zou haar kut vernietigen
ze heeft wel ooit in sexy en gewaagd gepost maar ik weet niet of die fotos er nog zijnquote:Op zondag 14 december 2014 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is daar meer beeldmateriaal van ? dan ga ik mezelf zo ff misbruike
Een zelfgemaakte poster hoef je toch niet meer te bestellen?quote:Op zondag 14 december 2014 21:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Iemand wel eens een zelfgemaakte poster besteld?
Zelf ontworpenquote:Op zondag 14 december 2014 21:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Een zelfgemaakte poster hoef je toch niet meer te bestellen?
ik heb er een aantal hangen van mezelf poserendquote:Op zondag 14 december 2014 21:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Iemand wel eens een zelfgemaakte poster besteld?
Snap ik daarom vroeg ik me af waar ik die kan bestellenquote:Op zondag 14 december 2014 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb er een aantal hangen van mezelf poserend
1.67m is idd gemiddelde lengte.quote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef Klokov het volgende:
Wat een onzin
[..]
http://noisey.vice.com/nl(...)?utm_source=vicefbnl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Dat zijn twee van mijn favorieten. Maar tegenwoordig vind ik Ronald Goedemondt het leukst.quote:Op zondag 14 december 2014 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh ik vind hem meh. Maar goed, ik vind de meeste NL cabaretiers meh, op Theo Maassen en Javier Guzman na.
wel toepasselijk, kutlaminaat heel t weekendquote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat zijn twee van mijn favorieten. Maar tegenwoordig vind ik Ronald Goedemondt het leukst.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:32 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zijn jullie zo scherp man het is zondagnacht..
Nee gewoon 1x big is al wel big genoeg.
Hahha eerste wat je ziet is een neger lolquote:Op zondag 14 december 2014 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
HEY DEUCESTENGEL HET BEGINT BIJNA NU FF PIET PAULUSMA.
Jezus die dikke van de twee ook?quote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
Zou die twee modellen wel raken die dikke met het korte haar niet
Heeft wel leuk gezicht. Gewoon voor een keer.quote:Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus die dikke van de twee ook?
Goddess patty ook?quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft wel leuk gezicht. Gewoon voor een keer.
Eraf spuiten sappie. You know what to do.quote:Op zondag 14 december 2014 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
Die fake moedervlek op haar wang irriteert me wel
Stijfje gekregen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die feeders danquote:Op zondag 14 december 2014 23:12 schreef Sapstengel het volgende:
Haha die negerdikke wijven fotograferen en ook nog "im a butt guy" zeggen, wat een wandelend stereotype
deze vind je niks?quote:Op zondag 14 december 2014 23:07 schreef Sapstengel het volgende:
Lol die Britse nu, zou raken. Maar die vriendin van haar met het zwarte haar zou ik harder raken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, al die vrouwen hoeren in een verslavingskliniek man. En de feeders verdienen een schop voor de kop.quote:Op zondag 14 december 2014 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
Kromme is wel anorexia is een ziekte en je word in een kliniek gestopt maar bij dikke vrouwen is iedereen "oh ze heeft zoveel zelfvertrouwen wat een mooi mens" fucking double standards man
Hoerenquote:Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, al die vrouwen hoeren in een verslavingskliniek man. En de feeders verdienen een schop voor de kop.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
deze vind je niks?Mwah, beetje teveel maar zou evt wel geven voor de ervaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet je dan doen? Klinkt niet gek.quote:Op zondag 14 december 2014 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
100 dollar voor 2 uur werk. No thanks
Fotoshoot.quote:Op zondag 14 december 2014 23:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen? Klinkt niet gek.
Ah, geen vast werk dus. Zou zeker voorrijkosten rekenen dan.quote:
ik wist hetquote:Op zondag 14 december 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
DIE VAN 280 KILO KRIJGT 300+ DOLLAR PER UUR VOOR EEN FOTOSHOOT.
That's it. Ik begin een site.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je nog een fotograaf zoekt..quote:Op zondag 14 december 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
honger gekregen van dat toetjequote:Op zondag 14 december 2014 23:38 schreef THEFXR het volgende:
kitt doet weightgainen op een gezonde manier
gewoon wat pakken, je kan het hebben, meidquote:Op zondag 14 december 2014 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
honger gekregen van dat toetje
Inderdaad ja.. hij kan zn moeder natuurlijk niet zo achterlaten want ze heeft niemand. Echt zielig voor hem. Had persoonlijk gewoon haar omgebracht en ons zo allebei uit ons lijden verlost.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad ja.. hij kan zn moeder natuurlijk niet zo achterlaten want ze heeft niemand. Echt zielig voor hem. Had persoonlijk gewoon haar omgebracht en ons zo allebei uit ons lijden verlost.
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Klokov het volgende:
• De Benno L. award voor de user die het eerst een bezoekje kan verwachten van de AIVD gaat naar: Sapstengel
Goede weightgainer shake, denk dat de meeste users uit het bodybuilding topic dat wel weg krijgenquote:Op zondag 14 december 2014 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
4 liter ijs gemengd met volle melk. holy crap. Qua fantasie is het niet smeriger dan gigantische bukkake sessies I guess, alleen wordt dit wél d'r dood.
echt hequote:Op maandag 15 december 2014 00:14 schreef Montelly het volgende:
Die turkentopic is mijn toch een verzameling retards zeg
Laten we iets afspreken, als jij daar blijft, blijf ik hierquote:
Of ik blijf gewoon in beide topics posten, en wat jij doet maakt mij niet uit.quote:Op maandag 15 december 2014 00:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Laten we iets afspreken, als jij daar blijft, blijf ik hier
jammer.quote:Op maandag 15 december 2014 00:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Of ik blijf gewoon in beide topics posten, en wat jij doet maakt mij niet uit.
Dames van 200+ kg zijn anders best zeldzaam en verdienen het meeste van de chubbies.quote:Op zondag 14 december 2014 23:45 schreef MsMessy het volgende:
Een gewicht hebben van drie cijfers...
[ afbeelding ]
Kan dit drama echt niet meer verder kijken. Al die verwoeste levens. Wat een ellende.![]()
Fuck it, maar dan maar geen grootverdiener. That's not how I roll.quote:Op maandag 15 december 2014 00:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dames van 200+ kg zijn anders best zeldzaam en verdienen het meeste van de chubbies.
Haha, roll...quote:Op maandag 15 december 2014 00:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fuck it, maar dan maar geen grootverdiener. That's not how I roll.
Waarom blijf je er posten dan?quote:Op maandag 15 december 2014 00:14 schreef Montelly het volgende:
Hellnaw, laatste keer dat ik daar post.quote:Op maandag 15 december 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom blijf je er posten dan?Weissmancomplex, dit.
quote:Op maandag 15 december 2014 00:44 schreef no1uknow het volgende:
• De Jaap Stobbe award voor het beste ONZ topic van 2014 gaat naar: De GYM reeks
• De Arnold Schwarzenegger award voor meest gespierde Fok!ker gaat naar: Weissman
• De Oscar Pistorius award voor de user die een lange ban zou moeten krijgen gaat naar: Clumsy_Clown
• De Onno Hoes award voor de mod die vanwege ontucht met diverse dolfijnen af zou moeten treden gaat naar: smegmanus
• De Luis Suarez award voor meest agressieve user gaat naar: RaymondK
• De Frans Timmermans award voor de kwaliteitsuser van het jaar gaat naar: Dima
• De Wilders award voor de user met de meest achterlijke uitspraken/topics: Clumsy_Clown
• The fappening award voor de FOK!ster waar jij je lauwe koksroom wel in zou willen deponeren gaat naar: GRS
• De monstertruck award voor de user die vaak 'kort door de bocht' is gaat naar: fathank, op een goede manier
• De Benno L. award voor de user die het eerst een bezoekje kan verwachten van de AIVD gaat naar: zonder twijfel Sapstengel
• De zwarte Piet award voor de vreemde, ongewenste user die toch mocht blijven gaat naar: Crip
• De Paul Elstak award voor beste Radiostation in ONZ: geen
Te makkelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 00:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De bal ligt voor het doel, er is geen keeper te bekennen! Waarom neem je dat schot dan niet?
Oh.quote:Op maandag 15 december 2014 00:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je mag je fotoboek foto's achterwege laten.
LOLquote:Op zondag 14 december 2014 23:48 schreef Sapstengel het volgende:
Whahhaa dat programma over menu ruilen www.sbs6.nl/eten
Ray geef je op en laat mensen drie liter melk en 6000 kcal wegwerken
haha tot over z'n knieeen deze :-)quote:
Wat weet jij nou met je n=1quote:
quote:
Dit weer, je maakt hier een verkeerde aanname Henk. Tenzij je alleen recente data goedkeurd, in dat geval n = 1quote:
Weet je verloofde dat je dit post?quote:Op maandag 15 december 2014 10:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit weer, je maakt hier een verkeerde aanname Henk.
Het Klokov, dacht dat je hooggeleid was?quote:
Klopt, mijn Engels is beter dan mijn Nederlandsquote:Op maandag 15 december 2014 10:20 schreef Champy het volgende:
[..]
Het Klokov, dacht dat je hooggeleid was?
quote:Op maandag 15 december 2014 00:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat noem je prettig gestoord dude. ;c
quote:Op maandag 15 december 2014 00:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat noem je prettig gestoord dude. ;c
echte hequote:Op maandag 15 december 2014 00:14 schreef Montelly het volgende:
En, ik heb gehoord dat je bent overgestapt van gluren naar meisjes naar piccas maken. Fapmaterial? Gaat slecht bij PUA.quote:Op maandag 15 december 2014 11:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echte he
vooral die hoofddoekjesman man man
opdonderen naar syria
Alles is beter dan verkocht worden door je vader voor 4 kamelenquote:Op maandag 15 december 2014 11:23 schreef Crip het volgende:
[..]
En, ik heb gehoord dat je bent overgestapt van gluren naar meisjes naar piccas maken. Fapmaterial? Gaat slecht bij PUA.
Dit is nog steeds mijn suggestie: http://over.bnn.nl/formulieren/19
Hoe kan mijn vader dat doen vanuit zijn graf? Badassssss, wil wel weten.quote:Op maandag 15 december 2014 11:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alles is beter dan verkocht worden door je vader voor 4 kamelen
quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 20:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in andere steden zitten maar de meeste verenigingen hier hebben grotendeels besloten feesten.
[..]
In de stad amper, af en toe na een feest.
[..]
[..]
Hey Corquote:
vies hequote:Op maandag 15 december 2014 12:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Volwassen mensen die smakken tijdens het eten moeten echt een vork in hun pener gedrukt krijgen.
runner spquote:
Vervolgens begon et wijf ertegenover met volle mond te praten en mee te smakkenquote:Op maandag 15 december 2014 12:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
vies he
kan ik gelijk nergens anders meer naar luisteren.
Smekken en herkouwen met je mond open bah
Nooit een opvoeding genoten denk ik dan altijd maar
Simpel 1+1. Als iemand anders het tegendeel kan bewijzen en dus energie en/of massa kan laten verdwijnen of tevoorschijn kan toveren zou dat een revolutie betekenen in de natuurkunde en kan ons complete heelal de prullenbak in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |