Hij? Was het een Nederlandse pua of een bekende Amerikaanse?quote:Op zondag 14 december 2014 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
was vrij basic allemaal
maar hij deed ook praktijkvoorbeeldjes geven met wat jongens uit publiek
was wel lachen![]()
mwa niet echt een cursus, gewoon een seminarquote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Heb je een cursus gedaan?
Waar woon je als ik vragen mag?
Nee geen nohomo enzo, misschien weet ik iemand die je ook wel helpen kan
nl pua ja, nee mangquote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij? Was het een Nederlandse pua of een bekende Amerikaanse?
Nog wezen sargen daarna?
Was het gratis toch?quote:Op zondag 14 december 2014 19:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mwa niet echt een cursus, gewoon een seminar
beaverville city ik
[..]
nl pua ja, nee mang
jaquote:Op zondag 14 december 2014 19:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Was het gratis toch?
Wat heeft ie verteld/ je geleerd.
En het belangrijkste; ga je het in de praktijk uitvoeren?
had je er wat aan vond je zelf danquote:Op zondag 14 december 2014 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
dat als je om je heen kijkt 90% van de boys een sukkel is in uitgaansleven, of ze dronken, of zenuwachtig, of ze doen gewoon niks. met klein beetje inzet ben je al beter dan de rest
en gewoon onzin praten, statements maken, positief en negatief stimuleren, en belangrijkste van alles is fysiek escaleren,
Dan doe je het sowieso verkeerd. Je kan beter een beetje flirten en hun naar jou laten komen. Das bijna altijd kat in het bakkie.quote:Op zondag 14 december 2014 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik cringe vaak zo hard tijdens het uitgaan, van die gasten die overduidelijk chicks versieren. Van die small talk, beetje naar haar toe leunen enz
Snakey plsquote:Op zondag 14 december 2014 19:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan doe je het sowieso verkeerd. Je kan beter een beetje flirten en hun naar jou laten komen. Das bijna altijd kat in het bakkie.
ja de kennis wist ik alquote:Op zondag 14 december 2014 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
had je er wat aan vond je zelf dan
of is dit stuff wat je eigenlijk al wist
quote:Op zondag 14 december 2014 19:44 schreef Klokov het volgende:
Datingadvies van mijn vader heeft me niet geholpen crew checking in.
Het is cliché, maar als je gewoon relaxed kan ouwehoeren en grapjes kan maken, ben je serieus al beter dan 90% van de mannen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
dat als je om je heen kijkt 90% van de boys een sukkel is in uitgaansleven, of ze dronken, of zenuwachtig, of ze doen gewoon niks. met klein beetje inzet ben je al beter dan de rest
en gewoon onzin praten, statements maken, positief en negatief stimuleren, en belangrijkste van alles is fysiek escaleren,
Hoe kan ik chicks in een groep approachen dan mattie?quote:Op zondag 14 december 2014 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja de kennis wist ik al
maar ik vond die demo wel goed om te zien mbt fysieke escalatie, heb ik wel wat aan gehad
en hoe je chicks in groepje kan approachen
de 50't jaren bellen, of je naar huis wilt komenquote:Op zondag 14 december 2014 19:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan doe je het sowieso verkeerd. Je kan beter een beetje flirten en hun naar jou laten komen. Das bijna altijd kat in het bakkie.
quote:Op zondag 14 december 2014 18:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
och je hebt 'm tenminste teruggebracht. De mijne eindige in de rivier
okee en nu wel echt doen dan hequote:Op zondag 14 december 2014 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja de kennis wist ik al
maar ik vond die demo wel goed om te zien mbt fysieke escalatie, heb ik wel wat aan gehad
en hoe je chicks in groepje kan approachen
mijn vader heeft me nooit verteld over vrouwenquote:Op zondag 14 december 2014 19:44 schreef Klokov het volgende:
Datingadvies van mijn vader heeft me niet geholpen crew checking in.
Uitermate mooie vrouw iddquote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik zou die snakey-lady zo hard rampetampen he
Ik ga altijd gewoon een dag later op de facebook pagina van de club kijken en hoop dat ze ergens in die foto's is getagged, daarna stuur ik haar een berichtje met "hey, was jij afgelopen zaterdag ook niet in .. ? "quote:Op zondag 14 december 2014 19:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
ewa gewoon rechtstreeks op de chick in kwestie afstappen, jezelf tussen de chicks wurmen dus nadat je gegroet hebt ff stapje terugquote:Op zondag 14 december 2014 19:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe kan ik chicks in een groep approachen dan mattie?
want?quote:Op zondag 14 december 2014 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
ohja en zondag en woensdag zijn de beste dagen om te scoren hehe
Die date met supergirl is niets geworden?quote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik vind die strawberry anders ook wel heel schattig
Motorbloempje zou ik helemaal nemen gelijk
Sap plsquote:Op zondag 14 december 2014 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga altijd gewoon een dag later op de facebook pagina van de club kijken en hoop dat ze ergens in die foto's is getagged, daarna stuur ik haar een berichtje met "hey, was jij afgelopen zaterdag ook niet in .. ? "
Tweede filmpje is wel lekker hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey Dima?
http://www.reddit.com/r/f(...)te_will_help/cmujjnf
niet zaterdag als ze drinken in de club??quote:Op zondag 14 december 2014 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Zure kut => je pik lost op.quote:Op zondag 14 december 2014 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zij bijt je pik eraf man. Of blijkt zelf een enorme clit te hebben.
do vrij za zijn de gebruikelijke dagen om uit te gaan, en op dinsdag schijnen er ook veel clubs open te zijn en veel verenigingen feestjes oid. Als een chick op een van deze dagen heeft gescoord zal ze hoogstwaarschijnlijk de volgende dag / die week niet uitgaan.quote:
Pas op, chef of ik prak je carbonfiets fijn.quote:
Lol, dacht dat dit een antwoord op dima zn post was, staan ik er zelf boven lolquote:Op zondag 14 december 2014 19:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die date met supergirl is niets geworden?
Je bent er nog steeds veel en veel te veel mee bezig.quote:Op zondag 14 december 2014 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
do vrij za zijn de gebruikelijke dagen om uit te gaan, en op dinsdag schijnen er ook veel clubs open te zijn en veel verenigingen feestjes oid. Als een chick op een van deze dagen heeft gescoord zal ze hoogstwaarschijnlijk de volgende dag / die week niet uitgaan.
op zo en wo houd je de rest chickies over die nog niks gescoord hebben
ik had gisteravond ook gewoon thuis op zolder kunnen gamen maar niet gedaanquote:Op zondag 14 december 2014 19:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je bent er nog steeds veel en veel te veel mee bezig.
computers en telefoons uit en leren maar. Een van de redenen dat ik goed verdien is omdat ik mijn studie afgemaakt heb.quote:Op zondag 14 december 2014 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als ik uit huis ben mang
nu kut logistics
verwar me niet met kaasplankje hequote:Op zondag 14 december 2014 19:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Pas op, chef of ik prak je carbonfiets fijn.
Woensdag was wel altijd mijn favoriete dag maar heb geen statistieken bijgehouden.quote:Op zondag 14 december 2014 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Zaterdag ging ik bijna nooit uit doordat alle boeren naar de stad komenquote:Op zondag 14 december 2014 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
do vrij za zijn de gebruikelijke dagen om uit te gaan, en op dinsdag schijnen er ook veel clubs open te zijn en veel verenigingen feestjes oid. Als een chick op een van deze dagen heeft gescoord zal ze hoogstwaarschijnlijk de volgende dag / die week niet uitgaan.
op zo en wo houd je de rest chickies over die nog niks gescoord hebben
Kut, sorry. Dit topic gaat ook veel te hard.quote:
nou zo een pua kon dit anders wel bevestigenquote:
Goede tip, laterquote:Op zondag 14 december 2014 19:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
computers en telefoons uit en leren maar. Een van de redenen dat ik goed verdien is omdat ik mijn studie afgemaakt heb.
Je moet helemaal niet in een dergelijke vijver willen vissen vriend.quote:Op zondag 14 december 2014 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou zo een pua kon dit anders wel bevestigen
hij was hele zomervakantie lang elke dag uitgegaan en merkte idd op dat op deze dagen de chicks wat gewilliger waren
Dit. Woensdag = corps / andere studentenverenigingen, do = studenten, vrijdag = scholieren, zaterdag = boeren, zondag = studenten die niet in het weekend naar pappie/mammie hoeven. M.a.w.: 1. zondag 2. donderdag.quote:Op zondag 14 december 2014 19:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zaterdag ging ik bijna nooit uit doordat alle boeren naar de stad komen
En nu dan? Ga je helemaal niet meer uit?quote:Op zondag 14 december 2014 19:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zaterdag ging ik bijna nooit uit doordat alle boeren naar de stad komen
quote:Op zondag 14 december 2014 20:03 schreef seto het volgende:
mensen die die pua shit echt serieus nemen
Wat is het alternatief als je van jezelf geen idee hebt hoe je vrouwen moet versieren dan?quote:Op zondag 14 december 2014 20:03 schreef seto het volgende:
mensen die die pua shit echt serieus nemen
quote:Op zondag 14 december 2014 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga altijd gewoon een dag later op de facebook pagina van de club kijken en hoop dat ze ergens in die foto's is getagged, daarna stuur ik haar een berichtje met "hey, was jij afgelopen zaterdag ook niet in .. ? "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hnnnnng.
Gewoon doen, ookal ga je op je bek.quote:Op zondag 14 december 2014 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is het alternatief als je van jezelf geen idee hebt hoe je vrouwen moet versieren dan?
zeg dat tegen Dima danquote:Op zondag 14 december 2014 20:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon doen, ookal ga je op je bek.
quote:Op zondag 14 december 2014 20:05 schreef Deuce92 het volgende:
Hey c_c.Krijgen we deze off-topic shit weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hnnnnng.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
meer bieries klappequote:Op zondag 14 december 2014 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is het alternatief als je van jezelf geen idee hebt hoe je vrouwen moet versieren dan?
Nog maar 1.000.000 keee gedaan.quote:
Niks is off-topic in ONZ.quote:Op zondag 14 december 2014 20:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Krijgen we deze off-topic shit weer
Ik zou je molesteren ondanks al je gebreken.quote:Op zondag 14 december 2014 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Deuce, rare wenkbrauwen man. En te grote reet.
Ik weet niet hoe het in andere steden zitten maar de meeste verenigingen hier hebben grotendeels besloten feesten.quote:Op zondag 14 december 2014 20:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Woensdag = corps / andere studentenverenigingen, do = studenten, vrijdag = scholieren, zaterdag = boeren, zondag = studenten die niet in het weekend naar pappie/mammie hoeven. M.a.w.: 1. zondag 2. donderdag.
In de stad amper, af en toe na een feest.quote:Op zondag 14 december 2014 20:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En nu dan? Ga je helemaal niet meer uit?
quote:Op zondag 14 december 2014 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Klokov het volgende:
• De Jaap Stobbe award voor het beste ONZ topic van 2014 gaat naar: Topicreeks: De gym
• De Benno L. award voor de user die het eerst een bezoekje kan verwachten van de AIVD gaat naar: Sapstengel
quote:Op zondag 14 december 2014 20:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in andere steden zitten maar de meeste verenigingen hier hebben grotendeels besloten feesten.
[..]
In de stad amper, af en toe na een feest.
[..]
[..]
http://noisey.vice.com/nl(...)?utm_source=vicefbnlquote:Ik ben 1.67 meter lang – verder heb ik groene ogen, ben ik spontaan, en ga ik stijlvol gekleed door het leven, maar daar gaat het nu niet om. Het gaat hier om de lengte. Ik ben van gemiddelde lengte, maar wanneer ik naar een concert ga voel ik me al snel klein tussen al die lange Hollanders. En iedereen die langer is dan ik en toch voor mij gaat staan, vind ik per definitie een lul of een kut. Ik weet dat ik hierin niet de enige ben; als lang persoon ben je de pispaal van het publiek. Je staat ALTIJD in de weg, belemmert het zicht van IEDEREEN en je bent het mikpunt bij ELKE bierdouche.
quote:Op zondag 14 december 2014 20:05 schreef Deuce92 het volgende:
Hey c_c.Alle foto's opgeslagen, ga me zo echt keihard aftrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hnnnnng.
Je was toch gewoon bij hem?quote:Op zondag 14 december 2014 20:25 schreef Dimachaerus het volgende:
ik had zo verhaaltje gehoord ook gister
zo gozer zijn mattie 150kg droog afgetraind kon gewoon meisjes bij de poes pakken in de club
had ie keer 5 x gedaan en maar 1 keer klap in gezicht gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
1.96 master racequote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef Klokov het volgende:
Wat een onzin
[..]
http://noisey.vice.com/nl(...)?utm_source=vicefbnl
idd gvd wat een gijle snol zeg die aardbeitjequote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik vind die strawberry anders ook wel heel schattig
Motorbloempje zou ik helemaal nemen gelijk
quote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
idd gvd wat een gijle snol zeg die aardbeitje
zou haar kut vernietigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |