quote:A 39 year old man with a 19 year history of HIV, presented to a casualty department 14 hours after being fisted at a party with four other men. During the evening he had snorted ketamine and used some rectally. While being fisted, a “pop” was heard and the partner stopped immediately. He began bleeding per rectum and 3 hours later developed abdominal pain and bloating, which increased in severity, prompting him to attend hospital. On arrival his abdomen was distended with guarding in the left iliac fossa. A chest radiograph revealed free air under the diaphragm (fig 1). At emergency laparotomy 550 ml of fresh blood was found within the peritoneal cavity together with a 1 cm full thickness laceration of the lower sigmoid colon. This was successfully repaired and he made an uneventful recovery.
Behalve dat dit Adolf en Eva hadden kunnen zijn, hadden ze ook geen centen om naar Parijs te gaan.quote:
Keta is baas. Master of the universe ben je dan. Natuurkundige wetten bestaan niet meer. Deel het universum in hoe jij dat wil.quote:Op zondag 14 december 2014 03:36 schreef Sapstengel het volgende:
Dat krijg je van al die drugs.
Gebruikte Fathank niet ook ketamine zei hij?
Adolf heeft zowel Parijs als Eva in de foto geshopt.quote:Op zondag 14 december 2014 06:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Behalve dat dit Adolf en Eva hadden kunnen zijn, hadden ze ook geen centen om naar Parijs te gaan.
Dat is een poster bij de fotograaf zo te zien
Lol
Hahaha! Idd. Die hand bij dr heupquote:Op zondag 14 december 2014 11:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Adolf heeft zowel Parijs als Eva in de foto geshopt.
quote:Op zondag 14 december 2014 11:13 schreef Weissman het volgende:
Denken dat dat photoshop is
al die nerdjes hier jelly
Dan word je pas een kast.quote:Op zondag 14 december 2014 14:19 schreef Beach het volgende:
binnenkort is mn gym ook op zondag open ben ik wel bljj mee
eerst naar de kerk daarna liften zowel geestelijk als lichamelijk gesterktquote:
Strong in the gym, strong in the lord. Peace.quote:Op zondag 14 december 2014 14:26 schreef Beach het volgende:
[..]
eerst naar de kerk daarna liften zowel geestelijk als lichamelijk gesterkt
ik ben al out dus die is alleen voor kleren danquote:Op zondag 14 december 2014 14:31 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je een kast willen worden? Zodat je er weer in kan gaan zitten?
Als je een kast bent die in een kast gaat zitten is het #nohomo.quote:Op zondag 14 december 2014 14:31 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je een kast willen worden? Zodat je er weer in kan gaan zitten?
Ketabever gespotquote:Op zondag 14 december 2014 10:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Keta is baas. Master of the universe ben je dan. Natuurkundige wetten bestaan niet meer. Deel het universum in hoe jij dat wil.
Reps for J-zusquote:Op zondag 14 december 2014 14:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Hosti kan nog wel met IFquote:Op zondag 14 december 2014 14:26 schreef Beach het volgende:
[..]
What the fuck did you just say about me you little spaghetti.quote:Op zondag 14 december 2014 16:04 schreef Montelly het volgende:
Ik ben om, ik geef mijn dayjob op.
http://www.dumpert.nl/med(...)te_livestreamen.html
twitch 24/7...ps zou ik meer $ kunnen maken als ik als en tranny zou twitchen? Best of both worlds toch.
Was je gym dicht op zondag dan? Woon je in de bible belt?quote:Op zondag 14 december 2014 14:19 schreef Beach het volgende:
binnenkort is mn gym ook op zondag open ben ik wel bljj mee
vertel er eens overquote:Op zondag 14 december 2014 16:55 schreef Dimachaerus het volgende:
gister bij pua training nog 2 boys gezien die maaltijdsalade aan het wegwerken waren in de pauze
Waarom draag je een theedoek vriend? Het turkentopic is verderop.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Snakey het volgende:
Crossen met Snakey.
Klaar voor de race...
[ afbeelding ]
Stenen en putten? Fuck it, gewoon gas blijven geven...
[ afbeelding ]
Ow eh, sorry meneer van de verhuur. Ik was echt voorzichtig.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2014 18:16 schreef Weissman het volgende:
Hey Snakey ben jij dat op die plaatje
quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Snakey het volgende:
Crossen met Snakey.
Klaar voor de race...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
grote bicepsenquote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Snakey het volgende:
Crossen met Snakey.
Klaar voor de race...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
och je hebt 'm tenminste teruggebracht. De mijne eindige in de rivierquote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Snakey het volgende:
Crossen met Snakey.
Klaar voor de race...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cewl man.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Snakey het volgende:
Crossen met Snakey.
Klaar voor de race...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou die snakey-lady zo hard rampetampen hequote:Op zondag 14 december 2014 19:01 schreef RaymondK het volgende:
Hey Deuce? Is Mirel je kleine broertje?
Lijkt heel veel op jou of nie?
US / Userfoto's #332
Ik vind die strawberry anders ook wel heel schattigquote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik zou die snakey-lady zo hard rampetampen he
ray ze had je dochter kunnen zijn gvdquote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik vind die strawberry anders ook wel heel schattig
Hahahquote:Op zondag 14 december 2014 19:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
ray ze had je dochter kunnen zijn gvd
doe normaal
heb even een report gemaakt van je pedo-uitingen
Dat eerste, ok.quote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik vind die strawberry anders ook wel heel schattig
Motorbloempje zou ik helemaal nemen gelijk
Hhahaquote:Op zondag 14 december 2014 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat eerste, ok.
Dat tweede. WAT.
Zij bijt je pik eraf man. Of blijkt zelf een enorme clit te hebben.quote:Op zondag 14 december 2014 19:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hhaha
Was om die eerste te compenseren lol
zou die geve 0/10quote:Op zondag 14 december 2014 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zij bijt je pik eraf man. Of blijkt zelf een enorme clit te hebben.
quote:Op zondag 14 december 2014 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zij bijt je pik eraf man. Of blijkt zelf een enorme clit te hebben.
quote:
ja heb nu weer anderequote:Op zondag 14 december 2014 19:13 schreef Weissman het volgende:
hey fietser ben jij dat op die plaatje
Shit, best wel eng.quote:Op zondag 14 december 2014 19:01 schreef RaymondK het volgende:
Hey Deuce? Is Mirel je kleine broertje?
Lijkt heel veel op jou of nie?
US / Userfoto's #332
was vrij basic allemaalquote:
Ze kijkt zo intens man damnquote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je een cursus gedaan?quote:Op zondag 14 december 2014 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
was vrij basic allemaal
maar hij deed ook praktijkvoorbeeldjes geven met wat jongens uit publiek
was wel lachen![]()
Hij? Was het een Nederlandse pua of een bekende Amerikaanse?quote:Op zondag 14 december 2014 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
was vrij basic allemaal
maar hij deed ook praktijkvoorbeeldjes geven met wat jongens uit publiek
was wel lachen![]()
mwa niet echt een cursus, gewoon een seminarquote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Heb je een cursus gedaan?
Waar woon je als ik vragen mag?
Nee geen nohomo enzo, misschien weet ik iemand die je ook wel helpen kan
nl pua ja, nee mangquote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij? Was het een Nederlandse pua of een bekende Amerikaanse?
Nog wezen sargen daarna?
Was het gratis toch?quote:Op zondag 14 december 2014 19:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mwa niet echt een cursus, gewoon een seminar
beaverville city ik
[..]
nl pua ja, nee mang
jaquote:Op zondag 14 december 2014 19:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Was het gratis toch?
Wat heeft ie verteld/ je geleerd.
En het belangrijkste; ga je het in de praktijk uitvoeren?
had je er wat aan vond je zelf danquote:Op zondag 14 december 2014 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
dat als je om je heen kijkt 90% van de boys een sukkel is in uitgaansleven, of ze dronken, of zenuwachtig, of ze doen gewoon niks. met klein beetje inzet ben je al beter dan de rest
en gewoon onzin praten, statements maken, positief en negatief stimuleren, en belangrijkste van alles is fysiek escaleren,
Dan doe je het sowieso verkeerd. Je kan beter een beetje flirten en hun naar jou laten komen. Das bijna altijd kat in het bakkie.quote:Op zondag 14 december 2014 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik cringe vaak zo hard tijdens het uitgaan, van die gasten die overduidelijk chicks versieren. Van die small talk, beetje naar haar toe leunen enz
Snakey plsquote:Op zondag 14 december 2014 19:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan doe je het sowieso verkeerd. Je kan beter een beetje flirten en hun naar jou laten komen. Das bijna altijd kat in het bakkie.
ja de kennis wist ik alquote:Op zondag 14 december 2014 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
had je er wat aan vond je zelf dan
of is dit stuff wat je eigenlijk al wist
quote:Op zondag 14 december 2014 19:44 schreef Klokov het volgende:
Datingadvies van mijn vader heeft me niet geholpen crew checking in.
Het is cliché, maar als je gewoon relaxed kan ouwehoeren en grapjes kan maken, ben je serieus al beter dan 90% van de mannen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
dat als je om je heen kijkt 90% van de boys een sukkel is in uitgaansleven, of ze dronken, of zenuwachtig, of ze doen gewoon niks. met klein beetje inzet ben je al beter dan de rest
en gewoon onzin praten, statements maken, positief en negatief stimuleren, en belangrijkste van alles is fysiek escaleren,
Hoe kan ik chicks in een groep approachen dan mattie?quote:Op zondag 14 december 2014 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja de kennis wist ik al
maar ik vond die demo wel goed om te zien mbt fysieke escalatie, heb ik wel wat aan gehad
en hoe je chicks in groepje kan approachen
de 50't jaren bellen, of je naar huis wilt komenquote:Op zondag 14 december 2014 19:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan doe je het sowieso verkeerd. Je kan beter een beetje flirten en hun naar jou laten komen. Das bijna altijd kat in het bakkie.
quote:Op zondag 14 december 2014 18:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
och je hebt 'm tenminste teruggebracht. De mijne eindige in de rivier
okee en nu wel echt doen dan hequote:Op zondag 14 december 2014 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja de kennis wist ik al
maar ik vond die demo wel goed om te zien mbt fysieke escalatie, heb ik wel wat aan gehad
en hoe je chicks in groepje kan approachen
mijn vader heeft me nooit verteld over vrouwenquote:Op zondag 14 december 2014 19:44 schreef Klokov het volgende:
Datingadvies van mijn vader heeft me niet geholpen crew checking in.
Uitermate mooie vrouw iddquote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ga altijd gewoon een dag later op de facebook pagina van de club kijken en hoop dat ze ergens in die foto's is getagged, daarna stuur ik haar een berichtje met "hey, was jij afgelopen zaterdag ook niet in .. ? "quote:Op zondag 14 december 2014 19:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
ewa gewoon rechtstreeks op de chick in kwestie afstappen, jezelf tussen de chicks wurmen dus nadat je gegroet hebt ff stapje terugquote:Op zondag 14 december 2014 19:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe kan ik chicks in een groep approachen dan mattie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |