Strong in the gym, strong in the lord. Peace.quote:Op zondag 14 december 2014 14:26 schreef Beach het volgende:
[..]
eerst naar de kerk daarna liften zowel geestelijk als lichamelijk gesterkt
ik ben al out dus die is alleen voor kleren danquote:Op zondag 14 december 2014 14:31 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je een kast willen worden? Zodat je er weer in kan gaan zitten?
Als je een kast bent die in een kast gaat zitten is het #nohomo.quote:Op zondag 14 december 2014 14:31 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je een kast willen worden? Zodat je er weer in kan gaan zitten?
Ketabever gespotquote:Op zondag 14 december 2014 10:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Keta is baas. Master of the universe ben je dan. Natuurkundige wetten bestaan niet meer. Deel het universum in hoe jij dat wil.
Reps for J-zusquote:Op zondag 14 december 2014 14:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Hosti kan nog wel met IFquote:Op zondag 14 december 2014 14:26 schreef Beach het volgende:
[..]
What the fuck did you just say about me you little spaghetti.quote:Op zondag 14 december 2014 16:04 schreef Montelly het volgende:
Ik ben om, ik geef mijn dayjob op.
http://www.dumpert.nl/med(...)te_livestreamen.html
twitch 24/7...ps zou ik meer $ kunnen maken als ik als en tranny zou twitchen? Best of both worlds toch.
Was je gym dicht op zondag dan? Woon je in de bible belt?quote:Op zondag 14 december 2014 14:19 schreef Beach het volgende:
binnenkort is mn gym ook op zondag open ben ik wel bljj mee
vertel er eens overquote:Op zondag 14 december 2014 16:55 schreef Dimachaerus het volgende:
gister bij pua training nog 2 boys gezien die maaltijdsalade aan het wegwerken waren in de pauze
Waarom draag je een theedoek vriend? Het turkentopic is verderop.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Snakey het volgende:
Crossen met Snakey.
Klaar voor de race...
[ afbeelding ]
Stenen en putten? Fuck it, gewoon gas blijven geven...
[ afbeelding ]
Ow eh, sorry meneer van de verhuur. Ik was echt voorzichtig.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2014 18:16 schreef Weissman het volgende:
Hey Snakey ben jij dat op die plaatje
quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Snakey het volgende:
Crossen met Snakey.
Klaar voor de race...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
grote bicepsenquote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Snakey het volgende:
Crossen met Snakey.
Klaar voor de race...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |